Şimdi Ara

240.000 km de dizelin performansını nasıl arttırabiliriz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turbo_Şevket

    Egr valfi iptali mümkun degilmiş ama yaptirinca araba uçtu diyosun, ne iş hocam? Anlamadim.

    egr mekanik olarak iptal edilebiliyor sadece , bunu yapınca araba baya değişti
    performans arttı , fakat yazılımdan iptal edilemediğinden kısa süre sonra motor arıza ışığı yanıyor
    aslında arıza egr den yanıyor ama , başka sıkıntı olsa kaçıracaksın bu sefer , o riski almadım
    tekrar eski haline getirdim , yazılımdan iptal için yani hem iptal olacak hem arıza ışığı yanmayacak
    onun için de sağlam para istediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Sandık motor al...

    doğru aslında , mevcut motoru da kömürlüğe koyarım , yedekte durur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Sandık motor al...

    doğru aslında , mevcut motoru da kömürlüğe koyarım , yedekte durur

    Aynen, yedek parça yaparsın sağlamlarını..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ eksiltme yoksa, motorda henüz ciddi aşınma yoktur demektir. Onun için rektifiye ya da yeni motor vs diyenlere kulak asma.

    Performansa etki edecek en önemli 2 nokta:

    1- Turbo'nun kondisyonu

    2- Enjektörlerin durumu

    ++

    Turbo'da sorun olup olmadığını yağ kaçağı var mı diye, altını üstünü (ve aracı lifte kaldırıp motor altına bakarak) inceleyerekk kontrol edebilirsin. Ayrıca gaza yüklendiğinde, misal 2. viteste 1500 devirdeyken tam gaz yaptın, devir yükselme esnasında turbo doldurmaya başlayınca ıslık sesince benzer ses gelmeye başlamışsa, bu da turbo'nun yıprandığının işaretidir.

    Enjektörleri de Bosh servislerde kontrol ettirebilirsin, bu kilometreye varana kadar özellikle 2000'lerin ilk 6-7 senesinde denk gelmiş olabileceğin kalitesiz yakıtlardan (son 2-3 senedir artık kaçak mazot haricinde kalitesiz mazot yok) dolayı enjektörlerinin ucu deforme olmuş olabilir, dolayısıyla enjektörlerin yeteri kadar homojen püskürtme yapamıyorsa, bu da performansa ciddi olumsuz etkide bulunur, çünkü püskürtülen mazot verimli yanamıyordur (hatta artan yakıt tüketiminin sebebi bu olabilir).

    Geri kalan şeyler fasa fisodur (yağ yakmadığına göre).

    Motorunda biraz kurum da birikmiş olabilir. Bunun çözümü ise otobanda yüksek devirde tam gaz ile uzun seyir yapmaktır. Mesela 4. vitesteyken yüksek devri göstergede kırmız bölgeye yaklaştırıp (ama devir kesiciye sokmadan) 15-20 dakika ayağın gazda hiç çekmeden devam edersen, kurumlar genelde sökülür atılır, manifold dahi temizlenir. Zaten arabanın gidişi değişir, sen de fark edersin değişimi.

    5. vites yerinde 4. vites demem, 5 viteste devir arttıkça hız çok artacağı için devamlı o sürat ve o devirde kalamayabilirsin, ayrıca 5. viteste deviri yükseltmek, kırmızı bölgeye yaklaşmak çok zaman alabilir. 4. viteste kolay ve daha sürdürülebilir olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz 1985 -- 28 Kasım 2014; 14:49:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    Yağ eksiltme yoksa, motorda henüz ciddi aşınma yoktur demektir. Onun için rektifiye ya da yeni motor vs diyenlere kulak asma.

    Performansa etki edecek en önemli 2 nokta:

    1- Turbo'nun kondisyonu

    2- Enjektörlerin durumu

    ++

    Turbo'da sorun olup olmadığını yağ kaçağı var mı diye, altını üstünü (ve aracı lifte kaldırıp motor altına bakarak) inceleyerekk kontrol edebilirsin. Ayrıca gaza yüklendiğinde, misal 2. viteste 1500 devirdeyken tam gaz yaptın, devir yükselme esnasında turbo doldurmaya başlayınca ıslık sesince benzer ses gelmeye başlamışsa, bu da turbo'nun yıprandığının işaretidir.

    Enjektörleri de Bosh servislerde kontrol ettirebilirsin, bu kilometreye varana kadar özellikle 2000'lerin ilk 6-7 senesinde denk gelmiş olabileceğin kalitesiz yakıtlardan (son 2-3 senedir artık kaçak mazot haricinde kalitesiz mazot yok) dolayı enjektörlerinin ucu deforme olmuş olabilir, dolayısıyla enjektörlerin yeteri kadar homojen püskürtme yapamıyorsa, bu da performansa ciddi olumsuz etkide bulunur, çünkü püskürtülen mazot verimli yanamıyordur (hatta artan yakıt tüketiminin sebebi bu olabilir).

    Geri kalan şeyler fasa fisodur (yağ yakmadığına göre).

    Motorunda biraz kurum da birikmiş olabilir. Bunun çözümü ise otobanda yüksek devirde tam gaz ile uzun seyir yapmaktır. Mesela 4. vitesteyken yüksek devri göstergede kırmız bölgeye yaklaştırıp (ama devir kesiciye sokmadan) 15-20 dakika ayağın gazda hiç çekmeden devam edersen, kurumlar genelde sökülür atılır, manifold dahi temizlenir. Zaten arabanın gidişi değişir, sen de fark edersin değişimi.

    5. vites yerinde 4. vites demem, 5 viteste devir arttıkça hız çok artacağı için devamlı o sürat ve o devirde kalamayabilirsin, ayrıca 5. viteste deviri yükseltmek, kırmızı bölgeye yaklaşmak çok zaman alabilir. 4. viteste kolay ve daha sürdürülebilir olur.



    turbo da hiç bir sıkıntı yok , hatta bir kaç ay önce basıncını ölçtürmüştüm sıkıntı yoktu
    üfleme ses falan herhangi bir sorun yok

    en kafama yatan dediğin gibi enjöktörler olabilir , ama yaptırmışken gerekirse 500 lira daverip herşeyi ile temizletmek isterim
    bakalım derdimizden anlayacak birini bulabilecekmiyim , şu ana gittiğim usta bile çok niyetli değildi
    bir önceki usta da hallederiz dedi , peşimden direk egr iptali yapmış , ne yaptında araba şaha kalktı deyince meslek sırrı demişti
    2 sonra motor arıza ışığı yanınca meslek sırrı lamba gibi çıktı ortaya , sonra bunların ki sadece mekanik değilmiş bik bik

    rektefiye diyenler hakkında yorumda bulunmayı düşünmüyorum , klasik 100 bin üstü dizel çöp kafası herhalde
    çok merak eden var ise ben bu arabanın bu hali ile çoğu 1-2 yaşında 1.6 yı yine geçebiliyorum
    ama bundan 2 sene önceki halini bildiğim için masrafı ne ise ödeyip iyi bir hal almasını istiyorum
    yoksa bu motor da bi 3. vites vardır , 40 la giderken gazı köklediğinde uzar gider tatlı bir motordur




  • Dynoya sokun ona göre işlem yaparsınız dicem de Türkiye'de adam gibi kalibrasyonu bozulmamış dyno var mı bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor iç temizliği yap..bir reno servis ustası arkadaşımın gizlice tavsiye etti...

    ben henüz yaptırmadım ama yaptıracağım...
    motor yağını tamamıyla boşaltıp , içine ya daha ince yağ koyup bir kaç dakika çalıştırıyorlar....ya da , temiz ucuz bir yağa mazot koyup yani yağı daha da inceltip motoru kısa bir süre çalıştırıp o yağı boşaltıyorlar...bir kaç kez yapılırsa daha temiz olur...aracın motoru sıfıra yakın bir hale geliyormuş ve 50 bin km kadar daha gidiyormuş.

    yukardaki arkadaşların belirttiği gibi, düşük devir kullanmak motor aksamlarında kurum yaptırıyor...yüksek devirlerde egsoz çıkışı daha tazyikli olduğundan bu kurumları parçalayıp atıyor...dakikalarca yüksek devirlerde kullan arada bir....

    mazot pompası enjektörleri durumu, egr iptali bunları da düşün.
    lastiklerin fabrika verilerine göre daha geniş ise o da aracı hantallaştırır.
    lastik basıncın düşükse o da aracı ve direksiyonu da hantallaştırır yakıt artar.
    lastik hamurunun sürtünme yuvarlanma direnci fazla bir lastik modeliyse de aynı duyguları yaşarsın.energy saver modelli lastikler yere az tutunuyor araç hafifmiş hissi verir...ama yol tutuştan az da olsa ödün verir.
    hava filtresi ve motor yağı ömrünün yarısına gelince değiştir ömrünü tamamlamasını bekleme...bu motora çok iyi gelir.biraz cebe zararın olur ama motorun ömrü uzun ve sağlıklı olur.
    aracın lastik izleri yoldaki izleri düzgün olmayabilir belki de...yani tekerler dışa doğru yada içe doğru yada biri fazla sola /sağa gibi düz değildir...tekerler birbirini tam takip etmiyor olabilir...şase yamuk ve araç yolda giderken j-kasıyor da olabilir...rot ve şase kontrolü yaptır....araç yandan kaza geçirmiş ise olabilir.




  • Gizli beygir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 240Bin km den sonra odaklanmanız gereken, motorun kalan ömrünü nasıl uzatmaktır. Performans değildir.

    Problem 140 tan 170 e hızlanmanın "geberik" olması ise, bence problem yok, dizeller zaten çok performanslı değillerdir o devirlerde. Hele ki eski 1.9 TDI konuşuyorsak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Turbo ne zaman değişmiş veya hiç değişmiş mi?

    Onun dışında komple bir temizlik iş görür. Temizlikten kastım, manifold, katalizör, egzoz, egzoz-motor bağlantı boruları, piston ve krank mili temizliği gibi şeyler. Enjektörleri de kontrol etmek gerekli tabi.

    Ayrıca şu motor temizleme katkılarından alınıp bir kez denenebilir.

    Turbo hiç değişmemiş ise, kontrol ettirilip değiştirilebilir.

    Motor temizleme katkıları tamamen gazlama bir üründür, millet bu firmaları zengin etti helal olsun.

    Ben de öyle biliyordum, ta ki iki hafta önceye kadar. Arkadaşımda 2001 model Focus var. Egzoz muayenesi için gittik ve araç muayeneden geçemedi. Emisyon değeri ekranda 3 küsürlü bir şey çıktı ve kırmızı yandı. Biz dedik, ne yapabiliriz? Abi ya egzozcuya götüreceksin, ya da uzunca bir süre benzinde kullanacaksın, dedi. Dedik ki "Biz Hayrabolu'dan geliyoruz, başka bir yolu varsa söyleyin, bir daha gelmek zorunda kalmayalım. "Peki abi, o zaman depoya WÜRTH marka performans arttırıcı ve motor temizleyici koyalım, siz benzindeyken biraz hız yapın gelin." dediler. D-100 Karayoluna çıkıp şöyle bir gazladık, geri geldik. Tekrar takıldı ve az evvel 3 küsür çıkan değer 1 küsür çıktı.

    Benim aracım 2011 model ama ben de yılda en az bir kez apmaya karar verdim bu işlemi.

    Ha bu 240.000 kilometredeki aracın derdine derman olur mu bilmem ama 38 liraya falan denemeye her türü değer. Bir yerden okuduğum kadarıyla çeyrek depoya bir kutu döküp bir çeyrek depo daha yakıt alınıyor, ona da ürün dökülüyor ve bu işlem dört kez tekrarlandığında epey bir temizlik yapılmış olunuyor.

    Pas ve kurum temizliğinde etkili olduğu söyleniyor.

    Yorumlara falan bir bakın derim:
    http://www.n11.com/wurth-dizel-enjektor-temizleyici-performans-iyilestirici-P30737568



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egelidost -- 5 Aralık 2014; 19:34:35 >




  • Bunca km egr açık gezip de carbonclean yapilmadiysa iyi bile gitmis..

    Ben kör contayla kapattim egryi, soketi falan da yok; ariza ışığı yakmiyor 1.4tdilarda..aslinda soft bir yazilim uygulatabilirsin..egr de ışık yakmaz boylece..

    20bin kmdeyken makineye baglatip carbonclean ve kimyasal spreyle temizlik yaptirmistim.turbo emis hatti uzerindeki basinc kelebegi cillop gibi o gunden beri..tek kararan yer arka plaka

    Bu safhada ancak fiziksel temizlik paklar o araci..cc isleminde de motorvac kimyasallarini kullandirin..

    Mazot kalitemiz ortada, gecen bakimda degistirdigim 20bin kmyapmis mazot filtresinin icini pet siseye bosalttim, dibinde siyah tortular var..

    40bin km oldu ccden sonra tekrar yaptirmayi dusunuyorum.islemden sonra alt devirler rahatliyor; chipli olduğu icin ust devirlerde bir fark gorememistim..

    Ust devirlerdeki sagirlik kurumdan kaynakli..ayrica katalitik konvertor de dolmus olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 5 Aralık 2014; 19:40:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu km'ye kadar motor temizliği yapılmamışsa carbon clean veya diğer temizliklerde iki kere düşünün ve gerçekten işin ehline danışın yoksa üzülürsünüz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VipLife -- 5 Aralık 2014; 19:56:42 >
  • Benim aracim daha 23bin de ama ilk zamanlara göre 100 km de en az 1 lt fazla yakıyor,
    2. Bakımı daha geçen hafta yapıldı. İnternetten baktım diğer kullanıcıların ortalaması ile aynı şu anda. Böyle de bi durum var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    Yağ eksiltme yoksa, motorda henüz ciddi aşınma yoktur demektir. Onun için rektifiye ya da yeni motor vs diyenlere kulak asma.

    Performansa etki edecek en önemli 2 nokta:

    1- Turbo'nun kondisyonu

    2- Enjektörlerin durumu

    ++

    Turbo'da sorun olup olmadığını yağ kaçağı var mı diye, altını üstünü (ve aracı lifte kaldırıp motor altına bakarak) inceleyerekk kontrol edebilirsin. Ayrıca gaza yüklendiğinde, misal 2. viteste 1500 devirdeyken tam gaz yaptın, devir yükselme esnasında turbo doldurmaya başlayınca ıslık sesince benzer ses gelmeye başlamışsa, bu da turbo'nun yıprandığının işaretidir.

    Enjektörleri de Bosh servislerde kontrol ettirebilirsin, bu kilometreye varana kadar özellikle 2000'lerin ilk 6-7 senesinde denk gelmiş olabileceğin kalitesiz yakıtlardan (son 2-3 senedir artık kaçak mazot haricinde kalitesiz mazot yok) dolayı enjektörlerinin ucu deforme olmuş olabilir, dolayısıyla enjektörlerin yeteri kadar homojen püskürtme yapamıyorsa, bu da performansa ciddi olumsuz etkide bulunur, çünkü püskürtülen mazot verimli yanamıyordur (hatta artan yakıt tüketiminin sebebi bu olabilir).

    Geri kalan şeyler fasa fisodur (yağ yakmadığına göre).

    Motorunda biraz kurum da birikmiş olabilir. Bunun çözümü ise otobanda yüksek devirde tam gaz ile uzun seyir yapmaktır. Mesela 4. vitesteyken yüksek devri göstergede kırmız bölgeye yaklaştırıp (ama devir kesiciye sokmadan) 15-20 dakika ayağın gazda hiç çekmeden devam edersen, kurumlar genelde sökülür atılır, manifold dahi temizlenir. Zaten arabanın gidişi değişir, sen de fark edersin değişimi.

    5. vites yerinde 4. vites demem, 5 viteste devir arttıkça hız çok artacağı için devamlı o sürat ve o devirde kalamayabilirsin, ayrıca 5. viteste deviri yükseltmek, kırmızı bölgeye yaklaşmak çok zaman alabilir. 4. viteste kolay ve daha sürdürülebilir olur.



    güzel bilgiler..ayrıca ekleme yapayım bu yüksek devir olayını düşük viteste (çünkü 1. 2. viteslerde çabuk devirleniyor araba otobana falan çıkmadan halledelim isteniyor) yapalım deniyor fakat bu da zararlıdır..çünkü önden hava girişi minimum olacağından sağlıklı bir yanma da olmayacaktır motoru zorlamış olacağız..

    sizin de dediğiniz gibi 4. vites max devir en ideali.. hem daha güvenli bir hızda seyir hem de hava emişini aynı anda sunarız motora




  • bilgisini paylaşanlara teşekkürler
    bu arada 240bin bakımında ( 10000 bakımı ) araç sadece 1lt yağ eksiltmiş
    1.9 TDI ları bilenler 10bin bakıma kadar yağ eksiltmenin normal olduğunu bilir

    bunu o motor bitmiş diyenler için söyledim
    carbon clean hiç yapılmadı , zaten belli km nin üstünde tavsiye edilmiyor bildiğim kadarı ile

    egr iptali konusunda soft yazılım ne anlama geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haislip_13

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    Yağ eksiltme yoksa, motorda henüz ciddi aşınma yoktur demektir. Onun için rektifiye ya da yeni motor vs diyenlere kulak asma.

    Performansa etki edecek en önemli 2 nokta:

    1- Turbo'nun kondisyonu

    2- Enjektörlerin durumu

    ++

    Turbo'da sorun olup olmadığını yağ kaçağı var mı diye, altını üstünü (ve aracı lifte kaldırıp motor altına bakarak) inceleyerekk kontrol edebilirsin. Ayrıca gaza yüklendiğinde, misal 2. viteste 1500 devirdeyken tam gaz yaptın, devir yükselme esnasında turbo doldurmaya başlayınca ıslık sesince benzer ses gelmeye başlamışsa, bu da turbo'nun yıprandığının işaretidir.

    Enjektörleri de Bosh servislerde kontrol ettirebilirsin, bu kilometreye varana kadar özellikle 2000'lerin ilk 6-7 senesinde denk gelmiş olabileceğin kalitesiz yakıtlardan (son 2-3 senedir artık kaçak mazot haricinde kalitesiz mazot yok) dolayı enjektörlerinin ucu deforme olmuş olabilir, dolayısıyla enjektörlerin yeteri kadar homojen püskürtme yapamıyorsa, bu da performansa ciddi olumsuz etkide bulunur, çünkü püskürtülen mazot verimli yanamıyordur (hatta artan yakıt tüketiminin sebebi bu olabilir).

    Geri kalan şeyler fasa fisodur (yağ yakmadığına göre).

    Motorunda biraz kurum da birikmiş olabilir. Bunun çözümü ise otobanda yüksek devirde tam gaz ile uzun seyir yapmaktır. Mesela 4. vitesteyken yüksek devri göstergede kırmız bölgeye yaklaştırıp (ama devir kesiciye sokmadan) 15-20 dakika ayağın gazda hiç çekmeden devam edersen, kurumlar genelde sökülür atılır, manifold dahi temizlenir. Zaten arabanın gidişi değişir, sen de fark edersin değişimi.

    5. vites yerinde 4. vites demem, 5 viteste devir arttıkça hız çok artacağı için devamlı o sürat ve o devirde kalamayabilirsin, ayrıca 5. viteste deviri yükseltmek, kırmızı bölgeye yaklaşmak çok zaman alabilir. 4. viteste kolay ve daha sürdürülebilir olur.



    güzel bilgiler..ayrıca ekleme yapayım bu yüksek devir olayını düşük viteste (çünkü 1. 2. viteslerde çabuk devirleniyor araba otobana falan çıkmadan halledelim isteniyor) yapalım deniyor fakat bu da zararlıdır..çünkü önden hava girişi minimum olacağından sağlıklı bir yanma da olmayacaktır motoru zorlamış olacağız..

    sizin de dediğiniz gibi 4. vites max devir en ideali.. hem daha güvenli bir hızda seyir hem de hava emişini aynı anda sunarız motora

    geçen gebzeden gelirken yaptım
    4. vites 4500 devir gibi ( kırmızıya yaklaştı ) 160-170 ile devam ettim 5-6 dk




  • Motor durumu gayet normal bence dediklerinize göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    bilgisini paylaşanlara teşekkürler
    bu arada 240bin bakımında ( 10000 bakımı ) araç sadece 1lt yağ eksiltmiş
    1.9 TDI ları bilenler 10bin bakıma kadar yağ eksiltmenin normal olduğunu bilir

    bunu o motor bitmiş diyenler için söyledim
    carbon clean hiç yapılmadı , zaten belli km nin üstünde tavsiye edilmiyor bildiğim kadarı ile

    egr iptali konusunda soft yazılım ne anlama geliyor ?


    Yazilimin icinde egr icin parametre giriliyor; yazilimsal iptal yani.. sift dedigim de ekonomi odakli ufak arttirimlar; zaten aracin kmsine motor durumuna gire uyarliyor Gazihan yazilimi 1 sene full acik gezdim mesela ben; aracim 40binde falandi; sonradan yakit yuzunden kistirdim..

    1.9tdi yag yakma muhabbeti benim de basima geldi; pedali paspastan kaldirmadan kullandigimin ertesi gunu yag lambasi yakti caddyde..burda kullanilan yagin da onemi var; gidip de 10w40 doldurursaniz yakar..
    Ilginctir ki "ayni blok" denen kendi aracimdaki 1.4tdi eksiltmiyor yazilima ve kullanimima ragmen 5w40 tam sentetik, vw505 bimemne onayli yag kullaniyorum hep; catrol edge 5w40 turbodiesel modeli..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 7 Aralık 2014; 11:14:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    bilgisini paylaşanlara teşekkürler
    bu arada 240bin bakımında ( 10000 bakımı ) araç sadece 1lt yağ eksiltmiş
    1.9 TDI ları bilenler 10bin bakıma kadar yağ eksiltmenin normal olduğunu bilir

    bunu o motor bitmiş diyenler için söyledim
    carbon clean hiç yapılmadı , zaten belli km nin üstünde tavsiye edilmiyor bildiğim kadarı ile

    egr iptali konusunda soft yazılım ne anlama geliyor ?


    Yazilimin icinde egr icin parametre giriliyor; yazilimsal iptal yani.. sift dedigim de ekonomi odakli ufak arttirimlar; zaten aracin kmsine motor durumuna gire uyarliyor Gazihan yazilimi 1 sene full acik gezdim mesela ben; aracim 40binde falandi; sonradan yakit yuzunden kistirdim..

    1.9tdi yag yakma muhabbeti benim de basima geldi; pedali paspastan kaldirmadan kullandigimin ertesi gunu yag lambasi yakti caddyde..burda kullanilan yagin da onemi var; gidip de 10w40 doldurursaniz yakar..
    Ilginctir ki "ayni blok" denen kendi aracimdaki 1.4tdi eksiltmiyor yazilima ve kullanimima ragmen 5w40 tam sentetik, vw505 bimemne onayli yag kullaniyorum hep; catrol edge 5w40 turbodiesel modeli..

    yani yazılımdan iptal ediliyor ancak , mekanik olarak olmuyor
    ona da az para istenmiyor
    ayrıca yağ konusunda güvendiğim 1-2 usta castrol edge yi önermedi 1.9 TDI için
    castrol ile anlaşmadan ötürü 2013 CR ye de 2006 PD ye de aynı tip castrol diyorlar yanılmıyorsam
    benim usta önererek motul koyuyor

    gazihan yazılımı dediğin şey chip ise eğer yüksek km deki araçlara chip bana mantıklı gelmiyor
    zaten turbo da motor da yorulma var bir de chip yaparsak kısa sürede turboyu götürür
    chip yapanlar ne kadar iddialı da olsa bazı sorulara cevap veremiyorlar




  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Megachips yazılımları Mehmet Gazihan

    Vw505.01 onay kodunu karsiliyorsa sorun yok..motul performans odakli benzinlilerde iyi is yapar; vtec hondalara falan koyuyorlar ama dizelde pek duymadim.. 505.01 onayli mobil de kullanabilorsin..eksiltme yapan araca ustalar mobil yaziyor

    Egr iptalini , kat iptaliyle karistiriyor olmayasin? Zira, egr bir adet kör conta ile iptal oluyor mekanik olarak; bende soket ve sensoru olmadigindan ışık yakmadi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.