Şimdi Ara

30 is gunu dolan tamir sureci (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
3.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • elemanı 12 saat 600 lıra ıle calıstırırsan elemanında musterıye davranısı böyle olur..NEDEN - SONUC
  • @Hirbag

    dostum dediklerin dogru, ama sole soliyeyim telastan ziyade elde ettigim her "son" bilgiyi paylasma adina yaziyorum buraya, zaten 4 farkli kullaniciya direk pm atiorum, [onlardada benzer sorun war] ama ben bunu 5 kisi arasinda gecen bilgi paylasimi yerine, yasayan we yasayabilecek olan kisiler adina yazili olarak paylasmak istedim..

    zaten ilk msjima bakarsan 15 gun once filandi, yani ortalama 2 gunde bir gelismeleri yazmaya calisiyordum, olusan sonuclari, neler yapabilirimi vs vs.. bu konuda bilgisi olan arkadaslar vs filanda destek oluyorlardi..

    heralde sen ilk msji yeni msj olrak yorumladin, ondan telas yaptigimi dusundun:)

    @Witch_King_

    acikcasi tespitin dramatik derecede dogru dostum, ama sole bi durum war, bana gore burdaki problem o 12 csaat alisan eleman degil.. onu calistiranlarin organize ettigi bir durum bu bence.. yoksa ne kadar sartlari kotu olursa olsun [ki ozmn calisanda firmaya karsi negatif olur, buda tuketici acisindan arti] ona solenendn disari cikamamakta bu calisanlar...

    yani sole soliim, konu ilgili detayli arastirmalar vs yaptiktan sonra su tarz seyleri gorunce gercekten kanim cekildi. mesela; [bu yazdiklarim tamamen baska bir firmanin yetkili servis elemanindan dinledigim bir durum, dogrulugu yada gercek olmamasi tartisilir, ama sahsen bana olmamasi icin bir sebep yok gibi geldi] tuketici kendi acisindan hakli, aldiktan kisa sure sonra, yada tamir olduktan kisa sure sonra, cihaz ariza yapior. we o anki siniri vs ile, normalden daha agresif yada sert aciklama yapior cihaz ile ilgili..[ki ztn bole durumlarda tuketici direk olrak yetkili ile muattab olmak istedigini belirtiyor, we bu yaklasim onlara yapilioyor] sonuc itibari ile, bu "yetkili" durumu suistimal ediyor.. 30 is gunu suresi hakkinin arkasina saklanip 3-5 gunluk sureci sirf tuketicinin sert tutumundan dolayi 20-25 gune uzattiklari oluyormus. is olmayip cihazi tamir yada inceleme icin isleme koyduklarinda hemen mudahale edilip, stand by konumuna geri cekiolarmis urunu. [benzer cumleyi @Slayer_ isimli arkadasta kurmus]

    @kingo_disco

    dostum aslinda hem haklisin hemde biraz yanlis dusunuyorsun bence,

    hakli olman soledigin cumlenin %100 gercek olmasi, yanilio olman ise, ne yazikki soledigin cumle disinda da yetkili servisten vs hizmet almak soz konusu...

    sole diim, bu noktada araci kurum cok onemli, onun tutumu iyi niyeti... cunku yetkili servis kendi adina "kar/getiri" elde etmek icin olaylari bizim adimiza kolaylastiriyor..

    misal wermek gerekirse, ariza yapan parcanin tamirinden ziyade degisimi yapiliyor, cunku parcanin ucreti firma tarafindan karsilancak, bu noktada, hem tuketici ["0" parca takilmis yeniden ariza yapma riski ilk alinan gune donmus] hem de servis [ cihaz icin parca siparis etmis, parasini firmadan almis] karli cikiyor..

    yani amac musteri memnuniyeti yada satis sonrasi hizmet degil, ama tuketici lehinede olumlu gelisiyor.

    yani her firsatta firmalarin dile getirdigi, biz yetkili servis degiliz vs cumlesi ztn bizim adimiza hic bi zmn problem yaratmio, sonucta sen, o, bu, su, kim olursa olsun garanti kapsaminda tamirinede garanti wererek aldigim duruma getirdikten sonra tuketici neye itiraz etsinki?ama firma bunu problem noktasina getirince sorun oluyor...

    ztn bu tarz konularda sorunlu firmalar mimli... insanlari 3-5 lira ucuza satarak kendilerine cekip, satis yapiyorlar, sorasindada surekli topu "yetkili servise atiolar" ama az bi arastirma ile, hem bu firmanin yaptigi indirimin indirim olmadiigini goruyorsunuz, hemde topu attiklari yetkili servisten onay gelse bile hala sizi magdur edmek adina onunuze cikardiklari seyleri gorunce olaya sinirden guluyorsunuz.

    sikayetwar sitesinde, ustteki firma yetkili servis iade karari wermesine karsin, cihazin parasini 3 ay boyunca iade etmemis.. once fatura ile ilgili sorun cikarmislar, sora yaninda hediye adi altinda $1 a satilan cantanin orjinal jelatin paketini istemisler, olmayinca $1 a sattiklari cantayi degeri 20$gosterip, sadece urun ile birlikte 1$ diyerek 19$geri istemisler,[ yani yaninda hediye olan cantayi ayri islem le satilmis gibi gosterip, geri almayi red etmisler, laptopta iade oldugu icin, gercek degeri olan $20 in odenmesi gerektigini belirtmisler] tuketicide en sonunda "lanet olsun yeter artik cektigim cile" diyerek 19$ i iade ucretinden dusmeyi kabul etmis. ama gene parasini alamamis. firma surekli olarak para yatti bilgisi vermesine ragmen, iki bankadanda [ 1. banka alisweris yapilan kartin sahibi banka, 2. banka ise tuketicinin paranin yatmasini istedigi banka] surekli yatmadi bilgisini almis.. isin ozu. 3. ay sonunda tuketici, basindan sonuna hakli olmasina ragmen, kndi parasi ile magdur edilip, resmen canindan bezdirilmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tesaus -- 22 Nisan 2010; 22:33:31 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.