Şimdi Ara

4 aylık volkswagen polo içeriye su alıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
6.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araç 2017 model 1.2 tsi dsg vw polo. Araç 03.08.2017 trafik tescilli ve 05.08.2017 tarihinde bayiden teslim alınmıştır.Yaklaşık 15-20 gün önce kauçuk paspasları kaldırdığımda şoför koltuğunun önünde ıslaklık olduğunu döşemenin altındaki keçenin ıslak olduğunu fark ettim.Yıkama esnasında olduğunu varsayarak kuruttum ancak yine de randevu alarak aklımda şüphe kalmaması için aracı servise götürdüm.Servis ön kontrolde araç kuru olduğu için isterseniz sizde kalsın tekrarlarsa bakalım siz de araçsız kalmamış olursunuz ve aracı takibe alalım dedi.Aracı kullanmaya devam ettim ancak 1 hafta sonra aynı sorunun tekrarlandığını görünce randevu alarak aracı servise bıraktım.Serviste aracın ön koltuk ve döşemesi sökülüp su giren yerin sol ayak koyma yerinin köşe olduğu tespit edildi.Sorunun camdan kaynaklandığını düşündüklerini fabrikasyon hatası olduğunu ancak cam değilse göğüsün sökülerek bakılacağını belirttiler.
    Bu durumda izleyeceğim yol ne olmalıdır?Malum bu durumlarda ücret iadesi isteme, misliyle değişim gibi haklarımın da olduğunu biliyorum ancak ülkede bunların ne kadar zor ve meşakkatli olduğu ortada.Sadece camdan kaynaklanan bir şeyse de bunları istemenin orantısız olduğu da aşikar.Ancak camdan kaynaklanan bir hata değilse ne yapmalıyım? Camdan kaynaklı arıza diyerek araç yapılıp teslim edilirse ve aynı arıza aracı teslim aldıktan sonra da tekrarlarsa ne yapmalıyım? Bu konuda sorun yaşamış veya tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim.
    Edit: Araçta sunroof yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazz48 -- 27 Aralık 2017; 12:17:51 >







  • araba su aldı diye değişim talebi çok saçma , fabrikasyon hata vardır onarılır teslim edilir ki servisler ve garanti denilen dalga bunun için var , bizim sorunumuz haklarımızı az çok biliyoruz ama nerde nasıl kullanmamız gerektiğini bilmiyoruz , geçmiş olsun ufak problem bunlar
    Bu ikinci vag su alma olayı sadece bugün forumda vay be tiguan highline fabrikasyon ve şimdi de polo Allah Allah ciddi bir fabrikasyon sorunu görünüyo acaba neden vag fanboya soralım ne dersin muhakkak çözümü vardır di mi iyi niyet adı altında aracı değiştirir di mi doğuş
    Kragen kullanıcısına yanıt
    Kragen demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    İyi niyet altında araç değiştirme olmaz tamir olur. Tamir olmuyorsa değişim olur. Kafadan değişim olsaydı göçmüş araçlarını değiştirirdi bazı firmalar.



    Herhalde bazı sıkıntılarınız var Allah acil şifa versin.

    Hemen belaltı laf sok di mi gardaş Allahtan senin gibi beynim yıkanmadı hiçbir markaya karşı bir takıntı veya bağlılık durumum yok .Kafam rahat cevabın olmayacağını biliyordum beni şaşırtmadın eyvallah
  • araba su aldı diye değişim talebi çok saçma , fabrikasyon hata vardır onarılır teslim edilir ki servisler ve garanti denilen dalga bunun için var , bizim sorunumuz haklarımızı az çok biliyoruz ama nerde nasıl kullanmamız gerektiğini bilmiyoruz , geçmiş olsun ufak problem bunlar
  • Motor suyu eksiltmiyor sanırım bu konuda bilgi vermemişsiniz. O yüzden kalorifer radyatörü suyunu es geçiyorum. Yeni araba olması tahliye kanallarının kapanması ihtimalini ortadan kaldırmaz. Önce tahliye kanallarına baksınlar 1 tane yaprak bile sıkışsa su tam tahliye edilemiyor ve araç hareket edince suyu içeri veriyor. Daha önce başıma geldiği için biliyorum. Ön camdan giriyorsa onu bulmak için bayağı bir süre arabasız kalacaksınız bunu söyleyeyim. Sadece ön göğüs değil taban halılarını da sökecekler umarım öyle bir şey olmaz. Eğer öyle olacağını söylerler ise bence anlaşıp aracınızı ikinci elde onlar satsın yeni bir araç için pazarlık (fazla indirim isteyin) yapın. Kanun yolu ile bulucam derseniz çok yıpranırsınız uzlaşmak süreci kısaltır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun, ben iade hakkınızın oluşması için aynı şikayetten 3 kere gitmek gerekiyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu anlamadım, aracın kapıları camları kapatılır, su arabaya boca edilir. Girdiği yer belli olur.
    Neden tekrarlaması beklenmiş ki?
  • Güneşliklerin olduğu yerde ıslaklık varsa camın üstünden alıyordur. Oradan yol bulup camın yan sütunundan halı altına su alabilir. Bu durum başıma geldiği için tecrübe ile sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adam_ıssız kullanıcısına yanıt
    Motor suyunda eksilme yok.Tahliye kanallarına bakmalarını söyledim ama yetkili servis ilk o ihtimali düşünmüştür sanırım.Aracın içine su giren yeri buldular ancak orya hangi kanaldan geliyor ona baktıklarını söylediler.Yukarılarda veya arka taraflarda ıslaklık yok yalnızca şoför koltuğunun önü ıslak sanırım giren su orda birikmiş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    öyle yaparız ama belki de yıkanırken olmuştur boşuna araç bizde kalmasın dediler.Eğer tekrarlarsa sıkıntı arabadan olduğu belli olur o zaman inceleyelim dendi zaten bir hafta sonra da bıraktım aracı servise.
  • SMTRSLN kullanıcısına yanıt
    zaten değişim talebinde bulunmadım çünkü böyle bir durumda orantısızlık olurdu.Ancak aynı şey onarımdan sonra tekrarlarsa değişim talebi hakkınız doğuyor.Aslında 6 ay içinde oluşan arızalar kanuna göre teslim sırasında da var olarak kabul edilip mal ayıplı mal sayılıyor ancak böyle bir şey için bu yollara başvurmak iyi niyetli olmaz.
  • daha bu ay bizimde başımıza geldi klima tahliyesi tıkanmıştı 4 aylık araçta bu olurmu bilemedim
  • yıkamacıların tazyikli sopası bozmuştur fitili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snowZi*

    daha bu ay bizimde başımıza geldi klima tahliyesi tıkanmıştı 4 aylık araçta bu olurmu bilemedim

    Sıfır alınan bir kadjar vardı arabanın içi komple soyulmuştu resim felan atmıştı arkadaş o siz miydiniz? Konuyu hatırlıyorum ama kimdi onu bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ikinci vag su alma olayı sadece bugün forumda vay be tiguan highline fabrikasyon ve şimdi de polo Allah Allah ciddi bir fabrikasyon sorunu görünüyo acaba neden vag fanboya soralım ne dersin muhakkak çözümü vardır di mi iyi niyet adı altında aracı değiştirir di mi doğuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam_ıssız


    quote:

    Orijinalden alıntı: snowZi*

    daha bu ay bizimde başımıza geldi klima tahliyesi tıkanmıştı 4 aylık araçta bu olurmu bilemedim

    Sıfır alınan bir kadjar vardı arabanın içi komple soyulmuştu resim felan atmıştı arkadaş o siz miydiniz? Konuyu hatırlıyorum ama kimdi onu bilmiyorum.

    yok dostum jetta var bende
  • Bu tür ayıplarda ücretsiz tamirini talep edersiniz reddetmezler , eğer garanti kapsamında bir daha aynı şey olursa TKHK kapsamında diğer seçimlik hakları talep edebilirsiniz;

    Ayıpsız benzeri ile değişim
    Bedelin İndirilmesi
    Sözleşmeden dönme

    Aynı şey tamirden sonra birdaha olursa hakim ağır bir sıkıntı olmadığına bilirkişi raporu vs ile inceledikten sonra kanaat getirirse dönme , değişim talep etsenizde bu talepler yerine bedelin indirilmesine hükmeder.
    Eğer ayıp sonucu bedeli çok düşüyorsa (fiyata yakın değer kaybı genelde şanzıman motor ayıpları) bedel indirimi isteseniz bile dönme veya ayıpsız cinsi ile değişime karar verir.

    Tüketici bu talepleri sadece satıcıya karşı değil aynı zamanda ithalatçı ve üretici firmaya karşı ileri sürebilir. Müteselsil olarak sorumlular.


    Bidaha olursa ilk aldığınız yerle görüşüp anlaşamazsanız avukat aracılığıyla hukuk yolu başlatıp takip edersiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 27 Aralık 2017; 17:7:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    İyi niyet altında araç değiştirme olmaz tamir olur. Tamir olmuyorsa değişim olur. Kafadan değişim olsaydı göçmüş araçlarını değiştirirdi bazı firmalar.



    Herhalde bazı sıkıntılarınız var Allah acil şifa versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    İyi niyet altında araç değiştirme olmaz tamir olur. Tamir olmuyorsa değişim olur. Kafadan değişim olsaydı göçmüş araçlarını değiştirirdi bazı firmalar.



    Herhalde bazı sıkıntılarınız var Allah acil şifa versin.

    Hemen belaltı laf sok di mi gardaş Allahtan senin gibi beynim yıkanmadı hiçbir markaya karşı bir takıntı veya bağlılık durumum yok .Kafam rahat cevabın olmayacağını biliyordum beni şaşırtmadın eyvallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir yakınımın da Passat'ında bagajdan su alma sıkıntısı vardı, çözememişlerdi. Yalnız o 2013 civarıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Valla benimde hiç bir markaya karşı takıntım yoktur. Premium hariç en kaliteli markalar belli, insanların seçiminden de belli. Senin dediğin tiple böyle olayları savunan tipler. Göçüğü ölümüne savunanlar mesela. Onlardan olmadım hiç bir zaman. Uzatılmış garantiyi iyi niyet garantisi sanan sazanlarla derdim



    Ayrıca Honda göçüyor, PSA boya atıyor, VAG su alıyor, Ford sürekli sorun çıkarıp kullanıcı hatası diyor. Hiç bir arabayı övmeyelim demekki veya almayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tigu konusu da var, vag Mısır’a göndermesi gereken araçları beğenmeyip bize mi kakalamış acep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.