1999 - 2001 ARALIĞINDA BENZİNLİ OLANLAR 11.500 DEN BAŞLIYORSA 1999 - 2001 ARALIĞINDA BENZİN & LPG OLANLAR 12.500 DEN BAŞLIYORSA 2002 - 2004 ARALIĞINDA HDİ LERDE 13.000 DEN BAŞLIYORSA
AYDA TOPLAM 200 -300 KM BİNECEKSENİZ (BİRAZ AZDA OLABİLİR ÇOKDA) HANGİSİ DAHA MANTIKLI? YUKARIDA SAYDIĞIM ARAÇLARIN HEPSİ 100.000 - 135.000 KM ARALIĞINDA VE BİR KAÇ PARÇA BOYASI OLAN ARAÇLARDIR.
NORMALDE GÜCÜM EN FAZLA 13.000 E YETECEĞİ İÇİN İLK ÖNCE BİR BENZİNLİ ALIR DAHA İLERDE LPG TAKTIRIRIM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM AMA DÜN BAŞLIK AÇTIM 206 LARDA LPG SORUNLU DİYE CEVAP VERENLER OLMUŞ HDİLERİN AZ YAKTIĞINI BİLİYORUM AMA AYLIK BAHSETTİĞİM KADAR BİNECEĞİNİZİ VE DİZEL ARABANIN MASRAFININ BİRAZ DAHA AĞIR OLDUĞUNU VE BENZİNLİYE GÖRE MOTOR ÖMRÜNÜN KISA OLDUĞUNU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURSAK HANGİSİ MANTIKLI? YADA 206 DAN CAYMALIMIYIM HERKES BİŞEY SÖYLÜYOR.KAFAM ÇOK KARIŞIK. CEVAPLAYACAK HERKESE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
(LÜTFEN ŞU KADAR DAHA KOY ŞUNU AL DEMEYİN BÜTÇE KISITLI)
HDi modellerin motor ömrünün daha kısa olması kesinlikle sözkonusu degil, Ancak 13000 tl civarına temiz 206 HDi bulmanız çok zor, kilometresi ile oynanmış, bakımsız ya da kazalı araçlar genellikle o fiyat aralıgında satılıyor. Benzinli alıp lpg taktıracaksanız kesinlikle yerli lpg üreticilerini önermiyorum, vakti zamanında çok sıkıntı yaşamıştım
Arkadaşım 2001 xr aracımda 4 yıldır lpg var ve hiç bir sorun yaşamadım.Aracım 101 bin kmde.Çevremde sorun yaşayanı da duymadım..Eğer gazı güvenilir yerden alıp bakımını zamanında yaparsan kesinlikle sorun çıkmaz.Ben çok memnunum