Ekim 2022'deki lansmanda, başlangıçta iki benzinli ve iki dizel motor seçeneği olacak. Bunlar standart olarak çift debriyajlı yedi vitesli Steptronic şanzımanla bağlantılı olacak ve sürüş güçleri, modele bağlı olarak ön tekerlekler veya BMW xDrive akıllı dört tekerlekten çekiş sistemi aracılığıyla yola yönlendirilecek. Bu başlangıç dörtlünün hemen ardından tamamen elektrikli BMW iX1 xDrive30 gelir. ayrıca bir çift plug-in hibrit model ve 48V hafif hibrit teknolojisine sahip geleneksel olarak çalışan diğer iki varyant tarafından. Yeni BMW X1, BMW Group Regensburg Fabrikasında üretilecek. Tüm model çeşitleri standart olarak 17 inç hafif alaşım jantlarla gelir. 18 inç hafif alaşım jantlar xLine ve M Sport otomobillerde bulunur, ancak bu modeller 19 inç ve – BMW X1 için bir ilk olarak – 20 inç jantlarla da mevcuttur. Müşteriler, BMW Individual tarafından ilk kez sunulan Dondurulmuş boya seçeneği de dahil olmak üzere, dış cephe boyası için iki düz ve on metalik renk arasından seçim yapabilir. Yeni geliştirilen koltuklar, hem Sensatec delikli hem de Vernasca deri döşeme seçeneğiyle sunuluyor. Ayrıca seçenekler listesinde spor koltuklar, hafıza fonksiyonlu elektrikli koltuk ayarı ve masaj fonksiyonlu bel desteği de bulunuyor. Hem akustik konfor hem de yolcu korumasında iyileştirmeler yapıldı. Entegre pasif güvenlik konsepti artık ön koltuklar arasında yeni bir orta hava yastığı da içeriyor. Yeni BMW X1'in arka bölmesi, oturma konforunda kayda değer bir gelişme sunan üç adet tam boy koltuk içerir. 40 : 20 : 40 oranında bölünebilen arka koltuk sırtlıkları, bagaj kapasitesini artırmak için katlanabilir veya farklı bir açıya ayarlanabilir. Tamamen yanmalı motorlu modeller için bir seçenek olarak sunulan arka koltukların ileri geri ayarı daha da fazla çok yönlülük sağlar. Bagaj kapasitesi 540 litreden maksimum 1.600 litreye yükseltilebilir. Yeni BMW X1 için isteğe bağlı olarak sipariş edilebilen römork çeki demiri artık bir düğmeye dokunarak elektrikle çalıştırılıyor. BMW Haritalar navigasyon sistemi, Spor deri direksiyon, akıllı iki bölgeli otomatik klima kontrolü ve otomatik far aktivasyonlu yağmur sensörü, dört adet USB-C bağlantı noktası, iki adet 12V ile birlikte BMW X1'in yeni neslinde standart olarak gelir. güç prizleri ve eski modele kıyasla çok daha fazla sayıda sürücü yardım sistemi. Yeniden yapılandırılmış donanım paketleri, otomobilin hedeflenen kişiselleştirilmesini sağlar. Ayna paketi, ambiyans aydınlatması, panoramik cam tavan ve Harman Kardon Ses Sistemi gibi isteğe bağlı özelliklerle premium karakter bir üst seviyeye çıkarılabilir. BMW iX1 xDrive30, markanın premium kompakt segmentte tanıttığı ilk dört tekerlekten çekişli elektrikli otomobildir. Ön ve arka akslardaki son derece entegre iki tahrik ünitesi, 230 kW/313 hp ve 494 Nm toplam tork sağlar. Elektrikli dört tekerlekten çekiş sistemi, her durumda üstün çekiş ve yön dengesi sağlar. BMW iX1 xDrive30, 0 ila 100 km/s süratini 5,7 saniyede tamamlar. Beşinci nesil BMW eDrive teknolojisi ayrıca, BMW i7'de de bulunan gelişmiş şarj yazılımı dahil olmak üzere otomobilin yüksek verimli şarj teknolojisini ve aracın alt kısmına düz olarak yerleştirilmiş, yüksek enerji yoğunluğu araca bir menzil sağlayan yüksek voltajlı bir pili içerir. 413 – 438 kilometre. Tam dijital ekran gruplaması, 10,25 inç bilgi ekranı ve 10,7 inç diyagonal ekranlı kontrol ekranından oluşur. Yeni My Modes, bireysel olarak seçilebilen araç ayarlarını iç mekana uygun deneyim dünyalarıyla birleştirir. Artırılmış Görünüm işlevi, bulut tabanlı BMW Haritalar navigasyon sistemi için isteğe bağlı bir eklenti olarak mevcuttur. Bir iç kamera, yolcuların fotoğraflarını çekmeyi veya müşterinin akıllı telefonuna iç mekanın görüntülerini göndermeyi mümkün kılar. Buna ek olarak, 5G mobil teknolojisi için tasarlanmış Kişisel bir eSIM, BMW Digital Key Plus, BMW ID işlevi ve hem Apple CarPlay® hem de Android Auto™ kullanan akıllı telefon entegrasyonu da yeni BMW X1'de mevcuttur. Arttırılmış elektrik aralığına sahip plug-in hibrit modeller, 48V hafif hibrit teknolojisine sahip benzinli ve dizel motorlar. Yeni BMW X1, BMW Group'un yeni modüler nesil Efficient Dynamics motorlarından iki benzinli ve iki dizel ünite içeren geleneksel yanmalı motor seçenekleriyle piyasaya sürülecek. Yedi vitesli Steptronic şanzımana entegre bir elektrik motoruna sahip ikinci nesil 48V hafif hibrit teknolojisi, en güçlü iki motorda hem verimliliği hem de güç dağıtımını artırmaya yardımcı olmak için hazır. Bu, dört silindirli BMW X1 xDrive23i'yi mümkün kılar. 218 hp maksimum güç üretmek (204 hp yanmalı motor ve 19 hp'ye elektrik motorunun kombinasyonu). Lansman serisinde ayrıca yeni BMW X1 sDrive18i 136 hp üç silindirli bir motorla çalışır. Dört silindirli dizel motor, yeni BMW X1 xDrive23d'de hafif hibrit teknolojisiyle birleşiyor 211 hp maksimum güç sağlamak için (197 hp yanmalı motor ve 19 hp elektrik motorunun kombinasyonu). Yeni BMW X1 sDrive18d'deki dört silindirli dizel ünite 150 hp üretir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 1 Haziran 2022; 11:27:52 > |
Bildirim