Şimdi Ara

2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu) (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
864
Cevap
48
Favori
86.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Tam bir aylik beklemenin ardindan 2021 A80j ile değişim oldu ve bugün kurulum yaptilar.

    Sony marka olarak güvenilirliğini ispatladı benim gözümde.

    Teşekkür ediyorum buradan :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt
    Vay be gerçekten şaşırdım helal olsun. Aslında yapmaları gerekeni yaptılar ama o kadar alışmışız ki müşteriyi haklı olduğu halde uğraştırmalarına. Sony şu anda gözümde bir adım öne geçti diğer markalara kıyasla. Acaba garanti süresi bittikten sonra bu olay olsaydı nasıl bir yol izlerlerdi? Bana kalırsa iki yıl garanti çok az. Keşke İngiltere gibi 5 yıl standart garanti olsa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CanAkyüz kullanıcısına yanıt
    Qn90a size uygun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55x90j aldım kurulumu yapıldı tv de DSE var gibi aynı durumu yaşayan var mı DSE test videosunu açtığımda samsung kadar olmasada var normal bir durum mu bir miktar olması xbox da pes oynarken dikkatimi çekti ilk önce ve akşam karanlığında daha test edemedim ona rağmen belli oluyor servis çağırsam yaklaşımları nasıl ve gittigidiyor teknosa mağazasından aldım servis raporu olmadan internetten alındığı için iade şansım var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisi aradım hiç ilgilenilmedi direk sony çağrı merkezini arayın dediler çağrı merkezi ise bu seride hiç sorun yok yazılımsal diyor ama birebir dse sorunu bu ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef degisim olarak gelen 65A80j de cok göze batan gri tonlama hatasi çıktı.

    Servise yolladım bu görüntüyü, şanssizlik diyorlar, gelip alacağız dediler, çilem bitmeyecek anlaşilan. Ufak tefek olsa görmezden gelecegim ama resmen sol tarafi felcli gibi.

    Siz ne düşünüyorsunuz?

    2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu)

    @Exheo@Backstreet




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baykanah -- 14 Aralık 2021; 12:8:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Gelen A80J kapalı kutu muydu hocam? Sanki bilerek sıkıntılı tv vermişler gibi bir izlenime kapıldım da

  • Exheo kullanıcısına yanıt

    Üstten fabrikasyon bantliydi, alti cikiyordu ama. Servis menüsünden kullanim süresine baktım, benim kullandigim kadardi. Öyle düşünmek istemedim açıkçası. Sorun olduğu aşikar ama değil mi? Bakalım yaklaşımları nasıl olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Başka fotoğraflar da ekleyebilir misiniz hocam

  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Gelsinler rapor yazar servis değişim için..Gri tonlama derken nedir tam olarak sorun?

  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Grey uniformity (gri homojenligi) denilen test sonuclari şu şekilde

    (%5, %15 ve %25 beyaz isik ) yani bu tip griye yakin karanlik sahnelerde ekrani ilk paylastigim fotodaki gibi goruyorum sol tarafta.

    2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu)
    2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu)
    2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Değişim olacağı kanaatindeyim,stokta olduğu için çabuk gelişir değişim..Sony merkezin onayı lazım 2 -3 gün sürer, o zamana kadar tv kullanabilirsiniz servise söyleyin tv siz kalmayalım diye..

  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler, umarim oyle olur, gecen ay goturmuslerdi, stok yok denildi 1 ay bekledim, bu kez sorayim.

    İlk kez OLED almistim heveslenip, cok nazli bir teknolojiymis, usandirdi beni hevesim kirildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Hocam buna değişim yapmayacak servisin alnını karışlarım ben. Merak etmeyin çok rahat değişim yapacaklardır bu basit bir hata değil görüntü berbat olmuş

  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Sizinki biraz talihsizlik olmus. 5-6 aydir A80J kullaniyorum. Sizin yapmis oldugunuz testleri ben de yapiyorum ara ara, simdiye kadar olumsuz bir durumla karsilasmadim. Gun gectikce ve farkli TV'lerdeki goruntuleri gordukce iyi ki OLED kullaniyorum diyorum. Degisiminiz bir an once gerceklesir umarim.

  • Selamlar Sony Bravia KD55XG8096 2 senedir kullanıyorum. Hem dijital platformlar hem oyun PC bağlayıp oyun vs için kullanıyorum, ancak daha önce de başıma gelen bir problem tekrar ortaya çıktı. TV PC'ye HDMI ile bağlandığında sürekli bağlantıyı koparıp yeniliyor. bunu 2 saniyede bir yapıyor ve bir türlü çözümü bulamadım.



    Dilerseniz foto-video da atabilirim.

  • Xj90 tvye grundig gsb 950 soundbarı earc üzerinden bağlayamadım arkadaşlar, sürekli olarak "ses sistemi iletişim hatası sebebiyle tv hoparlörü aktif" şu hatayı verip tv hoparlörünü devreye alıyor. Optik bağlantı yaptım ancak earc bağlantısını nasıl yapabilirim acaba fikri olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar. 65" X90J, X92J veya X93J'den hangisini tercih ettiğimiz fark eder mi? Stand haricinde tamamen aynı mıdır bu TV'ler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar

    perşembe günü sony55x85j modelini aldım.


    kurulum yapıldı. playstation 5 ile bağladım. ayarlamaları yaptım.


    tavsiye ettiğiniz birşeyler var mı? yapılması gereken falan

  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.