Şimdi Ara

2020 Volkswagen Golf'ün (Mk8) tasarımı reklam çekimlerinde ortaya çıktı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
16.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • OTA desteğinin Türkiye'de bir anlamı yok. Sim kart yerli ve sunucular Türkiye'de olmadıkça.

  • CVenturas kullanıcısına yanıt
    Meyve veren ağacı taşlarlar.

  • Açıkçası b.. gibi olmuş.

  • leş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka taraf 1 serisini anımsatıyor. Vw her zamanki gibi yeni kasa yapmış ama dışarıdan değişen pek bir olay yok. Parça parça bakarsak tamam ama genel açıdan tip aynı. Yeni leon yeni golften güzel olacak ve golf leona göre yaşlı kalacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Zaten sınıfının en çok satan modeli. Risk alıp niye büyük değişim yapsın adamlar? Yine peynir ekmek gibi satacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-041FF024C

    Volkswagen her zamanki gibi çift sayılı nesili kötü yapmış bütün güzel golfler tek sayılı olanlar.7 daha dinamik duruyordu bence.

    Alıntıları Göster
    Çift sayılı nesiller daha iyi araçlardır. 4 ve 6 Golf' ün en iyi nesilleriydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Çift sayılı nesiller daha iyi araçlardır. 4 ve 6 Golf' ün en iyi nesilleriydi.

    Alıntıları Göster
    Size göre öyle ama tek sayılı nesillerde değişim barizdir mesela golf 5 ile 6 nın şekilleri aynıyken 7 ye geçildiğinde keskin hatlar geldi.Tek sayılı nesiller devrim niteliğinde olanlardır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amblemi Mercedes gibi büyütseler bir fark yaratır mı acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • anduril25 kullanıcısına yanıt
    Hocam elinizde patlarsa ekonomi de patlıyor. Patlamadığını varsayarsak evet, ekonomik. Arabanın ve motorun ataleti bozulmadan hemen vites değiştiriyor(bazı modellerde daha ağırkanlı, dayanıklılık gibi çeşitli sebeplerden kalibrasyonunu farklı yapıyorlar). Çoğu araca göre hala bol oranlı o nedenle devriniz hep düşük kalıyor. Mesela yeni 308e EAT8 yeni geldi o zamana kadar B segmentte 7 ileri kuru kavrama rakipsizdi.

    Şanzıman narin ona bir lafım yok. Her işe gelmiyor. Ondan dolayı üzerine basa basa mesela kuru kavrama superb ile yokuşlu dur kalklı bir yerde yaşıyorsanız sorun yaşayabilirsiniz uzak durulmalı dedim. Planlandığı gibi kullanılırsa düşünüldüğü gibi kolay kolay bir sorun çıkarmıyor bunu da eklemek istiyorum.

    Çok afedersiniz eşeğe biner gibi binilen benim de sık sık sürme fırsatı bulduğum makyaj öncesi 2014 model 1.6TDI DSG polo 100 bini geçti ve şuana kadar şanzıman arızası hiçbir şekilde vermedi. Arabaya defalarca lastik çamurluğa değecek kadar çimento yüklendi taşındı. Yokuşlarda dur kalklar yaptı bozuk dik toprak yollara girdi trafikte yazın bol bol bekledi kadınlar kafasına göre dikkat etmeden kullandı ben el freni çekip lastik yakma girişiminde bile bulunmuştum 6 kişi falan arabanın aktif kullanıcısıydı şimdi o sayı biraz düştü dediğim gibi ben gördüğümü söylerim. Aynı şekilde kavraması gevşemiş superblere de çok denk geldim.

    Şanzımanın ideali normal koşullarda ortalama sportiflik dayanıklılık konfor ekonomi dediğiniz zaman tork konvertörüdür ama onu da yapmayı çok iyi bilmek lazım. Rakiplerin şanzımanları bu zamana kadar hep patatesti bu nedenle dsg hep öne çıktı. EAT8 gibi bir şanzıman DSGden iyidir mesela. Ama DSG ne zaman çıktı EAT8 ne zaman çıktı? ZF9HP kullanan yaygın bir ön çeker araç hala var mı? E yok. DSG alternatifsizlikte iyi dedim ben.

    Ben istanbul uzak doğudan beter dedim onu da trafik yoğunluğu ve düzensizliği açısından söyledim orta doğu pick uplar için belirleyici bir coğrafyadır bizle alakası yok istanbul öyle bir şehir ki dimdik yokuşlarda bile trafik tıkanabiliyor. Gerçekten insanların çok zor durumda kaldığı durumlar oluyor. Şanzımanlar bu koşullarda ciddi yıpranıyor. Dur kalk trafikte hele şanzımanın soğuması için koşullar hiç iyi değil ve sürekli en çok ısınmaya sebep olan işleme zorlanıyor. Haliyle bir yerden patlak veriyor. Volkswagen de az yaksın diye inatla ağır arabalara kuru kavrama koyuyor burası sanki Almanyaymış gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sıradan araba işte ha 7 ha 8 ne olacağını bekliyoruz heyecan yaratmanın bir faydası yok

  • CVenturas kullanıcısına yanıt
    Kendinizi çok güzel ifade etmişsiniz.
    Benim parmak basmak istediğim nokta da şu; DSG gerçekten çalışma mantığı ve çalışma esnasında hissettirdiği konfor ile çok güzel bir şanzıman evet ama para verip aldığımız mal veya hizmette, paramızın karşılığını alıp almadığımıza bakmak zorundayız.
    Sanayi devrimi olduktan sonra seri üretimle tanışan insanoğlu, tasarımdan dolayı bazı malların daha üretimden itibaren kusurlu olabileceğini keşfetti. Baştan kusurlu olabilen bu üretim mamulleri bir çok kişiyi mağdur etse de bazı "şanslı" kişiler bu tarz üretim kusurlarını hiç yaşamadan ürünlerini keyifle kullandılar. Ama ürünlerinde sıkıntı yaşamayan kişilerin, "Bakın ben aldım keyifle kullandım, bunda herhangi bir sıkıntı yok." demeleri, diğer insanların mağduriyetine yol açabilir. Dolayısıyla çabuk bozulduğu bilinen malı üreten firmanın, ürettiği malı kusurlu olarak kabul etmesi, mağduriyet yaşayan insanların mağduriyetini ücretsiz gidermesi ve ardından kusurlu üretilen malın tekrar dizayn sürecine sokulup hatalarının giderildiğini kamuoyu ile paylaşması lazım ki insanların markaya olan güveni sarsılmasın.

    Ortada daha üretimden önce proje veya planlama kısmında kusurlu bir ürün duruyor. VW hatasını kabul edip düzeltmeye gitmek yerine nasıl olsa peynir ekmek gibi satılıyor düşüncesiyle şanzımanı sizin tabirinizle de "büyük" araçlara koymaktan imtina etmiyor. Bunun bir diğer sonucu olarak, insanlar "Ya şanzımanım bozulur da onbinlerce TL değiştirme parası cebimden çıkarsa" korkusuyla, VW' nin "sadakat programında" kalmak amacıyla yıllarca Yetkili Servislerde söğüşlenmeye razı oluyorlar.

    Ben kazanmadığım parayla başkasının mağduriyet yaşamasına sebep olmaktan korkarım, kimseye DSG' li araç alın diyemem. Siz de takdir edersiniz ki, çabuk bozulan hatta yolda giderken "Fazla ısındım, biraz kenara çek de ferahlayayım" diyen şanzımanı kimse kullanmak istemez.

    Evet diğer şanzımanlar DSG kadar hızlı vites geçişine sahip değiller ancak diğer şanzımanlar DSG kadar da çabuk bozulmuyorlar. 3 sene yakıttan 1000 TL tasarruf ettirip 15000 TL zarara sokan şanzıman ekonomik bir şanzıman değildir.




  • Tampon tasarlamaktan bıkmadılar.

  • anduril25 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz de kendinizi çok güzel ifade etmişsiniz hatta size harfiyen katılıyorum fakat bir yanlış anlaşılma olmuş olabilir düzeltmek isterim;

    Üretimi kusurlu bir mal bende sorun çıkarmadı, çevredeki diğer çoğunluk sorun yaşasa da banane "bence sorunsuz" gibi bir algım yok. Zaten siz de böyle demek istememişsinizdir ama forumumuz okuma özürlü bir forum ben önlemimi alayım 110 binde sattığımız 1.6TDI DSG Jetta'da da bir sorun çıkmamıştı yine birçok sorunsuz deneyim yaşayan kişilere denk geldim. Buradan yola çıkarak fikir belirtiyorum yoksa sadece kendimi ortaya koymuyorum. Ha bu arada Jetta nakit darlığından satıldı DSG bizde patlamasın diye satılmadı

    DSG ile alakalı VAG her fırsatta yıllardır geliştiriyoruz çok tecrübeliyiz bu son nesil DSG diyip duruyor. Buna rağmen sorun yaşayan yine yaşıyor. Avrupai kullanıma yatkın ama bize pek gelmiyor. Sorun tasarımına kadar gidiyor, tasarımı kusurlu diyorsunuz evet söz konusu bizsek bizim için bu doğru. VW neden tasarımı değiştirmiyor'un cevabı çoğunluğu sağlayamamamız ve sorun yaşayanların ceplerinden para çıksa dahi iyi niyet garantisi sisteminden memnun olmaları ve herkesin sorun yaşamaması olabilir. Biliyorsunuz VAG gemi dolusu üretiyor kamyon kamyon araba satıyor. Bir motor bir sürü markada onlarca modelde bir şanzıman da keza aynı şekilde kullanılıyor. Çoğunluğu memnun edip canlı kar etmeyi herkesi memnun etmekten daha çok istedikleri kesin.

    Tavsiye konusunda eğer alacak kişinin kullanım şekli DSG'ye uygun değilse ben de sizin gibi vebal altına girmek istemem ve tavsiye etmem ama uygunsa ve maksimum alınacak araba C segmenti ise tavsiye ederim.

    İnsanların yetkili servislerde söğüşlenmesi konusuna ise diyecek bir şey yok. Bu konuda yapılacak tek şey DSG'nin yerini başka bir şanzımana bırakması. İşini iyi yapan özel servisler onaylanıp kapsama alınabilir mi.. bilmiyorum. Bunu hiçbir firma istemez herhalde. İyi yönünden bakacak olursak araçların hepsi ikinci elde servis bakımlı oluyor ve bu volkswagen için yine artı puan. Hepimiz iyi yerde servis gören araçları almak isteriz. Tüm sanayi esnafını tanıma imkanımız olmadığı için yetkili servis varsayılan tercihtir.




  • Güzel de parası da güzel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • VW Golf görünümlü Polo'dan sonra Polo görünümlü Golf yapmış.

  • 2020 Volkswagen Golf'ün (Mk8) tasarımı reklam çekimlerinde ortaya çıktı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu ne la böyle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.