Dünden beri evde internetim, yok çağrı merkezinden müşteri bağlanmak mümkün değil, facebook ve twiter kullanarak zar zor arıza kaydı oluşturdum, neyse biraz önce aradılar ve arıza olduğu ve 22 eylül gece on ikiye kadar internetimin olamayacağı söylendi, karşılığında ise herhangi bir hediye gb veya maddi zararımın temini olmayacakmış. Internete aylık 70 tl, netflix e ise 40 tl veriyorum.
Gerçekten hayretler içerisindeyim hava gibi su gibi elzem internetten 10 gün yararlanamayacagım söyleniyor.
Sizce bana şaka mı yapıyorlar?
Normalde 48 saat içinde çözülmesi gerekir müdürlüğe gidip görüşün.
O kadar sürmeyecektir merak etmeyin.
btk'ya şikayet edin, ben kablo arızası nedeniyle 2 ay bozuk hat kullandım para almadılar, birini telefonda dedim diğerini btk'ya şikayet ettim ki şikayet nedenim arıza süresi ile ilgiliyd fatura ile değildi kendileri direkt fatura almıyoruz dediler.
Türk Telekom Ceo'suna twiter'dan mesaj attım 10 dakika sonra internet geldi.
quote:
Orijinalden alıntı: EYUP88
Türk Telekom Ceo'suna twiter'dan mesaj attım 10 dakika sonra internet geldi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme