Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
26.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 01Mrt kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Bakalım haklı oluşumuzu mahkemede tasdik edecek mi.


    Dediğiniz gibi yetkili servisler yağ değiştir filtre değiştir mevzularına odaklanmış. Bunu da piyasada eli anahtar tutabilen herkes yapar. Nitelikli insan çalıştıramıyorlar. Nitelikli insan bulamıyorlar.

  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Motor koruma yaptırmıştım araca almadan önce, serviste. Belki de o sıra olanlar oldu. Ama okuduğum, gördüğüm kadarıyla bu araçta elektronik çok fazla problem var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    O zaman tek yol mahkeme.

    Alıntıları Göster

    Sürecin uzamasından dolayı her hangi bir çekincem yok. Yeter ki mahkeme haklı bulsun ve firma beni mağdur etmenin cezasını çeksin. Arabayı en başından satıp kurtulabilirdim. Ama bu çözüm benim dünya görüşüme aykırı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _boyacı

    Sıfır bir araç için bu dediklerinizi ben yapmam. Mahkeme süreci benim için daha cazip. Bir kez bile sanayiye girmeyen bir vatandaş olarak.

    Ayrıca servisinin dahi tanımadığı bir aracı özel servisler ne derece tanır o da muamma.

    valla bizden tavsiyesi . şahsen ben öyle yaparım . aracı yenilesinler kafasındaysan çok çok zor . işi yakından bilen biri olarak bayilerin bakışını söyleyeyim.


    1- geldi yine tipini zktimin

    2- bedavacı anunaki sıfır araba koparacak


    eskiden mahkemeden falan biraz korkuyorlardı . şimdi kimsenin kimseyi taktığı yok . uğraşsın itne deyip geçiyorlar.


    jargon da böyle yani. abartma falan yok.

  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Eski şirket araçlarımızın yarısının dsg si değişti. 2 kez sadece mazot hortumu delinmesi sebebiyle aracımla yolda kaldım.Akü ve alternatör vs ile de kaldım onları saymıyorum. Mazot hortumu delinmesine bu araçlarda kronik cevabını alıyorum. Yolda giderken soğutma sıvısının yer aldığı plastik parça yere düşüyor ve araba hiçbir şekilde uyarı vermiyor.

    Şu an yeni 2008 e geçtik. En azından motor ve şanzıman konusunda kafamız rahat. Şirket aracı olmadığı sürece asla vw grubu aracı kapıdan sokmam.

  • şubart kedisi kullanıcısına yanıt
    Bu konu hasebiyle epey emsal dava incelemedim. DSG problemine mahkeme direk değişim vermiş incelediğim yaklaşık 3 4 dava tutanağında. Kiralıksa tabi konu sizlik değil ama direk mahkemeye başvurmak faydalı olabilirdi.

    Bende 6 sene Seat Leon kullandım. Bakım harici servisin kapısından geçmedim. Aynı şekilde çevremde kullananlar.

    Her marka modelde böyle şeyler olabilir tabi. Benim amacım zaten markayı eleştirmek değil. Benim problemim mağduriyetim alay konusu oldu Renault tarafında. Ben buna sıkılıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • geçmiş olsun malesef büyük firmalar bazen lafta kalıyor bu tip durumlarda büyüklükleriyle.


    Yalnız hangi marka olursa olsun yeni kasa ilk çıkan modelleri almamakta fayda var 1 yıl sonra almak lazım..Çünkü denek gibi hatalar kusurlar hep ilk parti mallarda cıkıyor..

  • Sensör ile gösterge paneli arasında bağlantı sorunu var gibi gözüküyor. Bu ikili arasındaki elektrik bağlantısına bakmak gerekiyor.

  • anlık veya ortalama tüketim verilerinde anormallik var mı?


    Bence enjektörden geçen yakıtı yanlış okuyor, menzil o yüzden dalgalanıyor, zenginde kalıyor diye katalizörü korumaya alıyor gibi bir durum söz konusu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 27 Eylül 2021; 14:35:14 >
  • Captur 2 normalde yurt dışında 2020 başından itibaren satıldı. Pandemiden dolayı bize gelmesi sene sonunu buldu. Hemen hemen 1 sene oldu yani ülkemize gelmesi. Bende buna aldanarak ilk seri değildir arabalar artık sorunları giderilmiştir diye aldım. 2021 senesinden itibaren 140 bg mild hybrit versiyon ithal edilmeye başlandı. Onlarında neredeyse tamamında katı akü problem yaratıyor. Araçlar garip garip hatalar veriyor. Neredeyse tamamında bu katı akü değişiyor.


    Aynen Clio 5 lerdeki start stop beyninin değişmesi gibi. Renault firması elektronik kısmında çuvallamış anlaşılan.

  • cato16 kullanıcısına yanıt

    Servis bilgisayara verileri çekiyor fabrikaya gönderdik diyor o kadar. Bütün yapılan işlem bu kadar. Bu şekilde bir onarım sürecinden çok fazla bir şey beklememek lazım zaten.

  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    Katalizör değiştikten sonra tekrar Egzoz Emisyon Kontrol Ettirin arızası vermedi araç. Takip ettiğim kadarıyla ne anlıkta ne de ortalama tüketimde bi anormallik yok. Anormallik bazen yakıt bir anda full iken yarım depoya düşünce oluyor. Ortalama tüketim birden yukarılara çıkıyor haliyle.

  • özgür kocaeli gazetesi
    Aldığı sıfır araç kabusu oldu! Tam 7 yıl sonra emsal karar
    https://www.ozgurkocaeli.com.tr/haber/7204560/aldigi-sifir-arac-kabusu-oldu-tam-7-yil-sonra-emsal-karar

    Buyur bak, 7 yıl uğraştılar.

  • İade davası açın ayıplı mallarını alsınlar.

  • Geçmiş olsun, çok sıkıntılı ve insanı yıpratan, bunaltan bir durum.

    Renault servisleri arasında Bolu Ünsal kadar işini yapamayan başka bir servis var mı bilmiyorum.


    Bu konuda en iyi servislerden biri Sakarya Ernaz. Zamanında 1 parça boyalık bir işlem için Bolu Ünsal'a bırakmıştım aracımı, 27 günde ve saçma sapan bir boya ile vermişlerdi. Sonrasında defalarca Renault Türkiye'ye şikayetim sonucunda Sakarya Ernaz işi düzeltti.


    Böyle şeyler görünce yeni araç almaya korkuyor insan. Sıfır aracın bile garantisi yok ülkede.

  • bayiye satmayı teklif ettinizmi aracı

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Bu haberi okumuştum. Bu da ilginç bir problem açıkçası. Ancak genelde tüketici mahkemesi kararları itiraz süreci dahil 2 yıl gibi bir sürede nihayete kavuşuyor. 2 yıl da uzun bir süre tabi. Üstelik araç bozuk ve tamir edilmezken. Şimdi Twitter dan yazdılar biz nihai kararımızı bildirdik, aracınız tamir edildi, bizim üstümüze düşen bir şey yok dediler. Videoları atıyorum aracım tamir edilmedi diyorum yol gittikçe düzelecek diyorlar. Genel merkezin önünde benzin döküp yakmamı istiyorlar sanırım anlamadım tam olarak.

  • Dava süreci başladı zaten hocam. Öneriniz için teşekkürler.

  • Bolu zaten görüntü olarak pek yetkili servis gibi değil. Renault sırf servisimiz var demek için açmış sanırım. Bende orada kalmamasını istemekle doğru bir tercih yapmışım o zaman.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Hocam dsg sorunsalı tüm dünyaca meşhur. Çinde birçok vw grubu araç aisin şanzıman kullanmaya başladı. Çinliler bizim buradaki bazı arkadaşlar gibi fanatik değil. Hele tok kapı sesi, içerde elleyince yumuşak malzemeyle kanacak değil. Bizim ülkemizde garip bir iphone ve vw hastalığı var. Araba alacağım, fransız alma diyor niye diye soruyorum 307 çok sorunluymuş mesela. Birkaç model yüzünden tüm fransız arabaları kötülenebiliyor ama dsg gibi küresel sorunu olan arabayı savunmak için bizim millet çift kavrama kullanmayı bilmiyor diyorlar ya da dsg trafiği yokuşu sevmez vs gibi bahaneler uyduruyorlar.DSG sorunlu bir şanzıman. Çin dümdüz ve bize göre trafik daha az ama orada da bozuluyor. Yine TDI verimsiz motor. Şuan 2008 ile aynı yolda tam 1 lt daha az yakıyorum. Tam otomatik ve SUV olmasına rağmen.

    Yani kısacası hocam başınıza gelen olay tabi ki hoş değil. Ancak bunu tüm fransız arabalarına genelleyen bunu yaparken de dsg gibi sorunlu bir aracı öven zihniyete karşıyım.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.