Şimdi Ara

307 içeriden gelen sesler (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
10.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • walla bende de 2004 model 307 war 1,4 hdi kullanan kardesim oldugu için arabada ondan baska sorun göremedim hiç :):):) tıkırtı falan hiiiiççççç
  • İyi geceler;
    Arkadaşlar biribirinizi kırmayın lütfen.307 Eski kasalarda sorun olduğunu Peugeot'u açıkladı zaten.Hangi araçta sorun yokki.Olanı inkar etmenin mantığıda yok.Yalnız yeni kasalarda sorun olduğunu sanmıyorum.Çünkü bende var,bu zamana herhangi bir sorun olmadı,İnşallah bundan sonrada olmaz.Eski kasaların hepsinde sorun olduğunu sanmıyorum.Olan mutlka vardır bunu kabul etmek gerekir.Ama bu platformda lütfen birbirinizi incitmeyin.Sonuçta her üretici firmanın yaptığı (bilinçli)para kazanmak için;bir siyaset.Bilinçli olalım,gereken hassasiyetimizi ve araçla ilgili sorunlarımızı genel merkeze ve Fransa'ya ısrarla yazarak bildirelim.Mutlaka bizleri dikate alacaklardır.Biz varsak onlar var.Kendimizi inkar etmeyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spirdal -- 2 Aralık 2006; 9:56:29 >
  • 307 kullanan biri olarak tarafsız yorumumu ileteyim istedim. Aracım imzamda görünüyor.(Vectranın yanındaki)

    Bu Türkiye yollarında eninde sonunda her arabadan ses gelir. Belki şu vardır: Pejo daha çabuk deforme olur da başka marka biraz daha geç deforme olur. Örnek; benim patronda çok iyi bakılan, şuan 20000kmde hemen hemen hergün yıkanan siyah 2006 bmw 530i full var. Dün arabayla bozuk yollardan geçtik. Radyo falanda kapalıydı. Arka taraftan bi yerden tıkırtı sesi geliyordu. Dikkatle dinledim arka camın oralardan biyerden geliyor. Sağ aynadan dikkat ettim, krom pencere fitili ön kapının ucundan hafifçe kalkmış.(arabanın kazası yok)Araba yaklaşık 200milyara sıfır alındı. Gelin buyrun! 200 milyarı saymışım nokta hata olmasını istemem değil mi?

    Gelelim 307 olayına. Bende tipine bayılıp büyük bir hevesle aldım. Benim ki 3 kapılı. Tipi falan gayet sportif, halen hoşuma gider. Allah için bozuk yollarda dahi içinden herhangi biyerinden en ufak sinir bozucu tıkırtı gelmiyor. Fakat süspansiyonlar sert olduğundan çukura girdiğinde sertçe tak sesi geliyor. Sanki lastik yokta direk jantla çukura giriyorum. Ama en büyük şikayetim bi türlü sürüş konforunu yakalayamadım. Direksiyon simidi biraz büyük geliyor. Ayrıca düşük hızlarda manevra için yumuşak değil. Bozuk yollarda çok sallıyor. Vectraya binince ohhh diyorum Herşey elimin altında.Koltuğumu otomatik ayarlayıp, yaslıyorum kolumu ortaya. Tek elimle gaza bile ayağımı sürmeden düzgün bir doğrultuda ilerliyorum. 307ye geri dönersek yol tutuşu fena diil. Uzun yolculuklarda da bulundum. Ama kesinlikle bir vectranın rahatlığı yok mesela. Yüksek hızlarda hızı hissettirmiyor. Ama yüksek hızlarda panik frenlerde korkutuyor.(Bugün akşam eve dönerken yaşadım. 170le giderken ani fren yapmam gerekti. Arabada durmama eğilimi vardı. Öndekine çarpacam diye korktum.Lastiklerde 7-8 aylık.) Sorunlarına geçersek; ben hiçbir mekanik sorun yaşamadım. Motor performansı hızlanmada tatmin ediyor(10.7sn) Sonuç olarak genel bir yorum yapacak olursam çok kötü bir araba değil ama çok iyi de değil! Ortalama bi araba denilebilir. Samimi olarak konuşursam kolay kolay bir daha pejo almam.(407 coupe dışında)

    Alman arabası gibisi yok arkadaşlar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakkinenk

    307 kullanan biri olarak tarafsız yorumumu ileteyim istedim. Aracım imzamda görünüyor.(Vectranın yanındaki)

    Bu Türkiye yollarında eninde sonunda her arabadan ses gelir. Belki şu vardır: Pejo daha çabuk deforme olur da başka marka biraz daha geç deforme olur. Örnek; benim patronda çok iyi bakılan, şuan 20000kmde hemen hemen hergün yıkanan siyah 2006 bmw 530i full var. Dün arabayla bozuk yollardan geçtik. Radyo falanda kapalıydı. Arka taraftan bi yerden tıkırtı sesi geliyordu. Dikkatle dinledim arka camın oralardan biyerden geliyor. Sağ aynadan dikkat ettim, krom pencere fitili ön kapının ucundan hafifçe kalkmış.(arabanın kazası yok)Araba yaklaşık 200milyara sıfır alındı. Gelin buyrun! 200 milyarı saymışım nokta hata olmasını istemem değil mi?

    Gelelim 307 olayına. Bende tipine bayılıp büyük bir hevesle aldım. Benim ki 3 kapılı. Tipi falan gayet sportif, halen hoşuma gider. Allah için bozuk yollarda dahi içinden herhangi biyerinden en ufak sinir bozucu tıkırtı gelmiyor. Fakat süspansiyonlar sert olduğundan çukura girdiğinde sertçe tak sesi geliyor. Sanki lastik yokta direk jantla çukura giriyorum. Ama en büyük şikayetim bi türlü sürüş konforunu yakalayamadım. Direksiyon simidi biraz büyük geliyor. Ayrıca düşük hızlarda manevra için yumuşak değil. Bozuk yollarda çok sallıyor. Vectraya binince ohhh diyorum Herşey elimin altında.Koltuğumu otomatik ayarlayıp, yaslıyorum kolumu ortaya. Tek elimle gaza bile ayağımı sürmeden düzgün bir doğrultuda ilerliyorum. 307ye geri dönersek yol tutuşu fena diil. Uzun yolculuklarda da bulundum. Ama kesinlikle bir vectranın rahatlığı yok mesela. Yüksek hızlarda hızı hissettirmiyor. Ama yüksek hızlarda panik frenlerde korkutuyor.(Bugün akşam eve dönerken yaşadım. 170le giderken ani fren yapmam gerekti. Arabada durmama eğilimi vardı. Öndekine çarpacam diye korktum.Lastiklerde 7-8 aylık.) Sorunlarına geçersek; ben hiçbir mekanik sorun yaşamadım. Motor performansı hızlanmada tatmin ediyor(10.7sn) Sonuç olarak genel bir yorum yapacak olursam çok kötü bir araba değil ama çok iyi de değil! Ortalama bi araba denilebilir. Samimi olarak konuşursam kolay kolay bir daha pejo almam.(407 coupe dışında)

    Alman arabası gibisi yok arkadaşlar..






    arkadaşım kutluyorum seni herkeze cevap olur bu herhalde bende bi opel astra gsi kullanıcısı olarak vectrayı az cok bılırım aynı motoru kullanır doru seçim




  • hakkinek öncelikle ciddi ve tarafsız olarak yazdığın için teşekkürler.böyle kaliteli ve seviyeli yorumlar gerçekten daha etik oluyor.ben şahsen 307 almaktan vazgeçtim.şimdi astra cdtı bakcam .uygun fiatlı ve temiz 2006 model bir asta bulursam alcam.
  • Bende opel astra cdti almayı düşünüyorum. Performansı geçtim. Rahat, sorunsuz,aksesuarlı ve ekonomik olsun istiyorum. İzmirde sanırım harika otomotivde 2 tane satılık cdti var. Arabam.comdan bakabilirsin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: taylan44

    hakkinek öncelikle ciddi ve tarafsız olarak yazdığın için teşekkürler.böyle kaliteli ve seviyeli yorumlar gerçekten daha etik oluyor.ben şahsen 307 almaktan vazgeçtim.şimdi astra cdtı bakcam .uygun fiatlı ve temiz 2006 model bir asta bulursam alcam.
  • İyi akşamlar:
    Astranın yokuşlarda kalkmada zorlandığını ve bazende kalkmadığı bilmenizde fayda var sanıyorum.Motor
    GM.Aynı motoru Fiat'ta kullanıyor.Onlar yokuşta kalkış destek(opsinel)sistemi ile beraber satıyor.Bilginiz olsun.
  • 307'nin amortisörleri serttir,sert olasının en büyük özelliği konfor elde etmek içindir.Birde ürettikleri araçları hep yarış aracı mantığı ile üretiyorlar.Bu nedenle yarış araçlarında kullandıkları amortisörleri kullanıyorlar.Bozuk yollarda sorun oluyorsa,servisten amortisörlerin takozlarını kontrol ettiriniz.Sorun kalacağını sanmıyorum.
  • yeni kasa 307'nin direksiyonu hidroliktir,sert değildir.Araç hızına bağlı olarak yapılmıştır.İlk zamanlar böyle bir his verir ama sonra alışırsın.Biraz kibarca kullanmak gerekir alışana kadar.Benim ifade etmeye çalıştığım dizelleri için geçerlidir (Premium modeli için).Benzinliler hakkında yorum yapamam çünkü kullanmadım.Aracın Konfort modeli yosa Premium mu,dizel mi benzinli mi.Yazarsan memnun olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spirdal -- 3 Aralık 2006; 6:33:23 >
  • hakkinenk kardeş teşekkürler ben direk 2006 model olarak baktığım için izmir harika oto daki 2005 model cdtı astra yı görmedim. izmir dışında 2006 model astra cdtı enjoy 32.000 ytl ye varken bu 2005 model essentia astraya 31.000 ytl çok geldi bana.sanırım birazdaha beklesem iyi olur. şubata kadar bekleyebilirim.acelem yok.
  • Arabam 2004 benzinli XS 3kapı. Ne farkeder ki benzinli olmuş dizel olmuş. Belki eski kasa makyajlı kasa farkeder.Direksiyonu hidrolik olmayan araba yok gibi bişey. Yüksek hızlarda direksiyon sertleşiyor iyi oluyor. Ona şikayetim yok. fakat örneğin otoparkta manevra yaparken yeterince yumuşak değil. Bir keresinde bizim şirkete corsa 1.7dti gelmişti. Bir hafta kullanmıştım. Otoparkta araba hareket etmeden parmağımla döndürebiliyordum direksiyonu. Pejoda ise araba hareket etmeden direksiyonu döndürmek için koldan destek alıyorum. Direksiyon şekli ve malzemesininde çok etkisi var. Vectrada da bilek hareketi yetiyor. Ek olarak yoldan oluşan sarsıntıyı direksiyonda acayip hissediyosun.(arabada rot-balans herşey düzgün) Focusta kullanıyorum bu böyle değil.

    Hep negatif yönlerini yazdım. Birazda pozitif şeyler söyliyim;

    Özellikle şehiriçinde iyi kaçıyor. Beni hiç mahçup etmedi Vites aralıkları kısa olduğundan sportif kullanım sağlıyor. İçi çok ferah. Hatta memleketteyken peder bey fırsatını bulursa benim arabayı kullanır. İvmelenirken motor sesi tatlı. Çukura girmezsen sessiz bi araç. Gacır gucur benim arabada hiçbir ses yok(amortisörün çukurlara girince yaptığı sesi yok sayarsak). Koltukları yolcular için rahat(arabama binenlerin dediklerini iletiyorum) . Basmazsan yakıtı uzunyolda 0,20 ytlnin altına iniyor. Yüksek yapısına rağmen viraj dönüş kabiliyeti başarılı. Dahada yazılır bişeylerde, aklıma bunlar geldi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: spirdal

    yeni kasa 307'nin direksiyonu hidroliktir,sert değildir.Araç hızına bağlı olarak yapılmıştır.İlk zamanlar böyle bir his verir ama sonra alışırsın.Biraz kibarca kullanmak gerekir alışana kadar.Benim ifade etmeye çalıştığım dizelleri için geçerlidir (Premium modeli için).Benzinliler hakkında yorum yapamam çünkü kullanmadım.Aracın Konfort modeli yosa Premium mu,dizel mi benzinli mi.Yazarsan memnun olurum.




  • Tek kelime ile. Araştırmacı arkadaşların gözünden nedense kaçmış!!!...

    Peugeot eskiden hatalıydı veya çok azrıza veriyordu amaaaaaa şuan tam 2000den fazla parça değiştirmiş bir araç duruyor karşınızda. Kaliteyi yükseltmek ve hataların giderilmesi açısından gerek olmayan parçalar dahi Vidasından sinyal koluna kadar herşey değiştirilmiş durumda. Varsa Ankarada ihtiyacı olan gelsin benim arabamı feda ediyorum deneme sürüşüne çıkarayım. Yok kardeşim o eskidenmiş yani sorunlu 307 diğer modellerini bilmem kullanmadım ama 307 taş gibi araba. Bu fiyata bu konfor donanım veren başka babayiğitte yok zaten olamazda. Evet şuraya katılıyorum Almanlar çok kaliteli güzel arabalar yapıyorlar Motorda Uzakdoğu sağlamlıkta Alman ve Amerikalılar ama bu peugeot kötü anlamına gelmeeezzzz. Lütfen yazık etmeyin güzelim arabaya gözlüksüz bir bakın. 2000 parçadan bahsediyorum.

    Çuvaldızı şimdi kendime batırayım arabada tek peroblem ithal üzerinde gelen burçlar eski burçlar sarıydı onlar beyazla değişiyor garanti kapsamında başka hiçbir sıkıntı yoook. 2000 parça değişmiş arabada yani tepeden tırnağa yeniden yapılmış ve kelite standartları ünanılmaz değişmiş bakan görür...

    Allah hepimize kazasız belasız günler nasip etsin inşallah.




  • sayıdan emin olmamakla beraber sen verdin diye söylüyorum 2000 parça az değil.vidaları tek tek saydılarsa bilemem.bu da peugeotun ayıbıdır ayrıca.nasıl gözden kaçar 2000 parça?neden 4 sene sonra makyajlanma ihtiyacı doğar?tamamen pazarlama stratejisi başka birşey değil.
    ben bir 2004 307 technoplus sahibiyim.aracımı 0 km aldım ve şu an 40binde.yani 307 kullanmış biri olarak söylüyorum.ön göğüsten gelen gıcırtı (sadece tombul kasislerden yavaşça geçerken), arabanın geri çağırılıp serviste bedava değişen arka süspansiyonuna rağmen gelen ses ve kapıların kapandığında astra focus veya golf gibi tok bi his uyandırmamasından başka hiçbir şeyinden şikayetçi değilim.beni şimdiki aklımla arabayı aldığım güne götürseler bu kusurlarına rağmen yine de 307 derdim.zamanında iç mekanı bu kadar geniş, hele hele ön koltukta büyük ön cam sebebiyle yaşattığı ferahlık duygusunu hiçbir şeye değişmem.istediğiniz kadar çamur atın bir elin beş parmağının beşi de bir değil.elbet sorunluları vardır.çok sorunlu bir araba olabilir ama nazar değmesin şimdiye kadar beni aldığıma pişman ettirecek bir kusuru olmadı.




  • Dostum peugeot o 2000 parçayı hata olduğundan değiştirmemiş dikkatini çekerim. ahatalı olanlarıda değiştirmişler ama yanında 2000 gibi büyük bir rakam parçayıda değiştirmişler. Ayrıca bir çok araç makyaj görüyor bunda bir sakınca olduğunuda düşünmüyorum. Yani bunu geçen yıl yapsalardı geçen yıl alanlarda faydalanırdı ama daha önceki yıl yapsalardı onlarda ama gelecek yıl yapsalardı şuankilerde faydalanamazdı bu biraz karışık bir durum. Olay sadeceşu makyajlandı ve çok yüksek sayıda parça değiştirmişler sadece hata için değil 308 i çıkarmadan evvel bu araçla ilgili tüm soruları ortadan kaldırmak için.
    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    sayıdan emin olmamakla beraber sen verdin diye söylüyorum 2000 parça az değil.vidaları tek tek saydılarsa bilemem.bu da peugeotun ayıbıdır ayrıca.nasıl gözden kaçar 2000 parça?neden 4 sene sonra makyajlanma ihtiyacı doğar?tamamen pazarlama stratejisi başka birşey değil.
    ben bir 2004 307 technoplus sahibiyim.aracımı 0 km aldım ve şu an 40binde.yani 307 kullanmış biri olarak söylüyorum.ön göğüsten gelen gıcırtı (sadece tombul kasislerden yavaşça geçerken), arabanın geri çağırılıp serviste bedava değişen arka süspansiyonuna rağmen gelen ses ve kapıların kapandığında astra focus veya golf gibi tok bi his uyandırmamasından başka hiçbir şeyinden şikayetçi değilim.beni şimdiki aklımla arabayı aldığım güne götürseler bu kusurlarına rağmen yine de 307 derdim.zamanında iç mekanı bu kadar geniş, hele hele ön koltukta büyük ön cam sebebiyle yaşattığı ferahlık duygusunu hiçbir şeye değişmem.istediğiniz kadar çamur atın bir elin beş parmağının beşi de bir değil.elbet sorunluları vardır.çok sorunlu bir araba olabilir ama nazar değmesin şimdiye kadar beni aldığıma pişman ettirecek bir kusuru olmadı.




  • slm arkadaşlar aslında ben 2006 model 1.6 110hp 307 almak üzereydim.ancak bu arabaya yapılan br olumsuz aleştiriden sonra vazgeçtim.yapılan eeleştirilerin çoğu bu arabanın bir takım yerlerinden( arka ön torpido.kapı)gelen gıcırtı tıkırtı gibi seslerdi.bunun dışında yokuşlarda 1.viteste bırakıldığı halde arabanın kayması,direksiyonun sert olması ve fren mesafesinin uzun olmasıydı.ancak arabanın artıları var.buna rağmen bana aynı fiyata astra cdtı mı yoksa 307 1.6 110 hp mı önerirsiniz. teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: petronas06

    Dostum peugeot o 2000 parçayı hata olduğundan değiştirmemiş dikkatini çekerim. ahatalı olanlarıda değiştirmişler ama yanında 2000 gibi büyük bir rakam parçayıda değiştirmişler. Ayrıca bir çok araç makyaj görüyor bunda bir sakınca olduğunuda düşünmüyorum. Yani bunu geçen yıl yapsalardı geçen yıl alanlarda faydalanırdı ama daha önceki yıl yapsalardı onlarda ama gelecek yıl yapsalardı şuankilerde faydalanamazdı bu biraz karışık bir durum. Olay sadeceşu makyajlandı ve çok yüksek sayıda parça değiştirmişler sadece hata için değil 308 i çıkarmadan evvel bu araçla ilgili tüm soruları ortadan kaldırmak için.
    quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    sayıdan emin olmamakla beraber sen verdin diye söylüyorum 2000 parça az değil.vidaları tek tek saydılarsa bilemem.bu da peugeotun ayıbıdır ayrıca.nasıl gözden kaçar 2000 parça?neden 4 sene sonra makyajlanma ihtiyacı doğar?tamamen pazarlama stratejisi başka birşey değil.
    ben bir 2004 307 technoplus sahibiyim.aracımı 0 km aldım ve şu an 40binde.yani 307 kullanmış biri olarak söylüyorum.ön göğüsten gelen gıcırtı (sadece tombul kasislerden yavaşça geçerken), arabanın geri çağırılıp serviste bedava değişen arka süspansiyonuna rağmen gelen ses ve kapıların kapandığında astra focus veya golf gibi tok bi his uyandırmamasından başka hiçbir şeyinden şikayetçi değilim.beni şimdiki aklımla arabayı aldığım güne götürseler bu kusurlarına rağmen yine de 307 derdim.zamanında iç mekanı bu kadar geniş, hele hele ön koltukta büyük ön cam sebebiyle yaşattığı ferahlık duygusunu hiçbir şeye değişmem.istediğiniz kadar çamur atın bir elin beş parmağının beşi de bir değil.elbet sorunluları vardır.çok sorunlu bir araba olabilir ama nazar değmesin şimdiye kadar beni aldığıma pişman ettirecek bir kusuru olmadı.




    ben 2 ay kadar arabam serviste kaldığı için makyajlı peugeot da kullandım.arka amortisörlerinden gelen ses yine aynıydı.bu sebepten ötürü peugeot a milyon tane mail atıldı.hala üstesinden gelemedikleri belli.yüksek sayıda parçayı değiştireceklerine adam gibi amortisör yapsınlar.amortisörleri özel yaptıklarını bilyosun.yani herhangi bir firmaya yaptırmıyorlar.kendileri üretiyorlar.dediğim gibi onca incık cıncıkla (bana göre) uğraşacaklarına adam gibi amortisör yapsalardı.araba makyajlamak ya da bi parçanın daha iisini daha kalitelisini daha kullanışlısını vs vs takmakla olmuyo bu iş.
    bu arada ben bi pug 307 kullanıcısıyım tekrar etmem gerekirse.ve çok da memnunum.2004 senesinde ben arabayı aldığımda ondan yakışıklısı yoktu...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: taylan44

    slm arkadaşlar aslında ben 2006 model 1.6 110hp 307 almak üzereydim.ancak bu arabaya yapılan br olumsuz aleştiriden sonra vazgeçtim.yapılan eeleştirilerin çoğu bu arabanın bir takım yerlerinden( arka ön torpido.kapı)gelen gıcırtı tıkırtı gibi seslerdi.bunun dışında yokuşlarda 1.viteste bırakıldığı halde arabanın kayması,direksiyonun sert olması ve fren mesafesinin uzun olmasıydı.ancak arabanın artıları var.buna rağmen bana aynı fiyata astra cdtı mı yoksa 307 1.6 110 hp mı önerirsiniz. teşekkürler


    acıbademde arkadaşım öyle güzel bi yerde oturuyor ki evin önü yamaç gibi.arabayı oraya parketmek zorunda kalıyorum her gittiğimde hiçbir zaman da böyle bir problemle karşılaşmadım.direksiyon, üzerinde 205/55/16 lastikler olan araca bindiysen diğerine göre daha serttir ki bu da normaldir.fren mesafesi de aracımda gayet iyi.şimdiye kadar şükürler olsun ki bi problem yaşatmadı ki çok kez panik fren yaptığım olmuştur.aynı fiyata astra cdti alabilirsiniz ancak şunu söylemem gerekir ki astra cdti essentia modeli içinde gerçekten radyodan başka hiçbir halt yok =) küçük dayımda 2006 astra cdti essentia var.0 km alındı araç.1. vites ağır geldi bana üstelik çabuk bitiyor (zaten araç 6 ileri.normal bişi).dizellerin çoğunda olduğu gibi ikinci vitese geçip gazı diplediğinizde koltuğa yapıştırıyor ki ben kendi arabamda o ivmeyi yakalayamadım o viteste.ancak iyice devrini alacak öyle =)

    karşılaştırdığınız araçlar çok farklı kategoride.biri 110hp benzinli 1.6, diğeri 90hp cdti 1.3
    yanlış anlamayın ama elma armut kıyaslaması olur bu :)
    sizin için yakıt tasarrufu kriter değilse ben 307 derim.307 deki konfor donanımının yanına bile yaklaşamaz astra (essentia ise)
    ancak bozuk yollarda yol konforu astranın hissedilir derecede iyi.içeri çok daha az ses alıyo.bunda en büyük artı üzerindeki geniş yanaklı ince tabanlı lastikler ve peugeotta bulunmayan sessiz arka süspansiyonun etkisi çok.

    astra cdti 307nin ortalama yarısı kadar tasarruf ettirir size birinde 100 harcarsınız birinde 50 =)

    bu konuda sormak istediğiniz başka bişi varsa iki aracı da şehir içi ve dışında uzun süre kullanmış biri olarak elimden geldiğince yardımcı olurum
    iyi günler :)




  • Ben de aracımda kronik veya mekanik sorunla karşılaşmadım. Her arabada şikayet edecek bişey bulursun. 307deki şikayetlerimi ilettim. Bizdeki vectrada da örneğin soğuk havalarda kasislerde amortisörlerden gıcır gıcır ses geliyor.307de en büyük şikayetim koltuğa oturduğumda arabayla tam olarak bitürlü bütünleşemedim. Örneğin golfünde tipiyle, iç dizaynınla bitürlü bütünleşemiyorum. A3ün direksiyonuna oturdum. Daha biner binmez koltuğun bedeninizi sarışı, ergonomiği bitirdi beni. Astraya binince darlığı hissedince sanki corsaya bindim dedim. 307 kesinlikle sorunlu bir araç değil! İç genişliği sınıfında hiçbir araçta yok. Performansı da hem benzinlide hemde dizelde iyi. Ama benim görüşüm işçilik ve konfor rakiplerinden 1 gömlek geride.
  • Extremeenvy kardeş öncelikle sade ve anlaşılır yorumun için teşekkürler.yorumundan yola çıkarak hem tasarruf hemde konfor olarak astra cdtı enjoy modelinin benim için uygun bi araç olduğu kanaatine vardım.ancak izmirde düşük kilometrede ,temiz bir astra cdtı enjoy yok varsada diğer illere göre çok fiyat vermişler.307 ise iki tane.artık şubata kadar beklicem.ancak araba fiyatları artarmı yükselirmi bi fikrim yok.
  • Extremeenyy kardeş ben 307 1.6 HDI modeli ile astra cdtı enjoy modeli olarak karşılaştırma yapmıştım sanırım yanlıl anlamışsınız.benzinli bir araba almak gibi bir niyetim yok.teşekkürler :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.