Şimdi Ara

30 is gunu dolan tamir sureci (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar makinamin markasi Packard Bell ewet vatandan aldim:) resmi okadar karaladim ama dmkki arada unuttugum yerler olmus:)

    sirasi ile sordugunuz sorulara bilgi wereyim sondan basa

    *** Ram ayni gun ayni yerde vatan teknik serviste teknik servis elemani ile takildi

    *** Diger forumlardan arkadaslarin tecrubeleri dogrultusunda 30 is gunu dolmadan iletisim kurmanin yanlis oldugunu okudum, surenin dolmasina izin wermeden cihazi tamir oldu gosterip, gelin alin deme,vs vs sonuc itibari ile bisi degismicek ama, urunu o sklde iade almamak, tekrardan servise gitmesi, vs vs sureyi uzaticak.. [ diger teknoloji magazalarinin musteri hizmetlerindeki yetkililer ilede gorustum onlarda 30 gun dolmadan sesinizi cikarmayin dediler, sora gider urun parasi yada daha iyisini alirsiniz wermek zorundalar vs dediler hepsi] bu noktada telefonacip benim urunun 30 is gunu dolmasina 2 gun kaldi ama genede net olsun diye, sormak istedim bnm urun sizin servise hangi gun teslim edildi? sklinde bi dialog ile 28 gunde olmayan seyi 2 gune sigdirmalarini istemiyorum. ama genede en dogrusu o ise yapmaktan baska secimim yok tabi :)

    *** yada aklimdan rambursman arkadasin dedigi gibi, 31. gun telefon acip eger sevise ulasma ile ilgili bir durum olursa, "sizin bana takip icin sundugunuz web sayfasinda ulasim tarihi 3 mart gozukuyor, we bu da servis kaydi olarak belirtmissiniz. bu sebeple bu sizin cihazi servis e 3 martta ulastigina dair blegelediginiz bir dokumandir." seklinde savunma sansim olurmu diye dusunmuo degilim


    *** simdi birazdan ilcemdeki tuketici mahkemesine gidip birde resmi [yada bu isin icinde olan demek daha dogru galiba] agizlardan bilgi alip ne yapmam gerektigini ogrenicem. ozllikle elimdeki bu ekran goruntusu, 3 mart tarihinde teslim icing ecerli bir belge sayilirmi onu ogrenicem.


    tum ilgi we yorumalriniz icin gercekten cok teskkur ederim arkadaslar, werdiginiz fikirler dogrultusunda hayirlisi ile durum iyi neticelenir umarim:)

    tekrardan cok sagolun




  • arkadaslar bugun 30. is gunu saat 21:47 de msj geldi urun teslime hazir diye. calisma saatleri su sklde, yani istesemde gidip alamiyorum..

    Vatan Bilgisayar Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri:
    10.00–19.30 değişim ve iade hizmeti
    10.00–21.45 kontrol amaçlı ürün kabul ve teslim hizmeti

    bu noktada30. is gunu saat 00:00 itibari ilemi bitecek? yoksa mesai saati ilemi?

    her iki durum soz konusu olsa bile, ben urunu 31. is gununde teslim alabilecegim? bu yasal bir seymi?

    [tabi ururun tamir oldugunu ummaktan baska carem yok 29 gunde tamir olmayan cihaz 6 saat icinde teslime hazir hale geldi]

     30 is gunu dolan tamir sureci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 7 Nisan 2010; 23:12:41 >




  • ustteki resim oglen 12de ss olarak kaydedildi, bu resim aksam ewe geldikten sonra,

    ewe geldigimde kontrol ettim, gene bu skdeydi ama soradan saat 9 da baktigimda bu halde idi

     30 is gunu dolan tamir sureci
  • durumu idrak etmeye calisrken 21:47de msj geldi.. sorasidna web sitesinde bu resim...

     30 is gunu dolan tamir sureci
  • 30 iş günü degil ki artık 30 gün
  • abi nasi ya?

    ne zamndan beri?

    bunla ilgili resmi bisiwarmi bulabilcegimiz?
  • persembe gunu vmahkeme icin akrra aldirmadan once bi ihtimal diyip vatan'a gitmistim. cok guzel dinlediler, pki tmm talebinizi alilim dediler..

    ama o kadar vurdum duymazki.. en sonunda dayanamadim, yahu dedim, bi yazi yazmicakmiyim?, bi imza? bi dilekce? bi istek formu? yada bnm talebimi gosteren bi ewrak olmicakmi? yarin bn tel actigimda 10 saat durmumu tekrardanmi anlaticam?

    bunun uzerine ole bisi olmaz, firmamiz calisanlari her musterinin ozel oldugununa..............vsvsvs

    tam osurada masaya gelen bi arkadasa sordum:

    "pardon dostum, bnm cihazin son durumu ne?" arkadas anlamadi dogal olarak, "pardon anlamadim dedim" bende teskkur ettim, we bnmle gorusen yetkiliye dondum[reyonsef ayrdimcisi bu arada bnimle ilgilenen magaza yetkilisi] "gordunuzmu dedim, sizden baska kimse bilmiyor, bole bi durumda ben sureci nasil takip eder? nasil sonuc alirim?"

    bu noktada isleri kisislellestiren"yetkili" "eger bnm bu isi size inat olsun diye yapmayacagimi dusunuyorsaniz o sizin bilceginiz is vs vsvs" seklinde gene birsuru laf soledi.....

    neyse sonuc olarak iade talebimi hmn maille iletecegini yarin[cuma] yada ptsiye sclanacagini ama buyuk ihtimalle bunun ptsi olcagini soledi bnde ok dedim ciktim...


    bugun sali ne arayan war ne soran.. aradigimdda yetkili kisi ulasilamiyor... isin ozu yarin hukuki surec icin ilk adimi atip tuketici mahkemesine dilekce werecegim...

    eger vatan bilgisayar firmasindan bu cumaya kadar bi yetkili bni arayip durumla ilgili bilgi wermesse, bu sefer haftaya ptsi, normal mahkemelere basvurup suc duyurusunda bulunacagim, magduriyetim icin, maddi/manevi tazminat dawalari, yapilan yanlis bilgilendirme, eksik hizmet, we farkli beyanalrda bulunma konulari dogrultusunda dogrultusunda da avukatimin belirleyecegi davalar icin hukuki sureci baslatacagim

    insallah bunlara gerek kalmadan cozum yollari acilir...




  • musteri memnuniyetinde son nokta:)


    muthis firma beni 3gun icerisinde bilgilendircem dedikten 15 gun sonra arayip, iade talebimin olumsuz sonuclandigini soleyip telefonu kapadi :)

    neden noldu nasi diyemedim bile:)

    neyse allahtan konusmayi kayit etmistim :) direk avukatima goturdum


    su an hem tuketici mahkemelerinde hemde normal mahkemelerde bu dosya yer almakta..

    sonucu buradan sizlerle paylasacagim, ama buyuk ihtimalle sonuc lehime gelisecek, cnk gerek avukatimin tecrubesi ve konumu, gerek sikayet dilekcemizin saglam kanitlara dayandirilarak yazilmis olmasi, gereksede firmanin savunmasinin sabit olmasi "biz yetkili servis degiliz"


    tek sorun sonuc 3 hazirandan once belli olmayacak...

    ama sonuc olumlu olursa, dosya numarasini diger magdur arkadaslarla paylasirim, we onlarda bu kadar zahmete girmeden, sadece "emsal" gostererk sorunsuz sonuc alabilirler:)
  • HMM şimdiden geçmiş olsun...hayırlısı
  • Bu firma gercekten musterisine deger weriyor...


    bugun bir "APS iadeli tahuttlu" posta ayni ewde yasadagim baska bir aile bireyimin adina firma tarafindan gonderilmis...

    zarfi acinca okuduklarimla resmen sok oldum...


    **oncelikle mektup 08-04-2010 tarihli, yani geriye donuk gonderim yapilmis.... [bugun ayin 20 si, we bahsetigimiz posta APS]

    **mektup ustunde hic bir isim, imza, muhur, kase, seri no, belge no, ilgili ismi vs yok... sadece musteri hizmetleri diyor..

    ** mektup ta urunumu bu belgeyi aldiktan 5 (bes) gun icerisinde teslim almassam firmanin bi sorumlulugunun olmayacagi teblig edilmis.

    ** faturamda ve servis kayit tutanagimda koca koca 90 gun olan bu sure hangi hak ile hangi hukuka dayatilarak 5 gune iniyor?

    bunun tek sebebi, actigim davanin haziran ayinda sonuclanicak olmasi, ve firmanin bana fatura ve teslim evragi ile bana verdigi guvence suresi olan 90 gunun icinde kalmasi...


    gorun arkadaslar nasil bir firma ile cebellesiyorum..


    not: birazdan belgeyi direk scan edip koyacagim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 20 Nisan 2010; 22:36:24 >




  • geçmiş olsun umarım açtığın davayı kazanırsın
    ama sendede "umarım 30 iş günü içersinde tamir olmazda para iadesi yada üst model bir pc isterim" havası var gibi
    belki bende aynısını yaparım ama etik olarak doğru bulmuyorum deyip davanda bol şanslar diliyorum

    birde firmaların müşterilerine ürünü satarken yalayıp yuttukları ve aldıktan sonra yüzüne bakmayışını görünce hak vermedende yapamıyorum
  • dostum soeldiklerine katiliyorum we sonuna kadar destekliyorum.. ayni fikrileri baska magdurlar icin kendim dusunmusumdur...


    yanliz sole bi durum mevcut bnm olayimda...


    oncelikle cihaz 2008 eylul model, yani aynisini weremiyorlar...

    ust model ile deigismini kabul ediyordum, ama normal yolla yaptigim basvurum rededildi,


    egerki , mart ayindan hazirana kadar, garantisi devam eden laptumu kullanamiyorsam, we paramla rezil oluyorsam, ustune bu magduriyetimi kabul etmeyen firmaya karsi actigim dava sonucunda bir hak elde ediyorsam, gerekirse ustune para wererek "BASKA MAGAZADAN" ust modelini alcagim...

    gerekirse daha pahali olsun... ama yeterki bu tutum icinde bulunan bir firma 1 kurus dahi kazanamasin benden...

    bu sebep ile para iadesi istiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 20 Nisan 2010; 22:12:52 >




  • GSM telefon hatları:
    *Vodafone : 0541 271 20 89- 0543 485 36 36

    *Sabit hat ve faks : 0212 222 06 98

    *e-mail adresi: ttkd07@gmail.com

    *Web:www.ttkd.org.tr

    Merkez: Perpa Ticaret Merkezi, A Blok, Kat:5,No:0203
    ( DİKKAT YENİ ADRESİMİZ- YURT İÇİ KARGO YANI)
    Okmeydanı-Şişli / İstanbul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesaus

    dostum soeldiklerine katiliyorum we sonuna kadar destekliyorum.. ayni fikrileri baska magdurlar icin kendim dusunmusumdur...


    yanliz sole bi durum mevcut bnm olayimda...


    oncelikle cihaz 2008 eylul model, yani aynisini weremiyorlar...

    ust model ile deigismini kabul ediyordum, ama normal yolla yaptigim basvurum rededildi,


    egerki , mart ayindan hazirana kadar, garantisi devam eden laptumu kullanamiyorsam, we paramla rezil oluyorsam, ustune bu magduriyetimi kabul etmeyen firmaya karsi actigim dava sonucunda bir hak elde ediyorsam, gerekirse ustune para wererek "BASKA MAGAZADAN" ust modelini alcagim...

    gerekirse daha pahali olsun... ama yeterki bu tutum icinde bulunan bir firma 1 kurus dahi kazanamasin benden...

    bu sebep ile para iadesi istiyorum...

    adam gibi desene hacı pc eskıdı paramı versınler o parayla i3 işlemcili pc alayım dıye 1 kuruş 3 kuruş uzatıyon :D




  • @Jellybone

    quote:

    adam gibi desene hacı pc eskıdı paramı versınler o parayla i3 işlemcili pc alayım dıye 1 kuruş 3 kuruş uzatıyon :D


    oncelikle dostum lutfen uslubune ve ithamlarina dikkat et lutfen,

    ustune, simdiye kadar yaptigim masraflarla bahsettigin laptoptan emin ol 2 tane alirdim.. firma ile yapilan telefon gorusmeleri, firmanin subesine kendi aracim ile yaptigim ziyaretler, tuketici mahkemesi haricindeki davalarin, pulu harci, avukatimin ucreti vs vs...


    benim burda amacim, yukardaki masraflara giremeyen, yada girebilcek olup zamani olmayan, yada her kosulda ustelemeyen arakdaslara bilgi wermek..

    sonucta bu firma bunun ustune kuruyor butun hesaplarini.. tuketiciyi mumkun oldunca bezdirip, "lanet olsun" dedirtmek we sonuc itibari ile, tuketici hakli dahi olsa, hakkindan wazgecirmek...


    umarim bu tarz bi sorun yasamassin, we bunun [kendi paranla rezil olurken firma tarafindan aptal yerine konmak] ne demek oldugunu gormessin... olurda yasarsan bile, umarim, sikintini derdini paylastigin bi platformda biri cikip, snn yaptigini sana yapmaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 20 Nisan 2010; 22:46:28 >




  • @Teasus, kusura bakma ama demeden edemeyeceğim.
    Konuyu dağıtmadan nacizane bir ricam olacak senden...
    Türkçemizde (w) harfi yok...

    Davan umarım lehine sonuçlanır.
    Her ne kadar gün olarak 30 iş günü dolmamışsa da, mesai saati olarak dolmuş..
    Kesin bir durum yok, davanın neticesi Hakimin taktirine bağlı....
  • teşekkür ederim dostum...

    çok haklisin dostum, hiç dikkat etmiyorum... ama hem okul yillarindan kalma, hemde iş yerinde surekli surekli ingilizce yazişmalar vs yaptiğimdan elim sürekli orda...

    Türkce evrak hazirlamam gerektiğinde ciddi anlamda sorun yaşıyorum, ve bu tarz hatalar yapıyorum :)

    snn için depodan bir türkçe klavye aradım ve buldum :) bu mesajı da onunla Türkçe karakterle yazdım :) sana tekrardan teşekkür etmeliyim bu sebep ile :)

    Dava konusundada çok haklısın. senin dediğin gibi, kağıt üzerinde 30. iş günü 24 saatlik zaman kavramı baz alındığında dolmuyor. Ama mesai saatinden sonra olmasından dolayı, ve iş günü kavramını açarak, önemli olanın çalışma saatlerşnde teslim edilmesi olduğuna dair şikayetimizi bildirdik. Tüketici hakem heyetindeki yetkililer, hangi tarafın avukatı "cevval" çıkarsa o taraf kazanır dedi direk. yoksa sen haklısın kazanırsın yada tersini sölemediler. Ama benzer dava göremediklerini o sebeple kamu adına bu davayı açmamı ve geri çekmeden sonuçlandırmamın, daha sonra ki dosyalar adına yararlı olacağını bellirttiler.

    birde ayrıca mağduriyetim ve firmanın sorumsuzluğu doğrultusunda 8 ayrı dava dosyası daha oluşturdu avukatım. firmanın kendi internet sitesinden verdiği bilginin geçersiz olmasından (yanlış bilgilendirme), savunma olarak sürekli yetkili servis değiliz demelerine karşin 2 iş günü boyunca (48 saat) cihazı test ettik vs şeklindeki açıklamalar, en son gelen imzasız mühürsüz vs tarzı resmi evrak kaydı bulunmayan bir belgeyi, benden başka bir aile ferdime göndrerek, yasal olarak 90 gün olan sorumluluk süresini, tek taraflı olarak ve ,yasal bir güvenceye dayandırmadan 5 güne indirme vs vs

    netice itibarı ile bu olay bende takıntı noktasına geldi, yukarıda bir arkadaşın dedişi gibi, "laptop yenileme yada ne koparsam kar düşüncesi" yerine "beni bu kadar mağdur eden, uğraştıran firmayı yasal platformda ve kamu önünde hak ettiği cezayı almasını sağlamak, olmassa en azından gerçek yüzünü diğer tüketicilere göstermek"

    tekrardan yapıcı uyarın ve iyi dileklerin için teşekkür ederim.




  • Bazı sevislerin müşteri sıkma politikası var, bunu şu şekilde yapıyorlar garantide olan cihazı ellerinde 30iş günü son dakikasına kadar tutuyorlar bilerek yapıyorlar bunu.. sorunu belki ilk haftadan çözüyorlar ama yollamıyorlar.
  • Ben şunu anladım.Türkiyede ürün garantisi ve satış sonrası hizmet yok.halimize acıyorum ya
  • bizde elektronik eşyalar yüzünden senin gibi madur olan insanlar çok internette okuyoruz bu yönden hak veriyorum sana ancak burada bir telaş ve sabırsızlık görüyorum sende. sonuçta hukuki süreç işliyor artık, benimde şuan receiverım serviste garantisinden ötürü, şimdiye on kere tamir olmuştu eminim ama ne yazık ki ahlak meselesi bu işler bazen kanunlar yetersiz kalabiliyor. servisi sıkıştırmaktan başka yapabileceğim yok ayın 5'inde verdim 30 gün dolarsa hakkımı ararım yani bu kadar paniğe gerek yok.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.