Şimdi Ara

306 PEUGEOT HAKKINDAKI GORUSLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • SEVGILI ARKADASLAR BU KONU BASLIGINI ACARKEN PEJO 306 ARABALAR HAKKINDA BILDIGINIZ VEYA BILMEYE CALISTIGIMIZ HERSEYI BURDA TOPLAMA IHTIYACI DUYDUM.BU ARACLARIN ARTI VE EKSILERI NELERDIR BIRILERI BIZLERI AYDINLATIRSA SEVINIRIM SIMDIDEN TESEKKURLER



  • 306 artık kasası baya bir yıprandı diye düşünüyorum vede sağmanlık bakımından pek güvenilmez bir araç
  • Bu başlığı bu aralar çok görür oldum bunun bi klubü de vardı sanırım yanlış hatırlamıyorsam
  • BUYRUN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yarbay -- 16 Eylül 2007; 17:13:43 >
  • bende 99 model 306 griffe var 3 yıl önce sattım.Kesinlikle tavsiye etmem.Motoru çok yakıyor mekanikte sağlam değil.
  • valla arabamı sattım bi kaç ay önce kısmetse 000000000 bi peco çekcem ama 10 numara oto satarken 2. elide güzel fiyata gidio gösterişli araba bayanada erkegede yakışıo alcaksan al valla
  • arkadaslar birileri bana bu arabanin cok yaktigini soyledi dogrumu ikinciside kaporta guvenilirmis bunlar yalanmi dogrumu degisik gorusler var bende sasirdim
  • 2001 model ve daha eski araçlar arasında çok iyi bir tercih. Aynı yıllar için tasarımı gerçekten bir harika ve bence hala güncel. HB'ler için söylüyorum. O tasarım Sedanları için biraz küçük duruyordu.
    Tam 7 yıl bindim. Biri 97 model Diamond'du. Diğeri 2001 Platinium. İkisi de harikaydı.
    Yahudi mersedesi diye bilinir Peugeot. Bu yüzden LPF taktırmayı hiç düşünmedim. Yahudiler cimridir bilirsiniz. Peugeot'lar da öyle. 1.6 benzinli motorları yaklaşık 1100 kg olan kasayı şehir dışı 6 litre şehir içi 8-8,5 litreye taşıyordu.
    Model yıllarına göre donanımları son derece iyiydi. Süspansiyonlarının sert oluşu, konfordan ödün veriyordu (kabin gürültüsü vs) ama yol tutuşu bu sebepten çok iyiydi.
    (Klasik bir sorunu vardı. Airbag uyarı ışığı. Her iki aracımda da aynı problemi yaşadım. Hava yastığı uyarı ışığı yanıyordu. Servis bigisayara taktı sebebini bir türlü bulamadı. Eninde sonunda kabloları kontrol etmeye başladılar. Sorun, sürücü ve yolcu koltuğu altındaki sensörlerin bağlantı noktalarındaki jaklardı (soket). Koltuğun ileri geri sürülmesi sırasında kabloların bağlı bulunduğu jaklar zamanla temassızlık yapıyordu. Çözüm, jakları ve kabloları biraz oynatmak veya jakı iptal edip, kabloları direk birbirine bağlamaktı.)
    Bunun dışında bir gün sorun çıkarmadı. He ikisini de 100.000 kmlere varıncaya kadar kullandım. Performanslı sayılırdı. Sayılmak ne kelime klasik peugeot işte bastın mı gidiyor du. (1.6 motorun da bir sınır vardı tabii.)




  • COK DEGERLI ARKADASIM GAYRI VERMIS OLDUGUN BILGILER ICIN SANA COK TESSEKUR EDERIM BIRSORUM DAHA OLACAK SANA BU BAHSETTIGIN ARABALARIN ENJEKSIYONMU YOKSA KARBURATORMU BIRDE ONLARIN YARI ENJEKSIYONLUSU VAR TESEKKURLER
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.