Şimdi Ara

308 mi C4 mü (Dizel-Otomatik SIFIR) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
4.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben i30 alırım, diğer 2 modelden çok yakar ama o paraya en dolu araba i30, boş araba her zaman pişmanlık olarak geri döner
  • akustika A kullanıcısına yanıt
    Filo indirimi var. O yüzden daha uygun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Biri fransanin dogusu sochauxdan digeri fransanin kuzeyi paristen. Her ikisi de klasik fransiz çõpü ama sochauxlu olan bi tik daha iyi gibi.

    Fransız çöpü olarak nitelendirme sebebini açıklarmısınız ?

    çünkü elektrik aksamı çok sıkıntı çıkartıyor, iç malzeme kalitesi düşük, ön takım çabuk dağılıyor. anlayacağınız arkadaş 10yıl önceki muhabbetten çıkamamış, otomobil dünyasına uzak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Biri fransanin dogusu sochauxdan digeri fransanin kuzeyi paristen. Her ikisi de klasik fransiz çõpü ama sochauxlu olan bi tik daha iyi gibi.

    Fransız çöpü olarak nitelendirme sebebini açıklarmısınız ?

    çünkü elektrik aksamı çok sıkıntı çıkartıyor, iç malzeme kalitesi düşük, ön takım çabuk dağılıyor. anlayacağınız arkadaş 10yıl önceki muhabbetten çıkamamış, otomobil dünyasına uzak

    Çok ilginç. Ben de bayağı fransız aracı kullandım ama dediklerinize rastlamadım. Ben de 10 yıl geriden geliyorum sanırım. İleride benim de başıma gelir :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birrr

    308 de herşey aynı kalsa, sadece iç kısmını (konsolu,direksiyonu) golf'ten alsalar müthiş araç olurdu.

    308'i 308 yapan zaten o direksiyon ve sıradışı iç mekanı. Golf'ün heyecandan uzak standart konsoluyla 308'in bir esprisi kalmazdı, bu haliyle sıradanlıktan olabildiğine uzak bir otomobil çünkü.

    308'den sonra başka araca bindiğimde direksiyon kamyon hissi veriyor...
  • Aga bişey diyecem kızma dizel otomatik 85000 tl ye mercedes a180 var iyi bakarsan cam tavan da bulabilirsin 2.elde
  • Geçen hafta dizel otm 308 ile test sürüşü yapıp pazarlık yaptım. Cam tavansız active olana 74bin fiyat aldım. Sizin fiyat çok iyi.

    Motor ve şanzuman olarak 308 diğerlerinden daha önde(c4 ile aynı ama c4 eski platform, daha ağır)

    Araç olarak 308 - i30 - c4 derim ama fiyatı ve donanımları da hesaba katarak değerlendirmek lazım. Ben olsam 308 alırdım büyük ihtimal.

    Çok yol yapmıyorsanız 1.2 130hp 308 de güzel bir seçenek olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    i30 un daha iyi olduğunu savunan tecrübeli üyelerimiz konuyu bir de yakıt-performans-şanzıman açısından değerlendirebilirler mi acaba?


    bir kullanıcı olarak ben cevap vereyim aracım 1.6 crdi dct elite paket,

    performans : 136 hp, 300 n/m tork a sahip bir araç ağırlığı rahatlıkla kaldırabiliyor ara hızlanmalar çok başarılı
    şanzıman : 7 ileri dct şanzıman, vites geçişleri sarsıntısız ve yumuşak, kararsızlık yaşamıyor, vites değişimlerini sakin kullanımda düşük devirlerde yaparak yakıt ekonomisi sağlamaya çalışıyor
    yakıt : bu aracın en zayıf noktası yakıt, 2500 km istanbul şehiriçi ortalamam 7.4 lt, rodaj süresinin bitmesiyle bu rakam biraz daha aşağıya inecektir. Rakiplerine göre şehiriçi ortalamada 1-1.5 lt fazla yakacaktır.

    başka bir sorunuzu olursa gözlemlerimi paylaşmaya hazırım




  • aykut467 A kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkürler...

    Bende de sizdeki gibi Honda Civic LPG var, bu LPGden bunaldım, otomatik+dizel bir araca geçmeyi planlıyorum,

    o nedenle bu başlık dikkatimi çekti, fransız araçlarından pek haz etmesemde, genelde şanzıman+performans+yakıt 3lüsü 308 ve C4 te hem olumlu görünüyor.

    Ancak i30 ve Ceed de beğendiğim araçlar, bu durumda sizin yorumunuza istinaden eksileri ise yakıt diyebiliriz...
  • Bazı Hyundai'cı arkadaşlar ne kadar 308 mesajı varsa eksilemiş, gerek yok böyle şeylere

    Ben de eski bir Hyundai sahibiyim.

    Elite Hyundai i30 da geniş iç hacmi ve açılır cam tavanı ile oldukça güzel araç, 308 karşısında bence iyice belirgin olarak öne çıktığı, sivrildiği alanlar da bunlar.

    Fakat;
    Sportif tasarımına tamamen tezat olan o 4 kollu emekli amca işi direksiyonu ve konsoldaki 90'lı yıllardan kalma ucuz görünümlü casio saat ekranlarını değiştirmedikçe plastiği istediği kadar yumuşak olabilir, Allure 308'in kokpitindeki hissi veremiyor. Gerçi yeni modellerde sonunda ortaya güzel bir multimedya ekranı koymayı akıl edebilmişler sanırım ama klima ekranı yine büyüyü bozuyor, iç tasarımını bir türlü sevemiyorum, köklü bir revizyona ihtiyacı var bana göre.

    Merakımdan 1.6 CRDI Elite donanım aracı 1 hafta kiralayıp kullanmıştım, oturma pozisyonunu ve koltuk konforunu da bir türlü beğenemediğim bir araçtı. Bunun dışında yol bilgisayarının kullanışsızlığına da gıcık olmuştum; anlık tüketim pek bir şey anlaşılamayan, rakam okumanın pek mümkün olmadığı bir şekil üzerinde mesela, buna ilave olarak her veriyi görmek için düğmeye basa basa ekran değiştirilen tek satırlı yol bilgisayarları bu tarz araçlarda ucuz kaçıyor. Şöyle güzel grafikli, aynı anda bir kaç veriyi bir arada gösterebilen 3-4 satır ekran koymak bu kadar mı zor? 308'de bunların hepsi bir arada gözünüzün önünde, tek dokunuşla birbiri ile yakın ilişkili her şeyi bir arada görmek mümkün, 307 de bile böyleydi bu. 308'in kadranların ortasındaki ekranı çok daha okunaklı ve kullanışlı. Bir de i30'da verileri sıfırlamak istediğinizde tüm bu ekranları tek tek sıfırlamanız gerekiyor olması da ayrı bir abukluk idi, güncel 2015 kasalarda da böyle değildir umarım.

    308'in süspansiyonları da 1 tık daha başarılı ve araç daha sessiz diyebilirim.

    Tüketim konusuna da pek girmeye gerek yok zaten, sonuçta şu anda sınıfının en az tüketeni 308.

    Bunlar dışında i30 da fiyatına göre gayet rijit ve güzel araba + fiyat/performans bazında hala en başarılı modellerden birisi + C Hatch'ler içinde hala en güzel dış tasarıma sahip araçlardan birisi. Tercih edip etmemek kişinin beğenilerine kalmış, yukarıdaki olumsuzluklar beni iten şeylerdi mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    i30 un daha iyi olduğunu savunan tecrübeli üyelerimiz konuyu bir de yakıt-performans-şanzıman açısından değerlendirebilirler mi acaba?


    Yeni çift kavrama olan euro 6 motorlu i30'lar eski kasaya göre en az %15 az yakıyor

    Şahsi görüşüm 308 almaktan yana ama i30 308'den daha sorunsuz bir arabadır her konuda

    i30'a mutlaka bakılmalı diye düşünüyorum
  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Ceed ile i30, C4 ile 308 bu 2 grup kendi içlerinde aynı alt yapıyı kullanmakta.

    C4, 308 ve İ30 için yorumlar mevcut ancak Ceed için kimse bir yorumda bulunmamış, bildiğim kadarıyla i30 ve Ceed aynı alt yapıyı kullansa da Ceed bir gömlek daha kaliteli denmekte, gerçekten içine oturduğunuzda farklılık hissediliyor...

    bu araç hakkında bilginiz var mı acaba?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Ceed bir arkadaşımda var ama hiç kullanmadım, içine bile oturmadım, bir şey diyemem ama arkadaşım gayet memnun aracından.

    Fotoğraflardan göründüğüne göre iç mekanı, konsolun tasarımı bence i30'dan daha şık. Dıştan da yine yakışıklı bir otomobil.

    Bir de altyapı olarak i30-Ceed aynı fakat C4 henüz yeni platforma geçmedi. Yeni şasiyi kullanan bir tek Picasso ve Cactus var Citroen'de, C4'ü niye bekletiyorlar ben de anlamış değilim.
  • Peugeot 308 Allure Dizel+otomatik+sky pack+ comfort pack Alp Beyaz aldım. pazartesi inşaAllah teslimi yapılacak.
  • eczaci20 E kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun, güle güle kullanın....

    not: son fiyat ne oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Ceed ile i30, C4 ile 308 bu 2 grup kendi içlerinde aynı alt yapıyı kullanmakta.

    C4, 308 ve İ30 için yorumlar mevcut ancak Ceed için kimse bir yorumda bulunmamış, bildiğim kadarıyla i30 ve Ceed aynı alt yapıyı kullansa da Ceed bir gömlek daha kaliteli denmekte, gerçekten içine oturduğunuzda farklılık hissediliyor...

    bu araç hakkında bilginiz var mı acaba?


    izmir"de bir arkadaşta var şehir içinde 10 lt"den aşağıya düşeremiğinden şikayet ediyordu..şehir içinde rahat 11-12 lt"leri görüyor..diğer yönlerden güzel araç..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Ceed bir arkadaşımda var ama hiç kullanmadım, içine bile oturmadım, bir şey diyemem ama arkadaşım gayet memnun aracından.

    Fotoğraflardan göründüğüne göre iç mekanı, konsolun tasarımı bence i30'dan daha şık. Dıştan da yine yakışıklı bir otomobil.

    Bir de altyapı olarak i30-Ceed aynı fakat C4 henüz yeni platforma geçmedi. Yeni şasiyi kullanan bir tek Picasso ve Cactus var Citroen'de, C4'ü niye bekletiyorlar ben de anlamış değilim.

    Yeni kasası çıkmadan şase değişmez C4'te.
  • 308.
  • Bu araçların 2sini kullanmış ve C4le de yolculuk eden biri olarak benim tercihim kesinlikle 308 olurdu.
    Bir kere araç yeni, platform yeni, kasası hafif, tasarımı güzel, aktarması diğer 2 araçtan daha iyi gibi Gözüküyor kağıt üzerinde, fakat i30 yüksek hızlarda daha iyi bir hızlanma sunuyor.
    7dct i30u şehirdışı ağırlıklı 30 35 km kadar kullandım, şanzımanı çok beğendim, gaza azcık bassanız bile 1500 devirde bir üst vitese geçiyor, dsgnin hızına yetişmiş, fakat manuel modda tepkileri biraz geç, 7.viteste gaza hafif dokunun anında vites küçültüp gitmek istiyor, araç oldukça atak.
    EAT6 şanzıman 80 90la giderken anca en üst vitese geçiyor, i30da 70le giderken bir bakıyorsunuz 7ye almış. Fakat i30 yakıt tüketimi açısından beni hayal kırıklığına uğrattı, şehirdışı kasmadan bluehdi ile 4 4.5 yakabiliyorsunuz, i30da bu değer 5.5un altına çok zor düşüyor, karma kullanımda da bu fark en az 1.5 litre olacaktır, 2 litre bile fark edebilir, test edin görün ben tecrübe ettim ona istinaden bunları söylüyorum, i30 maalesef yeni şanzımana rağmen hala çok yakıyor...

    308in süspansiyonları 18 jantlara rağmen iyiydi, özellikle bozuk yoldaki darbe emişi cidden takdir edilecek kadar başarılı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 12 Ağustos 2015; 14:04:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    hayırlı olsun, güle güle kullanın....

    not: son fiyat ne oldu?




    normalde 82490+3280=85770 tl

    79000 tl aldım. umarım çok pahalı almamışımdır :D
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.