Şimdi Ara

35 yasindan sonra scooterdan vitesliye gecis ! :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun yillar trafikte schooter ve araba tecrübem olmasina ragmen vitesli motorlara pek ilgi duymadim ( Genelde sehir ici ve kisa mesafe kullandigim icin ) ama simdi bu aralar nedense kasinti basladi ve vitesli motor almak istiyorum. Naked- veya chooper tarzi bi motor istiyorum ! Soruya gelince Vitesli motora hangi model ile baslamaliyim. YBR 125 falan mi yoksa kendime güvenip 600 lük bi naked veya chooper ile baslasam mi? Bütce sorun degil Her türlü fikre acigim!

    Tesekkürler



  • Maxi Scooter dan devam edin, vitesli şehir içinde sıkıntı olur hele öyle 600 lük falan ağır bir şey asla almayın. millet onları bırakıp Scooter a geçiş yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Maxi Scooter dan devam edin, vitesli şehir içinde sıkıntı olur hele öyle 600 lük falan ağır bir şey asla almayın. millet onları bırakıp Scooter a geçiş yapıyor.
    usttekı arkadas dogru soylemıs katılıyorum fakat ıllada vıteslı oalcaksa 600luk yanlıs secım,ybr 125 gıbı yada hero hunk gıbı nıspeten daha rahat ve konforlu kolay kullanım secılmelı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Maxi Scooter dan devam edin, vitesli şehir içinde sıkıntı olur hele öyle 600 lük falan ağır bir şey asla almayın. millet onları bırakıp Scooter a geçiş yapıyor.

    Simdi sehir icinde kullanmak icin degil zevk icin kullanmak istiyorum! Hafta sonu gezmesi icin! Önce bende dusundum xmax 400 luk alayim falan ama nedense schooter tarzi istemiyorun! Simdiden motor montu ayakkabisini bile aldim ama daha motor konusunda kararsizim!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki inazuma o zaman ideal seçim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi bakayim suzuki ye nasil bi seymis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yibir ve cibifdan uzak durun. Hero tsport , suzuki inazuma, bajaj pulsarlar bunlara bi goz atin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hubalahubhub

    Yibir ve cibifdan uzak durun. Hero tsport , suzuki inazuma, bajaj pulsarlar bunlara bi goz atin derim.

    Hocam neden güzelim japonlar varken hintlere yönlendiriyorsunuz sebebini öğrenebilir miyiz
  • Ayni soru benimde aklima geldi :) ama düsup kalkmak icin pahali mi olur diye belki öyle tazdi arkadas!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok bence ederinden fzla paha bicmisler. İkiside 6bin kusur TL etmez. Cibif150 ve Yibir125 6000 kusur edecek araclar mi sizce? Mesela bu iki arkadasi tercih edenler hep almadan daha nasil satarim hesabindalar bence bu bile basli basina tercih disi olmalarina neden.
    Kaldi ki bence bu kadar eski model iki aracin hala daha Turkiye de bu denli yuksek fiyattan satiliyor olmasi Turk milletine karsi yapilan bir ahlaksizliktir. Bu iki modeli onerip aldirarak hem yeni modellerin getirilmesi engelleniyor hemde bu dinozor rutbesindeki iki aracin satis fiyati yukseliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hubalahubhub

    Yok bence ederinden fzla paha bicmisler. İkiside 6bin kusur TL etmez. Cibif150 ve Yibir125 6000 kusur edecek araclar mi sizce? Mesela bu iki arkadasi tercih edenler hep almadan daha nasil satarim hesabindalar bence bu bile basli basina tercih disi olmalarina neden.
    Kaldi ki bence bu kadar eski model iki aracin hala daha Turkiye de bu denli yuksek fiyattan satiliyor olmasi Turk milletine karsi yapilan bir ahlaksizliktir. Bu iki modeli onerip aldirarak hem yeni modellerin getirilmesi engelleniyor hemde bu dinozor rutbesindeki iki aracin satis fiyati yukseliyor.

    Dogru bi tespit +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hubalahubhub

    Yok bence ederinden fzla paha bicmisler. İkiside 6bin kusur TL etmez. Cibif150 ve Yibir125 6000 kusur edecek araclar mi sizce? Mesela bu iki arkadasi tercih edenler hep almadan daha nasil satarim hesabindalar bence bu bile basli basina tercih disi olmalarina neden.
    Kaldi ki bence bu kadar eski model iki aracin hala daha Turkiye de bu denli yuksek fiyattan satiliyor olmasi Turk milletine karsi yapilan bir ahlaksizliktir. Bu iki modeli onerip aldirarak hem yeni modellerin getirilmesi engelleniyor hemde bu dinozor rutbesindeki iki aracin satis fiyati yukseliyor.

    Fiyatın biraz ederinin üstünde olduğu doğru ama eski olması küçümsenmesi için bir sebep değil aksine kullanıcıların güvenini kazanmış aletler. Fiyatının ederinin üstünde olmasının en büyük sebepleri de kaliteli firma olması ve de çin tayvan hint vs. motorlarına göre daha uzun ömürlü olması. Daha fazla servisi olması ve servislerinin daha ilgili ve kaliteli olması.Bu yüzden de ikinci elde değer kaybetmiyor.
    Alan zaten satma işini düşünmeden başlangıç motoru almaz. Bu yüzden tercih edilmesi de maddi açıdan da zararsız oldugunu gösterir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ingvar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, benm burada ozellikle eski diye vurgulamamdaki kasit size sunulan urunun ustunde tuketiciyi onemsediklerini gosterir hicbirsey yapmadan devamli fiyat yukselterek satma politikasini yermekti. Ne de olsa alirlar mantigiyla ayni urunu birkac makyajla getirip onumuze daha yuksek fiyattan koyuyorlar. Baslangic icin alinan bir aracin sonraki asamada satisini dusunmek tabiki normal karsilanabilir ama insanlar daha almadan kullanmadan satma derdindeler bu da ayni yukarfaki mevzubahis edilen fiyat/performans stratejisiyle alakali cunku alacak ksii sunun frkinda ben bu motoru 6200 e aldim 6 ay sonra 6500 a satarim nedeni de plaka ruhsat vs ugrasma bin git daha bak rodajda hatta rodahi da yaptim sen zahmet etme ;). Simdi burdaki mantiksizligi gorebiliyor musunuz?
    Kaldi ki hero yu ele alalim servis ve ilgi bakimindan citayi yukselttiler ama adamalrin en guclu motoru yamahanin en dandik motoruyla nerdeyse ayni fiyatta. O da servis buda. Servis kistasi vs fiyat arttirimnda kaale alinacak sonraki hususlar bence cunku ben gokceadada yamaha servisi gormuyrm mugla da da bir tane filan vardi oda bizim yazliga uzakti ee simdi ben hangi servis yayginligina bu parayi vermis oldum ben bir servis icin sehir degistirecek kadar yol yapacaksam o servisin bana hayri mi olur?

    Ayrica japon diyoruz ama cin uretimi aracalr bunlar. Ayni fabrikada hero da aracını yapiyor honda da ee simdi hero kalitesiz tmm honda da aybi fabrikadan cikiyor ne yapacaz?
    Bakimlarini yapar ilk gunku gibi bakarsan elektronik esyanin omru uzar ama sen araca bakim yapma zorunluluktan temizle bakima sok sonra da bu cin mallari cok dandik hintliler cok dandikmis, oyle bisey yok sende bakimini yap temizligini yap bak bakalim nasil uzun omurlu oluyor. Zaten hepsi cin mali esasinda.

    Cok tercih edilmesi de cok fazla onerilmesinden kaynakli baska bisey degil. Zamanında fiyat makulken kuryeler va almislar ee simdi seçenek cok bi gidin arastirin kuryeler yeni arac aldıklarında hint mali araçları nasil tercih ediyor gorun. Yamahanin bisikletine verecegi parayi daha guclu makineye veriyor ustune cebinde parasi kaliyor. Az daha koy ybr al mazide gecerliligi olan bir cumle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hubalahubhub -- 3 Ağustos 2016; 17:42:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hubalahubhub

    Merhaba, benm burada ozellikle eski diye vurgulamamdaki kasit size sunulan urunun ustunde tuketiciyi onemsediklerini gosterir hicbirsey yapmadan devamli fiyat yukselterek satma politikasini yermekti. Ne de olsa alirlar mantigiyla ayni urunu birkac makyajla getirip onumuze daha yuksek fiyattan koyuyorlar. Baslangic icin alinan bir aracin sonraki asamada satisini dusunmek tabiki normal karsilanabilir ama insanlar daha almadan kullanmadan satma derdindeler bu da ayni yukarfaki mevzubahis edilen fiyat/performans stratejisiyle alakali cunku alacak ksii sunun frkinda ben bu motoru 6200 e aldim 6 ay sonra 6500 a satarim nedeni de plaka ruhsat vs ugrasma bin git daha bak rodajda hatta rodahi da yaptim sen zahmet etme ;). Simdi burdaki mantiksizligi gorebiliyor musunuz?
    Kaldi ki hero yu ele alalim servis ve ilgi bakimindan citayi yukselttiler ama adamalrin en guclu motoru yamahanin en dandik motoruyla nerdeyse ayni fiyatta. O da servis buda. Servis kistasi vs fiyat arttirimnda kaale alinacak sonraki hususlar bence cunku ben gokceadada yamaha servisi gormuyrm mugla da da bir tane filan vardi oda bizim yazliga uzakti ee simdi ben hangi servis yayginligina bu parayi vermis oldum ben bir servis icin sehir degistirecek kadar yol yapacaksam o servisin bana hayri mi olur?

    Ayrica japon diyoruz ama cin uretimi aracalr bunlar. Ayni fabrikada hero da aracını yapiyor honda da ee simdi hero kalitesiz tmm honda da aybi fabrikadan cikiyor ne yapacaz?
    Bakimlarini yapar ilk gunku gibi bakarsan elektronik esyanin omru uzar ama sen araca bakim yapma zorunluluktan temizle bakima sok sonra da bu cin mallari cok dandik hintliler cok dandikmis, oyle bisey yok sende bakimini yap temizligini yap bak bakalim nasil uzun omurlu oluyor. Zaten hepsi cin mali esasinda.

    Cok tercih edilmesi de cok fazla onerilmesinden kaynakli baska bisey degil. Zamanında fiyat makulken kuryeler va almislar ee simdi seçenek cok bi gidin arastirin kuryeler yeni arac aldıklarında hint mali araçları nasil tercih ediyor gorun. Yamahanin bisikletine verecegi parayi daha guclu makineye veriyor ustune cebinde parasi kaliyor. Az daha koy ybr al mazide gecerliligi olan bir cumle.


    Değişikliğe uğratmamaları hakkında size katılıyorum. Yamaha bir kere değiştirdi kasa şeklini şu an aynı şekilde devam hondaysa sticker değiştirip satıyor.

    Kuryelerin altında şu sıralar hint motorları var ve hor kullandıklarını herkes biliyor. Bu yüzden ikinci eli alınır mı bilemiyorum o motorların güvenilip de.

    Ayrıca ybr ler yüz bin küsür km yi çok rahat görüyor tıkır tıkır işleyerek. Ayrıca dünya turu görmüş motor ve görmeye de devam ediyor. Daha yeni olarak dünya turuna çıkan bi çift var 2 adet ybr ile, şuradan bakabilirsinizwww.instagram.com/ride2world




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    Uzun yillar trafikte schooter ve araba tecrübem olmasina ragmen vitesli motorlara pek ilgi duymadim ( Genelde sehir ici ve kisa mesafe kullandigim icin ) ama simdi bu aralar nedense kasinti basladi ve vitesli motor almak istiyorum. Naked- veya chooper tarzi bi motor istiyorum ! Soruya gelince Vitesli motora hangi model ile baslamaliyim. YBR 125 falan mi yoksa kendime güvenip 600 lük bi naked veya chooper ile baslasam mi? Bütce sorun degil Her türlü fikre acigim!

    Tesekkürler

    Ustadim, scoter yeterince kullandigina inaniyormusun..? Denge sorunlarini cozdun mu... ? Her firsat da ayagini yere mi koyarsin yoksa ayaklarini hic oynatmadan dengeni bulup yola devam edermisin...? kullandigin scooter arar ara sana cok agir geliyor mu...?

    Scoter in agir geldigi anlar oluyor ise, alacagin motor 150 cc olsun lutfen. Yok eger denge sorunum yok, agirlik sorun olmadi simdlye kadar, scoter ile 4000-5000km deneyim edindim diyorsan 250cc nisbeten tork degeri dusuk bir motor ile devam etmek iyi fikir olur.
    Boy kac bilmiyorum. Pulsar 200 NS ile verimli bir vitesliye gecis donemi yasayabilirsin. Odeyecegin para motorun parasidir. Honda, Yamaha icin odenen paranin buyuk kismi marka degeri icindir aslen, motor fiyati degildir. Eklemekde fayda var ki ; Bu cok guclu motorlar icin uygun olmayan bir degerlendirmedir. 600, 750,.....icin kriterler cok daha baska.
    Boy 1.70 in altinda ise bozuk yollarda park ederken, yokusta kalkarken sorun yasayabilirsin. O durumda sele yuksekligi dahadusuk bir secenek iyi olabilir.
    Suzuki İnazuma iyidir fakat oncesinde daha dusuk profilli bir motor ile 3000-4000 km deneyim iyi olur. Cunku inazuma sinifinda oldukca agir bir secenektir. 183 kg lik agirlik bircok yol sarti icin ciddi deneyim gerektirir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SX4-MATIC


    quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    Uzun yillar trafikte schooter ve araba tecrübem olmasina ragmen vitesli motorlara pek ilgi duymadim ( Genelde sehir ici ve kisa mesafe kullandigim icin ) ama simdi bu aralar nedense kasinti basladi ve vitesli motor almak istiyorum. Naked- veya chooper tarzi bi motor istiyorum ! Soruya gelince Vitesli motora hangi model ile baslamaliyim. YBR 125 falan mi yoksa kendime güvenip 600 lük bi naked veya chooper ile baslasam mi? Bütce sorun degil Her türlü fikre acigim!

    Tesekkürler

    Ustadim, scoter yeterince kullandigina inaniyormusun..? Denge sorunlarini cozdun mu... ? Her firsat da ayagini yere mi koyarsin yoksa ayaklarini hic oynatmadan dengeni bulup yola devam edermisin...? kullandigin scooter arar ara sana cok agir geliyor mu...?

    Scoter in agir geldigi anlar oluyor ise, alacagin motor 150 cc olsun lutfen. Yok eger denge sorunum yok, agirlik sorun olmadi simdlye kadar, scoter ile 4000-5000km deneyim edindim diyorsan 250cc nisbeten tork degeri dusuk bir motor ile devam etmek iyi fikir olur.
    Boy kac bilmiyorum. Pulsar 200 NS ile verimli bir vitesliye gecis donemi yasayabilirsin. Odeyecegin para motorun parasidir. Honda, Yamaha icin odenen paranin buyuk kismi marka degeri icindir aslen, motor fiyati degildir. Eklemekde fayda var ki ; Bu cok guclu motorlar icin uygun olmayan bir degerlendirmedir. 600, 750,.....icin kriterler cok daha baska.
    Boy 1.70 in altinda ise bozuk yollarda park ederken, yokusta kalkarken sorun yasayabilirsin. O durumda sele yuksekligi dahadusuk bir secenek iyi olabilir.
    Suzuki İnazuma iyidir fakat oncesinde daha dusuk profilli bir motor ile 3000-4000 km deneyim iyi olur. Cunku inazuma sinifinda oldukca agir bir secenektir. 183 kg lik agirlik bircok yol sarti icin ciddi deneyim gerektirir.

    Dostum mesajin icin tesekkür ederim. Daha önce scooter'da 7-8 bin km deneyimim oldu. Boyum 1,77 ve En son 2013 bws 125 vardi bende. Denge ve agirlik konusunda sikinti cekecegimi sanmiyorum ama vites kombinasyonunda baslarda sanirim biraz zorluk olacak gibi!
    Sanirim inazuna bana göre iyi bi baslagic olacak cünkü agirligi büyük motora geciste bana göre bir nevi hazirlik olacak! Oturus pozisyonu, 250 cc olusu,gaz tepkisi ve rahatligi motor acemiligi degilde vites acemiligi cekenlere bi nebze olsun yardimci olur gibime geliyo! AEA 'da bi iki test sürüsü izledim inazuma hosuma gitti ! Artik sonra kismet olursa mt07 ,z800 diye devam ederim ins :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    quote:

    Orijinalden alıntı: SX4-MATIC


    quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    Uzun yillar trafikte schooter ve araba tecrübem olmasina ragmen vitesli motorlara pek ilgi duymadim ( Genelde sehir ici ve kisa mesafe kullandigim icin ) ama simdi bu aralar nedense kasinti basladi ve vitesli motor almak istiyorum. Naked- veya chooper tarzi bi motor istiyorum ! Soruya gelince Vitesli motora hangi model ile baslamaliyim. YBR 125 falan mi yoksa kendime güvenip 600 lük bi naked veya chooper ile baslasam mi? Bütce sorun degil Her türlü fikre acigim!

    Tesekkürler

    Ustadim, scoter yeterince kullandigina inaniyormusun..? Denge sorunlarini cozdun mu... ? Her firsat da ayagini yere mi koyarsin yoksa ayaklarini hic oynatmadan dengeni bulup yola devam edermisin...? kullandigin scooter arar ara sana cok agir geliyor mu...?

    Scoter in agir geldigi anlar oluyor ise, alacagin motor 150 cc olsun lutfen. Yok eger denge sorunum yok, agirlik sorun olmadi simdlye kadar, scoter ile 4000-5000km deneyim edindim diyorsan 250cc nisbeten tork degeri dusuk bir motor ile devam etmek iyi fikir olur.
    Boy kac bilmiyorum. Pulsar 200 NS ile verimli bir vitesliye gecis donemi yasayabilirsin. Odeyecegin para motorun parasidir. Honda, Yamaha icin odenen paranin buyuk kismi marka degeri icindir aslen, motor fiyati degildir. Eklemekde fayda var ki ; Bu cok guclu motorlar icin uygun olmayan bir degerlendirmedir. 600, 750,.....icin kriterler cok daha baska.
    Boy 1.70 in altinda ise bozuk yollarda park ederken, yokusta kalkarken sorun yasayabilirsin. O durumda sele yuksekligi dahadusuk bir secenek iyi olabilir.
    Suzuki İnazuma iyidir fakat oncesinde daha dusuk profilli bir motor ile 3000-4000 km deneyim iyi olur. Cunku inazuma sinifinda oldukca agir bir secenektir. 183 kg lik agirlik bircok yol sarti icin ciddi deneyim gerektirir.

    Dostum mesajin icin tesekkür ederim. Daha önce scooter'da 7-8 bin km deneyimim oldu. Boyum 1,77 ve En son 2013 bws 125 vardi bende. Denge ve agirlik konusunda sikinti cekecegimi sanmiyorum ama vites kombinasyonunda baslarda sanirim biraz zorluk olacak gibi!
    Sanirim inazuna bana göre iyi bi baslagic olacak cünkü agirligi büyük motora geciste bana göre bir nevi hazirlik olacak! Oturus pozisyonu, 250 cc olusu,gaz tepkisi ve rahatligi motor acemiligi degilde vites acemiligi cekenlere bi nebze olsun yardimci olur gibime geliyo! AEA 'da bi iki test sürüsü izledim inazuma hosuma gitti ! Artik sonra kismet olursa mt07 ,z800 diye devam ederim ins :)

    Alıntıları Göster
    Eğer istanbul şehiriçinde kullanacaksan , scooter e mumla arayacaksın

    bende maxiscooter kullanıyorum , ktm 390 her gördüğümde benim gts 250 evoya bir tokat atıyorum "sende motor musun lan " diye ,
    ertesi gün yoğun trafikte hiç vitesle uğraşmadan hayvan gibi bagaj işime yarayınca birbirimizi affediyoruz

    bence kirala , yada birinden rica et dene yarım gün , aklın başına gelir.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevenpounds

    Eğer istanbul şehiriçinde kullanacaksan , scooter e mumla arayacaksın

    bende maxiscooter kullanıyorum , ktm 390 her gördüğümde benim gts 250 evoya bir tokat atıyorum "sende motor musun lan " diye ,
    ertesi gün yoğun trafikte hiç vitesle uğraşmadan hayvan gibi bagaj işime yarayınca birbirimizi affediyoruz

    bence kirala , yada birinden rica et dene yarım gün , aklın başına gelir.....

    istanbul`da yasamak bi ayricalik ama istanbulda yasamiyorum alanya`da pek fazla trafik olmuyo! Onun icin artik keyif verici bi motora binmek istiyorum :)




  • red007 R kullanıcısına yanıt
    ooooo hacı sen ne yaptın , alanya tam yeri ,
    yapıştır 250 cc , inazuma - duke - yada ekonomi yapayım dersen pulsar ..... birde kawasaki z250sl çıktı yeni , ben olsam kawasaki yapardım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: red007


    quote:

    Orijinalden alıntı: SX4-MATIC


    quote:

    Orijinalden alıntı: red007

    Uzun yillar trafikte schooter ve araba tecrübem olmasina ragmen vitesli motorlara pek ilgi duymadim ( Genelde sehir ici ve kisa mesafe kullandigim icin ) ama simdi bu aralar nedense kasinti basladi ve vitesli motor almak istiyorum. Naked- veya chooper tarzi bi motor istiyorum ! Soruya gelince Vitesli motora hangi model ile baslamaliyim. YBR 125 falan mi yoksa kendime güvenip 600 lük bi naked veya chooper ile baslasam mi? Bütce sorun degil Her türlü fikre acigim!

    Tesekkürler

    Ustadim, scoter yeterince kullandigina inaniyormusun..? Denge sorunlarini cozdun mu... ? Her firsat da ayagini yere mi koyarsin yoksa ayaklarini hic oynatmadan dengeni bulup yola devam edermisin...? kullandigin scooter arar ara sana cok agir geliyor mu...?

    Scoter in agir geldigi anlar oluyor ise, alacagin motor 150 cc olsun lutfen. Yok eger denge sorunum yok, agirlik sorun olmadi simdlye kadar, scoter ile 4000-5000km deneyim edindim diyorsan 250cc nisbeten tork degeri dusuk bir motor ile devam etmek iyi fikir olur.
    Boy kac bilmiyorum. Pulsar 200 NS ile verimli bir vitesliye gecis donemi yasayabilirsin. Odeyecegin para motorun parasidir. Honda, Yamaha icin odenen paranin buyuk kismi marka degeri icindir aslen, motor fiyati degildir. Eklemekde fayda var ki ; Bu cok guclu motorlar icin uygun olmayan bir degerlendirmedir. 600, 750,.....icin kriterler cok daha baska.
    Boy 1.70 in altinda ise bozuk yollarda park ederken, yokusta kalkarken sorun yasayabilirsin. O durumda sele yuksekligi dahadusuk bir secenek iyi olabilir.
    Suzuki İnazuma iyidir fakat oncesinde daha dusuk profilli bir motor ile 3000-4000 km deneyim iyi olur. Cunku inazuma sinifinda oldukca agir bir secenektir. 183 kg lik agirlik bircok yol sarti icin ciddi deneyim gerektirir.

    Dostum mesajin icin tesekkür ederim. Daha önce scooter'da 7-8 bin km deneyimim oldu. Boyum 1,77 ve En son 2013 bws 125 vardi bende. Denge ve agirlik konusunda sikinti cekecegimi sanmiyorum ama vites kombinasyonunda baslarda sanirim biraz zorluk olacak gibi!
    Sanirim inazuna bana göre iyi bi baslagic olacak cünkü agirligi büyük motora geciste bana göre bir nevi hazirlik olacak! Oturus pozisyonu, 250 cc olusu,gaz tepkisi ve rahatligi motor acemiligi degilde vites acemiligi cekenlere bi nebze olsun yardimci olur gibime geliyo! AEA 'da bi iki test sürüsü izledim inazuma hosuma gitti ! Artik sonra kismet olursa mt07 ,z800 diye devam ederim ins :)

    Doğru düşünmüşsünüz. Vites acemiliği çok sürmez. Bir süre sakin sürüş yapıp, dar alanlara girmeden sabır göstermenizi öneririm. 200-300km şehir içi kullanımı vites değiştirmeye alışmak için yeterli gelir. Motorun ağırlığını da gözardı etmeyin derim. İnazuma ağır olarak tabir edilen bir motor. Lütfen tam ekipman kullanın. Eğimli yollarda, zeminlerde iki kez dikkat edin. İyi sürüşler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.