Şimdi Ara

-35 veya -40 derecede dizel araç çalıştırma yöntemleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
2
Favori
17.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Peki türkiye de bulabileceğimiz bir katkı maddesi var mı acaba dizel için donmayı engelleyen?
  • http://dodgeram.org/tech/dsl/FAQ/cold_wx.htm

    burada kerosen ilavesinden bahsediyor ama crdi lere konur mu ki :)))
  • Aslında bu konu hakkında doğu ve güneydoğudaki alay, tugay ve tümenlerdeki kademe sorumlusu rütbelilere danışılabilir. Ben askerliğimi Van Ercişte yaptım kardeşimde Patnos/Ağrı.da. Erciş Van gölü kıyısında olduğundan Patnos.a göre nispeten daha sıcak ancak -35 derece soğuğu gördüm. Bu yeni nesil dizel askeri jipler (Otokar.ın yaptığı jipler) çok sorunsuz bir şekilde çalışıyordu. Patnos daha da soğuk bir yerdi ve kardeşimde araçların problemsiz çalıştığını belirtti. Ancak ne ben ne de kardeşim kademe.de çalışmadığımız için bu araçların nasıl böyle problemsiz çalıştığı hakkında bir fikir sahibi olamadık. Hele ki Mercedes Unimog.lar Tendürek dağlarının eteklerine kadar giderlerdi. Tabi bunlar askeri araç ve muhakkak problemsiz ve sorunsuz çalışmaları gerek. Bahsettiğiniz bu sistemlerin bir türevi belki bu araçlarda kullanılıyordur.
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene
    ve şu sitenin
    http://www.epa.gov/diesel/presentations/keroseneblding.pdf
    çevirilerinde kullanıldığı yazıyor açıkcası yogunlugu filan mazota çok yakın ben bu sene sık sık kullandım Allaha şükür şimdilik bi sıkıntıda yaşamadım yinede son karar araç sahiplerinin




  • Hort Timi son sürat ile devam ediyor.
  • 2008 kışı 1,3 mj aracımı soğuklar başlayınca dondu. çalışmıyor.
    izolasyon malzemesine sardım.
    elektirkli battaniyeye sardım.
    pürmüz(alev makinası ile alttan ısıtma) kullandım.
    olmadı.
    aralık 15 şubat 15 arası,
    erzurumda, dışarda park etmiş dizel araçlar çalışmıyor.
    sadece pejo servisinin bir çözüm bulduğunu öğrenmiştim.
    fiat servisine bu durumu ilettim, ilgilenmediler.
    ben de pes ettim.
    allahtan erzurumdan taşındıkta kurtulduk.
    kalanların allah yardımcısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derememo -- 23 Mart 2012; 12:54:49 >
  • Çok iddialı bir derece. Konyada yıllar önce(15-16) birkaç sefer -15 derecelerde kamyon(77 çolak vites Ford, 22-190 Man, 2520 Merso, 214-26 dev Fatih) çalıştırmışlığım var ama bu dereceleri bilmiyorum. Kışın ve yazın ayrı termostat kullanıyorduk. Kamyonun altında çıra ve gazete ile ateş yakıyor, onun dışında tüplü pürmüz müydü öyle birşeyle boruları ısıtıyorduk. Bir de sobanın üstünde ısınan güğümle suyu sefertasına koyup radyatöre falan sıcak su çalıyorduk. Denemedim ama duyduğum kadarıyla yakıt tankına ispirto koyuyorlardı minibüsçüler falan.
  • Kanada'da depoya isitici gibi bisey sallandiriyormuslar. Arkadas butun arabalara kablo cekmisler. Gordugumde o goruntuye cok sasirmistim diyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışın dizel araçların daha kolay çalışması için mesela: 60 lt. depoya 5-6 litre gazyağı koyarsanız problem yaşamazsınız.Araca hiçbir zararı yoktur...
  • Konyada askerken dizel araclari kapali bir yere parkediyor ve bir şoför nöbetçi oluyor. İki saatte bir calistiriyordu araclarin hepsini.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Litvanya da iki yil yasamis bir yakinim herkesin garaji olduğunu. Gece mümkün olduğunca disarda araç birakilmadigini söylemişti. Disarda birakacaklar da isitma sistemi kullaniyormus.

    Nüfus fazla yoğun degilmis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.