Şimdi Ara

3 Tekerli Scooter

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar en fazla 4-5 km de git gel yapmak için bir motora ihtiyacım var. İstek değil yani :) Sayfiye yerlerini bilirsiniz herkesin altında bir scooter vardır. Ben de alacağım ama kullanması çok zor geliyor bana. Arkadaşın ufak bir elektriklisi var, deneyeyim dedim, fırladı, vurdum duvara. Şu gazı niye ayağa koymazlar ki :))) Biraz gözüm korktu açıkçası. Hoş diğer kullanan arkadaşlar hepsinin böyle kontrolsüz hareket etmediğini, fırlamadığını söylediler. Acaba diyorum 3 tekerlekliler daha mı dengeli olur? Yoksa 2 tekerlek ile aynı mıdır?



  • 3 teker daha dengesiz olur. Gazi kontrol etmeyi öğrenirsiniz bir kac kez denemeyle.
  • COTR1923 C kullanıcısına yanıt
    Hocam ilki gaz kontolüni merak etmeyin öğrenirsiniz yeterki motosikletten gözünüz korkmasın ve panik yapmayın ve de en önemlisi doğru oturuş pozisyonunda sürün . Hep derler ya bisiklet kullanıyorsan motosiklette rahat edersin yok öyle bişey sadece 2 tekerde denge için geçerli o ama dengede bile birinde sırtladınmı omzuna alacağın alet var diğerinde de tek ayakla taşıyacağın dünya yük var . ( 130kg den başlayan ve sürücü 70kg desek 200kg en az ) ama gözün korkmasın oluyor hepsi . İlk binişte yaygın hatalar acemilikten geliyor muhtemelen o sebeble gaz gözünü korkutmuş olabilir .
    Duracaksan önce gazı kaparsın sonra ön ve arka frenleri yavaşça kademeli olarak artırarak dengeli olarak sıkarsın ( ön tekerin her zaman düz olmalı frenlemede ayrıca , virajda nasıl oluyor dersen virajda içerde zaten ön frenle yavaşlamaya kalkarsan geçmiş olsun ) . Çoğu kişi ilk binişlerde panikle aman çarpacağım diye birden frene asılırlar .Aniden zank diye frene basınca neler olabilir 1 ) ön amortisörün kapanmasını beklememişsindir ön teker kilitler kayıp düşebilirsin yada sürücüyü at gibi üzerinden atar , aaa stoppie yaptım ama sonu olmadı dersin :)
    Çoğu kişide ilk kullanım heyacanından frene asılırken gazı da kapamayı unutur motora hem git der gaz açıkken hemde frene asılıp dur der yani :) sakin ol önce gazı kapa sonra freni kademeli olarak kullan .
    Diğer önemli konu oturuş - oturuşun düzgün değil omuz düşük kollar dirsekten kırık ilk kısım yere paralel olarak ( scooter harici diğer motorlarda depo dizle kavranıp ayaklar düz içe yada dışa dönük değil ayak parmakların birleştiği yuvarlak kısımdan basarak ) ellerde gidonu ne sıkarak ne çok gevşek rahat tutacak.
    Ama eğer kollar kırık paralel ve rahat değil motoru korkudan gidonu sıkarak tutuyorsan ;
    1) Gergin kasılı kol gidonu rahat kontrol edemez sağa sola rahat çeviremez manevralar zorlaşır ve bedenin tüm yükünü kollarını kasarak gidona verir onunda hareketinide engellersin ( rahat bırak sorun varsa motor kendini düzeltsin toparlasın dengeyi bulsun )
    2) Yolda hafif tümsek yada çukur olsun ellerin direk hareketi gidona yansıtır anlık olarak istemsiz gaz açar kaparsın buda paniklemene neden olabilir .

    Gelelim 3 teker mevzuna bu tabirindne ben ön 2 teker arka tek teker olan motosiklet modellerini alıyorum o sebeble de 3 teker daha dengesiz olur yorumuna şaşırdım doğrusu
    Neden öncelikle motosiklette ön teker herşeydir kalptir o beyindir o ağadır paşadır candır vs vs . Yola tutuşunu virajda dengeli gidişini düzgün frenleme ile duruşunu sağlayan hep ön tekerdir .
    Önde 1 değilde 2 tekerin varoluşu- sabit değil - ikiside ayrı ayrı amortisörlü yukarı aşağı haraket edebiliyor ikisinde de fren var ne güzel yere tutunuşun arttı frenleme kabiliyetin arttı daha ne olsun daha dengeli değilde nedir ben anlamadım .Peki tamam biz işin üstadı değiliz hasbel kader kısıtlı bilgimizi aktarıyoruz boşver bizi aşağıda herkesçe işin piri sayılan yorumları değerlendirmeleri ve düşüncelerine itibar edilen Barkın Bayoğlu ( Altın elbiseli adam ) videolarını koyuyorum benim gibi bi piaggio mp3 urban yada yamaha tricity sahibi olup kullanıp yorum yapabilecek durumda olmayan adamı boşver sen onu dinle :) o ne diyor dengeli mi değil mi ona bak




    Bak bu arkadaşımızı severiz tavsiyem kanalındaki videolarını izle oturuş pozisyonu , frenleme , ilk motosiklet ne olmalı ne durumda ne yapmalı ne yapmamalı , 2 el motosiklet rehberleri . model incelemeleri hepsi çok güzel ve dobra bir arkadaş yalan yanlış sallaması yok hiçbir model %100 dört dörtlük olmaz güzel yanı neyse söylerken bak buda olmamış diyebiliyor en azından ben severim kendisini ve de tavsiye ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TürkSky -- 18 Eylül 2015; 18:19:44 >




  • 10k tl den başlıyor 3 tekerliler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkSky

    Hocam ilki gaz kontolüni merak etmeyin öğrenirsiniz yeterki motosikletten gözünüz korkmasın ve panik yapmayın ve de en önemlisi doğru oturuş pozisyonunda sürün . Hep derler ya bisiklet kullanıyorsan motosiklette rahat edersin yok öyle bişey sadece 2 tekerde denge için geçerli o ama dengede bile birinde sırtladınmı omzuna alacağın alet var diğerinde de tek ayakla taşıyacağın dünya yük var . ( 130kg den başlayan ve sürücü 70kg desek 200kg en az ) ama gözün korkmasın oluyor hepsi . İlk binişte yaygın hatalar acemilikten geliyor muhtemelen o sebeble gaz gözünü korkutmuş olabilir .
    Duracaksan önce gazı kaparsın sonra ön ve arka frenleri yavaşça kademeli olarak artırarak dengeli olarak sıkarsın ( ön tekerin her zaman düz olmalı frenlemede ayrıca , virajda nasıl oluyor dersen virajda içerde zaten ön frenle yavaşlamaya kalkarsan geçmiş olsun ) . Çoğu kişi ilk binişlerde panikle aman çarpacağım diye birden frene asılırlar .Aniden zank diye frene basınca neler olabilir 1 ) ön amortisörün kapanmasını beklememişsindir ön teker kilitler kayıp düşebilirsin yada sürücüyü at gibi üzerinden atar , aaa stoppie yaptım ama sonu olmadı dersin :)
    Çoğu kişide ilk kullanım heyacanından frene asılırken gazı da kapamayı unutur motora hem git der gaz açıkken hemde frene asılıp dur der yani :) sakin ol önce gazı kapa sonra freni kademeli olarak kullan .
    Diğer önemli konu oturuş - oturuşun düzgün değil omuz düşük kollar dirsekten kırık ilk kısım yere paralel olarak ( scooter harici diğer motorlarda depo dizle kavranıp ayaklar düz içe yada dışa dönük değil ayak parmakların birleştiği yuvarlak kısımdan basarak ) ellerde gidonu ne sıkarak ne çok gevşek rahat tutacak.
    Ama eğer kollar kırık paralel ve rahat değil motoru korkudan gidonu sıkarak tutuyorsan ;
    1) Gergin kasılı kol gidonu rahat kontrol edemez sağa sola rahat çeviremez manevralar zorlaşır ve bedenin tüm yükünü kollarını kasarak gidona verir onunda hareketinide engellersin ( rahat bırak sorun varsa motor kendini düzeltsin toparlasın dengeyi bulsun )
    2) Yolda hafif tümsek yada çukur olsun ellerin direk hareketi gidona yansıtır anlık olarak istemsiz gaz açar kaparsın buda paniklemene neden olabilir .

    Gelelim 3 teker mevzuna bu tabirindne ben ön 2 teker arka tek teker olan motosiklet modellerini alıyorum o sebeble de 3 teker daha dengesiz olur yorumuna şaşırdım doğrusu
    Neden öncelikle motosiklette ön teker herşeydir kalptir o beyindir o ağadır paşadır candır vs vs . Yola tutuşunu virajda dengeli gidişini düzgün frenleme ile duruşunu sağlayan hep ön tekerdir .
    Önde 1 değilde 2 tekerin varoluşu- sabit değil - ikiside ayrı ayrı amortisörlü yukarı aşağı haraket edebiliyor ikisinde de fren var ne güzel yere tutunuşun arttı frenleme kabiliyetin arttı daha ne olsun daha dengeli değilde nedir ben anlamadım .Peki tamam biz işin üstadı değiliz hasbel kader kısıtlı bilgimizi aktarıyoruz boşver bizi aşağıda herkesçe işin piri sayılan yorumları değerlendirmeleri ve düşüncelerine itibar edilen Barkın Bayoğlu ( Altın elbiseli adam ) videolarını koyuyorum benim gibi bi piaggio mp3 urban yada yamaha tricity sahibi olup kullanıp yorum yapabilecek durumda olmayan adamı boşver sen onu dinle :) o ne diyor dengeli mi değil mi ona bak




    Bak bu arkadaşımızı severiz tavsiyem kanalındaki videolarını izle oturuş pozisyonu , frenleme , ilk motosiklet ne olmalı ne durumda ne yapmalı ne yapmamalı , 2 el motosiklet rehberleri . model incelemeleri hepsi çok güzel ve dobra bir arkadaş yalan yanlış sallaması yok hiçbir model %100 dört dörtlük olmaz güzel yanı neyse söylerken bak buda olmamış diyebiliyor en azından ben severim kendisini ve de tavsiye ederim .


    Bilgi paylaşımınız için çok teşekkürler. İlk binişimde gerçekten korktum ama dediğim gibi ihtiyacım var. Size bir şey daha sorsam, kendim de araştıracağım tabi ama kullananlar daha iyi bilir, CUB diye adlandırılan motor türünün görünüm haricinde kullanımında zorluk vs açısından scooter dan ne farkı vardır?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.