Şimdi Ara

3 kere aynı konu arıza İADE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantin bitmesine 1 aydan kısa bir süre var. Bilgisayar 3. kere aynı arızadan servise gitmişti.(kapanmama. Nedeni nvidia ekran kartının arızalı olması) Bilgisayarda sorun devam ediyor. Şimdi direk Tüketici haklarına mı yoksa Asusa mı başvurmalıyım. Garanti süresinin bitmesi sorun yaratır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Srgnsm -- 25 Nisan 2016; 13:13:00 >



  • Bence hemen tüketici hakem heyetine başvurun.Garantinin bitmesini bekleyip bu durumu bahane edebilirler.Kanunen aynı arıza yüzünden 3 kez teknik servise giden arızalı ürün para iadesi,eşdeğer ürün veya yeni ürün seçeneklerinden biriyle değiştirilmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.