Şimdi Ara

250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Cbr 250den crf 250lye geçtim memnunum
    1.86 boyum var
    85 kiloyum
    tabi enduro seversen...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 24 Aralık 2013; 22:19:22 >
  • @Vlkndnmz Hemen bakıyorum hocam enduro hastasıyım normalde fakat hem performans hemde tipi bakımından ss e geçmek istediğimden boyle bir konu açmıştım fakat belki gonulumun kralı bir motor olma ihtimali var. Baktım hocam da bu biraz fazla cross a kaçmış sanırım ama çok hoş duruyor herzamanki honda. Sanki giydirilmiş bir CB serisine benziyor fakat bir o kadarda hoş gostermiş boyle olması onu. Ama yinede isteklerimi karşılayacağını sanmıyorum..

    @cnr.kh Biraz yanlış anlaşılma olmuş oturma tipi yuzunden touring demekteyim birde tek silindirli motorundan. Her ne kadar küçük motorlu olsa da az da olsa ss den ses beklerim birde daha oncesinden GSX-R 1300 Hayabusa kullandım. Oturuş tarzı ve tipi çok hoşuma gitmiştir her zaman o motorun ne çok rahatsızdır ne çok rahat. Hani memleketinize falan gidersinizde orda buyuklerinizden birinin boyle ne çok sert nede çok rahat olan bir yatagı vardır aynı ona benzetiyorum ben. Hyosung buna çok benzer bir sistem yapmış vede 650cc ile kullandıgı aynı dış gorunuşu kullanmış 250cc olsada motor hoşuma giden bir noktada o yani hocam ss e alışmak istiyorum ondan boyle bir motor seçimim var. Birde tipi ss neden honda tamamıyla oturuş tarzıdır vb. çevirmiyor ondan sıkıldığım için begenemedim cbr yi. Kullandım hocam bu arada cbr 250 yi pata pata sesi ama torku guzel ivmelenme fena değil dediğiniz gibi rahat hiçbir zaman laf etmem fakat o motordan daha ust bir supersporta geçmek çok sıkıntı yaşatır çünkü hala huylarını ogrenememiş olursunuz bu tip bir motorun. Birde son olarak "konfor istiyorsanız supersport'tan konfor beklemeniz bence yanlış" deme nedenim zaten çok pardon bu kelime için ama supersport kullanırken domalıyoruz malesef oturuş stili boyle ve birde eger benzin bidonundan bacaklarınızla kavrayamazsanız motoru zaten her tarafınız ağrır normaldir. Calibre 250 kullanmışsınız sanırım siz daha onceden o motoru hiç gormedim canlısını veya ustune binmedim bilemeyeceğim o yuzden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    Cbr 250den crf 250lye geçtim memnunum
    1.86 boyum var
    85 kiloyum
    tabi enduro seversen...

    Hocam bende ileride SS düşündüğüm için cbr 250 r ile başlamayı düşünüyorum.Size göre + vs - leri neler.Benim beklentim hacmine göre performanslı olması ve sportif sürüş imkanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42

    Senin ilacin inazuma hocam. Ssler altinda bmx gbi durur..

    Hocam Inazuma yı adamlar gerçekten inanarak yapmış haklısınız çok hoş gorunumlu bir o kadarda performansı varken yakıttanda cimri. Heybetli duruyor gercektende naked olmasına rağmen! Birde altıma anca bazı ss ler oluyor ama buyukleri fakat buna alışabilmek içinde küçükten başlamak lazım tabii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    Cbr 250den crf 250lye geçtim memnunum
    1.86 boyum var
    85 kiloyum
    tabi enduro seversen...

    Hocam bende ileride SS düşündüğüm için cbr 250 r ile başlamayı düşünüyorum.Size göre + vs - leri neler.Benim beklentim hacmine göre performanslı olması ve sportif sürüş imkanı.

    Cbr düşünüyorsanız alın kapıda 2 tane cbr 250 yatıyor 1i kuzenin ötekinide kardeşim kullanıyor ben verdim...
    Güzel gidiyor, kaliteli, az yakıyor , yedek parça sıkıntısı yok daha ne olsun hoşunuza gittiyse fazla düşünmeyin
    3.hondada bende crf onuda ben kullanıyorum
    Kısacası sülalecek hondaya biniyoruz memnunuz tavsiye ediyorum...

    Bu arada hyousungla alakalı bende bi kaç şey söylemek istiyorum...
    Yakın arkadaşım vardı kullanan durduğu yerde düştü alet gidon yamuldu durduğu yerde düşen motoru gidonu nasıl yamulur?
    Enjeksiyon beyni yandı aylarca beyin bekledi 900-1000 tl arası birşey bayıldı....
    10.000 km olmadan bir motorun enjeksiyon beyni neden yanarki?

    Ha bu arada oturuş pozisyonuna alışıp 600lük ss'e geçiçem olayını saçma buluyorum aynı model 2 motoru değiştirdiğinde bile motorun karakterine alışman zaman alıyor ayaklıkdaki milimlik ileride yada geride olması bile farkettiriyor neye alışıyorsunuzki küçük cc kullanmaktaki amaç debriyaj,gaz,frenaj gibi hususları öğrenmektir zaten büyük motora geçtiğinizde motora alışmanız baya sürecek...
    O yüzden böyle ufak tefek hesaplarla kendinizi kasmayın ne istiyorsanız onu alın bahane yaratmayın kendinize...

     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 24 Aralık 2013; 23:54:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cdmpf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vlkndnmz

    Cbr 250den crf 250lye geçtim memnunum
    1.86 boyum var
    85 kiloyum
    tabi enduro seversen...

    Hocam bende ileride SS düşündüğüm için cbr 250 r ile başlamayı düşünüyorum.Size göre + vs - leri neler.Benim beklentim hacmine göre performanslı olması ve sportif sürüş imkanı.

    Cbr düşünüyorsanız alın kapıda 2 tane cbr 250 yatıyor 1i kuzenin ötekinide kardeşim kullanıyor ben verdim...
    Güzel gidiyor, kaliteli, az yakıyor , yedek parça sıkıntısı yok daha ne olsun hoşunuza gittiyse fazla düşünmeyin
    3.hondada bende crf onuda ben kullanıyorum
    Kısacası sülalecek hondaya biniyoruz memnunuz tavsiye ediyorum...

    Bu arada hyousungla alakalı bende bi kaç şey söylemek istiyorum...
    Yakın arkadaşım vardı kullanan durduğu yerde düştü alet gidon yamuldu durduğu yerde düşen motoru gidonu nasıl yamulur?
    Enjeksiyon beyni yandı aylarca beyin bekledi 900-1000 tl arası birşey bayıldı....
    10.000 km olmadan bir motorun enjeksiyon beyni neden yanarki?

    Ha bu arada oturuş pozisyonuna alışıp 600lük ss'e geçiçem olayını saçma buluyorum aynı model 2 motoru değiştirdiğinde bile motorun karakterine alışman zaman alıyor ayaklıkdaki milimlik ileride yada geride olması bile farkettiriyor neye alışıyorsunuzki küçük cc kullanmaktaki amaç debriyaj,gaz,frenaj gibi hususları öğrenmektir zaten büyük motora geçtiğinizde motora alışmanız baya sürecek...
    O yüzden böyle ufak tefek hesaplarla kendinizi kasmayın ne istiyorsanız onu alın bahane yaratmayın kendinize...

     250cc SS motorsiklet sevdası yardım lutfen

    Hocam en başta zaten bütcem sıkıntılı belki hiç geçemeyecegim motorum satılmazsa zaten. 900cc lik kocaman 3 silindir bir enduro kullanmaktayım konunun baslarında belirtmiştim. Birde o düşen hyosung kaç modeldi ? Ne kadar sert düştü? Enjeksiyon beynine sıvı geldimi? Karda kışta yagmurda motorsiklet dışarıda ortusuz bırakıldımı? Ve kucuk motorda o hususları ogrenmenin yanında o tipe alışırsınız ama ben surekli rahat şeyler kullandıgım için eger direk 600rr alırsam ve düşersem benim helvamı siz yaparsınız artık yalan degil bu dediğimde.. Ha bu arada irmikli isterim helvayı




  • 08 olması lazım tr gelen ilk enjeksiyonlu seriden almıştı...
    Kaldırıma çarptı kızıltoprakta yaslanmıştı motora ters tarafdan yaslanmış devirmiş öyle dalgınlıkla
    Yağmurda çamurda kullanılıyordu kapalı garaj vardı ama...

    Bu arada hala ısrarım 250lilik alıp binmek istiyorsanız alın binin hatta küçük motosiklet sevenler kulubümüz var gelin bekleriz...
    Ama büyük endurodan sonra küçük sse geçip tekrar büyük ss geçiçem diyorsanız o kadar masraf yapana kadar gidin o paranın 10da 1yle filan eğitim alın boşa masraf yapmayın yazık günah...
    250 cclik ss size ne katıcakki bu saatten sonra hiç birşey...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 25 Aralık 2013; 1:02:36 >
  • Hocam 2011 senesine kadar hyosung lar kotuydu onu bende gercekten kabul ediyorum. Birde enjeksiyon beynine sıvı temasında genelde yanabiliyor bu sadece hyosung da geçerli değil nerdeyse butun motorlarda vardır onun için oraya sıvının gitmemesi için adamlar herşeyi yapar. Aslında haklısınız bu saatten sonra pek ogrenilecek bişey yok fakat bir yandanda suan ki sorunum bütcem 125 lik motorumu zaten satmak istemiyorum o benim bebeğim hala kullanıyorum onu canım o benim. Daha zaten 6bin de 2005 model motor siz düşünün artık tertemiz kullandım. Birde hocam kaldırıma çarptı diyorsunuz düz bir zemin değil dik sivri yeri yada kaldırımın başlangıcına gelmiş olabilir.

    Edit: Küçük motorsiklet sevenler kulubunuze zaten uyeyim hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinolia -- 25 Aralık 2013; 1:25:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinolia

    quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42

    Senin ilacin inazuma hocam. Ssler altinda bmx gbi durur..

    Hocam Inazuma yı adamlar gerçekten inanarak yapmış haklısınız çok hoş gorunumlu bir o kadarda performansı varken yakıttanda cimri. Heybetli duruyor gercektende naked olmasına rağmen! Birde altıma anca bazı ss ler oluyor ama buyukleri fakat buna alışabilmek içinde küçükten başlamak lazım tabii.

    Inazumadan sonra safkan bir ss kullanmakla cbr250den sonra safkan bir ss kullanmak arasinda pek fark yok zaten. Cunku cbr250 kirma bir spor model..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.