Şimdi Ara

30.000 km’de Honda’dan soğudum (fahis bakım fiyatları) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
1
Favori
42.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Çekiciye yatırım yapsaydınız daha karlı çıkardınız hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigMuffin

    E180 ile aynı fiyattayken bunu aldıysan hocam sıkıntı çok büyük, gece bi çay demle sabaha kadar düşün o aracı alırken ki ruh halini
    Binek araba ile suvu kıyas yapmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın kombinasyonu kağıt üzerinde şahane. Tabiki 1.6 motor ile değerlendirildiğinde.



    Ancak kullananların verdikleri bilgilere göre yakıt, performans ve malzeme kalitesi olarak 3008 in gerisinde. Fiyatıda zaten evlere şenlik. Zamanında makyajlı e serisi ile aynı para idi.



    Anadoluda bir laf vardır. İti andığın an çomağa hazırla. Sırf 2.eli iyi diye araç aldınızmı bunu yapanlar çoğunlukla zarar ediyor. Çünkü bazıları bizim türk milletine zeki olduğunu düşündürerek para kazanıyor. Şu ekonomik kriz insanlara aracın bir meta olduğunu izah edemediyse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi hocam çok şanssızlık olmuş sizin durumunuz. Bizde 2002 model Honda civic var. Nazar değmesin, araba 16 yıldır hiç bir sorun çıkarmadı ve yenilere taş çıkartıyor.
  • kayınçoya sıfır aldık sanırım 2015 olması lazım bu son kasa işte.
    Aynı bahsettiğin sorunlar. turbo hortumu sorunu 3 defa çekiciyle gitti.
    paneldeki tüm ışıklar yandı birden aklımız çıktı uzun yoldayız gecenin kör saati sabah öğrendik ki balata azalmış. ulan insanı bu kadar korkutmaya ne hakkınız var? koy bi ikaz ışığı yeter.
    160 beygir çift turbo ama kadran 220...
    bende octavia var önlü arkalı gittik ben depoyu daha bitirmeden crv istasyona girmek zorunda kaldı. kısaca yakması da cabası.
    Yolcular koltukların (deri) özellikle arka koltukların rahat olmaması sebebi ile yolculuk başında benim araca geçtiler. Arka koltukların ergonomisi cidden rahatsız edici.
    şanzımanı haricinde yüzüne bakılacak araç değil bence.
  • 420₺+KDV = 500₺ yağ kendiniz götürün. 250₺ civari.
    Mobil1 0w30 esp n11'de
    Shell 0w30 ect c2/c3

    Balata sarf malzemedir garantiyi etkilemez. Kendiniz disarida degisin 200-250₺.

    Ferodo

    Polen filtresini kendiniz değişin 3 ile 5dk arasinda 45₺ parca fiyatı.
    YouTube cabin filter crv yazdiginizda çıkıyor torpidonun orada aletsiz değişir.


    Bunlar garantiyi etkilemez.motor yağına tiribiri derler ama yalan birebir karşılıyor.

    Toplamda 700₺ kar ettiniz bile.



    Hpo3İL ne ise artik ? Belki arka diferansiyel yağı olabilir.



    Sanirim yakit filtresi de değişmiş.



    Hondayi biraz bilerek giderseniz daha uygun fiyata cikmaniz mümkün. vW gibi bakım paket olarak değil.







    60.000KM'e yaklaşıyoruz Orjinal akü. Kronik denmis

    Şanzıman yaği mi degisti 30.000km de ?

    60.000KM bakimina girecek toplasan 3000₺ servise para birakmisimdir. Ayni araba. 2016



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 18 Kasım 2018; 22:42:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • honda mı asla hocam arkadaşımda da var 10k kilometrede 140km gibi hızlarda ön kaput sallanması aracın lpgde teklemesi sol sürücü cam motorunun diğerine göre daha yavaş çalışmasından dolayı hondadan soğudum
  • Soğudum crv den

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç almadan önce bunları arastirirsak daha az canimiz yanar diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda Kazık Onda
  • şu konuyu okumuş olsanız muuhtemelen almazdınız,
    https://forum.donanimhaber.com/honda-crv-sorunu--106568657

    Babamın Anadol da ki 15 sene sürdük bu kadar yolda kalmadık biz. Arkadaşlar bize normal bişeymiş gibi dayatılan bu araç ve servis hatalarına uyanmamız ve hakkımızı aramamız lazım. Sıfır araç yolda kalır mı, otobanda giderken stop eder mi nedir bu rezillik kepazelik.

    Hangi kazadan sonra araca otopsi yapılıyor, belkide araç arızasından dolayı insanlar kaza yapıp ölüyor da kimsenin haberi yok, aşırı hız sonucu yoldan çıktı denip geçiyor.


    kardeşim televizyon bozulur, çamaşır makinesi bozulur, telefon bozulur ama sıfır alınmış zırt pırt bakıma giren araç BOZULAMAZ.




  • 318d'ye ne oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen dediğin gibi herşeyi serviste yaptırırsan maliyet çok yükseliyor. Garantiyi etkilemeyecek kalemleri dışarıda yaptırmak daha mantıklı.
  • Geçmiş olsun. Dizel bence bu ülkede bir reno ve vw de alınmalı. Çünkü servis işleri sıkıntı birde fiat ucuz olduğu için olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    318d'ye ne oldu?
    Duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon araçlarında dizel motor hep eğreti duruyor.

    japon alacaksam benzin+tüp olan modelleri alırım ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda iyidir, ancak biraz bilinçli olmak gerekiyor. Ülkemizde tüm servislerin kalitesi berbat. Bu anlatilanlarin hepsi Turbo harici ufak tefek servis sorunlari.vw DSg bozulduğu gibi Turbo hortumu problemi cikuyordu, honda bunu duzeltti. Zaten kullanici da hala Turbo problemi yaşıyorum yazmamış.



    VW'de maslak doğuş'tan baskasinda memnun kalmadım.

    Honda 'da Marmara olabilir ama yine başında beklemek suretiyle.

    Opel, Peugeot durum ayni en iyisi bile sorunlu...

    Bmw sadece Borusan istinye..



    Honda'nin bu saydığım tum markalara oranla servisi ve yedek parçaları cok pahali, bunun iki nedeni var, biri Honda Hava filtresi ile mercedes, Opel, Peugeot hava filtresi ayni değil. Diğerleri filtre kagit ve lastik ile oluşurken Honda Filtresi plastik kasa içerisinde cift contali. Saçma sapan bir tasarım. İkincisi de fahiş japon fiyatları.



    Honda hava filtresini elinize alip baktiginizda sanki kullan at filtreden ziyade yeniden kullanılabilir bir filtre gibi aşırı muhendislik ve kaliteli olduğunu goreceksiniz. . Tum dünyada Japon arabalarinin kolay bakımı ovulur ve orijinal yedek parça pek almaz, herhalde diger üreticilere uretimi zor olması icin bu kadar fazla ürünu abartiyor Japonlar.



    300tl bir hava filtresi olur mu? Hadi o 300₺'de uyduruk polen filtresi niye 180₺...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 19 Kasım 2018; 8:25:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir sonraki bakım sadece yağ filtresi değişin diyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Yazınızı okuduğum zaman ben bu yazıyı ne zaman yazdım diye düşündüm. 35000 km'de olan aracımı satmak için gün sayıyorum. Yazınızda bahsettiğiniz tüm sorunları bire bir yaşadım.
  • aynısı amcamın oğlunda var 3 senedir bir sıkıntı yaşadığını görmedim. sadece atik olmadığından şikayetçiydi.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.