Şimdi Ara

-35 veya -40 derecede dizel araç çalıştırma yöntemleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
2
Favori
17.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu sistemin detaylarını bulabilirmiyiz , işe yarar sanıyorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: Fiatci


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    acaba şöyle alevli bir ateş yakmadan depoyu falan dışarıdan ısıtabilecek japon buluşu gibi şeyler mevcut değil mi?



    Malesef..yurt dışında yakıt sistemini elektrik gücüyle sürekli sıcak tutyan sistemler var hatta bi yabancının arabasında gördüm hayret ettim ama türkiyede yok bildiğim kadarıyla...bunuda öyle bir yapmışlarki araç commonrail kütüğün giriş ve çıkışında bu parça duruyor ve belli sıcaklıklara düşünce depodaki mazot veya motor bölümü devreye girip mazotu ısıstıp depoya sirkülasyon yapıyor ama fiyatı nedir ne değildir bilmiyorum...




  • maalefes şirket 10 adet 4x 4 ve 5 adet 4x2 navara aldı bile .Bundan sonra ancak nissan kullanma zorunlulumuz var şantiye istasyonlarında.
    Niva ya hiçbir lafım yok.Basit ve bu iklim için biçilmiş kaftan

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    yazdığımı nedense kimse iplememiş vezir diyorumki al bir niva bak keyfine ne donar ne yolda kalır...
  • Onu arıyorum sabahtan beride bulamadım..bakıyorum ama....
  • ya buna harbi fena güldüm. ne bu ya. eroin alışkanlığı filan gibi mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: özkoçak
    Eskiden depoya bir miktar benzin konularak donması engellenmeye çalışılır ve çalıştırma anında da eter sıkılırdı. Ancak bir süre sonra motor etere alışır sıcak havada bile isterdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    ya buna harbi fena güldüm. ne bu ya. eroin alışkanlığı filan gibi mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: özkoçak
    Eskiden depoya bir miktar benzin konularak donması engellenmeye çalışılır ve çalıştırma anında da eter sıkılırdı. Ancak bir süre sonra motor etere alışır sıcak havada bile isterdi.






    gerçekten öyle etere alışan motor sürekli istiyor... o doğru.....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    maalefes şirket 10 adet 4x 4 ve 5 adet 4x2 navara aldı bile .Bundan sonra ancak nissan kullanma zorunlulumuz var şantiye istasyonlarında.
    Niva ya hiçbir lafım yok.Basit ve bu iklim için biçilmiş kaftan

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    yazdığımı nedense kimse iplememiş vezir diyorumki al bir niva bak keyfine ne donar ne yolda kalır...




    15 tane navar alabiliosa şirket zengin olmalı bence bi tanede niva alın, neki 20 milyar falan. navaralardan biri yolda kalır bir terslik olursa allah korusun niva gider kurtarır...
  • webasto (sulu tip) olmalı
    su ayırıcı separ yakıt filtresi olmalı
    kızdırma bujisi olmalı
    ayrıca yakıt deposu rezistansı olabilir
    ama bu soğukta aküde kısa sürede bitebilir harici start prizi olmalı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    maalefes şirket 10 adet 4x 4 ve 5 adet 4x2 navara aldı bile .Bundan sonra ancak nissan kullanma zorunlulumuz var şantiye istasyonlarında.
    Niva ya hiçbir lafım yok.Basit ve bu iklim için biçilmiş kaftan

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    yazdığımı nedense kimse iplememiş vezir diyorumki al bir niva bak keyfine ne donar ne yolda kalır...




    15 tane navar alabiliosa şirket zengin olmalı bence bi tanede niva alın, neki 20 milyar falan. navaralardan biri yolda kalır bir terslik olursa allah korusun niva gider kurtarır...


    bu amacla kullanılacagını bilse lada bedava verir o nivayı bence.
    20000 liraklık niva 1 trilyonluk navaraları kurtarmak için alınıyor
    Bundan iyi reklam mı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crein -- 29 Haziran 2006; 22:26:33 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: crein

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    maalefes şirket 10 adet 4x 4 ve 5 adet 4x2 navara aldı bile .Bundan sonra ancak nissan kullanma zorunlulumuz var şantiye istasyonlarında.
    Niva ya hiçbir lafım yok.Basit ve bu iklim için biçilmiş kaftan

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    yazdığımı nedense kimse iplememiş vezir diyorumki al bir niva bak keyfine ne donar ne yolda kalır...




    15 tane navar alabiliosa şirket zengin olmalı bence bi tanede niva alın, neki 20 milyar falan. navaralardan biri yolda kalır bir terslik olursa allah korusun niva gider kurtarır...


    bu amacla kullanılacagını bilse lada bedava verir o nivayı bence.
    20000 liraklık niva 1 trilyonluk navaraları kurtarmak için alınıyor
    Bundan iyi reklam mı olur


    gece gece güldürdün beni allahda seni güldürsün, harbi müthiş bir fikir. hani bir reklam vardı adamın gömleği ferrari kokusu ferrari arabası ferrari yola çıkıyo porsche geçio bizde öyle bir reklam çeksek navara böle dağda taşta, sonna kalıyo niva geliyo kurtarmaya offf çok ii yaaa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lord of chaos -- 30 Haziran 2006; 0:39:13 >




  • mekanik olarak off-road testlerini yaptım ,araçlar mükemmel yol tutuş güç falan açısından lada niva ile karşılaştırmak bile hata.Ancak dedim yaa kışın ne olacak onu göreceğiz, ben sadece bilinen bir aksesuar falan varsa alınsın diye bastırmak istiyorum.Yoksa range-rower ler varmış daha önce şantiyede onlar da donuyormuş .Bunu söyleyince formenler bende bir şüphe oluştu.

    Berak etmeyin gerçekten firma çok beleşe alıyor araçları bizim şirket için özel kanun var, KDV, ÖTV ve damga vergisinden muaf .
    Bunun yanında üst düzey müdürler için 20 adet toyota da aldılar.Benim şahsi görüşüm passat 1.9 dizel alabilirlerdi ,nasıl olsa piyasanın yarı fiyatına alınıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: crein

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    maalefes şirket 10 adet 4x 4 ve 5 adet 4x2 navara aldı bile .Bundan sonra ancak nissan kullanma zorunlulumuz var şantiye istasyonlarında.
    Niva ya hiçbir lafım yok.Basit ve bu iklim için biçilmiş kaftan

    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    yazdığımı nedense kimse iplememiş vezir diyorumki al bir niva bak keyfine ne donar ne yolda kalır...




    15 tane navar alabiliosa şirket zengin olmalı bence bi tanede niva alın, neki 20 milyar falan. navaralardan biri yolda kalır bir terslik olursa allah korusun niva gider kurtarır...


    bu amacla kullanılacagını bilse lada bedava verir o nivayı bence.
    20000 liraklık niva 1 trilyonluk navaraları kurtarmak için alınıyor
    Bundan iyi reklam mı olur




  • 99 da belgesel için kars çıldıra gittik çıldır gölü 80cm buz kışın kars çıldır arasında -40 derece filandı araç giderken mazot dondu kaptan bildiği için arabada tüp ve pürmüz vardı onunla ısıttı boruları depoyu ve çalıştırdı.Ama bu sizin
  • ARKADAŞLAR BEN -48 C DERECEYİ GÖRDÜM VAN CİVARINDA MAZOT VS DONMAYAN BİŞEY KALMADI... YAHU KAŞLARIM DONMUŞTU ÇOK İYİ HATIRLIYORUM... AKAN SU DONDU AKAN... ÇEŞME AKARKEN DONMUŞTU....
  • peki biz nasılçalıştıracağız bu arabaları bu soğuklarda yahu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    peki biz nasılçalıştıracağız bu arabaları bu soğuklarda yahu



    ya kaloriferli garaja koyacan yeniş nesilleri yada sıcak bi tamirhaneye girip bekliyecen...
  • o suda bile gidiyo o garip bisey zaten
    quote:

    Orjinalden alıntı: lord of chaos

    arkadaşım rusya için -40 derece gayet normal bir derece ve lada niva ları bilirsin çok konforsuzdur ama eşşeğin bile gidemiyceği yollarda gider tuz pistinde range rover a açık ara fark attı dağa vur taşa vur banamısın demez ve parçası çok ucuz. tek aklıma takılan türkiyeye gelen modellerde farklılık varmı bilmiyorum, eğer varsada rusyada ithal edin nivayı gümrük işlemleri biraz uzun ve yorucu oluyo ama insan canından bahsediyoruz heralde uğrşırsınız lada nivada öyle bir kalorifer varki - 40 da içindekiler tişörtle oturabilir. umarım yardımcı olabilmişimdir.
  • erzurumda askerken kışın unimog kamyonları çalıştırmak için hava filitresinin oraya bi gaz dolu tüp takıyorduk araçlar hemen çalışıyordu.
  • 207 hdi aldık bakalım nolacak bu kış, van çaldıran'da geçen sene eksi 49--50 oldu 3 gün, benzinliler bile çalışmadı, daha doğrusu kapısını açıp içine girebilseydik belki çalıştırırdık :)) fitilleri paralamayalım dedik.
  • peki nasıl çalışıyor bu dizeller , yöntemleri nedir xkut
  • erzurumda yılbaşından 1 gün önce felan bulundum , saat 18 den sonra sanki hayat duruyor . Sabah caddy uğraşmadan çalıştıydı , gün içinde karlıova ya geçerken tırcılardan biri ile muhabbetim esnasında depodan motora geçen hortum üzerindeki kağıt filitrelerin mazottaki sudan dolayı donduğunu bunu bypass ederek sorunu aştıklarını depoyu dolu tutarak donma etkilerini azaltmaya çalıştıklarını ama yinede önüne geçemediklerini öğrenmiştim . Civarda bir benzincide çay içerken sahibinden sabah adamın birinin motoru alttan ateş yakarak ısıtmaya çalışırken minibüsü yaktığını duydum , adam bizim pompalar donuyor bırak arabada donsun diyordu. Karlıovada ise caddy resmen dondu 2800 devirlere ulaştımı kalınlaşmış mazot yetemiyor tekliyordu tırmanışlarda basamazssın basmayınca araba bir üst vitesi çekemez çok zahmetli yoldu ya , hani dursan kalkamayacaksın bahara kadar kalacaksın sanki......ki kalıpta kapıları kilitleyip gidenler olmuş . Dönüşte araba taa kayseride normale döndüydü.




  • lada samaranın motor bloğunun sivasta içindeki suyun (antifiriz yetersiz olsa gerek) donmasından mütevellit ayrıldığını duymuştum..blok çatlayabiliyo demekki..

    enişteninde doblonun depo donuyo kayseriden gelirken istop ede ede geliyo..benzinlikte demişler abi benzin doldur diye 10litre benzin karıştırmışlar mazota sorun çıkmamış daha ama katkıları var tabiki..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.