|
Bildirim
|
Bana kalırsa en mantıklısı Ford Focus. Hem yeni sedan kasası çok şık hemde iç tasarımı çok derli toplu. Ayrıca powershift çift kavrama değil artık 8 ileri tork konvertörlü sorunsuz otomatik şanzıman kullanıyorlar bu da bir avantaj. 1.5 dizelde yakıtı kokluyor motoru da gayet iyi ve Titanium donanımında her şey var zaten.
|
Normalde bakınca insan Focus diyor. Ancak en üst paket olan Titanium donanımında halojen farlar olması, arka kolcağın olmaması, kaputun amortisörlü olmamasi, arka havalandırma, 12v, usb vs. olmaması, ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı olmaması gibi bir çok şeyden kesmeleri beni focus dan soğuttu. Yani Titanium donanımda her şey var demeyi bırakın, bir arka kolçak bile yok. 2020 modelinde düzeltmişler ise bilmiyorum. Bu saydığım özelliklerin bir çoğu rakiplerinin orta donanım seviyesinde var. Sürüş keyfi diğerlerine göre daha iyidir muhtemelen. Donanım, ekonomiklik ve iyi servis hizmeti istiyorsan Megane da olabilir. Toyota için hiç bir fikrim yok. Bence kimseye aldırmayın, gidip test sürüşü yapın ve inceleyin. Hangisinin içinde daha mutlu olduysanız onu alın. Herkesin öncelikleri, beklentileri farklı.
|
Ok öyleyse yapacak bir şey yok, bu seçenekler arasında Focus tabi ki 👍🏻
|
Tamam focus seviyoruz da, sırf halojen fardan dolayı bile tercih etmem.
Çok mu zor en üst donanım paketinde standart yapmak.Yıllardır aynı terane,bi ford kaldı halen opsiyon olarak far satan. Sen baz olarak adaptif led xenon bir şey koy daha iyisini geliştir lazer,matrix gibi onu yine opsiyon yap. Adamlar xenondan led e ,led den lazere geçti,ford daha xenon a geçemedi. Her haltı yaptı adamlar bi far yapamıyor. Yeni clio joy pakete bile led far koymuşlar. |
megane ın sevimsiz bir sürüş hissiyatı var. ben olsam focus seçerdim. gayet güzel kemikli bir araba. zaten araç kiralık, masraflar şirkete ait. corollada yakıt ekonomisi ve sorunsuzluk var. o da aracı satın almayacağınız için sizi pek ilgilendirmiyor. focus hayırlı olsun o yüzden.
|
Ben üçünü de kullandım. Donanım önemsiz diyemem ama araba alırken birinci öncelik benim için sürüş dinamikleridir. Bu üçü arasında da tartışmasız en iyisi Focus.
Titanium pakette ufak tefek eksiklik dışında donanımda sorun yok. Arabayı sürmeye başlayınca ve aradan biraz zaman geçince donanım ikinci plana geçiyor ve arabanın sürüşünün sana verdiği rahatlığa ve güvene bakıyosun. Yani İstanbul'dan kalkıp Maraş'a gidersin ve gittiğinde sende bir yolculuk hissiyatı kalır, o kalan hissiyat arabanın kalitesidir. Mühendislik bakımından arasında en iyi bu anlamda Focustur. Benim Focusumda da halojen var gayet iyi aydınlatıyor. Bunun için gidip Corolla almam ya da Megane. Forumda arabaları tamamen donanıma göre değerlendiren masabaşı değerlendirme güruhu var. Araba sürme işi hissiyattır. BMW sana herşeyden önce hissiyat sunar. BMW 320 da hız sabitleyici yok alt pakette, sırf onun için 320 almam denmez. Onu bilen bilir. Focus da arkalar torsiyon benzeri bir sistem ama bak km77 testine, sanki bağımsız gibi tepkileri var. Youtube'de bağımsız Civicle karşılaştırma videosu var, adam virajlarda torsiyonlu Focus Civic'ten daha iyi diyor. Demekki mesele mühendislikmiş. Corolla da bağımsız süspansiyon var ama kimse müthis sürüşü var, virajları on numara diyemez. Forum sürekli Focus mu şu mu diye konu açılıyor. Gİdin etrafınızda kullanlara sorun, burda herkes hamaset peşinde. Biri yazmış sorunsuzluksa Corolla, benim focus 2015 model, bir kez bile en ufak arıza vermedi. Ablamda 2011 var, bir kez sanayiye gitmedik. Bence Focus al, gram pişman olmazsın. |
Focus'un bizim bilmediğimiz nasıl donanımları neyi var merak ettim. Ezbere söylüyor Focus diyenler. Geçtim Led farı sadece TSS donanımı için bile Corolla seçilir. Aralarında dağlar kadar donanım farkı var iki aracın.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 13 Şubat 2020; 16:0:30 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenktun34 -- 14 Şubat 2020; 8:48:12 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 14 Şubat 2020; 10:15:11 > |
|