Şimdi Ara

3 günlük E6750'yi E8400 ile değiştirebilirmiyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar acil olduğu için ve de Gigatek'in sitesini son anda incelemeden bir sistem toplamış bulnudum ve E6750 aldım. Daha 3 gün kullandım acaba verip yerine E8400 alabilirmiyim. Bir sorun olur mu?
    Yani sonuçta 10 gün içerisinde arızalı ürünleri birebir değiştirebiliriz demişlerdi Gigatek çalışanları..
    Siz ne dersiniz?

    Böyle bir değişim yapılabilir mi?
    Cevaplarsanız çok sevinirim..



  • Dimdirect kardşeim hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını söyle. yerine e8400'ü almak istediğini açıkça belirt. ürünü 3 gün önce aldığını da sözlerine ilave et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Dimdirect kardşeim hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını söyle. yerine e8400'ü almak istediğini açıkça belirt. ürünü 3 gün önce aldığını da sözlerine ilave et.
    Yarın sabah erkenden arayacağım ve bunları söyleyeceğim..
    Sence bir sorun çıkartırlar mı?
    E6750 ikinci el muamelesi mi görür?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Dimdirect kardşeim hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını söyle. yerine e8400'ü almak istediğini açıkça belirt. ürünü 3 gün önce aldığını da sözlerine ilave et.
    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.

    Alıntıları Göster
    vipmail123

    Yanlız şöyle bir durum sözkonusu..
    10 gün içerisinde arızalı bir ürünü değiştirme şansımız var Gigatek'ten..
    Yani yapmam ama bir arıza belirttim diyelim E6750 için nasıl olsa yenisini verecekler o arada E8400 istiyorum farkını verip desem o da mı olmaz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DimDirect

    vipmail123

    Yanlız şöyle bir durum sözkonusu..
    10 gün içerisinde arızalı bir ürünü değiştirme şansımız var Gigatek'ten..
    Yani yapmam ama bir arıza belirttim diyelim E6750 için nasıl olsa yenisini verecekler o arada E8400 istiyorum farkını verip desem o da mı olmaz?

    Alıntıları Göster
    Koşullu/koşulsuz ürünü 7 gün içinde geri iade etme hakkın var

    Memnun kalmadım dersin bunu verip diğerini alacağım dersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    "Müşteri Memnuniyeti" gereği değiştirmeleri gerekir, sonuçta siz bu durumdan dolayı mutsuz ve huzursuzsunuz... Diğer taraftan bakıldığında araştırma yapmadan satın almak ve ürünün kutusunun açılması sizin hatalarınız. Arıza olmadığı sürece böyle bir şansınız yok, tamamen firmanın insiyatifine kalmış... Bence fazla ümitlenmeyin Türkiye'de "Müşteri Memnuniyeti" kavramı henüz bu kadar gelişmedi...

    Teşekkürler,

    Hicks




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vipmail123

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.


    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.




  • üzerine termal macun falan sürmediysen garantiyi bozucak şeyler yapmadıysan değiştirirler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Merhaba,

    "Müşteri Memnuniyeti" gereği değiştirmeleri gerekir, sonuçta siz bu durumdan dolayı mutsuz ve huzursuzsunuz... Diğer taraftan bakıldığında araştırma yapmadan satın almak ve ürünün kutusunun açılması sizin hatalarınız. Arıza olmadığı sürece böyle bir şansınız yok, tamamen firmanın insiyatifine kalmış... Bence fazla ümitlenmeyin Türkiye'de "Müşteri Memnuniyeti" kavramı henüz bu kadar gelişmedi...

    Teşekkürler,

    Hicks

    Alıntıları Göster
    çalışan bi ürünü kişisel çıkarlar nedeniyle sorunlu gösterip deiştirmek etik deildir...

    ayrıca ürün şu haliyle kullanılmış ve ayıplı olamayan bir mal firmanın deiştirme zorunluluuu yok bence!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Koşullu/koşulsuz ürünü 7 gün içinde geri iade etme hakkın var

    Memnun kalmadım dersin bunu verip diğerini alacağım dersin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: forious

    Koşullu/koşulsuz ürünü 7 gün içinde geri iade etme hakkın var

    Memnun kalmadım dersin bunu verip diğerini alacağım dersin


    Bunu öğrendiğim iyi oldu çok teşekkür ederim..

    pegasus arda
    Yok zaten sistemi kendileri topladı (:

    CoRaSpIRIN

    Yarın sabah erkenden arayıp yazdıklarını söyleyeceğim..
    Yarın sonucu bildiririm..
    Hepinize teşekkürlerimi sunarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    quote:

    Orjinalden alıntı: vipmail123

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.


    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.


    Firmaya kalmış değiştirmek, bencede arızalı değilde memnun olmadığını e8400 almak istediğini söyle en azından hile yaptığını düşünmezler. Umarım değiştirirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByAdmin -- 27 Ocak 2008; 20:11:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    quote:

    Orjinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.


    Firmaya kalmış değiştirmek, bencede arızalı değilde memnun olmadığını e8400 almak istediğini söyle en azından hile yaptığını düşünmezler. Umarım değiştirirler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    http://www.gigatek.com.tr/iade.htm burada açıkça belirtmişler, kişisel ilişkileriniz ne durumda bilmiyorum iyiyse değiştirebilirler ama zorunlulukları yok. Değiştirirlerse bile olacakları yazayım; Sizin sistem toplattığınız gibi biri daha sistem toplatacak ve bu açılmış/kullanılmış ürün o kişinin bilgisayarına takılacak ve bundan kendisinin hiç haberi olmayacak. Bu yüzden her zaman parçalarımı kendim alıp, kendim toplarım...

    Teşekkürler,

    Hicks




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByAdmin

    quote:

    Orjinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.


    Firmaya kalmış değiştirmek, bencede arızalı değilde memnun olmadığını e8400 almak istediğini söyle en azından hile yaptığını düşünmezler. Umarım değiştirirler.

    Alıntıları Göster
    Memnuniyetsizliğini açıkça belirt,paranın karşılığını tam olarak alamadığını düşündüğün için değiştirmeleri gerektiğini söyle.Tüketici hakları ile ilgili yasa,yönetmelik vs. bilgileri barındıran siteleri ziyaret et.Tezini destekleyecek argümanlar geliştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoRaSpIRIN

    quote:

    Orjinalden alıntı: vipmail123

    Bence imkansız işlemcinin kutusu açılmasa son derece mümkündü. Ancak artık olamaz.


    Ben kaç kez değiştirdim hem de 7. günde. lütfen yanlış yönlendirmeyelim.

    @DimDirect

    hemen gigateki ara ve üründen memnun olmadığını farkını verip e8400 ü almak istediğini belirt.

    Alıntıları Göster
    Ara harbi harbi söyle aradaki Gerek o/c potansiyeli, Gerekse aradaki 2m bellek farkı benim için çok şey ifade ediyor de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: myozcan

    Memnuniyetsizliğini açıkça belirt,paranın karşılığını tam olarak alamadığını düşündüğün için değiştirmeleri gerektiğini söyle.Tüketici hakları ile ilgili yasa,yönetmelik vs. bilgileri barındıran siteleri ziyaret et.Tezini destekleyecek argümanlar geliştir.

    Alıntıları Göster
    5 Aylık E6750 Yi Değiştirirlermi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodi--

    5 Aylık E6750 Yi Değiştirirlermi

    Alıntıları Göster
    2 yıllık D930 değiştirirlermi ama ordan almadım

    Şaka bir yana bence değiştirebilirler ama belki 0 fiyatı baz alınmayabilir yani biraz daha yüksek fiyat farkı talep edebilirler. Sonuçta kutusu açılmış bir ürün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Harimole -- 27 Ocak 2008; 21:11:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodi--

    5 Aylık E6750 Yi Değiştirirlermi

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar şöyle bir ibare var:

    quote:

    Orjinalden alıntı: GİGATEK

    Satın aldığınız ürün ya da ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliği bozulmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

    Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmez.


    Ve noktayı koydum galiba...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 27 Ocak 2008; 21:10:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    Arkadaşlar şöyle bir ibare var:

    quote:

    Orjinalden alıntı: GİGATEK

    Satın aldığınız ürün ya da ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliği bozulmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

    Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kesinlikle kabul edilmez.


    Ve noktayı koydum galiba...

    Alıntıları Göster
    sansını dene, icin rahat eder en azından , ama kabul etmezler ... kullanılmıs ve arızası yok ..!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fahdlan

    sansını dene, icin rahat eder en azından , ama kabul etmezler ... kullanılmıs ve arızası yok ..!

    Alıntıları Göster
    Yarın sabah bir şansımı deneyeceğim olursa iyi olmazsa da canım saolsun
    Görüşlerini bildiren tüm arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.