Zuhaha. Şimdi de jeneratör çıktı. Jeneratör varsa benzinli motor neden var? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C-D SEGMENTİ OTOMOBİL (103. sayfa)


-
-
Jeneratöru dondurmek icin neden olacak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ne yapıyor jeneratör? Benzinden gelen enerjiyi nasıl yükseltiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli motor jeneratör çalıştırıyor. Jeneratör enerji üretip elektrikli motoru besliyor. Zuhahaha. Fizik bilmeyenler beni bitiriyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Commandxciğim yine buralardaymış
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kendi kendini bitirirsin aman dikkat et.
Sana laf anlatilamiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bana laf anlayamazsın tabii. Ben işin fiziğindeyim. İşin enerji kısmındayım. Nasıl oluyor da benzinli motordan üretilen enerji jeneratörle elektrik motorla iki katına çıkıyor. Ortaya atılan iddialar fizikle, bilimle örtüşmüyor. Bunu sorunca videoda anlatıyor arada jeneratör var gibi ilkokul seviyesinde cevaplar alıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış sularda yüzüyon daswagen...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
E belgeli videolu anlatınca anlamiyorsun. Sanki arabayi ben yaptim da sana izah edebilecek muhendislik bilgim var , adamlar videolarda aciklamis ama sen koskoca firmalari yalancilikla sucluyorsun cocuk gibi ben video izlemem bana ne bana ne diyorsun.o da ayri mesele
E ne yapayim
bende ilkokul seviyesinde anlatayim dedim belki anlarsin diye oda olmadi ben daha asagiya inemiyorum anaokulu formasyonu lazim bende yok.
Ayrica öyle sabit fikirli birisin ki gercekten arabayi yapan adam gelse aciklasa ona da yalanci dersin sen eminim
Hangi universitede ders veriyorsun soyle hep beraber gelelim sana biat edelim. Oyle bir bilgi oyle bir birikim ziyan olmasin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mart 2025; 18:12:12 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bana bir şeyler anlatmaya çalışmak yerine anlamaya çalışsan sorun kalmayacak. Dediğin şeyler, savunduğun şeyler fizikle, bilimle hiç bir şeyle örtüşmüyor. Videolarda bu kadar detaya inmiyorlar. Olumsuz yanlarını söylemiyorlar. Sahibi olduğun, fanatikçe yaklaştığın için bu gerçekleri görmek istemiyorsun bir türlü.
Uzun bir yokuşa geldin. 253nm ile rahat çıkıyorsun. 1-2 km sonra batarya azaldı. Benzin motor sesini duyurmaya, varlığını hissettirmeye başladı. Araba çekişten düştü. Hondaya has durum değil, tüm hibritler için geçerli. Plug in hibritlerde daha bariz yaşanan bir durum bu. Bunların hepsi doğru mu? Bunlara doğru diyorsan jeneratör vs 253nm tork diye diretmen seni yalancı çıkarmıyor mu? Kala kaldın işte asıl güç kaynağı olan benzinli motora. Elektrikli motor 1000nm de olsa, jeneratör değil ebesini de getirsen benzinli motorun ürettiği enerji kadar çıkabilir. Aksini nasıl savunabiliyorsun? Fizik bilmen de şart değil bunun için. Sadece bir şey bilmediğinin farkına varıp gerçekleri görmen, fanatikligi bırakman yeterli. Jazz dan soğuttun milleti fanatikliginle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yok gene ayni yerde takiliyor adam. sana bir şey anlatmak na mümkün zaten
al son kez videoları koyuyorum
ister izle ister izleme ister kabul et ister etme hiç umrumda değil arabayı ben yapmadım babamın oğluda değil mühendis te değilim bir şey öğrenmek için herkes gibi bir şeyler izliyorum okuyorum.
bak 3 tane video koyuyorum
seyredersen anlarsın seyretmezsen anca böyle boş konuşursun çünkü sende bilmiyorsun bilmediğini kabul etmediğin gibi e nasıl oluyor diyorsun videoları izle diyorum ben onlara inanmıyorum diyorsun ne yapayım ben seni ikna etmek için olmazsan olma. 3 kaynakta aynı şeyi söylüyorç bir yüce commandx doğrusunu biliyor .
bak bu birincisi hondanın resmi videosucarotogryoutube
Honda e:HEV Hybrid System – How it Works (Ko Yamamoto, Technical Advisor Honda Motor Europe)https://www.youtube.com/watch?v=6glpZTRT6qE&t=65s
bu ikinci abd de bir üniversitenin profesörünün açıklamalarıWeberAutoyoutube
Understanding the Honda Hybrid E-Drivehttps://www.youtube.com/watch?v=QLUIExAnNcE&t=747s
bu üçüncüsü bağımsız bir japon sitesinin videosuSikasabu Motor channelyoutube
Deep Dive into Honda Hybrid System Can It Beat Toyota?https://www.youtube.com/watch?v=hpm4GZJ4QVY
hah
hepsi burada dediğim gibi ister izle ister izleme senin sabit fikirliliğinle uğraşmak zorunda değilim.
hadi sağlıcakla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mart 2025; 19:8:2 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Anlamıyor ve diretiyorsun işte. Anlamaya da çalışmıyorsun.
Video yu izledim. Özetle çöp bir video. Nissan seri sisteminin bir tık gelişmişini yapmış, hepsi o. Bir toyota ayarında asla değil. Bahsettiğim işin fizik kısmına hiç değişmemiş bile. Sen hâlâ 253nm, yok jeneratör vs devam et. Sadece sistemi anlatmış. Sistem burada abartıldığı gibi iyi olsa, verimli olsa zaten ses getirirdi. Bknz honda Avrupa satışları.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hah kiviramadin mi bakiniz satışlar.
Iyi gene gelisme var sende video izledim demissin.
Bu sisteme sahip crv dunyanin en cok satan ilk bes aracından biri ona bakarsan.
Toyoya bu sisteme göre cok mekanil kaliyor. Mekanik oldugu icin daha saglamdir dersen onu kabul edebilirim ama kusura bakma toyotaninkinden cok daha gelismis bir hibrid sistemi bu.
Hayirli gunler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mart 2025; 19:56:18 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dostum sen neyde inatlaşıyorsun ki? Sana kim araç sürekli 253nm tork veriyor dedi? Maksimum verebileceği tork 253, batarya boşalınca tabii ki 253 tork veremiyor. Ama şöyle bir şey de var, sistem hiçbir zaman bataryanın tamamen boşalmasına izin vermiyor. 3-4 dişin altına kolay kolay inmiyor. Durum böyle olunca da çoğu zaman araç yüksek tork verebiliyor.
Şehiriçinde 15 derece üstü havalarda 4 litreden az yakıtla dolaşıyorsun. Aracın olayı ekonomi, bayarya doluyken de zıpkın gibi atılıyor. Dolu değilse de her türlü çıkıyor 4 kişiyle de. Öyle geri kayma, yokuşta kalma diye bir şey yok. Yokuşu çıkarken gene elektrik motoruyla çıkıyorsun zaten adamlar ayarlamış işte araç gayet gidiyor, giderken de bunu çok düşük yakıt harcayarak yapıyor. Gerisi boş iş.
0-100'ü de 9 saniye zaten aracın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ciclista -- 22 Mart 2025; 21:59:46 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Performans zayıf, tüketim zayıf. Komplekslik fazla. Verim düşük. Nasıl daha gelişmiş olabiliyor? Honda nasıl turbo motorda daha iyiyse hibritte de toyota iyi işte. Hondanin sistemi iyi demek fanatikligi bile aşıyor. Fanatikler bile demez bunu.
Global satışın önemi yok. Hibrit vs ön planda olan Avrupa pazarı önemli. Toyota hibrit sayesinde bu noktaya geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geldi gene cok bilmis, ya toyotanin 1.8 motorla yaptiginin aynisini honda 1.5 le yapıyor nasil verimsiz?
1.5 jazz la 1.8 corollayi kiyasla bakalim.
Birde toyota sahipleri haybeden mtv ödüyor
Ayrica avrupa ikisi icinde onemsiz bir pazar her iki markaninda ana pazari abd
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mart 2025; 21:42:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu dediklerizi biliyorum zaten. Aracı beğeniyorum. Almak için gittim, test ettim. Konu sahibi 253nm ile yürüdüğünü iddia ediyor. Bir de çok gelişmiş olduğunu, toyotadan vs iyi olduğunu iddia ediyor. Buna tepki veriyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet toyota dan iyi.
Toyota yi hasa allah mi yapti, ondan iyisi yapilamaz mi?
Sen nasil toyota en iyisi diyebiliyorsun?
Cok satan en iyisi ise avrupanin en cok satan araci Dacia sandero .
En iyi arac o o zaman
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Mart 2025; 22:10:59 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konu çok uzamış, ikiniz de aslında aynı şeyi söylüyorsunuz ancak terminolojik olarak HEV veya plug in hibritlerdeki PHEV açılımı tam olarak (Plug in) Hybrid Electric Vehicle.
Hibrit elektrikli araç yani, marka model çalışma prensibi arasında ufak farklar olsa da, bence de buna bir elektrikli araç diyemeyiz ancak sınıflamada elektrikli araç olarak geçiyor yani başlık pek yanlış diyemeyiz.
Öte yandan mild hibritler var, onlar da MHEV olarak geçiyor ancak arabayı durduğu yerden bile kaldıramayan bir elektrik motoru olan araca elektrikli diyebilir miyiz mesela? Tartışmalı.
Bu tartışmanın bir sonu yok, bence tartışmanın anlamı da yok boşverin gitsin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen. Benim c200 aracım mhev, ancak elektrik motoru marş motoru görevini görüyor, yakıt tüketimine falan katkı neredeyse 0....ama araç ruhsatta benzin-elektrik olarak geçiyor...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X