|
2022 Volkswagen Golf, merkez hava yastığı ile Euro NCAP'ten 5 yıldız aldı
-
-
Segmentinin banisi yine şaşırtmıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu testlerde alman araclarina ayrıcalık yapıldığını bilmeyen kalmadı!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yavaşça pp'ye bakın
-
normal, sınıfının en iyisi. pejoyla falan ile kıyaslamak hata.
-
Adamlar arabayı güncelleyip teste sokup 5 yıldız alıyor. PSA yepyeni arabalarla 4 yıldızda kalıyor. Sonra almanlar a 5 yıldız bedava yeaa diyenler çıkıyor hahaahaha
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vw yılların üreticisi golf de yılların önde gelen modeli ama bir BYD Atto 3 kadar olamamış golf
Ayrıca byd yandan çarpışma testinde hem tek sürücü ,2.testte ön yolcu ve sürücüyle yandan çarpışmaya tabii tutulmuş golf ??
Yaya çarpma testlerinde de avrupalılar aynı araçla sadece kaput değiştirerek katılırken byd hepsine ayrı araç göndermiş
golf byd atto kadar sağlam ve sürücü yardımcıları onun kadar iyi de çalışmıyor , byd kulağı geçmiş :))
Euro NCAPyoutubeEuro NCAP performs a series of crash and safety tests on car models: - a frontal impact test, 50% of the width of the car is striking an oncoming deformable barrier, also travelling at 50 km/h - a frontal impact test, the car impacts a rigid full width barrier - a side impact test, a mobile deformable barrier impacts the driver's door - a pole test, the tested car is propelled sideways - a far-side impact test, the robustness of the centre airbag is evaluated by two dummies in the front. A series of pedestrian tests are conducted with different impactors, adult and child head form, lower and upper leg form and whiplash tests are performed on a sled as well as AEB pedestrian and cyclist tests. Active safety is tested based on the car’s equipment: autonomous emergency braking car-to-car scenarios, occupant status monitoring (including seatbelt reminders), lane support and speed assistance technologies. All details on the Euro NCAP Website: BYD ATTO 3 2022 test information https://www.euroncap.com/en/results/byd/atto-3/46635 Euro NCAP October 2022 Press release https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/https://www.youtube.com/watch?v=7ThTci70350&feature=youtu.be
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 16 Ekim 2022; 22:39:22 >
-
Asistan sistemler konusunda halen Japonlardan oldukça geride gözüküyor. Tüm Alman araçları için bunu söyleyebiliriz. Ne yazılımları ne optikleri ne de radarları Japon'larla yarışabilecek düzeyde.
02:52'den itibaren izleyebilirsiniz. Araç arkasından çıkan yaya ve bisikletliye gerekli frenajı uygulayamıyor. Nasıl 5 yıldız veriliyor anlaması güç.
Euro NCAPyoutubeThe Golf was originally assessed in 2019. The updated car has been reassessed against 2022 protocols, with some 2019 tests carried over where applicable. Euro NCAP performs a series of crash and safety tests on car models: - a frontal impact test, 50% of the width of the car is striking an oncoming deformable barrier, also travelling at 50 km/h - a frontal impact test, the car impacts a rigid full width barrier - a side impact test, a mobile deformable barrier impacts the driver's door and the robustness of the centre airbag is evaluated - a pole test, the tested car is propelled sideways into a rigid pole. A series of pedestrian tests are conducted with different impactors, adult and child head form, lower and upper leg form and whiplash tests are performed on a sled as well as AEB pedestrian and cyclist tests. Active safety is tested based on the car’s equipment: autonomous emergency braking car-to-car scenarios, occupant status monitoring (including seatbelt reminders), lane support and speed assistance technologies. All details on the Euro NCAP Website: VW Golf 2022 test information https://www.euroncap.com/en/results/vw/golf/47140 Euro NCAP October 2022 Press release https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/https://www.youtube.com/watch?t=172&v=Fpas_TFv2pg&feature=youtu.beBu arada yaya güvenlik konusunda gelmiş geçmiş en yüksek puan Mazda Cx-60'da.
Onun videosuna da bir bakalım, 2:23'ten itibaren.
Euro NCAPyoutubeEuro NCAP performs a series of crash and safety tests on car models: - a frontal impact test, 50% of the width of the car is striking an oncoming deformable barrier, also travelling at 50 km/h - a frontal impact test, the car impacts a rigid full width barrier - a side impact test, a mobile deformable barrier impacts the driver's door - a pole test, the tested car is propelled sideways into a rigid pole and the robustness of the centre airbag is evaluated. A series of pedestrian tests are conducted with different impactors, adult and child head form, lower and upper leg form and whiplash tests are performed on a sled as well as AEB pedestrian and cyclist tests. Active safety is tested based on the car’s equipment: autonomous emergency braking car-to-car scenarios, occupant status monitoring (including seatbelt reminders), lane support and speed assistance technologies. All details on the Euro NCAP Website: MAZDA CX-60 2022 test information https://www.euroncap.com/en/results/mazda/cx-60/46610 Euro NCAP October 2022 Press release https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/https://www.youtube.com/watch?t=143&v=CypiNxJHHXo&feature=youtu.beBu da bonus olsun, 1990'larda Nissan otonom sürüş denemeleri yaparken. Fransızlarla ortak olduktan sonra yalan oldu koca marka.
-
İsterse 42 yıldız alsın, Golf eski Golf değil.
ki bunu 1.0 impression manuel Golfü kullanıp çok beğenmiş biri olarak söylüyorum. 7.nesile göre sürüşü direksiyonu ve özellikle kokpit açıları harika olmuş. ölüsü bile para eder ama.. asla eski rekabetçi malzeme kalitesi, ergonomisi ve referans kullanışlılığı yok. Hiç bir şekilde rakiplerinin yanından sıyrılamıyor, sanki Kia ilk defa bu segmente giriş yapmış da Vw'den logo rica etmiş gibi.
Dilim varmıyor ama son nesil Civic'in kabinine gösterilen özen, detay intibası Golfün üstünde. Hele ki buraya gelmeyen bir Mazda 3 var, Golf corolla ise yanında kompakt bir Jaguar gibi.
Peugeot 308'e ve DS4 ayrı bir özenli... Sınıfındaki en ortalama otomobil Golf şuanda.
İstediği yere airbag koysun, bana göre Golfün selası sekizinci nesil ile okunmuştur. Bir sonraki neslinin çıkacağını bile sanmıyorum.
-
tüm almanlar derken? Asistan sistemlerde EQE en yüksek puanı aldı. Mercedes otonom sürüş ün temellerini gerçek yol testleriyle 1986 da attı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 17 Ekim 2022; 1:45:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Artık Avrupa ve dünya genelinde satışlarda T-Roc ve Tiguan'ın gerisinde kalıyor.
-
Asistan sistemlerde Tesla Model Y %98 ile birinci, yaya korumada, yaya/bisiklet tespit ve çarpışma önlemede de Mazda CX-60 %89 ile birinci.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-52FA4E8AC -- 17 Ekim 2022; 11:17:28 > -
Başarılı sonuç almış, tebrikler golfe. Tabii bizde satılan golfler bu teste girse muhtemelen 5 yıldız alamayacak. Güvenlik donanımları kırpık geliyor tr'ye.
2015 aynı sınıf aracımda şerit takip, kör nokta, kaza önleme, fren destekli arka çapraz uyarı vs varken ful donanım tiguanda golfte passatta olmaması aşırı saçma. Kaza testi kadar bu donanımlara da bakıyorlar artık.
-
Vag fanlarına yeni bir malzeme
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Normal sonuç. Golf segmentinin amiral gemisidir, hatta C+ olarak geçer.
-
Haklısın...
2019 sonrası pandemi üretimleri ile birlikte VW'de genel bir üretim sorunu ve özellikle iç mekan kalite düşüklüğü bir çok mecra'da bahsediliyor...görülüyor...
bundan sonraki devam modelleri tamamen elektrikliye adapte olmuş modeller olacaktır... 2025 sonrası belirgin olarak pazarda bu durum görülür...
ID3 ile Golf'ün yerini doldurur
ID.3 | Electric Car | Volkswagen UK
Interior Kısmında en dolu GTI versiyonu dahi eleştiriden nasibini alıyor...
One Fantastic Ride But VW Should Fix These Issues - 2022 Mk8 Volkswagen GTI - YouTube
O eskilerde güvenirlilik, referans dediğimiz mevzu artan rekabet ve teknoloji ile tüm modellere yayılmış durumda...
...Golf'ün selasını okumayalım ama (helvası ulaşmadı bana ) . . . yeni model gamı ile birşeyler tamamen değişecek...
bazı geçiş dönemi hataları diyelim... VW kolay badireler atlamatmadı...özellikle üst kademesi Diesel Gate skandalı sonrası çorap söküğü gibi gelen ve tüm VAG grubuna etkileyen büyük depremlerle uğraştılar.. bunun bize yansıması olarak görüyorum ben...
-
Mutlaka öyle.. milyarlarca euro ceza.. bir yandan elektrikli otomobil bir yandan normal içten yanma otomobil geliştiriyorlar. istedikleri kafalarındaki aracı çıkaramadıkları kesin..
Ha yine çok iyi araba sınıfı nedzinde bir problem yok. sürüş olarak yalıtım olsun hemen her konuda iyi, hatta almayı düşündüğüm için kullandım, hala da düşünüyorum. çıt ses yok araçta. benim Astranın trimler halay çekiyor, sıfırken bile çok farklı deildi.
motorun canlılığı olsun, vites geçişleri olsun herşey harika.
ama içeride o ucuz piano blackler.. ucuz plastikler..dekorsuzluk, merkez ara konsolun ucuzluğu..
klima ünitesinde aydınlatma yok yav. eskiden Volkswagen tek tek her klima menfezinin kenarına ışıklandırma koyardı bırak klimayı.
torpido gözü 96 civic gibi olmuş, o eski araçtaki kaliteden eser yok.
eski active info displayın kalitesine bakıyorsun, bir de yeni ucuz dijital kadrana, yine geri vites. merkez ekranda da bir olay yok hatta bir çok kullanıcı yazılımsal sıkıntılar yaşamıştı.
yani 9 sene sonra sonra yerinizde saysaydınız bari bu hususlarda. neden geri gidiyorsun.
belli ki pek bir beklentileri gelecekte yok artık Golften böyle riske atabildiklerine göre. buna istinaden söyledim sonraki kasa olur olmaz şüpheli diye..
yine de mk7 Golf ne kadar üst düzey bir araçsa artık.. 9 sene sonra bu kadar kırpılmış bir varyasyonu bile sınıf standartlarından geride denemiyor...
-
Citan puanları : 91, 93, 69, 90. yaya korumada zayıf allahtan
-
yalnız 2019 isuzu d max kamyonette var merkez hava yastığı ??
-
Hem golf sempatizanlarına, hem de golf'ten nefret eden gruba sormak istiyorum. C sınıfı HB premium olmayan bir otomobilden beklentiniz ne ki?
2 aydır golf 8 kullanıyorum öncesinde 6 ay yeni kasa civic fe kullandım. Golf için her şeyden birazcık var ve bariz eksiği yok diyebiliyorum. Ama civic için yalıtım ve trim sesleri konusunda bariz eksiği var diyebiliyordum. Golf 8'i Golf 7 ile kıyaslayınca da bardaklık , kolçak çevresi ve torpido daha kalitesizken, diğer tüm öğeler golf 8 tarafında daha iyi.
yavaşça pp'ye bakın |
Adamlar arabayı güncelleyip teste sokup 5 yıldız alıyor. PSA yepyeni arabalarla 4 yıldızda kalıyor. Sonra almanlar a 5 yıldız bedava yeaa diyenler çıkıyor hahaahaha |
İsterse 42 yıldız alsın, Golf eski Golf değil. ki bunu 1.0 impression manuel Golfü kullanıp çok beğenmiş biri olarak söylüyorum. 7.nesile göre sürüşü direksiyonu ve özellikle kokpit açıları harika olmuş. ölüsü bile para eder ama.. asla eski rekabetçi malzeme kalitesi, ergonomisi ve referans kullanışlılığı yok. Hiç bir şekilde rakiplerinin yanından sıyrılamıyor, sanki Kia ilk defa bu segmente giriş yapmış da Vw'den logo rica etmiş gibi. Dilim varmıyor ama son nesil Civic'in kabinine gösterilen özen, detay intibası Golfün üstünde. Hele ki buraya gelmeyen bir Mazda 3 var, Golf corolla ise yanında kompakt bir Jaguar gibi. Peugeot 308'e ve DS4 ayrı bir özenli... Sınıfındaki en ortalama otomobil Golf şuanda. İstediği yere airbag koysun, bana göre Golfün selası sekizinci nesil ile okunmuştur. Bir sonraki neslinin çıkacağını bile sanmıyorum. |
Bu testlerde alman araclarina ayrıcalık yapıldığını bilmeyen kalmadı!
|
Mutlaka öyle.. milyarlarca euro ceza.. bir yandan elektrikli otomobil bir yandan normal içten yanma otomobil geliştiriyorlar. istedikleri kafalarındaki aracı çıkaramadıkları kesin.. Ha yine çok iyi araba sınıfı nedzinde bir problem yok. sürüş olarak yalıtım olsun hemen her konuda iyi, hatta almayı düşündüğüm için kullandım, hala da düşünüyorum. çıt ses yok araçta. benim Astranın trimler halay çekiyor, sıfırken bile çok farklı deildi. motorun canlılığı olsun, vites geçişleri olsun herşey harika. ama içeride o ucuz piano blackler.. ucuz plastikler..dekorsuzluk, merkez ara konsolun ucuzluğu.. klima ünitesinde aydınlatma yok yav. eskiden Volkswagen tek tek her klima menfezinin kenarına ışıklandırma koyardı bırak klimayı. torpido gözü 96 civic gibi olmuş, o eski araçtaki kaliteden eser yok. eski active info displayın kalitesine bakıyorsun, bir de yeni ucuz dijital kadrana, yine geri vites. merkez ekranda da bir olay yok hatta bir çok kullanıcı yazılımsal sıkıntılar yaşamıştı. yani 9 sene sonra sonra yerinizde saysaydınız bari bu hususlarda. neden geri gidiyorsun. belli ki pek bir beklentileri gelecekte yok artık Golften böyle riske atabildiklerine göre. buna istinaden söyledim sonraki kasa olur olmaz şüpheli diye.. yine de mk7 Golf ne kadar üst düzey bir araçsa artık.. 9 sene sonra bu kadar kırpılmış bir varyasyonu bile sınıf standartlarından geride denemiyor... |
Benzer içerikler
- instagram hesabım çalındı
- apk nedir
- gizli instagram hesabı görme
- instagram yardım merkezi
- whatsapp çökerten mesaj kopyala
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X