|
3008 vs Tiguan (8. sayfa)
3008 vs Tiguan
(En Son Oy Tarihi: 25.12.2024)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yusuf torunu
Aynı şekilde bir başka tiguan ile 3008 karşılaşmasında tiguan yoldan seni izole ediyor ben yolla iletişim halinde olmak istiyorum diyor. Bariz yol tutuşu torsiyon kullanan 3008 den iyi olduğundan ve içeriye yol sesi almadığından adam ben gürültülü araba istiyorum diyor ve puanı 3008 e veriyor.Sanırım yolla iletişimi tamamen yanlış anlamışsınız.
Öncelikle 3008'in yol tutuşu Tiguan'dan daha iyi ama onu geçelim.
Torsiyon ve yol tutuş virajda çukur tümsek falan yoksa ilgisizdir. Hatta Torsiyon daha avantajlı olabilir. Bağımsız süspansiyon elbette daha iyi arkada ama başka sebeplerle.
İzole etme kısmı tuhaf olmuş. Ona direksiyon hissi ve geri bildirim deniyor. Ford focus ardından golf kullanın örneğin, birinde araç ne kadar dönüyor, limitleri ne önden kaymaya başladı mı hemen anlar hatta kontrol edebilirsiniz.
Diğerinde virajda çok mu yattı ne derken Esp cart diye devreye girer ne oldu ya gidiyordum normal dersiniz
Olayın yalıtımla falan ilgisi yok. Yoldan izole etmeninde izolasyon ile ilgisi yok. Burada tercihler öne çıkar. Şahsen 3008'in direksiyonuda geri bildirim konusunda yetersiz bence. Şasi ile kurtarıyor, birde küçük direksiyon çok direkt. Ama vag grubunda bunlarda yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 21 Ocak 2021; 8:37:12 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2016 ve sonrası Tiguan DSG şanzıman tipleri:
2016-2017 ve 2018 model yılı olanlar : 1.4 TSI motor DQ250 wet (ıslak) 6 ileri 400 NM tork dayanımlı
2019 ve sonrası model yılı olanlar : 1.5 TSI motor DQ381 wet ( ıslak) 7 ileri 420 NM tork dayanımlı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydancan -- 21 Ocak 2021; 9:58:48 > -
düğmelerine basacak elektronik oyuncak arıyorsanız 3008 , araç hissiyatı olan bişey arıyorsanız tiguan.
-
-
Zor tercih. Tiguan’ın iç mekandaki kalas gibi yapısından dolayı 3008 alırdım. (R-Line paketi ayrı geçiyorum.)
Dizel tercih etmeyeceğim için benzinlilere bakardım fakat Peugeot’nun turbo benzinli motorları hakkında bilgim yok. Belli başlı kronik sorunları var mıdır? Özellikle 1.2 puretech?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2018'de revize edildi. Öncesinde sorunluydu 1.2 puretech motorlar.
2. El alacaksanız revizyon görüp görmediğine bakın. Kayış ve bujiler değişmiş olmalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: curiolusdüğmelerine basacak elektronik oyuncak arıyorsanız 3008 , araç hissiyatı olan bişey arıyorsanız tiguan.
Gemi hissiyatını hangisi güzel sağlıyor? Bisiklet hissiyatını? 3008 araba gibi değil, 3 tekerli yapsalar da olurmuş. Hissiyat önemli. Hislerimizle hareket etmeliyiz. Araba diye bisiklet almamalıyız. Volkswagen sosis bile 3008den daha çok araba hissiyatı veriyormuş vw fanatiklerine.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99Sanırım yolla iletişimi tamamen yanlış anlamışsınız.
Öncelikle 3008'in yol tutuşu Tiguan'dan daha iyi ama onu geçelim.
Torsiyon ve yol tutuş virajda çukur tümsek falan yoksa ilgisizdir. Hatta Torsiyon daha avantajlı olabilir. Bağımsız süspansiyon elbette daha iyi arkada ama başka sebeplerle.
İzole etme kısmı tuhaf olmuş. Ona direksiyon hissi ve geri bildirim deniyor. Ford focus ardından golf kullanın örneğin, birinde araç ne kadar dönüyor, limitleri ne önden kaymaya başladı mı hemen anlar hatta kontrol edebilirsiniz.
Diğerinde virajda çok mu yattı ne derken Esp cart diye devreye girer ne oldu ya gidiyordum normal dersiniz
Olayın yalıtımla falan ilgisi yok. Yoldan izole etmeninde izolasyon ile ilgisi yok. Burada tercihler öne çıkar. Şahsen 3008'in direksiyonuda geri bildirim konusunda yetersiz bence. Şasi ile kurtarıyor, birde küçük direksiyon çok direkt. Ama vag grubunda bunlarda yok.
Alıntıları Göstertam bağımsız süspansiyon da geometri dinamik olarak ayarlanir ve her şartta torsiyondan iyi yol tutar çünkü torsiyonda herhangi bir geometri değişimi olmaz buda çoğu zaman tutuş kaybi yaşatır 3008 in yol tutuşu Tiguandan iyi felan değildir sürüş dinamikleride ona keza tartışılır direksiyonu daha hisli olsada tiguandan ne yoltutusu ne sürüş dinamikleri konusunda üstün olduğu bir nokta yok eski Tiguan olsaydi söylediğine katilirdim fakat ondaki suspansiyon konforuda vw lerin en iyisi. Şahsen bir suvda daha tercih edilesi bir durumdur yumuşak suspansiyon , ayrıca 3008 in frenleri rezalet ben bunun konusunuda actim frenleri çok çabuk yorulup şişiyor diye sirf bu sebebten bile sürüş dinamikleri rakibinden geride
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Testler öyle demiyor buyrun bu dediklerinizi gösteren test bulun kabul edeyim.
Fren konusunda haklı olabilirsiniz, disk çapı ufak, performanslı kullanılırsa sıkıntı olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tiguan nere, pejo nere...
Kaliteden, işlevsellikten, verimlilikten ve de fonksiyonellikten ödün vermesi mümkün olmayan Tiguan gibi bir kalite abidesiyle Duster’a rakip, duster’ın biraz süslüsü pejo modeli bir olur mu ya.
Bu pejoların en büyük donanımı, iki yaşına gelmeden cumhurbaşkanlığı senfoni orkestrası gibi her yerinden ayrı melodi gelmek suretiyle trim konseri vermesi idi. Hala öyle olmadıkları ne malum ?
En basit olarak bir depo arıza çıkarmak suretiyle yolda bırakan araç güven vermez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 21 Ocak 2021; 13:3:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen sene D suv alırken kodiaq ile 5008 arasında kalmıştım, 5008 tercih ettim. Çok doğru karar vermişim. Şu an 3008 ve tiguan arasında kalsam 3008 alırdım. Tiguan 2019 1.5 tsi kuzenimde var, 10.000 km ye geldi yaklaşık, dsg arıza verdi ne yazık ki. Onunla uğraştı. Bulabilseydim sırf eat8 için 3008 1.6 puretech tercih ederdim. Ama bulamıyorsam da 1.2 puretech alırdım. Dayımda 1.2 puretech grandland x var, performans ve yakıt konusunda gayet tatminkar bana göre. Ayrıca o da eat8. Avrupa özel seriden almıştık korona döneminde. Nisan'da gidemeyen araçlardan biriydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Torsiyon farkını bozuk yolda ve yük durumunda hissettiriyor. Ağırlık transferinde tekerlerin yere tutunmasını daha çok etkiliyor.
308, 3008 hafifliğin de avantajıyla testlerde yüksek skor alıyor ama gerçek koşullarda bence de tiguan daha dengeli, daha güvenli olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elbette 3008 1350 kg tiguan 1550 sanırım. Sonuçta bağımsız arka süspansiyonda artı ağırlık demek.
Yalnız gerçek koşullar kısmı ilginç geyik testi zaten gerçek koşullara çok yakın. Tiguan ile o süratle uzun viraja giremezsiniz zaten zira ciddi yatıyor ve rahatsız ediyor.
Şahsen bende toraiyon yerine bağımsızı 50 defa tercih ederim. Ama kuga'nın bağımsızını tiguan'ın değil.
Şehir içi için ise tiguan'ı tercih ederdim zaten trafikte ne hissi allasen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 21 Ocak 2021; 13:37:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sen en iyisi, Kuga’ya geri dön.quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99Elbette 3008 1350 kg tiguan 1550 sanırım. Sonuçta bağımsız arka süspansiyonda artı ağırlık demek.
Yalnız gerçek koşullar kısmı ilginç geyik testi zaten gerçek koşullara çok yakın. Tiguan ile o süratle uzun viraja giremezsiniz zaten zira ciddi yatıyor ve rahatsız ediyor.
Şahsen bende toraiyon yerine bağımsızı 50 defa tercih ederim. Ama kuga'nın bağımsızını tiguan'ın değil.
Şehir içi için ise tiguan'ı tercih ederdim zaten trafikte ne hissi allasen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Gitmiyor
Vallahi billahi gitmiyor. Fıtık eder adamı birde dizel hiç işim olmaz. Elektrikli bekliyorum işte ya da kuga benzinli.
C4 Eylül gibi coupe olarak elektrikli gelecek. 2008'de olasılık dahilindeymiş. Mg var birde made in China dadından yenmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99Testler öyle demiyor buyrun bu dediklerinizi gösteren test bulun kabul edeyim.
Fren konusunda haklı olabilirsiniz, disk çapı ufak, performanslı kullanılırsa sıkıntı olabilir.
Hangi test km77 nin moose testiyse o esp testi geçin ,başka da kaynak yok senin mantikla 308 , amg gt den iyi yol tutuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi o zaman esp'si daha iyi. Amg gt özellikle oynaman için izin veriyor Esp ayarları öyle. .
Tiguan 3008 cart curtta 50 km'nin üzerinde Esp kapanmadığına göre. Te Allah'ım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 21 Ocak 2021; 17:15:57 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizeli benlik de değil, benzinli olur ancak.quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99Gitmiyor
Vallahi billahi gitmiyor. Fıtık eder adamı birde dizel hiç işim olmaz. Elektrikli bekliyorum işte ya da kuga benzinli.
C4 Eylül gibi coupe olarak elektrikli gelecek. 2008'de olasılık dahilindeymiş. Mg var birde made in China dadından yenmez.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X