Şimdi Ara

308 mi C4 mü (Dizel-Otomatik SIFIR)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
4.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar dizel otomatik sıfır araç alacağım. sizin fikir ve görüşlerinizi almak istiyorum. 1 haftadır araba araştırıyorum. 308 ,C4 ,i30 deneme sürüşü yapma şansım oldu ve tüm araçlar için pazarlık yaptım.içlerinde en zayıf olanı i30. o yüzden onu eledim. bana konfor,ekonomi, iç mekan ferahlığı, ikinci el piyasası açısından yardımcı olacağınızı umut ediyorum. bir de teklif aldığım fiyatların iyi olup olmadığını veya başka bayilerden daha uygun teklif alıp alamayacağımı biliyorsanız söyler misiniz?

    aldığım teklifler

    Peugeot 308 dizel otomatik Active +cam tavan+ön arka park sensörü+arka kamera = 72.000 tl (beyaz)
    Citroen C4 comfort+ tekno plus paket = 71.500 tl (beyaz)
    citroen C4 exclusive = 77.000 (beyaz)

    Hyundai i30 1.6 CRDi ELITE DCT (DİZEL) = 78.300
    Hyundai i30 1.6 CRDi STYLE DESIGN PACK DCT (DİZEL) = 73.800
    Hyundai i30 1.6 CRDi STYLE DCT (DİZEL) = 70.000

    Hyundai leri düşündüğüm için değil sadece arkadaşlarımızdan bilgi sahibi olmak isteyen olursa diye yazdım. sizce nasıl bir tercih yapmalıyım. pazartesi kararımı bildirmem gerekiyor.araçlar adıma opsiyonlu ve beyanlarına göre 1 er adet kalmış. lütfen yardımlarınızı esirgemeyiniz.Neden almalıyım Neden almamalıyım. şimdiden teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eczaci20 -- 8 Ağustos 2015; 17:36:57 >







  • Hyundai i30 1.6 CRDi STYLE DESIGN PACK DCT (DİZEL) = 73.800 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreameren

    Hyundai i30 1.6 CRDi STYLE DESIGN PACK DCT (DİZEL) = 73.800 TL
    C4 de EAT şanzıman mı hocam??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    C4 de EAT şanzıman mı hocam??

    evet tam otomatik iki şansuman da
  • bence 308. diğerlerinden daha yeni bir otomobil. ağırlık, tasarım olarak diğerlerinden daha iyi göreceli olarak. geçen gün 308 dizel otomatiğini test ettim. otomobilde 4 kişiydik, güzergah 5-6 kilometre iniş, 5-6 kilometre yokuş şeklindeydi. araç hiç zorlanmadan devirlendi, çekişi gayet iyidi, hiç zorlanmadı.

    benim pek hoşnut olmadığım nokta ise 308deki direksiyondaki boşluk. elektrikli olduğu için şehiriçi güzel ama yüksek hızlara çıktığında güven hissiyatı azalıyor, hafif kalıyor. aynı olayı 208de de görmüştüm, o da aynı sistemi kullanıyor.

    dediğim gibi 308 diğerlerinden daha hafif, bunun en büyük avantajı konfor olacaktır. süspansiyon sönümlemesini çok beğendim 308'in, oldukça sessiz.

    c4 ve i30 da artık 3 yıldan fazladır piyasada olacaklar. yenilenmeleri 1-2 sene içerisinde gerçekleşecek. şimdi alacağınız c4 veya i30'un aylar sonra test prototipini görmek manevi olarak sizi üzebilir, onu da düşünmek lazım. 308 daha yeni.

    i30 test etmedim ancak güzel otomobil bence, ancak ekonomi düşünüyorsanız bu araç ağırlığından dolayı bir adım geride.

    308in fren pedalında bir boşluk var. 2-3 santim bastığında neredeyse hiç tutmayan frenler bu seviyeden sonra bir anda aniden tutuyorlar, dengesini anlayamadım. aynı aracın 1.2 130 beygirliğini de denediğimde bu sorun vardı. bana kalırsa test aracına mahsus bir durum. bende de yeni i20 var, test aracını denerken fren pedalı titriyordu basınca, benim kendi aracımda bir sorun yok mesela.

    dediğim gibi uzun lafın kısası 308. muhtelemen active donanım sizin alacağınız. eğer manuel otomatik takıntınız yoksa allure manuel alın derim, daha dolu bir otomobil ama otomatiğin kolaylığı tabii tartışılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ohan -- 8 Ağustos 2015; 17:23:25 >




  • eczaci20 E kullanıcısına yanıt
    Hyundai zayıf gerçekten hocam.

    Ben 308 öneririm.

    Yeni çıktığı için piyasası da önde.

    C4 biraz eskidi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Hyundai zayıf gerçekten hocam.

    Ben 308 öneririm.

    Yeni çıktığı için piyasası da önde.

    C4 biraz eskidi.
    C4 ün arka diz mesafesi biraz daha iyi gibime geldi.Bir de Klima tuşlarının manuel olması sanki daha iyi gibi.yolculuk sırasında gözü yoldan ayırıp ekrandan ayar yapmak sakat gibi sanki. dizayn olarak 308 açık ara önde gibi.

    Bu arada Seat Leon Tdi Dsg+led paket içinde 76.250 tl istediler. onu da yazayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczaci20

    C4 ün arka diz mesafesi biraz daha iyi gibime geldi.Bir de Klima tuşlarının manuel olması sanki daha iyi gibi.yolculuk sırasında gözü yoldan ayırıp ekrandan ayar yapmak sakat gibi sanki. dizayn olarak 308 açık ara önde gibi.

    Bu arada Seat Leon Tdi Dsg+led paket içinde 76.250 tl istediler. onu da yazayım

    Alıntıları Göster
    https://www.youtube.com/watch?v=3y8hGE11VjI

    i30 neye göre kime göre zayıf merak içerisindeyim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CnkYgT

    https://www.youtube.com/watch?v=3y8hGE11VjI

    i30 neye göre kime göre zayıf merak içerisindeyim .
    308 mantıklı duruyor.

    c4 biraz eskidi. i30'da 308'in kalitesine yaklaşamaz.
  • 308 alırım ona ısınamamışsam C4 e giderim,i30 bu araçların yanında benim aklıma gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CnkYgT

    https://www.youtube.com/watch?v=3y8hGE11VjI

    i30 neye göre kime göre zayıf merak içerisindeyim .



    malzeme kalitesi hakikaten hem 308 den hemde c4 den daha basit.
  • Yeni 308 çok iyi bir araç, yanına i30 vs yazılmamalı. İkinci eli bir kenara atalım golf ile eşdeğer bazı yönlerden de daha iyi bir araç 308.
  • C4 ün kasası biraz eskidi ama daha yeni makyajlandı. 308 in kasa ise hala güncel. İç hacim önemliyse c4, değilse 308. Her 2 araçta da eat6 tam otomatik şanzıman bluehdi seçeneği var. Tercih sizin.
  • Hocam 308 kesinlikle. Ben de 308 düşünüyorum iyi fiyat almışsınız nerden aldınız fiyatı bir de renk sedef beyaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CnkYgT

    https://www.youtube.com/watch?v=3y8hGE11VjI

    i30 neye göre kime göre zayıf merak içerisindeyim .
    c4'ün içi geniş ama 308'in sürüşü c4'e göre bir hayli iyi ve bir jenerasyon yeni bir araç.
  • Kime gore, neye gore kötü i30 ? Kimse 80 bine yakın verip de malzeme kalitesi kötü araba almaz. Artık kotu araba devri bitti görecelik kavramı başladı .. Önyargıları yikalim..
  • Bende bugün aydın bayii ne telefonda sordum. 71den başlıyor dediler. 3bin tl zam gelmiş euro farkı. 2 bin daha gelecekmiş dediğine göre.
    Ayrıca aurisede zam felmiş gördüğüm kadarıyla. 66ya benzinli olsun madem derken 71bini görünce bende gözümü c4e çevirdim gibi.
    2 gün önce forda gidip dizele para yermez diye benzinli sordum. Donanıma göre 61 64 ve 70 verdiler benzinli otomatik için.
    Eğer kalite farkı yoksa c4 iyi bir seçenek gibi duruyor.
  • Daha estetik,daha yeni teknolojiden dolayı 308 diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Daha estetik,daha yeni teknolojiden dolayı 308 diyorum
    ikisi arasından 308. Ancak bu paralar bu arabalara yazık alacak olsam 2. el 5-10 bin kmde delta arardım 60 bin lira civarına alınır çok rahat.
  • eczaci20 E kullanıcısına yanıt
    Birisi sağolsun - vermiş Marka fanatiği olmayı açıkçası anlamıyorum . ne 308 ne c4 nede i30 kötü bir araç değildir. Hangisi kişinin isteklerini karşılıyorsa en iyi araba odur. 308 C hatchback te başaralı satış grafiği çiziyor ama gel gelelim beni cezbetmiyor arka tarafın ufak olması, arka havalandırma olmaması , en üst donanım'da bile kumaş koltuklar,anahtarsız çalıştırma ,ufacık direksiyon yeni gelen eat6 şanzımanın çalışma karakteri beni kendisinden itiyor . 308 yeni teknolojiler içeriyor olabilir ama bunların hepsinin opsiyon olarak araçta bulunduğunu unutmamak gerekir ibre bu yönde olunca uygun fiyat bulamadığınız taktirde yine cezbedici tarafı kalmıyor . Neyse daha fazla uzatmayayım çok araba araştırdım çok araba test ettim i20,yaris,clio,auris,yaris,308 bunların içinden bir tek i30 dizel elite kendisine çekti
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.