Şimdi Ara

3000 tlye ps4 mu pc mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Propus

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkanenes

    Kardeşim kesinlikle pc al
    Ps4 alacaksın sonra fps oyunlarını rahat rahat oynayamıcaksın klavye + mpuse kesinlikle avantajlı ps4 ün exc 2 3 oyunu için bir oyuna 150 200 lira para verilmez ayrıca konsolun gücü pc nin gücünün yarısı neredeyse 3000 tl lik sisteme gtx 970 ekran kartını takarsın 4 5 sene upgrade siz devam edersin

    Oyunlar konsola göre çıkıyor.Pcde hiç bir ekran kartını 5 sene upgrade etmeden kullanamazsınız.Ama konsolu 5 sene kullanırsınız.Misal ps3 zamanındaki gpuları ele alalım.Ps3de iyi kötü gta 5 filan oynanırken o 8800gt tarzı canavar gpular ne işe yarıyordu 2013de?Oyuna kimse 200 lira vermiyor zaten kardeşlik filan hiç mi duymadın hayatında.Son çıkan batman oyununda mesela pc platformu sürünüyor.O düşük donanımlı dediğin konsolda oyun çok daha iyi oynanıyor.Bunun sebebi yapımcılar deyip kestirip atabilirsin fakat bunun daha çok örnekleri var.Yapımcıların pc platformunu daha az salladığı bir gerçek.

    Birisi de exc oyun oynamak istese sormazdı ps4 alırdı filan demiş.Arkadaş exc oyun oynamak istemese de sormazdı gider pc alırdı.Çok zeki kişiler var forumda ya neyse...



    Exc oyunlar oynamak istemiodum arkadasa kizmissinizda keske ona kizacaginiza biraz konuyu okusaydiniz ben hangisi uzun omurlu olur diye sordum
    Konuda bosuna hortlamis

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • fatihburak95 kullanıcısına yanıt
    Xbox 360 ps3 seviyesinde kardeşim o kadar da düşürcek misin seviyeyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihburak95

    Su exc. Ler icin alip elden cikaracagim konsol ama guzel tv yok evde. 21 inc monitor de sadece vga donusturucu fln halledilir de bunye reddediyor su anda ps3 oynamayi. Gozumuz alisti bir kere. 42 inc tv olsa yalniz 1 aylik alio elden cikarma niyetim var infamous GoW uncharted icin filan. X360 konusunda ne duusnuyorsunuz? Bi forza bir de halo var galiba o yuzden pek sicak bakmiyorum ona. Aa tabi bir de COD var adamlar COD u sanki x360 icin yapmislar.

    x360 ps3ten daha iyi bir konsol eğriye doğru.Fakat excleri fazla güzel gelmediği için ben de zamanında ps3 almıştım sonra elden çıkardım zaten.

    Amaç zevkli oyunlar oynamak.Pcde göremeyeceği oyunları donanım seviyesi kötü cihazda oynamam diyen hayatında oynadığı en iyi oyun bf4 olan liselilere bakmayın.En kötü alır oynar elden çıkarırsın.Donanım da donanım diye tutturmanın anlamı yok.




  • Masaüstünde erişim hızı sorunu var; çünkü ekran kartına tek yol var: PCI-Express. Bağlantı hızı da 16GB/s... PS4'te 2 ayrı yol var: işlemcide bir önbellekli bir kontrolcü 20 GB/s ve gpuda da bir 176GB/s'lik bellek kontrolcüsü. Xbox One'da ise 3 bellek kontrolcü yer alıyor: işlemci, 4 veri aktarım işlemcisi ve ESRAM kontrolcü. Eş zamanlı kullanıldığında ESRAM(102GB/s) ile gpu'ya yazarken bir yandan da veri aktarım işlemcileri ve 8 çekirdek işlemcinin bellek kontrolcüsünden toplamda 42GB/s çift yönlü veri alışverişi yapılabiliyor. Baktığımızda ayrı ayrı sayarsak okuma ve yazma için, toplamda 288GB/s.
     3000 tlye ps4 mu pc mi
    Gpu'ya doğrudan ESRAM 102GB/s(204GB/s), DDR3 ise 37 GB/s(74GB/s) çift taraflı aktarım sağlıyor. Adres eşlerliği olduğu için de hep masaüstü sistemlerdeki gibi hep tek yönlü cpu>gpu yönünde değil, zaman zaman gpu da istediği veriyi çekip alabiliyor. Her ne kadar ekran kartlarında muhteşem GDDR5 ve HBM bellek sistemleri olsalar da aslında bunlar kapalı havza ve dönem dönem yenilenmesi gerektiğinde PCI-Express'teki bağlantı darboğazına yakalanıyorlar. Kartın yeni birşeyler çizmesi gerektiğinde bellek altyapısı karta dert oluyor. Aradığınızı GDDR5'in bellek veri havuzundan çekip çıkaramazsanız vay haline. Ya bütün dokular gpu üzerinde duracak ki, zannedersem işlemcilerin sıkıştırılmış verilerin oyun klasöründen çözülmesindeki rolü dolayısıyla bu hızlı kulvara sınırlı kalmak mümkün değil, ya da bellekler şarj olana kadar beklenecek. Masaüstü bilgisayarlardaki performans düşüklüğünün nedeni de bu zaten: çipler fazlasıyla güçlü; ama bu sebeple de ellerindeki veriyi hemen tüketiyorlar ve boşluğa düşüyorlar.
    PS4 oyunu Kill Zone 4'ün 270 GB'lık düz dokuları sıkıştırarak 40 GB'a sıkıştırdığından bahsediliyor. Grafik birimleri doku çözmekte çok başarılı olsalar dahi, sıkıştırma kuralları çerçevesinde bu 40GB veriye bütün halinde erişmek zorunda olabilirler. Böyle olunca da seri bir işlem gerektiren sabit sürücüye erişim, işlemci ile daha hızlı gerçekleşebileceği için grafik biriminin yine beklemesi gerekebilir.
    İşte bu anlardaki darboğazlar kaçınılmaz oluyor. Heuristics falan deseler de geri planta öngörülü bir veri hazırlamasının yer aldığını zannetmiyorum topu işletim sistemine attıklarına göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 6 Temmuz 2015; 21:00:14 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.