Şimdi Ara

2020 civic mi 2017 insignia mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
3.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel alabilseniz civic potaya girebilirdi ama o dedemden kalma 150 torklu motor insanı pişman eder.eskiden olsa idare ediyordu ama dizel ve turbo benzin araçlar varken çok hantal kalıyor trafikte,özellikle de uzun yolda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    2017 Honda Civic 2698mm
    2017 Mercedes CLA 2699mm
    2017 Kia Cerato 2700mm
    2017 Hyundai Elantra 2700mm
    2017 Toyota Corolla 2700mm
    2017 Renault Megané Sedan 2711mm
    2017 VW CC 2711mm
    2017 Opel Insignia 2737mm
    2017 Volvo S60 2776mm
    2017 VW Passat 2791mm
    2017 Renault Talisman 2808mm
    2017 BMW 3 2810mm
    2017 Peugeot 508 2817mm

    Kalite karşılaştırılamaz ama dingil mesafesi konusu yanlış.
    eski kasanın verilerini veriyorsunuz
  • Code140 kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa da 4 rakibinden kısa.
    Doğru mesafeyi bildiyseniz neden esgeçtiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Bu mesaj silindi.
    39 mm az değil. Civic ile insignia kıyas kabul etmez. Ancak türkiye’de insignia alan çok zarar eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    mesele az olması değil hocam. civic sınıfına göre ortalama üstünde aks mesafesine sahip. insignia ise sınıfında düşük kalıyor bu listeye göre :https://forum.donanimhaber.com/segment-karmasasina-son-4-veya-5-kisilik-sedan-araclarin-segmentleri--48221046

    2017 model sıralaması var ilk mesajda.

    sorun şu ki arkadaş insignia için sınıfında en iyi aks mesafesine sahip derken civic için sınıfında en kötü araç diyor. her türlü yanlış. ne civic en kötü, ne de en iyi... ne de insignia o kadar iyi.

    insigniaya taç takmış civici gömmüş. tamamen yanlış bir yorum yapmış. benim tepkim ona.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    mesele az olması değil hocam. civic sınıfına göre ortalama üstünde aks mesafesine sahip. insignia ise sınıfında düşük kalıyor bu listeye göre :https://forum.donanimhaber.com/segment-karmasasina-son-4-veya-5-kisilik-sedan-araclarin-segmentleri--48221046

    2017 model sıralaması var ilk mesajda.

    sorun şu ki arkadaş insignia için sınıfında en iyi aks mesafesine sahip derken civic için sınıfında en kötü araç diyor. her türlü yanlış. ne civic en kötü, ne de en iyi... ne de insignia o kadar iyi.

    insigniaya taç takmış civici gömmüş. tamamen yanlış bir yorum yapmış. benim tepkim ona.
    İnsignia çok iyi olsa biraz satardı. 2. Eli zayıf bir araç. Civici çok kullandım, beğenmiyorum ama 2. Eli çok güçlü. Beğenmiyorum derken almanlardan sonra japonlar gelir, yani iyi araba. Aks mesafesi yol tutuşta önemli ancak iç hacimde tek parametre değil. C serisi aks mesafesi passattan iyi ancak passatın içi çok daha geniş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2017'de sıfır civic elegance satın alıp 2 yıl/50bin km kullandıktan sonra satıp 50bin kmde 2017 opel gs design pakete geçen biri olarak bu soruyu en doğru cevaplayacaklardan biriyim diye düşünüyorum.

    Şuan bir proje için insignia'yı da satıyorum. Tekrar araç almaya kalksam sıfır da olsa kesinlikle gidip civic almazdım. Nedenlerine gelince; birincisi Civic'in kaportası çok zayıf, hiç güven vermiyor. Ufak kazalarda bile birçok yeri patlıyor, çatlıyor. İkincisi iç mekan kalite farkı. Üçüncüsü güç! Civic yüksek süratlere çıkarken böğürürken insignia'da 200km/s hızda bile motor/rüzgar sesi duymazsınız. Kısacası civic gereksiz şişirilmiş bir araç. ( civic'in süspansiyonları, yol tutuşu, donanımı güzeldir.) 2. el aldığınız zaman zarar edeceğinizi zannetmiyorum.
  • Bende 2018 Civic kullanmış ve satmış biri olarak aracın içine girin bakın Insignia bakın şikayet yorumlarını okuyun derim. Kaporta ve boyası zayıf gelmişti. Malzeme kalitesi biraz geride kalıyor ama sıfır fiyatta sizin bütçeniz önemli. Ben coralla aldım malzeme kalitesi ve güvenlik donanım civice göre iyi geldi bu fiyata coralla bı bakın . Sıfırlari aynı fiyat sayılır. Insignia tabi ki iyidir ama önemli olan bütçen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Civic 👍🏻👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hevesimi alayım, güç/performans ve özellikle konfor göreyim 1-2 sene sonra da satarım nasılsa param da var üstüne ekler başka bir araç alırım derseniz Insignia. (ikinci elde çok prim yaptırmaz ama maddi olarak kazancı düşüktür.)

    Uzun süre kullanacağım, güç ve performans pek umrumda olmaz yeter ki sorunsuz olsun, bana sıkıntı yaşatmasın tek atımlık kurşunum var derseniz Civic. (ikinci elde zarar değil net kar ettirir, maddi olarak da iyi tatmin eder)

    Opellerde elektronik aksam kronik sorunlu oluyor genelde. Avrupa kafası konforu ön planda tutar.

    Japonlarda ise kronik konfor sorunu var. Japon kafası sorunsuzluğu ön planda tutar.

    Onlarca yıldır hep bu görüşle üretim yaparlar. İstisnalar kaideyi bozmaz.

    Sizin neyi ön planda tutuyor olduğunuz tercihinizi belirler.
  • Eğer alıp satacaksanız 2.el bakımından civic kesinlikle. İnsignia dan zarar etmezsiniz zira ilk kasaları bile şu an 70-90 bin bandında. Fakat Civic kadar prim yapmaz.

    Onun dışında kaliteli araba binecekseniz İnsignia.
  • kesinlikle insignia sport paket
  • normalde 0 araç al akarı kokarı yok kafasındayım ama kıyaslanan civic olunca bir durdum düşündüm ve 2 side değil hakkımı kullanıyorum.
  • her zaman yeni model..
  • bir iki abidik gubidik yorum dışında (ki onlarda silinmiş şu an gözükmüyor) yorum yapan herkese teşekkürler.Farklı açılardan fikirler paylaşılmış. Sağolun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.