Şimdi Ara

2025 model BYD Seal tanıtıldı: 800 V mimari, daha hızlı şarj ve LiDAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TurkCA T kullanıcısına yanıt

    Üretimi arttırmak kolay iş Avrupa’da yeterki pazarı yakalasınlar yakalarlarsa kaybetmemek için burda üretim kapasitesini arttırırlar çinde para sonsuz imkanlar sonsuz


    Benim merakım ilk günden beri Avrupalı nasıl bir pozisyon alıcak çünkü byd bu fiyatlarla Avrupa’ya girerse Avrupa’nın o dev Alman Fransız İtalyan markaları bile bence tek tek dökülmeye zarar etmeye başlar ..

  • Fiyatlar çok uygun. Avrupada 2030 dan sonra artık vw reno opel fiat gibi markaların pek şansı kalmayacak. Premium araçlar yine satarlar lakin dar gelirli ve orta gelirli vatandaşlar bu tarz ucuz elektrikli otomobillere yöneleceklerdir. Zenginler zaten premium araçları almaya devam ederler ama bu markaların pek dayanma şansı gücü olmayacaktır 2030 dan sonra.

  • Öyle kolay değil diye düşünüyorum bu işlerin...


    Yıllardır oluşmuş marka değerleri var, şuan Çin ucuz araç üretse de halen kalıcılık anlamında soru işaretine sahip.


    Ha bu anılan markalar çok mu iyi itibara sahip, belki değil ama yıllardır bu sektörde varlar.


    Bundan sonrada olacağını biliyoruz. Çin elini taşın altına koymalı, uzaktan getir sat ile değil, üretimi satış yapacağı bölgeye kaydırmalı. E adamlar ne yapıyor diyebilirsiniz. Henüz yapmadılar! İzliyoruz şuan...


    Bakalım gerçekleşecek mi bu fabrika ve uyguna daha kaliteli ürünü satma işi!


    Göreceğiz...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkCA -- 15 Ağustos 2024; 17:16:41 >
  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt

    İşte o iş öyle değil .. Bazı markalar bazı Ülker’in özel şirkette olsalar milli meselesidir .. Yani bir nevi kabaca namusudur..

    üç örnek veriyim gm batma noktasına geldi Amerikan devleti gm batırmadı zamanında bilmem kaç milyon dolar kredi çıkarttılar gm batmasın diye …


    land Rover grubu bmw satılığa çıkardı Çinlilere satıyordu bmw ye çinli bir grup çok iyi rakam vermişti İngiltere İngiliz hükümeti araya girdi sattırmadı mani oldu tata gruba satıldı tata grupta malum Hindistan İngiltere’nin eski sömürgesi …


    opel Chrysler onuda Çinlilere satacaktı o zaman merkel çıktı ulusa seslenişte gerekirse opeli alman hükümeti olarak biz alırız dedi sattırmadılar Çin’e sonra psa aldı …


    Kısaca markaların batması kolaydır byd Chery falan girerse fena tökezlerler işte bende onu merak ediyorum çünkü ülkeler tökezlettirmezler kendi markalarını buna asla izin vermezler …orda bir mevzu çıkıcak kesin ama ne olucak çok merak ediyorum..





  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt

    Otomobil işi eskisi kadar karlı bir iş değil. Çok fazla yeni üretici var rekabet çok fazla. Elektrikli otomobillerin piyasaya hızla girmesi de işleri iyice karıştırdı. Eski otomobil devleri bu piyasada rekabet etmek yerine ellerindeki teknolojileri patentleyip, özellikle Çinli firmalara ortak oluyorlar. Böylece ellerini çok kirletmeden para kazanmaya devam ediyorlar.

    Zaten otomobil artık kişisel bir deneyim olarak pazarlanacak bir ürün olmaktan çıkıyor. Milyon dolarlık spor otomobillerin performansını yakalayan, 40-50 bin dolarlık elektrikli otomobilleri piyasada bulmak çok kolay. Tüketiciler için otonom sürüş özellikleri ve konfor daha ön planda.

    Böyle bir pazarda ürün farklılaştırmak ve yüksek karla satmaya çalışmak anlamsız.

  • nebulabado N kullanıcısına yanıt

    çinli markalar benim gördüğüm bulabildiği bütün markaları alabildekleri bütün markaları alıyor şu an piyasada olan mg markası misal aslen kapanan rover firmasının alt markası idi hatta mg f roadster modeli Türkiye ye gelmişti bir ara..


    Mevzu burda üretilebilir avantajı değil araba sektörünü avucunun içine alan Avrupa’daki ülkelerin siyasetinde çok ciddi rol oynar .. çünkü ciddi bir endüstriden ekonomiden bahsediyoruz..

    Çinliler çok hızlı girdi bunun elektrikle bir ilgisinde yok Çinliler bayadır Avrupa Amerika piyasasına girebilmek için hazırlanıyorlardı içten yanmalı hybrid tam elektrikli her dalda ..

    Hiç bir ülke kendine ait 100 -200 yıllık yerli milli markaları varken bana göre yollarını çinli marka modellere emanet etmez ..


    Benim şahsi fikrim zaten araba işi komple biticek eli kulağında en fazla 10 sene veriyorum iş flying ev car denilen uçan insanlı drone umsu araçlara bırakacak bunun üstüne çalışmalar çok ilerledi bitti gibi uçması gereken hava yolu irtifası alt yapısı falan teoride hazır zaten hepsi otonom olucak üstüne aşırı verimli hem batarya olarak elektrikli araçlardan verimli hemde elektirkli motor arabadan daha verimli çalışıyor üstüne mesafe menzil azalıyor normalde arabayla 9-10 saatte gidiceğin yolu bunlarla 4-5 saatte gidebileceksin inanalmaz zamandanda karlı.


    elon musk zaten açıkladı teslanın yeni roadstar modeli flying car olucak dedi yani uçan araba .. Mercedes BMW hepsinin hazırda var bu arada bunlar yeni şeyler değil Mercedes ilk prototip uçan aracının testini 2003 yada 2004 de yaptı yani araç firmaları bu geçişin er yada geç olucağını biliyor..

    Elektrikli araba bence virajdan sonraki son düzlük araba dünyası için …





  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt

    Tamam bulundukları ülkelerin yönetimleri hükümetleri isterse 200 milyar euro paket çıkarsınlar sırf otomotiv markaları batmasın diye lakin taşıma suyla değirmen dönmez demişler. Satışlar örnek veriyorum 100 adetten, çinli markalar yükseldiğinde 20 30 lara kadar düşerse yani %70 civarı bir satış adedi azalması yaşarsa avrupa otomotiv markaları mecbur batacaklar. Çok fazla fabrika kepenk vuracak işçileri mühendisleri vs zor günler bekliyor avrupa otomotiv sanayisi çok zora girecektir 5-10 seneye maksimum benim düşüncem. Tesla bile zar zor dayanıyor elektrikli cephede. Köklü benzinli otomotiv üreten avrupalıları çok zor günler bekliyor.

  • BYD 20 ağustosa kadar açıklayacağım demişti Seal U fiyatını.
    Bugün sorduğumda ay sonuna kadar açıklayacağız diyor.
    Faiz tatlı geliyor heralde. Kaporaları aldılar şimdi beklesin müşteri... Açıkla artık BYD, bir sürü insan fiyata göre karar verecek. Tesla dan pahalı olursa bir ton insan iptal edecektir zaten.
  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt

    Bence battırtmazlar büyük ihtimal ambargo yasak koyarlar yada öyle ağır şartnameler getirirlerki Çinli piyasaya giremez işin yörüngesi değişiyor zaten Toyota yeni açıklama yaptı bütün eski araçlarını hybrid ve plug-in hybride çeviricekmiş yani 2000 model Corollan bile varsa onu ya hybrid yada plug-in hybride çeviricekmiş benim tahminim markalar üretimden ziyade dönüşüm işine yoğunlaşıcaklar bu işte çünkü çok büyük para var sıfır satışına göre..

    Sonuçta bu markalar 100 yıllık markalar ve şimdiye kadar belki yüz milyonlarca araç sattılar dünyada sadece onların dönüşümü ile uğraşssalar çok büyük para kazanırlar sıfır satmaya uğraşmaktansa üstüne çinlinin işlerini tökezletirler ...

    Vatandaşın elinde misal Mercedes E yada BMW 5 kasa varsa onu satıp b SUV yada c suv çin markası alacağına gider elindeki aracı hybrid yapar plug in hybrid yapar yoluna bakar ...

    Bu Toyota'nın işi yayılır bence bir iki seneye kalmaz tüm markalar eski araçlarını hybrid yada plug-in hybride çeviriceklerini duyurur...





  • ABD'de 12.000$'a satılan sıfır km araçların Türkiye'de 1.4 milyon TL'ye satıldığını varsayarsak, boşuna heyecanlanmayın.

  • darkmoon34 kullanıcısına yanıt

    İlk defa duyuyorum çevirme işini. Eski araçların motorlarını komple söküp te elektrik motoru mu takacaklar? Nasıl yapacaklar onu? Bence mümkünatı olmayan bir durum.

  • LİDAR sensörler lazer tabanlıdır,kötü hava koşullarında yanılma payı var,radara göre de daha ucuz.kalitesi buradan belli.
  • Bence Mercedes BMW gibi üreticiler Çinli büyük ureticilerle ortaklığa gidecek. Yeni markalar oluşacak ve bu sayede ayakta kalacaklar. Vwnin işi çok zor. Toyota çok geride kaldı ve mirai ellerinde patladı. Yakıt hücreli aracı dünyaya yaymalari çok zor. Çok aciz durumdalar. Gerçi ilginç biçimde mükemmel bilançosu var. 2028den önce de elektrikli piyasasında kayda değer bir güce ulasamayacaklar. Bence Japon ve koreli üreticiler cine karşı ortak olmalılar. Ve Alman üreticiler de bunlarla birleşmeli. Yoksa Çin hepsini yıkıp geçer. Lm i6nin rakibi su7. İkisinin rakibi luxeed s7. Bunlara rakip olabilecek üretici yok. Cunku adamlar en ileri özelliklerden bu modelleri 29 bin dolardan itibaren satabiliyorlar. Bunların arkasında SAIC, Cherry, Alibaba, Huawei ve Xiaomi var. Bir de BYDyi sayarsak 5 yıl sonra dünyanın en büyük 10unda 4 marka bu Çinliler olacak. Tesla Mercedes BMW toyota stalantis. İstedikleri vergiyi koysunlar durduramazlar.




  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt

    Zaten yıllardır var Türkiye de benim bildiğim her tür elektrik dönüşümü yasak hatta Türkiye de bir firma yıllar önce Hyundai accent hybride çevirmişti haberlere çıkmıştı sonra izin çıkmayınca kaldı öyle ...

    Avrupa Amerika da hybrid ve pure tam elektrik dönüşüm yerleri zaten var ..


    Mümkünatı olmıycak bir şey yok zaten olan yapılan bir şeyi Toyota kendi bünyesinde yapma kararı almış.. hybrid zaten çalışma hareket prensibi içten yanmalı ile aynı eski motoru söküp , milf yada plugin hybrid motor takarlar bir iki adaptasyon yaparlar olur biter ..

    İki üç tip motor yapsalar her modele onu adapte ederler zor bir şey değil Toyota gibi bir firma için ..

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.