Şimdi Ara

2021 BMW 128ti, önden çekişli 'hot hatch' dünyasına katıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    Gerçekten Almanların bunu 40.000 birime sattığına inanan saftır kesin. Euro Dolar orada da değerli. Bunu 40.000 e satması için 35.000 e üretmesi lazım. Böylesi bir arabayı hangi maliyet ile yapabilir bir düşün. Bunu yapabilmesi için işçiye 1 birim ödemesi lazım 1 birim ile işçi nasıl geçinsin? Kiralar 800 birim minimum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: torabi

    Bütün bu eksiklerini gidermek için elektronik sistemler icat ettiler işe yarıyorlar bence .



    Alıntıları Göster

    Elektronik sistem ağırlık dağılımını dengeleyebilir mi?

    Aracın ağırlık dağılımı ve ağırlım merkezi frenajdan yol tutuşuna ivmelenmeye kadar her türlü dinamiği etkileyecek.

    bırakın elektronik sistemi sınırlı kaydırmalı diferansiyel (torsen) dahil kullanılmış. Kullanım zevki m135i, 120d, 125d kadar olmayacaktır. Ha bunlardan hızlı olur ona bir şey demem.


    Bu güne kadar 4 aracım oldu 3ü önden çeker, f30un tadı halen damağımda. 10bin km kadar kullanın o zaman anlayacaksınız. Spor otomobiller durduk yere arkadan itişli veya 4 çeker yapılmıyor.





  • torabi T kullanıcısına yanıt

    temeli aracın ağırlık dağılımı. viraj içerisinde çok net hissediliyor. motor önde enlemesine ve yanında şanzıman ve diferansiyel bulunduğunda bütün ağırlık ön tarafa biniyor. arabanın viraj içerisinde önden kaymasına ve keyfin ölmesine yol açıyor.


    arkadan itişli olduğu zaman ön aksın üzerinde bir motor, motorun arkasında göğüsün altında bir şanzıman, şaft, en arkada da diferansiyel ağırlığı arabanın 4 tekerleği arasında ağırlık yapıyor. arabanın ağırlığı homojen dağıldığı için önden kayma, arkadan kopma görmeksiniz virajlarda dengeli bir şekilde arabayla oynayabiliyorsun.


    tabi ki düz yolda gazlarken bir farkı yok. hatta düz yolda gazlarken önden çekiş daha güvenli. önden çekişin üretim maliyeti daha düşük, güç kaybı daha az. bunların hepsi maliyet odaklı adımlar.

  • bmw 1 serisi xdrive aktarımı da kullanıyor. önden çekişe farklı şasi, arkadan itişe farklı şasi kullanmak yerine tek şasi üzerinde çalışıyorlar. maliyetler bunu gerektiriyor.

  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    aracın arkadan itişli modeli de var.. her opsiyon için farklı şase mi yapacaklar? öyle bi üretim bandı yok olursa da maliyetler artar hiçbir firma da müşteri de salak değil böyle bi talep böyle bi arz oluştursun..

  • 260bg bir aracı önden çeker kullanmak için bmw'ye tonla fiyat farkı vermek saçma.gider golf r, megane rs ya da type r al daha iyi.ancak rolling yapar o kadar.alacak olsam aynı paraya 50bg az ama arkadan çekiş olsun alırım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 31 Ekim 2020; 17:18:2 >
  • bozkurt35 kullanıcısına yanıt

    arkadan çekiş derken sırf arkadan yok, 4 çekiş için şaft

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    arkadan çekiş derken sırf arkadan yok, 4 çekiş için şaft

    arkadan çekişten kastım 4 çeker olmasıydı..

  • bu fiyata audi a6 alırsın

  • arkadan itişli modeli yok 4 çeker modeli var xd

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.