Şimdi Ara

2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Audi, kısa süre önce ipucu görsellerini paylaştığı 2025 Audi Q5'i bugün resmi olarak tanıttı. Yeni Q5'in Avrupa'da satılan tüm versiyonları 1.7 kWsa batarya ve 24 beygirlik elektrik motoruna sahip hafif hibrit olacak.



    2025 Audi Q5, özellikleriyle neler sunuyor❓



    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Tasarımı yenilenen Audi Q5'in Alman markanın diğer yeni modelleriyle benzer çizgilere kavuştuğunu görmek mümkün. Q5'in ön tarafında kaslı bir motor kaputu, siyah çerçeveye sahip geniş bir panjur ve standart olarak sunulan Matrix LED farlar dikkat çekiyor. Söz konusu farlardaki gündüz LED'leri, multimedya sistemi üzerinden değiştirilebilen sekiz farklı ışık imzasına sahip. Arkada ise diğer araçları kazalar ve yol çalışmaları hakkında uyarabilen ikinci nesil dijital OLED stoplar bulunuyor.



    İç mekanda radikal bir değişim olmamasına rağmen yeni bir tasarım konsepti karşımıza çıkıyor. Konsol üzerindeki kavisli dijital panel, 11.9 inç dijital gösterge ekranı ve 14.5 inç MMI multimedya sisteminden oluşuyor. Buna ek olarak yolcunun önünde 10.9 inçlik bir ekran daha mevcut. Multimedya sistemi, Youtube gibi uygulamaların entegre olduğu Android Automotive işletim sistemi üzerinde çalışıyor. İklimlendirme ayarlarının ortadaki ekrana emanet edildiği alanda head-up display de opsiyon olarak tercih edilebiliyor.



    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5, şirketin Premium Platform Combustion (PPC) platformu üzerine inşa edilmiş. Söz konusu platform ve revize edilen süspansiyon ve direksiyon sistemleri sayesinde kompakt modelin selefine kıyasla çok daha konforlu olduğu belirtiliyor. Uyarlanabilir amortisörlere sahip havalı süspansiyon sistemi standart modellerde opsiyon olarak sunulurken performanslu SQ5 versiyonunda ise daha sportif bir süspansiyon kurulumu bulunuyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni Volkswagen Passat Pro tanıtıldı: İşte detaylar



    Yukarıda da belirttiğimiz gibi 2025 Audi Q5'in Avrupa'daki tüm versiyonları hafif hibrit motora sahip. Giriş seviyesinde 201 beygir güç ve 340 Nm tork üreten 2.0 litre TFSI motor dört tekerlekten çekiş opsiyonuyla yer alıyor. Dizel tarafında ise 201 beygir güç ve 400 Nm tork üreten 2.0 litre TDI motor bulunuyor. Standart olarak Quattro dört tekerlekten çekiş sistemiyle gelen SQ5 ise 3.0 litre TFSI altı silindirli motoruyla 362 beygir maksimum güç ve 550 Nm maksimum tork sunuyor.



    Yeni Q5'in Avrupa'daki fiyatları 52.300 eurodan başlıyor. Yeni SQ5'in satış fiyatı ise 82.900 euro olarak açıklandı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2025 Audi Q5 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri








  • Çok şık ve lüks görünüyor beğendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulaşılamayacak araçlarda bugün.

  • Müteahhitlerimizin değerli eşlerine hayırlı olsun şimdiden.

  • Tasarımı güzel özellikle arka tarafı çok güzel yapmışlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aracın arkası ile önünü farklı kişiler tasarlamış galiba. Arkası çok daha şık duruyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • on yılların deneyimi şu araç 52 bin euro, togg 48 bin euro. hikaye bu kadar

  • Oldum olası q7den daha çok beğenmişimdir q5i. Bu da çok güzel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrekaradag kullanıcısına yanıt

    O araç Türkiye'de 52 bin Euro değil yalnız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    dünya türkiyeden ibaret değil hocam. bence asıl sorgulamanız gereken o aracın neden türkiyede 52 bin euro olmadığı

  • emrekaradag kullanıcısına yanıt

    Çünkü Türkiye rahmetli Atatürk ün de vurguladığı gibi çalışmadan, yorulmadan, köşeyi dönerek bir şeyler elde etmeye çalışanların, parasını sokağa atmayı bir halt zannedenlerin ülkesi.

    Almana pahalı birşey satamazsin

    Almana 500.000tl ye düğün yap düğünde bana şunu tak eve lüks beyaz eşya avangart koltuk isterim diyemezsin

    Almana sırayla araba satamazsin,alman fiyatı fahiş olan hiçbir şeyi almaz, yürütme maliyeti pahalı olan arabaya binmez

    4te kalkar,işini yapar.

    Essek gibi çalışır,bey gibi de yer

    Türk için bunları yazabildiğin zaman o arabayı o paraya alırsın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Eylül 2024; 18:49:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    """Çünkü Türkiye rahmetli Atatürk ün de vurguladığı gibi çalışmadan, yorulmadan, köşeyi dönerek bir şeyler elde etmeye çalışanların, parasını sokağa atmayı bir halt zannedenlerin ülkesi.""""

    Ne kadar vatansevermişsin sen ya ! Gözlerim yaşardı dede ...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen A3 Insigniadan 508den iyi direksiyon hissiyatı yeter yazıp sonra ortadan şimşek hızında kaybolan arkadaş değil misin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merco, BMW, Audi üçgeninde Audi nin dış tasarım rakiplerine göre daha oturaklı kaldı. Merco ve BMW fantaziye kaçtı iyice.

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Almanya'da ''eşşek'' gibi çalışanlar sadece buradan gidip oraya adapte olamayan, Türk vatandaşların yanında emeği sömürülen Türkler sadece. Almanlar gayet insani şartlarda çalışıyor. Ağır meslekler zaten sunduğu gelecek imkanı, kazandırdığı para ve yaşam standartları düşünüldüğünde hiçte öyle eşşek gibi çalışma olarak nitelendirilmez. Alman çalışma saati ortalama 40 saat. Türkiye'de bu rakam devlet memuru için 45, beyaz yaka ve işçiler için 50-54 saat arası. Adamların disiplinli ve işlerine bağlı olmasının sebebi, o işin kendilerine sunduğu hayat şartlarının çok iyi olması ve bunu kaybetmek istememeleri. Bana da alım gücü anlamında 2500 euro bandında bir maaş verilsin bak bakalım işe dört elle sarılıyor muyum sarılmıyor muyum. Bizde markete reyon görevlisi adı altında amele alınırken bile üniversite diploması, ofis programları kullanım yetkinliği ve yabancı dil soruluyor (Eskişehir Esmar Market). Peki ne için? Vergiler yüzünden alım gücü anlamında maksimum 300 euroya tekabül edecek bi alım gücü maaşı için. Bahane üretmenin anlamı yok





  • emrekaradag kullanıcısına yanıt

    Essek gibi kelimesinden kastım disiplinli çalışmaktı zaten

    Bak şahane bir örnek vermişsin

    Esmar

    Alman esmarda o şartlara çalışmaz çünkü

    Köyünde hayvan bakar mesela

    Veya alır eline anahtarı penseyi yatar arabanın kamyonun altına ,bizim diplomalinin klasi sarsılır.

    Kim taşı toprağı altın dedi,

    Benim çocuğum profesör diyen, öğretmene posta koyan velileri akp mi icat etti?

    Baktı orta gelişine, çaktı voleyi herkesi memur yaparız çözeriz dediler,Zaza gibi tıra çıkacaksın?enayi misin oğlum dediler,

    sonra gümmmmm

    Oyu bunlar veriyor nasılsa değil mi,nerde alman?

    Dur dur köylü diyorduk

    Aaa o da ne,70lerden beri kim köyden indim şehire oynadı

    Sonra o şehirlerde 300 Euro'luk iş için kim 45 takla attı?

    Almanlar değil herhalde.

    Köylü demişken,

    Bak geçen karpuz tarlada kaldı kavun öldü diyorlardı

    Domates diyorlardı domates

    Peki sen bunlarin o ürünleri niye patladı biliyor musun?

    Geçen sene para etti,bu sene de eder köşe oluruz,satar savar şehre gideriz,

    o zaman hepimiz Ekelim deyip tarlada kumar oynadıkları için

    Soğan böyle patates böyle

    Burada alman gördün mü

    Ben görmedim

    Daha yazarım da iki toplumun farklarını ,bence kâfi

    Kâfi gelmezse o 50 bin avroya aldığın arabayı audileri bmwleri Almanya'da nasıl kullanabiliyorsun ona geçerim:)

    Değerli vaktini çalmayayım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 2 Eylül 2024; 22:16:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes'ten taklit var biraz.


    İç tasarım güzel ama alt kısım çok basit ve boş kalmış.

  • Elektrikli araç kullandıktan sonra içten yanmalı motor teknolojisi çok saçma geliyor.

    Her saniye benzini patlatıyorsun silindir içinde sonra o enerjiyi kontrol etmeye çalışıyorsun en sonunda da her şey bozuluyor sanayiden çıkamıyorsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Adanalıyım. Köyde doğdum büyüdüm. İşin içini benden iyi bilemezsin. Ama ne söylesem, hangi somut delille gelsem, tarikatçı dindarlar gibi mantıksız gerekçelerle reddetmeye devam edeceksin. Şaşırtmadı zira ülkenin çoğu senin kafada. Böyle devam

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.