Şimdi Ara

308 benzin sıfır mı, dizel ikinci el mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchKisss

    Geçtiğimiz hafta pazarlıkla aldığım fiyat buydu, yeni faturalananlarda yaklaşık 5bin tl zam gelecekmiş. Şu an 167 gibi bir ilk fiyat veriyorlar.
    Bu ay 161 bine alan var, hem de krom cam çerçevesi dahil hocam. Aynı arabadan bende alacağım mayıs ayında. Bu aya yetiştiremedim maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Sorduğunuz seçenekler içinde tabi ki sıfır olanı alınır. 50 bin kmde inanın arabanın başından çoook şey geçmiş olabiliyor.
    Ben geçen sene 2016 model 14 bin kmde nokta boyası olmayan tertemiz 308 aldım. Yine de sayabileceğim olumsuzluklar:

    - Direksiyon derisi sol üst tarafı parlamıştı.
    - Muhtemelen kötü yakıt kaynaklı enjektör şıkırtısı vardı.
    - Direksiyonu park manevrası esnasında çevirirken tak diye bir ses geliyordu.
    - Vites topuzunda 2-3 yerde çok ince de olsa yüzük izi vardı...

    Bu ve benzeri nedenlerden dolayı sıfır varken sıfır alınır. Benzin de rekor derecede ucuzlamışken alın geçin.

    Alternatif dizel arayışı mevcutsa eğer, benim de ilk bakacağım seçenek 2017 sonrası dizel allure + paketli bir araç olurdu.
    Ben de dizelin daha dayanıklı, hatta çok daha dayanıklı olduğunu düşünenlerdenim. Benim süzgecime göre alınabilir 4 araç çıkıyor:https://www.sahibinden.com/peugeot-308-1.6-bluehdi-allure?viewType=Gallery&a5_min=2017&a4_max=50000
    İlker Bey 4 ay önce bir arkadaşım comfort pack + sport pack kırmzı hatasız aracını 130 bine sattı. Hem de 12.000 km de hatasızdı. Şimdi bu rakamları görünce insanın alası gelmiyor gerçekten. Yarın öbür gün 2.el piyasası normale döndüğünde zarar etme olasılığının yüksek olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    O paralara kesinlikle sifir alin hocam para kolay kazanılmıyor elin eskisini bosverin ama 1.2 turbo puretech motorlari iyi arastirin bir ara buji kirma konusu vardi sonra ne oldu bilmiyorum
    Fabrika bujileri değişti 1. 2 120 lik olanlar dahil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır olanı alınır hiç düşünme bile hocam. İkinci elde alacağın araba fiyat olarak neredeyse aynı. Nasıl kullandığını bilemezsin, tercih senin tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    Arıza çıktıktan sonra serviste değiştirilen araçları mı kastediyorsunuz hocam, yoksa belli bir yıldan sonraki değişimden mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrenchKisss -- 24 Nisan 2020; 12:50:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Benim parayla bir derdim yok .Isterse borla çalışsın. Ama dizel araç sahiplerinin en az yarısı dpf sorunu çıktığı zaman parasını verip değiştirmek yerine sanayideki Mahmut ustaya gidiyorlar . Sonra ne oluyor ?
    Azotoksit gazlarını doya doya soluyoruz trafikte .Sebep oldugu en belirgin hastaliklar akciğer kanseri ve kadınlarda dusuk .ikisi de su an bu ülkede çok görülen vakalar .Neden sizce ?
    Devamlı her gün kullandığım aracın trafikte ne yaktığını gayet iyi bilen bir insanım, zaten video çekimide yaparız maksat gır gır olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    İlker Bey 4 ay önce bir arkadaşım comfort pack + sport pack kırmzı hatasız aracını 130 bine sattı. Hem de 12.000 km de hatasızdı. Şimdi bu rakamları görünce insanın alası gelmiyor gerçekten. Yarın öbür gün 2.el piyasası normale döndüğünde zarar etme olasılığının yüksek olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Katılıyorum 170 binler gerçekten afaki rakamlar.
    Belki peugeot 3008lerdeki gibi bi kampanyayla 308 getirse zaten bu rakamlara satacak sıfırını. (Allure)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 24 Nisan 2020; 19:10:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir dizel sevdalısı olarak sıfır benzinli almanızı tavsiye ederim. Hem vergi, hem model, hemde km avantajınız olur dikkatli kullanırsanız dizele göre çok bir farkta yaratmaz yakıtta içinizde rahat eder.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 308 dizeli için alınır diyenlere ithafen aynı motor focusta da var dizel alacaksanız focusu öneririm hem bağımsız süspansiyonunuzda olur. aracım 1.6 tdci fusion kısaca dv6 yani psa ford ortak üretim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrenchKisss

    Arıza çıktıktan sonra serviste değiştirilen araçları mı kastediyorsunuz hocam, yoksa belli bir yıldan sonraki değişimden mi?
    Bülten çıkarmışlar, servise gittiğimde ücretsiz olarak değişim yapmışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartipi K kullanıcısına yanıt
    Otomatik bakıyorum hocam, şanzıman arıza riski düşük olmalı. Bildiğim kadarıyla Powershift en iyi seçeneklerden değil 2. elde.
  • FrenchKisss kullanıcısına yanıt
    O zaman sıfır benzinli alın garantiside olur benzinli motorun torku düşük olduğu için şanzımana daha az yük biner. 1.6 bluehdi lar galiba dv6 olarak geçiyor sorunlu olduğunu düşünen çok ama ben şimdilik bir sıkıntı yaşamadım 220 bin kmde sadece turbo değişti ve enjektör bakımı yapıldı ama ilk sahibiyim yapacağınız km ve kaç yıl kullanmayı planladğınız önemli 2 3 yıl kullanacaksanız benzinli alın ama kullanır satarım derseniz dizel çeyrek altın gibidir. Ama boş paket oluncada keyif vereceğini düşünmüyorum bu benim şahsi fikrimdir karar tamamen size kalmış.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Covid nedeniyle şehir dışına çıkmak sorunlu olduğundan bugün Karabük'te 308 imin (eHDI) rutin bakımını yaptırdım. 1.2 130 hp'lik motor ile ilgili muhabbet gelişti bir anda, özetini yazayım.

    Eski bir ustama gittim, yıllardır yetkiliye gittiğim için uğramamıştım. 18 yıldır tanırım. 18 yıl önce yanında çalışan çırağı şimdi kendisini baya geliştirmiş ve servisin ustası olmuş. Öyle ki bizim usta pek uğramıyor artık herşeyi ona bırakmış.

    Neyse bakım esnasında hocam dedi, bunun turbo benzinli leri de güzel gidiyor.. Dedim nereden biliyorsun.. (Karabükte zaten 5 tane falan 308 T9 var ki bildiiğim kadarıyla hepsi dizel) Ankara'dan birisi 1.2 130hp ile sorun yaşamış. Servis yüksek onarım rakamı çıkarmış. Neyse aralarındaki iletişimi bilmiyorum ama bu genç usta ile görüşmüşler ve gel ben hallederim demiş bizimki.

    Bana olayı fotoğraflarını da göstererek anlattı. Triger kayışı 1.2'lerde yağın içinde çalışıyormuş. Zamanla aşınma, kopan parçalar, biriktikleri filtre gibi bir yer gösterdi telefonunda fotoları hala mevcuttu. Triger kayışının üzerindeki beyaz yazılar bile bu atıkların toplandığı yerde görünebiliyor. Burayı bulup temizlediğinde aracın yeterli yağ basıncı üretememe, dolayısıyla kendini korumaya alıp çalışmama problemi de son bulmuş. Daha detay merak eden olursa kendisine gidip fotoları da alıp iyice tarif etmesini isteyebilirim. Bu motora özel durumu bilmeden çözmüş konuyu, takdir ettim gerçekten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    İlker Bey 4 ay önce bir arkadaşım comfort pack + sport pack kırmzı hatasız aracını 130 bine sattı. Hem de 12.000 km de hatasızdı. Şimdi bu rakamları görünce insanın alası gelmiyor gerçekten. Yarın öbür gün 2.el piyasası normale döndüğünde zarar etme olasılığının yüksek olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Çok uygun fiyattan gitmiş.Böyle araç denk gelseydi alırdım.Yine sanırım o zamanlar DOD da style 8 ileri dizel i 5bin km de en son 150 bine bırakıyorlardı.Uzun süre durdu ama sonra satıldı sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.