Şimdi Ara

206 sedan & H.city aynı kaza !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    2008 city aracımla iş yerimdeki koruma bariyerine çarptım, (benim hatam değildi) başka bir gün de aynı şekilde 206 sedan sahibi birisi daha çarptı. İki aracın hızıda yaklaşık 5-10 km/saat civarı sanırım ve ikiside kalkış anı. Ve ikiside frensiz duruş. (yani çarp ve küt diye araç dursun)

    Benim aracımda (city) tampon ortadan katlandı, Cem Honda da tampon tampon demiri ön arma - logo ızgarası geğişti. Kaputta, Şaside, çamurluklarda en ufak bir hasar yok.

    206 sedanda: Tampon, Tampon demiri, radyatör, klima motoru, fan, ön ızgaralar farlar, değişti. Kaput ve çamurluk boyandı.

    işte resim.: 206 nın resmi yok, o da aynıydı


    Bu arada konuyla ilgisi yok ama birşey sormam gerek, bu araca 16'' jant taksam olur mu? ve lastik ölçülerim ne olur? benimki 14'' 175.65.15... 15'' orjinal jantlarda gözüme küçük gözüküyor.

     206 sedan & H.city aynı kaza !







  • Aracınızın ideal yuvarlanma ölçülerini bozmadan yapmanız gereken 16" değişimi için 185/55 R16 lastik kullanmanız gerekir ki bu ebatlarda lastik bulmak zor olabilir.
  • sağol dostum ama o lastik bana uymayacak galiba, ben 15'' alıcam galiba. Teşekkürler.
  • çok geçmiş olsun, aynı şekilde eski aracımla ben de iş yerindeki mantar bariyere çarpmıştım. kalkış anında 5 km/s civarı frensiz duruş. Sonuç 1000 ytl hasar yine benim hatam değildi....
    1. arabamla plaka okuyucunun önünde duruyorum.
     206 sedan & H.city aynı kaza !


    2. mantar bariyerlerden birisi inerken, diğeri sıkışıyor ve inmiyor.( normalde bariyer pistonu ile silindiri arasında olması gereken koruyucu körük olmadığından taş ve toprak araya girip sıkıştırıyor)
     206 sedan & H.city aynı kaza !


    3. ve sonuç: 1000 ytl
     206 sedan & H.city aynı kaza !




  • geçmiş olsun
  • eğer siz bariyerin indiğini görüp hareket ettikten sonra araç daha geçmeden bariyer geri çıkmışsa sizlerin güvenlik firmasına dava açıp çıkan masrafları karşılatmanız gerekmiyormu? tamam sigortanız bunu karşılıyo ama sonuçta aracınızda bir değer kaybı oluşuyor.

    bu tür bir olay bir arkadaşımızın başına geldi sizler yine iyi kurtulmuşsunuz.

    pazarlama aracı fiesta, otel girişinde tam geçeceği sırada inmiş olan bariyer hidrolik ağrızası yüzünden bir anda yerinden fırlayınca motor kaptun üstüne çıktı ve araç pert. aracı sonradan gördüm.

    Not:

    yazmayı unuttum arkadaşlar çok geçmiş olsun ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 2 Aralık 2008; 14:14:47 >
  • Teşekkürler, sanada geçmiş olsun arkadaşım,

    benim olay daha farklı, bariyer öncesinde elektrik sürgülü kapı var, ve biraz yokuş olduğunda aşağıda kalıyor. Ben geldiğimde bariyer inik sadece sürgülü kapı kapalıydı. İşe yeni başlamış güvenlik elemanı beni ve aracımı görünce kapıyı açtı, bende içeri girdim. Bariyer inik ya devam ettim, bu sırada güvenlik bariyeri kaldırmaya başladı. Girişte yokuş olduğu için ben hiç görmüyorum. Ve güm. Gerekçede beni tanımamış aracımı aramak için bariyeri kaldırmış. Ben 6 yıldır bu şirketteyim... bizim iş yerinde benimki 6. bariyer kazası. diğerlerinide anlatırım bi ara...

    Mahkeme işi falan biraz hayali, çalıştığım şirketi mahkemeye vermek bu kriz zamanı riskli bir düşünce




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Astra H Sorunlu Mu?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • büyük geçmiş olsun.
  • benim çalıştığım hastanede ise benim kazam personelin yaptığı 3. kaza idi. Diğer kazalar sıklıkla hasta yakınlarının araçları ve taksilerdi. Bir taksi fena halde pert oldu.
    Kamera aracın plakasını tanıyıp, sistemde kayıtlı ise otomatik olarak bariyeri aşağı indiriyordu. Daha önce defalarca geçmiştim burdan fakat en son seferde arıza çıkardı şerefsiz bariyer. Benim yaptığım kazadan sonra sistemi şikayet ettiğimde ise sistemi devre dışı bıraktılar. Ancak benim hasarın ödenmesi hayal oldu tabi ki, ne de olsa devlet kurumu...
    bu arada yüksek güvenlik standardı gerektiren yerlere uygulanan bu sistemin bir hastanenin otoparkına uygulanması ne derece mantıklı o da ayrı bir konu.
  • Yerden çıkan, havadan inen otomatik her tip bariyer mi? Aman aman amannnnn! Eksik olsun. Hiç girmem daha iyi. En azından stres yapmaz. Ya üstünden geçerken, şöför koltuğunun altından tabanı delip içeri girse? Oy oy oy oy.....

    Korkulu rüya görmektense gözü açık uyumak daha iyi diye boşuna dememişlerdir herlade?
  • o tip bir arıza durumunda otomasyon sisteminde bir eksiklik var bence.



    iki korkulukta inmiyorsa karşıya bir ikaz lambası ile sürücü bilgilendirilebilinirdi.
    mesela iki bariyerde inmiyorsa (plaka tanınmış olmasına rağmen) karışda kırmızı ışık yanabilir di.
    bariyer in ikisi de tam olark inmişse yeşil lamba yanabilir.


    tamamen eksik bir otomasyon .şikayet edilebilir tazminat alınabilir durumda olay.
    bu tip bariyerler yüksek güvenlik önlemlerinin olduğu (konsolosluk, hapishane,askeri, başbakanlık9 gibi yerlerde konulmalıdır.halka kontrollü açılıp kapanan bir yerde bu tür ürünlerin seçimi bile hata.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Yerden çıkan, havadan inen otomatik her tip bariyer mi? Aman aman amannnnn! Eksik olsun. Hiç girmem daha iyi. En azından stres yapmaz. Ya üstünden geçerken, şöför koltuğunun altından tabanı delip içeri girse? Oy oy oy oy.....

    Korkulu rüya görmektense gözü açık uyumak daha iyi diye boşuna dememişlerdir herlade?

    Aynen katılıyorum
    ayrıca geçmiş olsun arkadaşlar...
  • Geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.