Şimdi Ara

2022 F/P Otel Fırsatları (132. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.405
Cevap
164
Favori
394.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Döviz patlamadan önce bunları defalarca söyledik,döviz patlarsa orta direk diye bir şey kalmaz zengin daha zengin fakir daha fazla fakirlesir diye,otellerdeki doluluk da tam olarak budur,35-40 bine fırsat otelleri paylaşılmaya başladı seneye 50-60 bini bulur vir haftalık lüks tatil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikkkk A kullanıcısına yanıt

    Odanın saat 2 den önce hazır olmasının ihtimali çok az diyorlar. Tek boş oda yokmuş. Yalnız baktığımda türk çok aile var. Erken rez açıklandığında tahminimce alanlar tüm bu kişiler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Biz de gerekli görüşmeleri yaptık.

    Her misafirimiz için en iyi şartları sağlamaya çalışıyoruz zaten ama doluluklar sebebiyle bu sene özel taleplerimizin bir kısmı karşılıksız kalıyor.

    Bir çok tesis bırakın doluluğu ekside olduklarını, çözüm aradıklarını belirtiyorlar.

    Yine de en iyi şartları sağlamak için elimizden geleni yapıyoruz.

    Şu an bir çok tesis Ağustos Ayı’na dahi blokaj koydu. Eylül Ayı’da hızlıca tükeniyor.

    Fakat erken rezervasyon dışında, yüksek sezonda da yoğun talep oldu açıkçası. Tüm bu döviz dalgalanmaları, enflasyon süreçlerine rağmen insanlarımız standartlarından ödün vermemek adına ciddi mücadele veriyor.

    Umarım herkes için keyifli bir tatil olur.

    Sevgiler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Diverso kullanıcısına yanıt

    @diverso beyfendi ile yapmış olduğumuz görüşmelerde Kimeros park hotelde konaklama olacak şekilde anlaşmaya varmıştık. 18-22 Temmuz tarihleri arasında konaklamamızı gerçekleştirdik. Tatile ben eşim ve 1 yaşında ki kızımla beraber gittik. Tatilimizin mükemmel geçtiğini belirtmek isterim. Kendisine ilgisi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. Umarım bir sonra ki sezon tekrar çalışma fırsatımız olur.

  • Yalnız bu konunun ilk mesajlarında da yazdığım ilk 3-4 günde alın yoksa fiyatlar yükseliyor olayını 2023 için değişiyorum. İlk 2 saatte aldınız aldınız.

    Kaş ve buradan sonra anladım ki ülkemizde turizm olayı ayrı bir noktada artık. Özellikle bu arap popülasyonu, tl nin döviz karşısında değer kaybı vs derken aklı olan ilk 2 saatte alır 2023 için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lobi bar haric diger barlar 12 de kapandigi için herkes lobiye geliyor. Cok fazla kalabalık oluyor gerçekten. Bu sene bazı kısıtlamalara gitmişler. Artik her içki her barda bulunmuyor. Sadece Antep fıstığı, badem olayini kaldırmışlar. Kokteyl için kullanılan meyveleri bile azalmışlar. Salatalık bile yoktu. Yemekler, etkinlikler, hizmet vb geri kalan şeyler aynı. Sizin dikkatinizi çeken başka farklar varsa paylasir misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suenoda odama girdim ancak baya biri ikna etmem gerekti yoksa odanın verileceği yoktu.
    Gloriada yetkili kuzenimle konuştuğumda bir bilgi edindim bu arada,
    Reklamasyon diye bir terim söyledi, saat 14 te hazırlanmamış bir odada o gecenin parasını ödediğimiz veya ücretin bir kısmını iade ettiğimiz birçok müşteri oluyor dedi.
    Eğer 14 e dek herhangi bir otelde alınmazsan haberim olsun dedi
    14 te teslim edilmemiş oda, voucher da yazan oda tipinin alt özelliklerinde verilmiş tüm oda tiplerinde reklamasyon çekebiliriz dedi.

    Önce ki kaş tatilimde deniz manzaralı alıp bana verilen manzarasız oda fotoğrafını da gösterince güldü o oda zaten deniz manzaralı değil , tatil dönüşü acentan çözer muhtemelen dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • desmond86 D kullanıcısına yanıt
    Memnun kalmanıza çok sevindik.
    Her zaman desteğe hazırız.
    Sevgiyle kalın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • alikkkk A kullanıcısına yanıt

    Izgara olsun, haşlama olsun hangi yemek olursa olsun lezzetli, tabağa alıp yemediğim olmuyor, bu öğlen makarna aldım onu bile bitirdim. Yoğunluk yok, hiç bir şeyde sıra yok varsa da 1-2 dk bekliyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaş civarı 2 kişi uygun fiyatlı fp bir otel tavsiyesi yazar mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-10 eylül arası Didim Fethiye Kumluca civarında eşimle birlikte fiyat/ performans önerileri verebilecek olan var mı ? 3 gece 4 gün ya da 4 gece 5 gün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Ben bu yazıdan birşey anlamadım. Tam olarak anlayan yazabilir mi ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Get Back kullanıcısına yanıt

    Otel giriş yaptığım gün saat 8 den 13.30 a dek bekletti beni. Odamı da ikna ederek birazda zorla alabildim 13.30 da.görevlinin masasına oturduğumda direk over bookuz üzgünüm dedi.

    over book - yani oda sayısından fazla kişiye satış yapmışlar. Görevli harıl harıl çözüm arıyorum bekleyen müşteriler için dedi. direk gidip yetkililerle iletişime geçip ısrarcı olanlara öncelik veriyordu.

    bu konuyu başka bir otelde yetkili olan kuzenimle konuştum ve reklamasyon diye bir terimden bahsetti. Otellerin müşterileri magdur ettiği durumlarda otellere-acentalara ciddi yaptırım ve para iadesi hakkımız olduğunu öğrendim.


    keza kendisi gloria grubunda 1 son giriş saatidir,müşteriyi asla bekletmem direk upgradeini yapar geçerim dedi.saat 2 ye yaklaştıkça biz de strese giriyoruz onun için gerek yok müşteriyi bekletmeye dedi.


    mesela oda upgrade ricası için en az 15 gün evvelinden otele özel isteklerinizi acenta aracılığı ile iletmeye çekinmeyin dedi. Bizde acentaya iletilenlerin alayı havada kalıyor kimse uğraşmıyor dedi. Turistlerin isteklerini ise yapmayan acenta yok gibi birşeymiş.Sizin odanız günler evvelinden zaten belli oluyor, otele girince dur boş oda bakalım sizin için diye birşey söz konusu olamaz dedi.

    mesela kendisi direk müşterilerden gelen mailleri bile attı, yıllardır otelinize geliyorum şu numaralı odayı verin diyenler varmış.kendisi de direk onaylıyormuş tüm istekleri.bizde 50 kere de aynı otele gitsen yerliyi ne acentalar ne de otelciler takmıyor.

    ------



    Örneğin ekşi sözlükten bir alıntı


    turizmde nasıl işliyor anlatayım:



    ekşi sözlük
    reklamasyon
    https://eksisozluk.com/entry/37206021


    öncelikle misafirimizin avrupalı olması şart, rusya ya da ortadoğu pazarlarında reklamasyon olmaz, adamlar bizim gibi üçüncü dünya ülkesi olduğu için böyle şeyler bilmezler. rusya'yı iki dakkada üçüncü dünya ülkesi yaptım farkındayım ama insana verilen değer açısından bizle aşık atabilecek bi ülke olduklarını belirtmek boynumun borcudur. norveç'ten kore'ye kadar sınırı olan bi ülkeden söz ediyoruz sonuçta, marmara bölgesi kadar yüzölçümünde kadıköy kadar nüfusu olan ülkelerle bir değil haliyle.


    neyse olay şöyle oluyor. adamın voucher'ında yazandan farklı bir oda mı verdiniz, vermek zorunda mı kaldınız, overbook'sunuz misafirden rica ettiniz ve ok mu dedi? misafir yüzünüze yok ya hiç sorun değil mi dedi, unutun kardeşlerim, yalan bunlar hep. adam ülkesine döndüğünde acentaya bir dispute açar, sen de konaklama ücretinin ortalama yarısını acenteye paşa paşa ödersin. zira avrupalının hakları vardır, avrupalıya sahip çıkılır, avrupalı adam gibi adamdır, sen değilsin kardeşim kusura bakma. ruslar da değil, o yüzden birleştirme mi yapacaksın, courtesy room konaklama mı yapacaksın 1 gecelik, git rusa yaptır, avrupalıya yaptırırsan görürsün gününü.


    he şöyle de bir olay var koca sezonun en az %30'unu overbook geçirmişsiz, sezon sonu 3-5 reklamasyon almışsın genelde genel müdür sorun etmez bunu. şahsen kendi çalıştığım otelde sırf overbook ile 1 milyon euro üzerinde para kazandırmışım otele, giden birkaç bin sıkıntı olmuyor ama kıyı otelciliği şehir otelciliğine benzemez aslan, hassas dengeler var. önbüro müdürünle iyi iletişim içinde ol, dikkat et sonra göte gelme, benden bir kardeş tavsiyesi.


    sana eylül ayının sonunda -50 overbookla uğraşmak zorunda bırakan önbüro müdürü utansın. saygılar.


    ----


    kısacası yıllardır burada neden turistlere farklı ilgi alaka oluyor diye birbirimize soruyordukya. Cevabı tek kelimeymiş. Reklamasyon.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 25 Temmuz 2022; 11:19:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ve girişte ki sorunu bırakın, daha kötü birşey başımıza geldi.
    Afad bile mesaj yolladı malum saat 12-3 arası çıkmayın güneşe diye. Biz günlerdir saat 12 gibi odamıza veya lobiye geçtik hep.dün saat 1 de çocuğu klube bırakıp kesin talimatla asla lego bölümünden çıkmayacak diyerek 1 saat sonra alacağız dedik.1 saat sonra gittik ve çocuk yok.biz bıraktıktan sonra çocuğu alıp golf oynatmaya 41 derece sıcakta ne şapkası ne koruyucu hiçbir önlem almadan götürmüşler.1 saat orada güneşte oynatmışlar. Binbir özür ama nafile. 2 saat sonra çocuk 10 dk da bir kusmaya başladı mahvoldu. 10 kez kusmuştur herhalde oda da mahvoldu,arabada.acile gittik direk. Ya güneş ya da gıda dediler.serum , testler vs şu an biraz daha iyi neyseki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 25 Temmuz 2022; 8:58:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shafter

    Ve girişte ki sorunu bırakın, daha kötü birşey başımıza geldi.
    Afad bile mesaj yolladı malum saat 12-3 arası çıkmayın güneşe diye. Biz günlerdir saat 12 gibi odamıza veya lobiye geçtik hep.dün saat 1 de çocuğu klube bırakıp kesin talimatla asla lego bölümünden çıkmayacak diyerek 1 saat sonra alacağız dedik.1 saat sonra gittik ve çocuk yok.biz bıraktıktan sonra çocuğu alıp golf oynatmaya 41 derece sıcakta ne şapkası ne koruyucu hiçbir önlem almadan götürmüşler.1 saat orada güneşte oynatmışlar. Binbir özür ama nafile. 2 saat sonra çocuk 10 dk da bir kusmaya başladı mahvoldu. 10 kez kusmuştur herhalde oda da mahvoldu,arabada.acile gittik direk. Ya güneş ya da gıda dediler.serum , testler vs şu an biraz daha iyi neyseki.
    Geçmiş olsun hocam baya kötü olmuş ben artık temmuz ağustosta antalyaya gitmiyorum. Nefes alamıyorum sıcaktan ankaranın ayazına alıştığım için

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • brutal55 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim. Önce ki mesajımı da gördüyseniz bu olay bir turistin başına gelse neler olurdu düşünün. Ciddi bir ihmalkarlık sonucu çocuğun fenalaşması.hemde imza karşılığı bırakmışız.

    bizim ülke de ise muhatap dahi olmuyorlar nerdeyse. Türk ise salla gitsin..yerliye uygulanan prosedürler tamamen farklı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun. bu ay başında gittiğim benzer uhd konseptli otelin müdavimi olan alman,rus ve ingiliz müşterileri tarafından açılmış facebook sayfalarına üye olup bikaç yorumla kendimizi belli etmiştik.


    grup 5000 kişi civarında sanırım yani otel için baya önemli bu grupta paylaşılanlar. neyse,


    bikaç tane de fotoğrafımızı paylaşmıştık ve bunu 2. günün gecesinde paylaştık. ertesi sabah kahvaltıya indiğimizde otelin bize karşı olan hizmeti bir üst segment otellerden daha iyi hale gelmişti :)


    2 gün boyunca 1 personel bile selam vermemişken 1 saatte restoran şefi dahil 6-7 kişi selam verdi nasılsınız tatiliniz iyi geçiyor mu filan diye sordu . ekstra alacarte istedik ücretsiz verdiler,odamız özenle temizlendi falan filan.


    türklere yapılan ayrımcılığı biliyorduk zaten ama bu şekilde pratikte iki farklı hizmet alınca gerçekleri daha iyi hazmettik .


    sözün özü, sözkonusu durumu kabullenmek lazım artık. ve maalesef gideceğimiz otellerde paramızın karşılığını alabilmek için benim yaptığım tarzda aksiyonlar alınması şart oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alitaro -- 25 Temmuz 2022; 9:34:10 >




  • Shafter kullanıcısına yanıt

    Hocam geçmiş olsun öncelikle, Sueno'nun tripadvisor'deki son zamanlardaki yorumları çok olumsuzdu zaten. Şimdi siz de yazınca emin oldum kalitesini düşürdüğüne. Ama ben geçen sene de mini club bölümünden çok memnun kalmamıştım açıkçası. Çocukların başlarında duranların aklı bir karış havadaydı. Umarım sizin de son olumsuz tecrübeniz olur.

    Onun dışında yeme-içme kalitesi yönünden bir gerileme var mı acaba?

  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Merhaba Shafter.

    Öncelikle geçmiş olsun, umarız evladınız daha iyidir.
    Konu, kapsamlıca genel müdürlük birimlerimize iletildi.
    En kısa süre içerisinde sizlere geri dönüş sağlayarak bilgi aktarımında bulunacağız.
    Ayrıca bölge temsilcilerimiz de konuyla ilgili sizlerle irtibata geçecek.


    Teşekkürler.
    Sevgiler.

    Diverso Tur.
  • alitaro A kullanıcısına yanıt

    Zaten sıkıntıda biz türkler aman kendimize çocuğumuza birşey olmasın diye önlemlerle hareket ederken turistler aman birşey olsa da tatili bedavaya getirsek modunda reklamasyon çekip

    sonuçta bize uygulanan hukuki prosedür ve önceliklerle turistlerinki bambaşka. Dün yaşadığımı düşünsenize bir turiste olduğunu.

    tatilin daha 6 günü var bitmesine, odadan lobiye lobiden odaya gidiyoruz sayelerinde zehir oldu herşey.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.