Şimdi Ara

240.000 km de dizelin performansını nasıl arttırabiliriz ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Megachips yazılımları Mehmet Gazihan

    Vw505.01 onay kodunu karsiliyorsa sorun yok..motul performans odakli benzinlilerde iyi is yapar; vtec hondalara falan koyuyorlar ama dizelde pek duymadim.. 505.01 onayli mobil de kullanabilorsin..eksiltme yapan araca ustalar mobil yaziyor

    Egr iptalini , kat iptaliyle karistiriyor olmayasin? Zira, egr bir adet kör conta ile iptal oluyor mekanik olarak; bende soket ve sensoru olmadigindan ışık yakmadi..



    tamam işte egr yi kör conta ile de iptal ettirebilirim , sıkıntı yok oluyorda
    fakat motor arıza ışığı yakıyor 2 güne , bilgisayara bağlayıp tekrar siliyorsun 2 güne yine yanıyor
    1.9 TDI BKC lerde senin dediğin gibi iptal olunca motor arıza ışığını söndüremiyorsun
    bende mantıklı olarak motor arıza ışığı yanar vaziytette kullanmak istemiyorum
    risk alıyorsun başka arıza olsa kaçıracaksın
    yazılım ile silinmesi gerek o da chip yaptırmak gibi maliyetli bir iş bende vazgeçtim




  • 4. vites 4000-4500 devir ile belli süre devam etme hakkında adam akıllı bilgisi olan var mı ?
    ben bunu yaptım ve özellikle küçük viteslerde ki hırlama geçti
    gaza bastığım zaman arabanın sesi yumuşadı gidişi de baya düzeldi

    bana öyle geldiğini düşünmeyin bu arabayı hakikaten iyi tanıyorum her gün en az 100-150km üstündeyim
    performansında ki artışı da eksilmeyi de net olarak anlarım diye düşünüyorum
    baya ilginç geldi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    4. vites 4000-4500 devir ile belli süre devam etme hakkında adam akıllı bilgisi olan var mı ?
    ben bunu yaptım ve özellikle küçük viteslerde ki hırlama geçti
    gaza bastığım zaman arabanın sesi yumuşadı gidişi de baya düzeldi

    bana öyle geldiğini düşünmeyin bu arabayı hakikaten iyi tanıyorum her gün en az 100-150km üstündeyim
    performansında ki artışı da eksilmeyi de net olarak anlarım diye düşünüyorum
    baya ilginç geldi bana


    Tam olarak ne yaptınız hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quvardci


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    4. vites 4000-4500 devir ile belli süre devam etme hakkında adam akıllı bilgisi olan var mı ?
    ben bunu yaptım ve özellikle küçük viteslerde ki hırlama geçti
    gaza bastığım zaman arabanın sesi yumuşadı gidişi de baya düzeldi

    bana öyle geldiğini düşünmeyin bu arabayı hakikaten iyi tanıyorum her gün en az 100-150km üstündeyim
    performansında ki artışı da eksilmeyi de net olarak anlarım diye düşünüyorum
    baya ilginç geldi bana


    Tam olarak ne yaptınız hocam?

    tem de bir de şileye giderken yaptım
    4. vites 160-170 , devir 4500 civarı kırmızıya yaklaştım yani
    3-5 dk devam ettim edebildiğim kadar
    toplam da 2 kez yaptım
    cidden araba değişti




  • Hocam denildiği gibi 3-4. Vites son devirlerde gidilebilir. Aracın bakım zamanı geldiyse bakımını da yaptırın. Araç yüksek devirlerde kurumlarını atar temizlenir.

    Motoru açtırmadan önce bu yolları deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim araç da 280bin km'de. Son zamanlarda bana da üst devirlerim biraz tıkanmış gibi hissettiriyor. Motorda yağ yakma gibi aşınma belirtileri yok henüz, maaşallahı var. Ustalar ısrarla arabanın çekişinin normal olduğunu, kurcalamaya değecek bir durum olmadığını söylüyorlar. Geçenlerde bir kaç tane hızlanma videosu çektim;

    2. vites 15-80, 3.vites 45-120 :


    3.vites 50-120, 80-120 :


    5.vites 95-150 :


    5.vites 70-160 :


    5.vites 110-170 :


    110 hp turbodizel için bana biraz ağır gibi geliyor, yoksa boşuna kuruntu mu yapıyorum? Bende de bu km'ye kadar turboda ya da enjektörlerde bakımlar haricinde değişme durumları falan olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 12 Aralık 2014; 12:40:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Sandık motor al...

    doğru aslında , mevcut motoru da kömürlüğe koyarım , yedekte durur


    Bencede, madem bu zamana kadar turbo, enjektör, başka ciddi birşeye masraf etmemişsin motor aksamında, al bi sandık motor turbosu enjektörü üstünde 6000-7000 liraya gelir, eldeki motoruda 2000-3000 e okutursun, misss ..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.