|
2023 Honda Civic Type R'a ait olduğu iddia edilen güç ve tork değerleri sızdırıldı



-
-
Heyecan uyandırmayan bir araç olmuş. Wow denmiyor
-
Neden uyandırsın ki devir elektrikli ve lükse yakın konfor ve de yeni nesil çizgileri sunan arabaların devri.
Besbelli Honda sadece seriyi güncellemiş allamış pullamış maliyetleri de düşünerek bir şeyler yapmaya çalışmış, olurda bunun elektriklisi çıkarılırsa o zaman ilgi çeker diye düşünüyorum.
-
Eski model bir Type R kullanmış biri olarak, ilk hayalim Ford Raptor dan sonraki hayalim yeni Type R olmuştur. -
Önceki Civic'in güzelliğine bak birde bunun çirkinliğine bak
-
civic nedir ya
civic her şeyiyle mühendislik değil maliyet odaklı bir otomobil, ucuz olsun diye manuel benzinli takılıyorlar hala.
-
Civic genel olarak her aile otomobilinde olduğu gibi maliyet odaklı bir otomobil olabilir. Ancak Type-R gibi "hot-hatch" bir otomobile benzinli ve manuel diye laf söylemeniz gerçekten otomobiller konusunda ne kadar bilgisiz olduğunuzu gösteriyor.
Bu aracın VW'deki muadili olan Golf 8 GTI için aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim eğer İngilizceniz var ise. Aracın bahsettiğiniz maliyet kaygıları sebebiyle ne kadar Golf 7'den geriye gittiğini gayet güzel anlatıyor. Biliyorum troll derecesinde bir Golf fanı olarak bu size ağır gelebilir, ama ben yine de videodan bir kaç cümle ile alıntı yapayım.
"Motor belkide piyasadaki son demir döküm motorlardan (maliyet odaklı) ve onu sadece 2000 devirin altında gırlarken duyabiliyorsunuz."
"Golf 7'nin iç mekanı kendi fiyatının 2 katı otomobillerle yarışabilirken Golf 8 de durum iç açıcı değil."
"Otomobilin altyapısından dolayı en iyi lastiklere rağmen understeer (önden kayma) gerçekleşiyor."
"Maliyet kaygısı sebebiyle aracın içindeki tüm tuşlar kapasitif olarak değiştirilmiş. Bu hem aracı çok ucuz gösteriyor hem de tuşlara yanlışlıkla basabiliyorsunuz."
Hagertyyoutube
This is an in-depth review of the 2022 Volkswagen GTI, delivered by a VW Fan with a closeup perspective on the previous Mk7 Golf. The Mk7 GTI might have no bigger fan than Jason Cammisa — and in this episode of Revelations, he explains why he thinks it's a better overall car than the new Mk8. This, after comically admitting that his house looks like a Volkswagen shrine. Being a fanboy cuts both ways — it can mean blind adoration for a new car based on the previous version, or it can result in unrealistic expectations. Perhaps both are true this time around. The Mk8 is quicker than the Mk7 (we include testing results) but the problems start with cost-cutting and questionable decisions that seem to prioritize gimmicks over substance. Things like the overwrought exterior styling, GPS-blocking cell-phone holder, or worse — the fact that the interior accent lighting is infinitely color-adjustable, but there's no illumination at all for the volume temperature controls; the two most-used secondary controls in any car. At the end of the day, it's the Mk8's UX (User Interface) that lets the car down, not its inherent greatness. The GTI greatness — speed, capability, everyday usability, packaging, efficiency — is all there. It's just covered in a layer of frustrating software and difficult-to-use capacitive buttons. === Subscribe to our YouTube channel for new videos every day! http://bit.ly/HagertyYouTube Visit our website for daily automotive news, cars stories, reviews, and opinion: https://www.hagerty.com/media Stay up to date by signing up for our email newsletters here: https://www.hagerty.com/media/newsletter/ Talk to other car people on our community: https://community.hagerty.com/ Follow us on social media: Facebook | https://www.facebook.com/Hagerty Instagram | https://instagram.com/Hagerty Twitter | https://twitter.com/Hagerty If you love cars, you belong with us. Hagerty Drivers Club is the world’s largest community for automotive enthusiasts. Members enjoy valuable automotive discounts, exclusive events and experiences, roadside service created specifically for collector vehicles, and a subscription to the bimonthly Hagerty Drivers Club magazine. Join Hagerty Drivers Club here: https://www.hagerty.com/drivers-club Like what you see? Watch our other series including: Redline Rebuild | Engine Time-lapse videos from start to finish http://bit.ly/RedlineRebuild Barn Find Hunter | Tom Cotter searches the country for abandoned cars http://bit.ly/BarnFIndHunter Chip Foose Draws a Car | Reimagining popular cars with new designs http://bit.ly/HagertyChipFoose Contact us: Suggest and feedback - tips@hagerty.com Press inquiries - press@hagerty.com Partnership requests - partnerships@hagerty.comhttps://www.youtube.com/watch?v=XGbPHp6QfkQUmarım bu maddeler sizin gibi bir Golf fanını bile ikna etmeye yeter, ama hiç sanmıyorum. O yüzden trollüğünüze devam edebilirsiniz...
-
Dünyanın hiç bir yerinde satışları öyle yüksek değil volkswagen işçi sınıfının aracı bir çok ülkede. Türkiye’de bu kadar çok satmasının nedeni de araçtan anlamayan insanların çevresinden etkilenip alması ve parça servis ağının iyi olması başka bir nedeni yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hala otomatik ve awd opsiyonlar yok,yazık. 200bg üzerine çıktıktan sonra artık arka lastikte aktarmaya ihtiyaç oluyor.en iyi lastik de olsa o güç ani ivmelenme gerekince önden yere aktarılamıyor.
bir de umarım kendi kendine yamulan kaporta donanım listesinden çıkmıştır :)
-
Vw cok satma sebebi 2. El degilmiydi ya ? Değişti mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Civic genel olarak her aile otomobilinde olduğu gibi maliyet odaklı bir otomobil olabilir. Ancak Type-R gibi "hot-hatch" bir otomobile benzinli ve manuel diye laf söylemeniz gerçekten otomobiller konusunda ne kadar bilgisiz olduğunuzu gösteriyor. Bu aracın VW'deki muadili olan Golf 8 GTI için aşağıdaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim eğer İngilizceniz var ise. Aracın bahsettiğiniz maliyet kaygıları sebebiyle ne kadar Golf 7'den geriye gittiğini gayet güzel anlatıyor. Biliyorum troll derecesinde bir Golf fanı olarak bu size ağır gelebilir, ama ben yine de videodan bir kaç cümle ile alıntı yapayım. "Motor belkide piyasadaki son demir döküm motorlardan (maliyet odaklı) ve onu sadece 2000 devirin altında gırlarken duyabiliyorsunuz." "Golf 7'nin iç mekanı kendi fiyatının 2 katı otomobillerle yarışabilirken Golf 8 de durum iç açıcı değil." "Otomobilin altyapısından dolayı en iyi lastiklere rağmen understeer (önden kayma) gerçekleşiyor." "Maliyet kaygısı sebebiyle aracın içindeki tüm tuşlar kapasitif olarak değiştirilmiş. Bu hem aracı çok ucuz gösteriyor hem de tuşlara yanlışlıkla basabiliyorsunuz." ![]() This is an in-depth review of the 2022 Volkswagen GTI, delivered by a VW Fan with a closeup perspective on the previous Mk7 Golf.
The Mk7 GTI might have no bigger fan than Jason Cammisa — and in this episode of Revelations, he explains why he thinks it's a better overall car than the new Mk8. This, after comically admitting that his house looks like a Volkswagen shrine.
Being a fanboy cuts both ways — it can mean blind adoration for a new car based on the previous version, or it can result in unrealistic expectations.
Perhaps both are true this time around.
The Mk8 is quicker than the Mk7 (we include testing results) but the problems start with cost-cutting and questionable decisions that seem to prioritize gimmicks over substance. Things like the overwrought exterior styling, GPS-blocking cell-phone holder, or worse — the fact that the interior accent lighting is infinitely color-adjustable, but there's no illumination at all for the volume temperature controls; the two most-used secondary controls in any car.
At the end of the day, it's the Mk8's UX (User Interface) that lets the car down, not its inherent greatness. The GTI greatness — speed, capability, everyday usability, packaging, efficiency — is all there. It's just covered in a layer of frustrating software and difficult-to-use capacitive buttons.
===
Subscribe to our YouTube channel for new videos every day! http://bit.ly/HagertyYouTube
Visit our website for daily automotive news, cars stories, reviews, and opinion: https://www.hagerty.com/media
Stay up to date by signing up for our email newsletters here: https://www.hagerty.com/media/newsletter/
Talk to other car people on our community: https://community.hagerty.com/
Follow us on social media:
Facebook | https://www.facebook.com/Hagerty
Instagram | https://instagram.com/Hagerty
Twitter | https://twitter.com/Hagerty
If you love cars, you belong with us. Hagerty Drivers Club is the world’s largest community for automotive enthusiasts. Members enjoy valuable automotive discounts, exclusive events and experiences, roadside service created specifically for collector vehicles, and a subscription to the bimonthly Hagerty Drivers Club magazine. Join Hagerty Drivers Club here: https://www.hagerty.com/drivers-club
Like what you see? Watch our other series including:
Redline Rebuild | Engine Time-lapse videos from start to finish http://bit.ly/RedlineRebuild
Barn Find Hunter | Tom Cotter searches the country for abandoned cars http://bit.ly/BarnFIndHunter
Chip Foose Draws a Car | Reimagining popular cars with new designs http://bit.ly/HagertyChipFoose
Contact us:
Suggest and feedback - tips@hagerty.com
Press inquiries - press@hagerty.com
Partnership requests - partnerships@hagerty.com https://www.youtube.com/watch?v=XGbPHp6QfkQUmarım bu maddeler sizin gibi bir Golf fanını bile ikna etmeye yeter, ama hiç sanmıyorum. O yüzden trollüğünüze devam edebilirsiniz... |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X