Şimdi Ara

2020 Sedan Ford Focus - Renault Megane - Toyota Corolla (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
2
Favori
9.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben üçünü de kullandım. Donanım önemsiz diyemem ama araba alırken birinci öncelik benim için sürüş dinamikleridir. Bu üçü arasında da tartışmasız en iyisi Focus.
    Titanium pakette ufak tefek eksiklik dışında donanımda sorun yok. Arabayı sürmeye başlayınca ve aradan biraz zaman geçince donanım ikinci plana geçiyor ve arabanın sürüşünün sana verdiği rahatlığa ve güvene bakıyosun. Yani İstanbul'dan kalkıp Maraş'a gidersin ve gittiğinde sende bir yolculuk hissiyatı kalır, o kalan hissiyat arabanın kalitesidir. Mühendislik bakımından arasında en iyi bu anlamda Focustur. Benim Focusumda da halojen var gayet iyi aydınlatıyor. Bunun için gidip Corolla almam ya da Megane. Forumda arabaları tamamen donanıma göre değerlendiren masabaşı değerlendirme güruhu var. Araba sürme işi hissiyattır. BMW sana herşeyden önce hissiyat sunar. BMW 320 da hız sabitleyici yok alt pakette, sırf onun için 320 almam denmez. Onu bilen bilir. Focus da arkalar torsiyon benzeri bir sistem ama bak km77 testine, sanki bağımsız gibi tepkileri var. Youtube'de bağımsız Civicle karşılaştırma videosu var, adam virajlarda torsiyonlu Focus Civic'ten daha iyi diyor. Demekki mesele mühendislikmiş. Corolla da bağımsız süspansiyon var ama kimse müthis sürüşü var, virajları on numara diyemez. Forum sürekli Focus mu şu mu diye konu açılıyor. Gİdin etrafınızda kullanlara sorun, burda herkes hamaset peşinde. Biri yazmış sorunsuzluksa Corolla, benim focus 2015 model, bir kez bile en ufak arıza vermedi. Ablamda 2011 var, bir kez sanayiye gitmedik.
    Bence Focus al, gram pişman olmazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usmanoguz -- 14 Şubat 2020; 11:35:27 >




  • Focus bariz çok daha kaliteli. Uygun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ihtiyaclari kullabici belirler, ben hibrit oldugu icin corolla isterdim.Onun disinda ise onceligim focus olurdu motor performansi ve yeni kasasindan dolayi.
    Ancak onceligi donanim olan biri varsa ki benim icinde onemli megane tercih edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golgebir kullanıcısına yanıt
    Fiyatlar nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2020 model araç alacağım. Ford Focus Titanium Sedan 1.5 Dizel Otomatik-2020 Renault Megane icon Sedan 1.5 Dizel Otomatik-2020 Toyota Corolla Dream Sedan 1.8 Hybrid Otomatik arasından seçmem gerekli.
    Özellikle iç hacim ve güvenlik olarak kıyaslayacak olursak hangisi daha öne çıkar.

    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler
    _____________

    Kendiniz için düşünseydiniz dizel Focus,
    Corolla 1.6 benzin+LPG derdim(Corolla 1.8 Hibrit yerine, vergi, düşük fiyat v.b. sebeplerle).

    EDC şanzıman Megane önermem, önerene ya da alana da saygı duyarım.

    Şirket için dediğiniz için tork konvertörlü dizel Focus en makul seçenek gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BJK_F -- 14 Şubat 2020; 14:29:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler.

    Yeni konu açmak istemedim.

    70 bin km 2013 Astra H sedan 1.6 benzinli Yarı Otomatik aracım var.

    Satıp, üzerine 50-60 bin TL ekleyip sıfır km bir otomatik sedan düşünüyorum.

    Corolla, Astra, Focus tercihlerim arasında.

    Kendi aracım dolu bir araç (CC, otomatik kararan dikiz aynası, otomatik klima, far ve yağmur sensörü).

    Sizce değer mi?

    Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BJK_F -- 14 Şubat 2020; 14:33:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Focus'un bizim bilmediğimiz nasıl donanımları neyi var merak ettim. Ezbere söylüyor Focus diyenler. Geçtim Led farı sadece TSS donanımı için bile Corolla seçilir. Aralarında dağlar kadar donanım farkı var iki aracın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R_DeNiro kullanıcısına yanıt
    Bu saydiginiz donanımlarda tek ciddiye alınacak led farin olmaması olabilir.Kaput amortusorlu olunca ne oluyor yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Birde ikinci elini 220 ye satıyor adamlar .stline felan da değil . Ne focusmus be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • usmanoguz U kullanıcısına yanıt
    Sen halojen fara alistigin için led gereksiz gelebilir.Ama şöyle 2 -3 yıl ledli araç kullansaydın halojen far işkence gibi gelirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Hocam donanım konusunda size sonuna kadar katılıyorum. Lakin hibrit teknolojisi beklenen ilgiyi göremedi, Toyota bu konuda bireysel müşterileri, filoları ve hatta taksicileri kazanabilmeli, bunun yolu da fiyat politikasından geçiyor. Uygun bir fiyat verirse herkes bir süre sonra hibrite yönelecektir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Net Focus olmazsada Corolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    Sizin için önemli olmayabilir şayet arkada kolçak B segmenti araçlarda bile rahatlıkla bulunabiliyor. Focusda yolcuların rahatlığını düşünülmemiş. Ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı olmaması, arkada havalandırmayi bırak 12v olmaması. Arkada oturan biri telefonunu sarj etmek istese edemeyecek ki uzun yolda önemli bir şey. Kaput amortisörlü olunca kaputu havada tutmak için bir çubuk ve onu sokacak bir delik aramıyorsun çok daha pratik oluyor. Bu saydıklarım dışında, torpido içi kaplama yok, bir sey koyarsan ses yapma olasılığı var, iç ışıklar led değil. Böyle sayabilirim, belki bazıları tekil olarak önemsiz geliyor ama hepsini toplayıp bakınca soğutuyor. Bunlar, insanın kaliteli bir araca bindiği hissiyatini artıran şeyler. Az para verilmiyor sonuçta sizin için önemsiz olabilir, zaten mesajım da söylediğim gibi herkesin beklentisi ve önceliği farklı. Eğer tek şahıs olarak kullanılacaksa, aile vs. durumu yoksa tam otomatik şanzımanıyla, sürüş dinamikleriyle focus tercih edilebilir. Dediğim donanımların olmaması ve rakiplerinde olması benim için sırıtan bir durum sadece. Herkes kendine uygun aracı almalı, o yüzden kimse de dinlenilmemeli bu konularda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 14 Şubat 2020; 15:18:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • İyi günler.


    Yeni konu açmak istemedim.


    70 bin km 2013 Astra H sedan 1.6 benzinli Yarı Otomatik aracım var.


    Satıp, üzerine 50-60 bin TL ekleyip sıfır km bir otomatik sedan düşünüyorum.


    Corolla, Astra, Focus tercihlerim arasında.


    Kendi aracım dolu bir araç (CC, otomatik kararan dikiz aynası, otomatik klima, far ve yağmur sensörü).


    Sizce değer mi?


    Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BJK_F B kullanıcısına yanıt
    Uzun vadede kullancaksaniz yatırım amaçlı sıfır mantıklı sonuçta 2020 model olacak. Ama kısa vadede sizin aracınız daha iyi. Saydığınız araç içerisinde de hepsini test edip kullanmanızı tavsiye ederim. Benim tercihim coralla olurdu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • samset5566 S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, dediğiniz gibi, arabamdan da memnunum aslında. İnsanın gözü yenilere kaymıyor da değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BJK_F -- 14 Şubat 2020; 18:45:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamorex

    2020 Sedan Ford Focus - Renault Megane - Toyota Corolla



    Kağıt üzerinde yukarıda ki gibi ama tesr etmek en güzel karar verme şeklidir.
    http://www.arabalar.com.tr/



    Yukarıdaki siteden bakabilirsiniz vede tüm otomobil modellerini karşılaştırabilirsiniz




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.