Şimdi Ara

2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı

    2020 Volkswagen Golf’ün resmi olarak tanıtılmasına az bir zaman kaldı. Alman üretici, otomobil severlerin heyecanını diri tutmak için Golf 8 ile ilgili yeni detaylar paylaşmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde aracın iç ve dış tasarımını gösteren çizimler yayımlanmıştı. Şimdi de, 2020 Volkswagen Golf’te bir ilk olacak hibrit sistemin özellikleri ortaya çıktı.
     

    Alman üreticinin resmi internet sitesinden paylaştığı bilgiye göre, 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde standart bir alternatör yerine 48V kayış tahrikli marş motoru/jeneratör ve 48V lityum iyon batarya bulunacak. Söz konusu jeneratöre entegre elektrik motoru, ani hızlanmalarda içten yanmalı motora destek olarak verimi arttıracak, yakıt tüketimini ise düşürecek. Aynı zamanda frenlemeden enerji geri kazanımı da yapacak.

    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı

    Her 100 km'de 0.4 litre tasarruf edecek 

    2020 Volkswagen Golf’ün kaputu altındaki hibrit sistem, geri kazanım modundayken kinetik enerjiyi elektriğe dönüştürecek ve ön yolcu koltuğunun alt kısmına denk gelen lityum iyon bataryada saklayacak. Yeni nesil Golf 8’in bataryasında depolanan enerji, ani hızlanma gibi gerekli durumlarda motora elektrik desteği verecek. 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sistemi, sürücü gaz pedalından ayağını çeker çekmez motoru kapatacak. Alman üreticiye göre motorun kapanma/yeniden çalışma süreci hiçbir gecikme olmadan ve minimum titreşimle gerçekleşecek. Golf 8 bu sayede her 100 km’de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.

     
     

    Golf 8'in hibrit sisteminde 1.0 ve 1.5 litre motorlar kullanılacak 

    Yapılan açıklamaya göre 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde ilk olarak 1.0 ve 1.5 litre EA211 evo motorlara yer verilecek. Söz konusu üniteler çift kavramalı şanzıman (DSG) ile eşlenecek. Golf 8’in hibrit sistemi daha sonra diğer motorlara ve modellere de uygulanacak. 2020 Volkswagen Golf’ün Ekim ayında tanıtılması bekleniyor.

     


    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
    2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi tanıtıldı
     







  • Neden seri hibrit sistemlere geçmiyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun adı hibrit. Saçma sapan bişey olmuş. 100 km de 0.4 ne demek. Gerçek hibritlerde tüm dur kalk ve belirli bir hıza kadar devamlılık olur. Hibritin popülerliğinden yararlanmak için atılmış yalandan bir adım. Bu işi en iyi yapan toyota

  • Çünkü sizi önemseyen yok. Benzini de önemseyen yok. Amaç Emisyonu düşük göstermek olay bundan ibaret. Motor duruyorsa emisyon yok tabi ki.
    Toyota da vs. 3,7 lt fabrika verisi var C-HR’ın hem de 1.8 Motora rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu anladığım kadarıyla tüm motorlarda standart olacak. Yukarıdaki arkadaşlar Toyota daki gibi demişte Vw nin zaten çok iyi plug-in hybrid leri var. Türkiye'de satışı yok maalesef. Tüm motorlar mild-hybrid olup, isteyen yine plug-in hybrid alacak.
  • Tahminime göre 0.4 litre ekonomi için en az 50000 tl fark olur.O yüzden bizim ülkede 3 5 satılır sonra getirmezler.

  • Bence 100 kilometrede 0.4 litre sadece o motoru anında kapatıp açma sisteminden kazanılacak olan tasarruf, yani hibrit motora göre 0.4 litre, yoksa sadece benzinli motorlara göre çok daha yüksek tasarruf sunacaktır.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yalandan hibrit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sisteme 'Mild-Hybrid' denir, 'Hafif Hibrit' olarak tabir edilir.

    Şu 2019 yılında trafikte bütün araçların hafif-hibrit, hibrit veya plug-in hibrit olmasını isterdim. Atla deve olmayan ama çok geç kalınmış bir sistem. Hem düşük yakıt tüketimi, hem çevre kirliliği, hem de gürültü kirliliği açısından çok iyi olurdu. Hayır, ben frene basınca neden sürtünmeyle enerji kaybedip bir de balata tozu tutayım ki!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 17 Mayıs 2019; 15:8:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süreyya hanımcılar gelsin sadece tasarımla işin bitmediğini görsünler...Hangi rakipte bu sınıfta bu teknolojiyi kullanacak göz var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: East998

    Neden seri hibrit sistemlere geçmiyor acaba?
    Seri hibrit dediğinize örnek Opel Ampera veya BMW i3 ReX'tir. Seri hibrit sistem tek başına verimsizdir. Günümüz teknolojisinde seri hibritlerde yakıt kullanmak yerine depolanmış elektriği kullanmak daha verimlidir. Zaten yukarıda örneğini verdiğim iki araç da seri plug-in hibrittir, yani fişi takıp bataryayı doldurursunuz ve sürüş esnasında batarya doşaldığında yolda kalmamak için içten yanmalı motorun yardımıyla elektrik üretip (verimsiz kısmı yakıtla elektrik üretmek) yakıt bitene kadar yola devam edersiniz.

    Golf'te kullanılacak bu hafif-hibrit sistem 'paralel hibrit'e bir örnektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 17 Mayıs 2019; 15:23:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Süreyya hanımcılar gelsin sadece tasarımla işin bitmediğini görsünler...Hangi rakipte bu sınıfta bu teknolojiyi kullanacak göz var?
    Renault Clio'da kullanılacak olan hibrit sistem, Golf'te kullanılacak olan hafif-hibrit sisteminden daha iyi olacaktır.

    Öte yandan, 22 yıldır hibrit araç üreten Toyota'nın hibrit sistemini tek geçerim. Bu konuda Toyota'nın rakibi yoktur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lise projesi gibi duruyor. audi e-tron daki sisteme geçmeden önce geçici çözüm olarak geliştirilmiş olabilir.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Toyota,Peugeot,Renault. Üstelik Toyota'da belli bir hıza kadar hibrit sistem ilerletiyor arabayı. VW bunu emisyondan kaçmak için göstermelik olarak yapmış, en büyük kanıtıda bu cümledir:


    quote:

    Golf 8 bu sayede her 100 km’de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 17 Mayıs 2019; 17:42:2 >
  • Celonfix kullanıcısına yanıt
    48V diyorum tüm motorlarda bu sistem olacak. VW ye özel bi teknoloji değl bu bütün markalar bu teknolojiyi kullanacak. Araştırın önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Golfün hazırda plug in hibrid modeli var. Renault genelinde 1 tane bile yok hala. 48V hibrid tüm içten yanmalı motorlarda kullanılacak ileride. Bu sınıfta golften başka kullanan araç yok. Şuan mercedes birçok modelinde kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotanın kullandığı hibrid teknolojisinin modası geçti artık. Örnek gösterip durmayın. plug in teknolojili hibride ağırlık veriyor markalar. Sadece elektrikle 100 km gidebilecek bu arabalar. O noktaya gelindi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    20 seneden fazla bir süredir hibrit araç üretip satan Japonya merkezli bir firma var ama sen bilirsin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    Yalandan hibrit
    Adamlar gelip o kadar arge yapar çalışırlar milyar dolarlar dökülürler bu da koltuğunda çekirdek çitleyip yalandan hibrit der ülkenin durumunu özetleyen bir ifade.Tebrik ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DECF0C154

    Adamlar gelip o kadar arge yapar çalışırlar milyar dolarlar dökülürler bu da koltuğunda çekirdek çitleyip yalandan hibrit der ülkenin durumunu özetleyen bir ifade.Tebrik ederim

    Alıntıları Göster
    Tabi tabi hile yaparkende çekirdek çitleyip yorum yapıyorduk mercedesde hafif hibrit adında birşeyler yaptı c serisinde kimse tüketimde vs. En ufak fark göremiyor ufakdan birşey koy bak biz yeni hibrit yatırımına katıldık de bırakın bu işleri bu fanatikliği hibrit dediğin toyata bakıp örnek alacaksın ona göre yapıp rakip olacaksın yalandan hibrit bildiğin emisyon hilesi ile aynı mantık daha pahalıya geçirecekler gelsin sende başlarsın aaaa oooo bu fiyatmı olur yalandan hibrit koymuş üstüne üstüne 50 bin eklemiş dersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.