Şimdi Ara

2checkout Benden belge istiyor? YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
61
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Her sene aldığım uygulamayı yine almak istedim. Tarafıma uygulamanın aktivasyon kodu gönderilmedi.

    Ve mail geldi. Sizce istedikleri belgeleri göndermeli miyim? Göndermezsem param yanar mı iade mi edilir?


    Dear x,


    You have placed an order on https://smartone-iptv.com on 2024-11-02

    (reference number: #xxxx), order processed by 2Checkout as the

    reseller of SmartOne, the software / service provider which operates

    https://smartone-iptv.com.


    Your order is currently under evaluation by 2Checkout's Risk Assessment

    Team. We perform this verification to prevent unauthorized use of the

    credit/debit card used in the transaction and unauthorized use of your

    personal details.



    In order to validate your payment and complete your order, please

    provide us with the following documents during the next two business

    days:


    - a copy of a recent credit card billing statement, confirming the name

    and address associated with the credit card presented for your order.

    - a copy of a photo ID (identification card, driver`s license or

    passport) of the Credit/Debit Card account holder.


    ** Important notice **

    As an alternative option to sending the documents requested above, you

    can provide us with the authorization code for the transaction that was

    placed using the 2Checkout system, in a reply to the current

    notification.

    The authorization code is a 6 or 7 digit unique number that is generated

    for any transaction with a credit/debit card and can be obtained by You

    contacting the issuer bank at the number located on the back of the card

    or by accessing the online banking application(if such an option is

    available for your bank) for the card used in the order.



    By providing the authorization code you will help us to quickly and

    efficiently validate your order and insure that it will be authorized

    without any further delay.

    **********************


    All items must be legible and uploaded to our secured (SSL encrypted)

    interface at :


    Link


    Please note that you can edit the billing statement so it does not

    contain the card number in full (only the first 4 and last 4 digits

    should be let in sight). Do not place a new order. We will process any

    outstanding orders as soon as billing information has been verified.


    Should you have any questions, feel free to contact us by email at

    support@2checkout.com or by phone at :


    +31 88 0000008 (24 hour support) - International

    (650) 963 - 5701 (24 hour support) - USA and Canada.


    Thank you for shopping with us.


    Best regards,

    --

    2Checkout Risk Assessment Team

    https://www.2checkout.com/

    support@2checkout.com

    Phone: +31 88 0000008








  • başka bir kart ile satın almaya çalış. kartını güvenilir bulmadı gibi geldi bana. gerçi ödeme yapıldı demişsin. ödemesi yapıla bir işlem sonrası, belge istenmez. istediklerini gönderme derim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykoatmaca -- 2 Kasım 2024; 17:26:25 >
  • Böyle bir şey başına gelenler için çözümü yazayım.

    Bankayı aradım kredi kartımda harcama yaptığım tutarı söyledim ve bu tutarın işlem sonrası onay kodunu paylaşlmalarını istedim. Sonrasında bu kodu 2checkout'a mail attım 2 3 saat içinde hal oldu.

  • 1. İletişime geçin kayıtlı e-postanızdan, anlatın derdinizi. Olmazsa...

    2. Şunu gönderin:

    2checkout Benden belge istiyor? YARDIM
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.