Şimdi Ara

301--SYMBOL--AVEO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
3.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 301 aveodaki gibi bir donanımla 43.600tl 230nm 1.6 Hdi 92bg 1090 kg 506 lt (Allure)
    aveo 1.3 lt 41.625tl 190nm 1.3 LT 75bg 1215 kg 507 lt bagaj hacmi (LT)
    symbol ise benzer donanımla 39.000 tl oluyor 200nm 1.5 dci 75bg 1059 kg 510 lt (Touch)

    yeni Aveo, yetişkin korumada yüzde 95, çocuk korumada yüzde 87, yaya korumada yüzde 54 ve güvenlik asistanlarında yüzde 93 puan almış.
    Genel kullanıcı yorumları alt devirlerinin cansız olması sebebiyle yokuşlarda çok sık vites değiştirme gereksinimi duyması
    Ş.içi 4,8 lt Şehir Dışı: 3,6 lt Karma: 4,1 lt

    301 yorumları ise çok ferah olması yönünde
    süspansiyonlar tam olması gerektiği sertlikte
    Şehir İçi:4,9 lt Şehir Dışı: 3,9 lt Karma: 4,3 lt

    Symbol çok yeni olduğu için doğal olarak yorum yok
    Şehiriçi 4,4 lt Şehirdışı 3,7 lt Karma 3,9 lt




  • Orijinalden alıntı: cengiz4335



    c-elyese i zaten hiç boşuna tavsiye etmeyin benim için lada ile aynı
    zor işmiş yeni araba seçmek yaw


    gerçekten kafa karışıklığı değil sizde kafa diye birşey kalmamış. 301 ile c-elyese aynı platform araçlar. çok çok küçük farklılıklar var. kasa olarak 301 hoşunuza gitmiş olabilir. buna kesinlikle bir diyeceğim yok. ama c elyese yi lada ile aynı yazmak bana göre ciddiyetsiz bir yaklaşım olmuş. sanki insanları boşuna uğraştırıyorsunuz gibi geliyor bana. eğer gerçekten sıfır araç almayı düşünüyorsanız da sizin kafanız çok tan yer etmiş zaten. düşünüp kafanızı boşuna yormayın. gidin aveo alın kafanızdaki saçları boşuna beyazlatmayın

    burda ne yanlış anlayamadım ladalarıda citroenleride sevmem tipleri çok itici geliyor bana
    zevkler ve renkler tartısılmaz o yüzden diyorum bosuna citroen tavsiye etmeyin diye




  • ben linea veya rapıdı onerırım daha saglam duruyor ıkısı.ama lınea alırsan kesınlıkle 1.6 dızelını al 1.3 linea arabadan sogutuyor ınsanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307 1.6xr

    ben linea veya rapıdı onerırım daha saglam duruyor ıkısı.ama lınea alırsan kesınlıkle 1.6 dızelını al 1.3 linea arabadan sogutuyor ınsanı.

    linea kadife koltuklarıyla ayrı bir sınıf zaten ancak bütçem yetmiyor ona
    rapidde 560 lt bagaj hacmi ile çok kullanışlı ancak 46.600tl oluyor
    bütçem max 40.000
  • Aveo sahibiyim. Kullanimi suruşü konforu ve donanimlari okadar iyi ki, 301 ve symbolu test surusu yaptiginizda anlayacaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    301,C-Elysee-Symbol

    Bu tarz araçlar 3. dünya ülkeleri için maliyetten,güvenlik kırpılıp satılan üretildikleri ülkelerde satılmayan modellerdir.

    Aveo ise küresel bir modeldir dünyanın her neresine giderseniz gidin görebileceğiniz bir model ve bütün dünyada güvenlik seviyesi aynı düzeydedir.

    Amerika haricinde donanım olarak hiçbir ülkede fark göremezsiniz.

    301'in avantajı motorunun aveo ve symbol'e göre daha iyi olmasıdır.

    Fakat Symbol'ün bu iki araca göre hiçbir artısı yok malesef.

    Aveo'da kullanılan Fiat'ın geliştirdiği ve yıllarca kullanılmış Multijet motordur bütcenize göre LTZ 95 beygir 6 viteslisini alırsınız performans olarak hiçte azımsanamayacak bir araç değil.


    1600 kilogram Astra'da bu motor gitmese de bayılmıyor söz konusu 1173 kilogram Chevrolet Aveo'da ise kasa ağırlığı ve değerler olarak başarılı sonuç çıkarır.

    düşünce mantıklı ancak kafam iyice karıştı
    c-elyese i zaten hiç boşuna tavsiye etmeyin benim için lada ile aynı
    zor işmiş yeni araba seçmek yaw




    C-Elysee ile 301 yan yana üretiliyor.




  • ikisinin de yan yana üretildiğine inanmak zor geliyor insana ancak gerçekler acıdır
    citroen özel geliştirdiği havalı süspansiyon sistemini her aracına entegre etseydi trde forddan daha iyi bir yere sahip olurdu
    ancak genel ve kendim kanım citroen garip çizimlerle sorunlu motorları bir araya getiriyor


     301--SYMBOL--AVEO


     301--SYMBOL--AVEO




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    ikisinin de yan yana üretildiğine inanmak zor geliyor insana ancak gerçekler acıdır
    citroen özel geliştirdiği havalı süspansiyon sistemini her aracına entegre etseydi trde forddan daha iyi bir yere sahip olurdu
    ancak genel ve kendim kanım citroen garip çizimlerle sorunlu motorları bir araya getiriyor


     301--SYMBOL--AVEO


     301--SYMBOL--AVEO


    sorunlu motor derken.hdi,vti,thp.bunlar benim bildiğim kadarıyla gayet verimli motorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    ikisinin de yan yana üretildiğine inanmak zor geliyor insana ancak gerçekler acıdır
    citroen özel geliştirdiği havalı süspansiyon sistemini her aracına entegre etseydi trde forddan daha iyi bir yere sahip olurdu
    ancak genel ve kendim kanım citroen garip çizimlerle sorunlu motorları bir araya getiriyor






    sorunlu motor derken.hdi,vti,thp.bunlar benim bildiğim kadarıyla gayet verimli motorlar

    bilmiyorum genel kanı bu hdi kullandım sorunlu değildi ancak 3008 in içinde çok hantaldı
    vti ve thp için hiçbir fikrim yok ancak çevremdekiler citroen diyince 'canın çılgınlık mı istiyor' diyorlar.
    direksiyon tasarımları bile felaket ortası dönmeyen nasıl bir direksiyondur o?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    ikisinin de yan yana üretildiğine inanmak zor geliyor insana ancak gerçekler acıdır
    citroen özel geliştirdiği havalı süspansiyon sistemini her aracına entegre etseydi trde forddan daha iyi bir yere sahip olurdu
    ancak genel ve kendim kanım citroen garip çizimlerle sorunlu motorları bir araya getiriyor






    sorunlu motor derken.hdi,vti,thp.bunlar benim bildiğim kadarıyla gayet verimli motorlar

    bilmiyorum genel kanı bu hdi kullandım sorunlu değildi ancak 3008 in içinde çok hantaldı
    vti ve thp için hiçbir fikrim yok ancak çevremdekiler citroen diyince 'canın çılgınlık mı istiyor' diyorlar.
    direksiyon tasarımları bile felaket ortası dönmeyen nasıl bir direksiyondur o?

    her 3 motor içinde çok olumlu şeyler yazılıyor.şuan e-hdi kullanıyorum çok memnunum.3008 kullanmadım yorum yapamam 3008 kullanıcıları daha doğru cevao verir hantallığı konusunda




  • c.tesi test sürüşüne çıkacağım o zaman kesin birşeyler belirir kafamda
    sonra olmazsa tekrar size sorarım şimdilik 3 seçenekte çok mantıklı duruyor.
    ucuza getirebilirsem skoda rapid de var artık kafamda
  • symbol'ün yeni adı scala'dır.

    accent blue al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan032 -- 15 Şubat 2013; 17:38:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    bu üçlü arasında kaldım hangisini almalıyım? Yeni tekliflere açığım.
    şartlar B sınıfı--Dizel--Hız Kontrollü--ABS+ESP v.b. donanımlı--max 40.000 tl
    500+lt Bagaj hacmi

    edit; SYMBOL den kastım yeni symbol 2013


    YENİ SYMBOL HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİMİ BELİRTEYİM 1.5 DCİ İSTEDİĞİNİZ TÜM ÖZELLİKLER MEVCUT ESP ASR 4HY HIZ SABİTLEYİCİ V.S FİYATI 39.900 TL RENAULT BAYİLERİ İNDİRİM YAPIYOR UYGUN BİR FİYATA ALABİLİRSİNİZ.
    İÇ MEKANINA BAKICAK OLURSAK
    İÇ MEKAN TAMAMEN DEĞİŞMİŞ BÜYÜMÜŞ MALZEME KALİTESİ YETERLİ DERECEDE TASARIM OLARAK DOYURUCU BİR TASARIMI VAR(KAPI KOLLARI HARİÇ)
    PERFORMANS OLARAK RENAULTUN KENDİNİ KANITLAMIŞ MOTORU VAR 1.5 DCİ YAKITTA GAYET EKONOMİK BİR MOTOR PERFORMANSIDA GAYET TATMİN EDİCİ.
    DIŞ TASARIM OLARAK TEK ŞİKAYETTÇİ OLDUĞUM YER ŞU BAGAJ KAPAĞINDA OLAN AÇMA YERİ
    MASRAFSIZ BİR ARAÇ OLDUĞUNUN KANAATİNDEYİM KULLANAN ARKADAŞLARIM VE KENDİMİ ÖRNEK GÖSTEREYİM BAKIMLARDAN BAŞKA HİÇBİR MASRAF ÇIKARTMADI(lastik patladı vs o ayrı ufak tefek)ANCAK GENEL OLARAK HERHANGİ BİR MASRAF OLMADI.ALTININ YÜKSEK OLMASI NEDENİYLE ÇOK RAHAT EDERSİNİZ HERYERE GİRİP ÇIKABİLİRSİNİZ. SONUÇ OLARAK SYMBOLÜ ALMANIZI TAVSİYE EDERİM HERKESİN LAFIN KULAK ASMAYIN GİDİN SİZDE TEST EDİN ÖNYARGILARINIZ VARSA EĞER YANLIŞ OLDUĞUNU ANLAYABİLİRSİNİZ. SYMBOLÜN ALTERNATİFİ OLARAK C-ELYESSEYİ VE AVEOYU TAVSİYE EDERİM KARAR SİZİN
    ...




  • Aveo sahibiyim servis hariç aracın herşeyine kefilim, yarın sağlam z-rotumun yenisini takmak için çağırdılar,güyya güçlendirilmişmiş vs vs, taktırmak istemeyince de z-rotla ilgili ilerde bi sıkıntı olursa garantiye girmez dediler, OPEL servisleri nefret ettirdi..
  • 40'a accent blue dizel alınır bu yazdıklarınızın yüzüne bakılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    ikisinin de yan yana üretildiğine inanmak zor geliyor insana ancak gerçekler acıdır
    citroen özel geliştirdiği havalı süspansiyon sistemini her aracına entegre etseydi trde forddan daha iyi bir yere sahip olurdu
    ancak genel ve kendim kanım citroen garip çizimlerle sorunlu motorları bir araya getiriyor


     301--SYMBOL--AVEO


     301--SYMBOL--AVEO


    şu dış görüntüye o donanımlar oluyormu hiç? donanımdan ordan burdan çalmak 3 lira fazlaya sat. hiç yoktan alanda daha çok memnun olsun.




  • Yaklaşık 1 aydır 301 kullanıyorum kısaca geniş iç hacim iyi ve güçlü bir motor iyi süspansiyon istiyorsan 301 daha çok güvenlik donanım istiyorsan aveo derim ben..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki aracın yalıtımı nasıl?
    motor-lastik-rüzgar v.b.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    peki aracın yalıtımı nasıl?
    motor-lastik-rüzgar v.b.

    301 için motor sesini azda olsa içeri alıyor ama bu ses eski dizel motorlar gibi değil fazla rahatsız etmiyor, kaputun altınada keçe koymamışlar zaten, yol sesi yok denecek kadar az, rüzgar sesini ise 130 km den sonra çok olmasada almaya başlıyor, araç tam f/p aracı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    301 in dış görünüşü ikisinden de önde.içmekan olarakta aveanın önünde.avea nın donanım olarak fazlalığı var.yeni sümbül dışı çok çirkin.içide pek iç açıcı değil.ekranda pek kurtarmıyor.ben olsam 301 alırdım.dış görünüşü gayet güzel

    Yok artık vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.