Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
26.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Konuyu açma sebebim her hangi bir markayı ve/veya kişi(ler)yi kötülemek, marka değerine zarar vermek amaçlı değildir. Konu sadece bilgi amaçlı olup her hangi bir isim zikredilmemiştir. Kişi veya marka hedef gösterilmemiştir.

    Konu biraz uzun olacak ancak sıfır araç alacak arkadaşlar lütfen iyi okusun. Markaya aldanıp servisine aldanıp (ben gibi) araç almasın. Servis problemi çözemedikten sonra isterse her köşe başına servis açsınlar.

    Bu problemi hangi markada yaşarsam yaşayayım az çok aynı süreç işleyecekti onunda farkındayım ancak önemli olan bu problemi yaşatmaması bence. Araç alacak arkadaşlar bir değil bin defa düşünsün. Ben yandım aman sizde yanmayın.



    4 Haziran 2021 tarihinde Renault Captur 1.3 tce 130BG EDC İcon aracımı teslim aldım. Aracım showroom da bir kaç gün sergilenmişti. Bundan dolayı da sonradan farkettiğim bir kaç kozmetik problem de söz konusu ancak konunun içeriği bu değil.

    23 Temmuz 21 günü Bolu - İstanbul istikametinde aracım arıza yaptı. Kurban bayramı tatilinin bitiş günleri ve yollar ana baba günü. Aracım henüz 2534 kilometrede ve 2 ay bile olmadan.

    Gerede' ye 20 kilometre kala araçta benzin lambası yandı ve tahmini menzilin 90 kilometre kaldığı uyarısı verdi araç. Daha aradan 2 3 kilometre geçmeden araç seyir halinde yolun ortasında stop etti. Canımı zor kurtardım desem yeri. Sol şeritte seyir halindeydim ve araç stop edince bir anda fren şişti ve direksiyon dönmemeye başladı. Sağ şeride nasıl geçtim o yokuşta arabayı nasıl durdurdum hiç bilmiyorum.

    Renault yol yardımı aradım ve arızanın yol yardım ile çözülemeyeceğini aracı Bolu servisine çekmeleri gerektiğini belirttiler.

    Aynı zamanda yok üstü bir yerden yakıt almamı ve tekrar çalıştırmayı denememi tavsiye ettiler. Ancak araç çalışırsa çekici ücretini benim ödemem gerektiğini söylediler. Evet doğru aracımın yakıt göstergesi bozuk olduğu için çekici ücretini ben vereceğim. Yani onlar öyle düşünüyordu.

    Sonrasında aracım Bolu Renault servisine çekildi ve burada yapılan kontrollerde arızanın yakıt pompasından kaynaklandığı belirtildi. Bayram dolayısı ile servisin hafta başı açılacağını belirtip arıza tespiti ve onarımının bir hafta sürebileceği tarafıma beyan ettiler.

    Bende bu sürenin kesin olmaması ve ikamet adresime 350 kilometre mesafede olmamızdan dolayı aracın ikamet ettiğim ildeki servise çekilmesini istedim. Öncesinde Renault yol yardım benden çekici bedelini (1000 TL + KDV) istedi. 2500 kilometrede 1 ayı biraz geçmiş aracımı benim bozmamın imkansız olduğu kanaatine varınca sağ olsunlar bu ücreti talep etmekten vazgeçtiler.

    Bayram yoğunluğunda 4 saat çekici bekledikten sonra aracı çektirebildik. Ne ikame nede konaklama bu süre zarfında teklif dahi edilmedi. Velhasıl 12 saatin sonunda ikamet ettiğim ile vardık.

    Bulunduğum ilde kontrolleri yapılan araçta sigortanın atmış olduğu ve bundan dolayı yolda aracın stop ettiği belirtildi. Bunu diğer servisin tespit edememeside aynı konu. Üstümdeki şoku atlatabilsem ben bile az çok anlardım heralde. Uzmanlık gerektiren bir şey değil.

    Arızanın kaynağını sorduğumda hiçbir aksilik olmadığı bütün elektrik hattının normal olduğu belirtildi. Ancak her ihtimale karşı fabrikanın yakıt pompasını değiştireceği belirtildi. Her ihtimale karşı 10 bin küsür liralık parça değişiyor. Neyse dedik yeterki sorunsuz olsun araç. Sineye çektik. Sipariş ettik parçayı beklemeye koyulduk. Parça Türkiye’de yok. Sipariş süreci ne kadar sürer bilgi yok. Aslında buradan az çok ele verdi servis kendini. Başıma gelecekleri görmeye başladım gözümün önünden film şeridi gibi geçerken.


    Aracımı servisten teslim alıp evime varmak üzereyken tekrar arıza ışığı yandı ve bu sefer "Egzoz emisyon kontrol ettirin" arızası aldım. Ertesi gün tekrar servise bıraktım ve tekrar kontrole aldılar aracımı. Fabrika ile yapılan yazışmalardan sonra katalizörde arıza olduğunu servis tarafıma iletti. Binlerce belki milyon kilometre gitse arıza vermeyecek parça. Benzinli araç. 2534 km. Kat değişiyor. Allahtan bu parça stokta mevcut.

    Nedenini sorunca aracın aniden stop etmesi sonucu sistem basıncının düşmüş olabileceği ve katalizörün çatlamış olabileceği söylendi. Ama bütün bundan birer varsayım. Kesin bir şekilde bu yaşananları anlatabilen birisi yok. Defalarca bileği talep etmeme rağmen hemde. Her servisten hem genel merkezden. Bir kişi arayıp da beyfendi aracınız şundan dolayı arıza vermiş diyebilen henüz olmadı.

    Sonrasında sipariş edilen parçalara katalizörü de eklediklerini gelir gelmez hemen değiştirip aracı yarım günde teslim edeceklerini söylediler. Aradan iki hafta geçmesine rağmen tarafıma kimse ulaşıp bilgi vermedi. Kendim servisi arayıp sorarak bilgi almaya çalıştım.

    Parçalar geldi 18 ağustosa randevu verildi. Bugün 19 Ağustos aradılar ve gelen parçaların arızalı olduğunu belirttiler.

    Ancak bilmiyorum ben mi bu süreçte çok gerildim ama ben aramadan kimse beni aramıyor bilgi vermiyordu. Ben sormasam parçaların geldiğinden de haberim olmayacaktı. Gelen parçanın arızalı olduğundan da. 1 aya yakın beklediğimiz Türkiye’de olmayan parça sonrasında yarım günde geldi ve 21 Ağustosta aracım teslim edildi.

    Araçta bu seferde yakıt göstergesinde dengesizlik başladı. Aracı çalıştırıyorum menzil 180 kilometre gösteriyor. Biraz ilerleyip motoru kapatıp tekrar açıyorum 420 kilometre göstermeye başlıyor. Tekrar motoru kapatıp açıyorum 370 kilometre gösteriyor.

    Tabi ben araca güvenmeyip yakıt alıyorum ve 340 kilometre menzil gösteriyor. Yakıt deposu yarım depo dolu. 45 litre toplamda benzin deposu olan aracım 34 litre benzin alıyor.

    Yani daha üç ay önce aldığım aracımın yakıt göstergesine güvenip yola çıksam yolda kalacağım.

    Ne kadar abes değil mi arabaya güvenmek. Sonuçta 20 yaşında bir milyon kilometre yol gitmiş araba değil. Daha 3 aylık 3500 kilometrede.

    Durumu 6 eylülde servise bildiriyorum ve servise gelin bir kalibrasyon yapalım abi düzelir denildikten sonra kalibrasyon yapıyoruz.

    Akşamına yine aynı problem.

    Servisi arıyorum yanıt; genel merkeze bildirdik yanıt bekliyoruz. Sonrasında yine aynı süreç ben arayıp bilgi talep ediyorum. Yani ben takip etmesem ne arayan var ne soran.

    Sonrasınsa tekrar servise davet ediliyorum ve bu sefer baştan yazılım yükleneceği söyleniyor. Gidiyoruz servise yazılım atılıyor saatler sürüyor.

    Servisten çıkıp eve varıyorum ve yine aynı problem. Aracımda ne kadar yakıt var ne ben biliyorum ve araç biliyor. Gösterge sürekli değişiyor.

    Servisi arıyorum cevap aynen şöyle; abi sen ne kadar yakıt aldığını biliyorsun ona göre hesap et. Hayır aracım 98 model abc olsa amenna sesim çıkmaz.

    Genel merkezi arıyorum oradan daha nahoş bir yanıt; aracınıza gereken her müdahale yapıldı. Şu an aracınız iyileşme sürecinde. Yol gittikçe iyileşecek. Kendi yorumumu katmadan aynen aktardım ki konu ne boyutta anlaşılsın.

    Bu mevzuda asıl açmaz bu arabaya güvenip kim kullanır. Kim kullanır da arabayı yol gittikçe iyileşmesi için sürer. Velhasıl bunların hepsi laf oyunu odunda herkes farkında. Yol gidecekmişiz de araba iyileşecekmiş.

    Bu süreçte aracın kusurunu kabul etmeyen firma türlü hediyeler takdim etmeye başladı. Garantiler bakımlar havada uçuşuyor.

    Ben aracımı kullanamıyorum. Kredisini ödediğim aracım kapıda yatıyor. Ben araba kiralayıp işlerimi hallediyorum.

    Müşteri Türkiye’de ne yazık ki bu. Daha ötesi değil. Kanunlar her ne kadar tüketici yanında olsa da firmaların umurunda değil. Mağdur etmeyi seviyorlar. Hakimin önüne çıkmadıkça kimse kimseye halkını vermiyor.

    Yazıyı hazırlarken atladığım kısımlar olduysa zamanla ekleyeceğim.

    Okuyuo destek veren herkese gönülden teşekkür ediyorum.


    Edit1: 28.09.2021 tarihinde bir önceki gün Fransa’ya attığım mail dolayısıyla arandım. Arayan Renault Türkiye genel merkeziydi. Gün içerisinde aracımı yetkili servise götürüp götüremeyeceğim soruldu. Nedenini sorunca genel merkezin bir mühendis yönlendirdiğini detaylı inceleme yapılacağı söylendi. Bende zorla kapattığınız dosyayı neden açıyorsunuz diye sorduğumda size yanlış bilgi aktarılmış dosyanız kapalı değil aracınızın onarımı yapılmamış denildi. Bir önceki hafta aracınız onarıldı hayırlı olsun deyip geçiştirilmişti. Servise bıraktım aracı gün içersinde incelendi. Yarım depo yakıt olmasına rağmen full gözüküyordu göstergede. Gelen mühendis büyük bir özgüvenle 3 ayrı noktadan ölçüm yapıldığını her bilgisayarın 46 litre yakıt gösterdiğini söyledi. Bende hayır yarım depodan az deyince şok oldu. Tam aracı alıp gideceğim an depo seviye yarıya düşüp 390 km menzil gösterdi. Mühendislerde bunu gördü. Hafta içi arabayı daha detaylı incelemeleri için bırakacağım. Mühendisin söylediğine göre bu arıza Fransa’ya daha önce başka ülkeler tarafından bir kaç kez daha bildirilmiş. Sanırım Fransa’da çözüm yok şu an.

    Edit2:30.09.2021 tarihinde Renault Türkiye tarafından arandım. Araçta mühendislerin yaptığı inceleme sonucunda yakıt pompasının tekrar değişmesi gerektiğine karar verilmiş. Parçanın Türkiye' de olup olmadığı teyit edilip tarafıma tekrar dönülecek, akabinde randevu verilecekmiş. Pompa sanırım revize imalat. Tekrar kodlama durumu olacağından 1 günden fazla sürebilirmiş.

    Edit3: 04.10 2021 tarihinde Renault Türkiye tarafından arandım. Daha öncesinde gelen mühendislerin tekrar kapsamlı bir şekilde inceleme yapılacak diye aranacaksınız dedikleri için onu haber vereceklerini düşündüm ama gelen mühendis arkadaşlar yanlarında yakıt pompası getirdiği ve parçayı kendilerinin takması gerektiği için aynı gün servisi ziyaret etmemi söylediler. Bende kendilerini kırmadım özel sektörde böyle işler için izin almanın da zorluğuna katlanarak kendilerine bir şekilde aracı ulaştırdım. Daha sonra araçta tekrar yakıt pompası (ikinci kez) değişti. Kodlaması yapıldı ve aracım aynı gün içinde servisten çıktı. Bu hızları için kendilerini kutluyorum. Normalde bu gibi işler haftalar sürüyordu.

    Edit4: 10.10.2021 tarihinde aracımı iç detailing yaparken serviste aracıma zarar verildiğini fark ettim. Zarar verilen yerler; direksiyon körüğündeki plastik parça, vitesin bulunduğu konsoldaki deri parça ve sol arka kapı basamağında 2 adet ezilme mevcut. Plastik ve deri parçayı önemsemiyorum bunlar değişebilir ancak basamağa vurmuş oldukları her ne ise zarar vermiş ve sac kısmı yamultmuş. Bununla alakalı Renault Türkiye ile iletişime geçip fotoğrafları ilettim ancak henüz tarafıma dönüş yapılmadı.
    2020 model Captur 2 ve başıma gelenler


    2020 model Captur 2 ve başıma gelenler


    2020 model Captur 2 ve başıma gelenler

    Edit5: 16.02.2022 Bir süredir problem yaşamadığım aracımda 9000 km de şanzımandan ses gelmeye başladı. Aracı biraz agresif kullandığımda, hızlanmaları biraz sert yaptığımda vites 3 den 4 de geçerken hafif bir ıslık sesine benzer ses vardı. Ama sadece 3 den 4 e geçerken yapıyordu. 4 den 3 veya diğer tüm kombinasyonlarda problem yoktu. Dün aracımı servise bıraktım. Daha önce pompa değiştirirken zarar verdikleri parçaları değiştireceklerdi. Bu problemi de ilettim.

    Bugün aradılar şanzıman yağı değişecek dediler. Neden diye sorduğumda klasik cevap; fabrika öyle istedi. Sonrası daha garip. Aracınızla teste çıkılacak yeteri kadar yakıt yok. E şu kadar yakıt alacağız. Bunu size fatura edeceğiz. HGS kullanılacak bakiyeniz var mı?

    Edit6: 18.02.2022 aracı servisten aldım. Ses devam ederse haber edin denilerek uğurlandım. Ve ses devam ediyor. Servise bildirdim kavrama değişecekmiş.

    Edit7: 23.02.2022 Debriyaj setini değiştirilmesi amacıyla aracımı servise bıraktım.

    Edit8: 26.02.22 Aracımı iki gün önce teslim aldım ve bugün faturası kesilmiş. Mais e maliyeti 56 bin TL. Daha önce de toplam 40 bin TL fatura kesmişlerdi. Toplam neredeyse 100 bin TL. 300 bin TL lik arabaya 3 ye 1 i kadar masraf. En başından arabamı değiştirseler sanırım bu kadar maliyetli olmazdı onlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _boyacı -- 26 Şubat 2022; 11:28:45 >







  • Türkiye'de bir aracın garantisi servise işin düşene kadar geçerli. Bütün markalarda türlü türlü sıkıntı var. Müşteriler adam yerine konulmuyor. En basitinden abd'de dsg şanzımana 10 yıl garanti veren vw burada 2-3 yıl veriyor. Çünkü orada devlet vatandaşı aldatan firmaları affetmez ve ağır cezalar yazar. Burada firmalar bizi mahkemeye ver diye dalga geçiyor 😂 Velhasıl, bana göre bütün markalar aynı. Garantisi devam eden peugeot aracım var ama bozulursa servisten en ufak bir umudum yok.

    Eski şirket araçlarımızın yarısının dsg si değişti. 2 kez sadece mazot hortumu delinmesi sebebiyle aracımla yolda kaldım.Akü ve alternatör vs ile de kaldım onları saymıyorum. Mazot hortumu delinmesine bu araçlarda kronik cevabını alıyorum. Yolda giderken soğutma sıvısının yer aldığı plastik parça yere düşüyor ve araba hiçbir şekilde uyarı vermiyor.

    Şu an yeni 2008 e geçtik. En azından motor ve şanzıman konusunda kafamız rahat. Şirket aracı olmadığı sürece asla vw grubu aracı kapıdan sokmam.

    Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.
    Ne yazık ki tamda söylediğiniz gibi. Firmayla görüşürken bakın olay hukuğa intikal etmesin ne ben ne siz mağdur olmayın bu süreçte diyorum. Bizim elimizden bir şey gelmez hukuğa başvurun diyorlar.

    Ama en başından devlet tüketicinin yanına olsa bu adamlar böyle kafalarına göre at koşturamaz.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    2020 Model Captur 2: Kronik Sorunlar ve Kullanıcı Yorumları

    2020 model Renault Captur 2, piyasaya sürülmesinden bu yana kullanıcılar arasında hem olumlu hem de olumsuz geri dönüşler almıştır. Aracın kronik sorunları ve tutulma nedenleri internette sıkça tartışılan konulardır.

    Renault Captur Kronik Sorunları

    Bazı kullanıcılar, 2020 model Captur 2'de aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli kronik sorunlar bildirmiştir:

    • OVK P Konumu Arızalı: Bu sorun, şanzımanın park konumuna geçmediği ve aracın hareket etmesine izin verdiği anlamına gelir.
    • Motor Sorunları: Bazı kullanıcılar, 1.3 TCe Hybrid motorunda performans sorunları ve yakıt verimliliğinde düşüş yaşamıştır.
    • Elektronik Arızalar: Diğer bildirilen sorunlar arasında elektrikli camların arızalanması ve multimedya ekranının donması yer almaktadır.

    Captur Neden Tutulmadı?

    2020 model Captur 2'nin bazı kullanıcılar tarafından tutulmamasının birkaç nedeni vardır:

    • Kronik Sorunlar: Kronik sorunlar, kullanıcıların araca güvenini zedeleyebilir ve satışları olumsuz etkileyebilir.
    • Yetersiz Performans: Bazı kullanıcılar, özellikle 1.3 TCe Hybrid motorun performansından memnun kalmamıştır.
    • Yüksek Fiyat: Captur 2, rakiplerine kıyasla daha yüksek bir fiyat noktasına sahiptir. Bu durum, bazı alıcıları alternatif seçeneklere yöneltmiş olabilir.

    Yeni Captur Kullanıcı Yorumları

    Tüm kullanıcılar 2020 model Captur 2'den memnun kalmamış olsa da, olumlu yorumlar da vardır. Bazı kullanıcılar, aracın konforunu, stilini ve uygun fiyatlı bakımını takdir etmektedir.

    Sonuç

    2020 model Renault Captur 2, hem övgüler hem de şikayetler almış karışık tepkilerle karşılanan bir araçtır. Kronik sorunlar, performans sorunları ve yüksek fiyat noktası, bazı kullanıcıların aracı tercih etmemesine neden olmuştur. Bununla birlikte, aracın konforu, stili ve uygun fiyatlı bakım maliyetleri de göz önünde bulundurulmalıdır. Captur 2'yi satın almayı düşünüyorsan, bilinçli bir karar vermek için hem olumlu hem de olumsuz yorumları dikkatlice tartman önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Geçmiş olsun.


    Sadece menzil mi bu şekilde değişiyor, yoksa depo yakıt göstergesi de aynı şekilde artıp azalmakta mıdır?

  • Paranla rezil olmak diye bir deyim var ya, işte o olmuş.
    Gerçekten can sıkıcı ve üzücü.
    Umarım çözülür probleminiz, geçmiş olsun. Çok şık bir araç olmuş Captur 2, ama demek ki sorunları da var.
  • Türkiye'de bir aracın garantisi servise işin düşene kadar geçerli. Bütün markalarda türlü türlü sıkıntı var. Müşteriler adam yerine konulmuyor. En basitinden abd'de dsg şanzımana 10 yıl garanti veren vw burada 2-3 yıl veriyor. Çünkü orada devlet vatandaşı aldatan firmaları affetmez ve ağır cezalar yazar. Burada firmalar bizi mahkemeye ver diye dalga geçiyor 😂 Velhasıl, bana göre bütün markalar aynı. Garantisi devam eden peugeot aracım var ama bozulursa servisten en ufak bir umudum yok.
  • Geçmiş olsun.

    Vaktiyle sıfır megane 2 aracımızda yakıt aldıktan sonra aynen böyle akli melakelerinde sıkıntılar yaşamıştı. Servise hatta fabrikaya kadar iş uzadı, ardından fransadan ekip gelip inceledi dediler. Sonuç olarak yakıt alırken kartı yuvada bırakıp aldığımız için olmuş.

    Bu arada lafı Volkswagen’e getirmeye çalışmakta nesi. VW ile fransızlar karşılaştırılmaz, çok komik olur. Güneşli havada yıldırım düşme olasılığı ile VW ile yolda kalma olaslılığı bence aynı.
  • Dava açın ve aracı geri iade edin garantisi yok mu arabanın 2 sene?

  • geçmiş olsun arabadan soğumuşsunuz resmen


    ama kısmet işte,denk gelebiliyor,marka model demiyorum


    bence dava açın ve ürünü iade etmeye çalışın


    kozmetik eksiklikler diyorsunuz bunların farkında olarak mı aldınız


    yoksa sonramı farkettiniz.

  • Cordarone kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Menzille birlikte yakıt göstergesi de aynı şekilde arızalı. Araçta 10 litre yakıt var misal bi anda full depo gösteriyor. Seyir halinde bi anda düşüp yakıt uyarısı falan veriyor.
  • Kendi basima gelmis kadar uzuldum. Renault bile yaygin servis agi ile bu durumu cozemiyorsa birakip gitsin.

    Dava ederseniz aracin degisimini sağlarsınız ama en iyi ihtimalle 3 sene surer. Bunu bildikleri icin zaten isi yokusa suruyorlar.
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Aracı alacak olanlara gözüm kapalı tavsiye ederim. Daha doğrusu ederdim. Ancak dediğiniz gibi tam manasıyla şu an rezillik yaşıyorum.

    Ancak aracın henüz çok yeni olmasından hem servis hem üretici bu tür arızalara yanıt veremiyor.

    Çok ilginç ama ne yazık ki böyle. Mild hibrit olan versiyonların tamamında batarya problemi yaşadı diğer arkadaşlar mesela. Belli ki çok insanın başı ağrıyacak bu araçtan.
  • Gamer4fun4 G kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki tamda söylediğiniz gibi. Firmayla görüşürken bakın olay hukuğa intikal etmesin ne ben ne siz mağdur olmayın bu süreçte diyorum. Bizim elimizden bir şey gelmez hukuğa başvurun diyorlar.

    Ama en başından devlet tüketicinin yanına olsa bu adamlar böyle kafalarına göre at koşturamaz.
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    İşim dolayısıyla idame ettirdiğim yaklaşık 15 araç var. Bunların arasında ağır vasıta da var premium marka arabada. Ne servisiyle ne de genel merkeziyle aramızda bu veya buna benzer en ufak bir olay yaşamadım. Olay tamamen markaların müşteriye yaklaşımı.

    Bende eski bir VW kullanıcısı olarak sattığım aracımı şu an mumla arıyorum. VW ve grup markalarını bizim insanımız pek sevmiyor ama ciddi manada hem kalite hem de müşteri memnuniyeti olarak ayrışıyor.
  • Aracımın garantisi uzatılmış haliyle 4 yıl. Şu an dava süreci yeni başlıyor. İhtarnameye gelen yanıt resmen alay eder gibi oldu. Zaten ihtar ile bir yere varamayacağımı biliyordum.
  • Yakiti bir dolu bir bos gosteren benzin şamandirasidir. Yani bi ihtimal benzin pompasindandir diyip 10 bin tllik parca degistiren servis ya bu benzin de samandradandir diyip 3 kurusluk samandrayi niye degistirmiyor?
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Bende servisine yaygın olmasına aldandım açıkçası.

    Dediğiniz gibi firma çok rahat. Sanki sattıkları araç başka bi firmaya ait. Öyle geniş geniş konuşuyorlar ki deli olursunuz.

    Orta yolu bulamadığımız için dava sürecine gireceğiniz. En iyi ihtimalle 2 sene sürer diye düşünüyorum.

    Sonrasında da maddi manevi tazminat davası açacağım. Yolun ortasında ölümle burun buruna geldim kimse umursamadı.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam. Arabadan buz gibi soğuttular. En büyük hobim detailing ama arabanın tarafına bakasın gelmiyor.

    Marka ile bi derdim yoktu. Ancak her defasında aynı hanımefendi arayıp her defasında birebir kopyala yapıştır cevapları verene kadar. Asla çözüm üretmiyorlar. Onlar benden daha iyi biliyor aracın gizli ayıplı mal statüsünde olacağını.

    Kozmetik hataları da araç servise gir çık yaptıkça serviste bir şey oldu mu diye bakarken fark ettim. Tabi kimse üstlenmiyor.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    Şamandıra ve pompa bütünleşikmiş hocam. Hepsi beraber değişmiş yani. Muhtemelen problem pompa yada şamandıra değil.

    Bolu da benim başımı yakanda pompa değildi. Haybeye değiştirdiler.

    Araçta bi elektronik problem var. Ama bulup çözemiyorlar.
  • Hocam konuyu bir şekilde ekşiye de taşı. Aynı şekilde sosyal medya üzerinden de yürü. Genel merkezi de etiketle. Hatta Fransa Renault'yu da etiketle.

    Çözümü bu şekilde hızlandırırsın.
  • sp@wn kullanıcısına yanıt
    Twitter da sürekli konuyu canlı tutmaya çalışıyorum. Renault Group CEO su dahil herkesi etiketliyorum ama nafile. Fransa’ya kaç kez mail attım. Cevap dahi yok.

    Genel merkezden arıyorlar konu Fransa’ya intikal etmiş diyorlar ama bana dönen olmuyor. İlginç bi firma

    Buradan ekşiye yazabilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum.
  • Hocam geçmiş olsun. Ülkemiz şartlarında araçlar bu kadar pahalıyken, bin bir zorluklarla paramızı biriktirip yıllarca borca girip bir araç alabiliyorken böyle bir durumda kalmak can sıkıcı. Renault Fransa genel merkezine durumu ayrıntılarıyla anlatan bir e-mail atarsanız belki global yoldan bir çözüm sağlanabilir bilemiyorum. Ancak Türkiye şartlarında konunun bir yere varmayacağı belli. Sosyal medya baskısı da işe yarayabilir, işin peşini bırakmayın.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.