< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
300.000-350.000 Sayısal Bölüm Tavsiyesi (2. sayfa)



-
-
3 yıl sonra edit atayım bakalım ne olmuşum bende merak ettim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Takip
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam memnun musunuz bölümümüzden tavsiye eder misiniz? Tercih listeme eklemeyi düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan için bir sıkıntı gözükmüyor memnunum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki yılda ortalama kaç kişi atanıyor, açıkta kalır mıyım? Araştırdım ama pek bir bilgi sahibi olamadım maalesef.quote:
Orijinalden alıntı: linyit43
Şuan için bir sıkıntı gözükmüyor memnunum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mezun sayısı yılda 180 falan. Alımlar var sürekli, zaman geçtikçe her şey değişir şuan için iş garantisi var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
5 yıl geçmiş aradan. Sürücüsüz metrolar falan çıkmaya başladı. Nasılsınız iş konusunda sıkıntı var mı yoksa yaptığınız iş ve okuduğunuz bölümden memnun musunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Noldu acabq
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1 yıldır aktif olarak makinistlik yapmaktayım hocam :) darısı sizlerin başına
-
Türkiye'de makinistlik mesleği TCDD Taşımacılık A.Ş. olarak yük ve yolcu taşımacılığına uzun bir süre daha devam edecek görünen o. Evet teknoloji gelişiyor sürücüsüz vs fakat 1800 lü yılların sonlarına doğru elektrikli lokomotif kullanan avrupaya kıyasla 1970 lerde buharlıdan dizellere yeni geçmiş Türkiye halen daha 1970 de aldığı makinelerle tren işletmeciliği yapmakta (bkz: DE24000, DE22000, DE33000). Bunların üzerine sadece 20 adet DE36000 makine güncel teknoloji diye geldi fakat özel şirkete kiralanıp hor kullanılan makineler halen yolda kalmakta. En güncel ve yaygın olan E68000 lokomotifler sadece düzen tutuyor şuan. Yani durum bu iken çoğu yerde sinyalizasyon ve ERTMS yok iken Türkiye'de sürücüsüz yük yolcu işletmeciliği çok uzaklarda. Zaten en başında tek hat işletmeciliği buna izin vermiyor, hızlı trene yatırım yapmaktan konvansiyonel hatlara odak noktası kurulmuyor. Önce tek hatlı işletmecilikten vazgeçilip en az çift hat yapılsa çoğu bölgeye, ne hız sorunu ne tehir sorunu kalır.
Benim tavsiyem makinistlik bölümü yerine raylı sistemler elektronik, otomotiv, makine vb bölümler okumak. Makinistlik mezunu isen sadece makinist olabiliyorsun, fakat diğer bölümlerde hem makinist hem de okuduğun bölüm ile alakalı başka meslekler tercih edebiliyorsun.
Edit: Yaptığım işten memnunum, şartları bilerek bu işi severek yapacak arkadaşlara da tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi linyit43 -- 12 Kasım 2024; 0:58:17 >
-
Şartları biraz daha açabilir misiniz hocam benim yeğen bu sene sınava girecek.
Çalışma saatleri,izin,mobing ve maaşlar ne durumda
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şartlar bugün için 11 saat kuralına göre işliyor. Max 11 saat yola gidersin, yoldan gelince min 11 saat dinlenmek zoorundasın. Tur sistemi var aylık olarak belirleniyor. Çalışma saati, mobing vs tamamen çalıştığınız bölge ve işyeri amirlerinizle alakalı bir durum. Bu işin standartı yok maalesef. Tren sayısına personel sayısına göre şartlar değişiyor bölge bölge. Belirli bir günde hafta tatiliniz yok, cumartesi pazar kavramı yok, gece gündüz kavramı yok. Aylık tur sistemi vardır. Turdaki güne göre saate göre trene gidilir. Haftada en az 1 gün tatiliniz vardır bizim bölgede 2-3 gün oluyor ortalama. Bayram seyran yok. Kısaca planlı bir yaşama izin vermiyor mesela cumartesi pazar şunu yapalım diyemiyorsun. Sadece atıyorum yarın hafta tatilin ise o günü değerlendiriyorsun o kadar.
-
Anladım peki net maaş ne kadar ort.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim detaylı yanıtınız için, gözümü açtı. Sizin adınıza sevindim, açıkçası her alanda da yapay zekaya gerek yok bence. Gelecektir muhtemelen ileride ama bence gerek yok böylesi daha iyi. Her neyse konudan sapmayayım, kendi bulduğunuz çözüm ve seçtiğiniz yol özgün geldiği için meraktan sormuştum çok da değerli bir cevap olmuş. Sağolun tekrardan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X