< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (645. sayfa)
-
-
bi telegram grubu vardi onu bulamadim kapandi mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet Oqi nicli arkadaş 360 a özel olan bu kanalı kapatıp, "Robot Süpürge & Dikey Süpürge" kanalından devam ediyor.
-
buldum tskr ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
360 S10 modelini 7-8 aydır kullanıyorum. Şimdilik hiçbir sıkıntı yok. 360Robot uygulaması ile kullanıyorum cihazı. Konuyu da takip edemedim herhangi bir sorun yok diye ama Botslab diye bir uygulamadan bahsediliyor ona mı geçmek lazım acaba. Hoş amerikalıların bir lafı var derler ya "çalışıyorsa dokunma" diye acaba hiç dokunmasam mı
-
merhaba.
s9 bataryam ölmüştü yeni batarya aldım. bağladım ilk başta olmadı uyarı verdi fişten çekin diye. sonra sokete baktım delikler fazla açıktı biraz sıktım ve çalıştı. 4 gün sonra sarjı fllken süpürmeye çıktı 3m ilerledi ve yine gitti. sarjı %0 görüyor. sarjdan çekince güle güle diyip kapanıyor, eski ölü bataryada hemen kapanıyordu. sarj dışındayken açıyorum ve açılıp kırmızı ışıkta öylece bekliyor kapanmıyor, eskisinde açılmıyordu bile. batarya belliki dolu. soketlerle ne kadar oynadıysamda olmadı. bu arada ilk açılırken sarj fonksiyonu arızalı diyede uyarı verip %0 da kalıyor sarjı.
ne yapmalıyım. garanti bitti. siz neredesiniz, size ulaştırsam cihazı
-
Merhabs
Muhtemelen yeni aldığınız bataryanın bms kartı uyumlu değil ve bir süre sonra şarj devrenizi bozdu.
Kesin çözeriz diyemem ama göndermek isterseniz Ankara’dayız.
Saygılarımla
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba , 2021 Kasım ayında aldığım S10 süpürgem malesef bugün batarya arıza uyarısı verdi. Bu arızanın giderilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim ?
Malesef ben ülke dışındayım ve robotu da kardeşim kullanıyor , söküp herhangi bir müdahale edebilecek yetkinlikte de değil.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Batarya alıp değiştirmesi gerekir büyük ihtimalle. Bunu yapabilmesi çok kolay aslında.
-
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Nasıl yapılacağına dair referans bir video var mıdır ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alt kapağı açmanız yeterlidir. Bataryayı soketinden çıkartıp yenisini koyacaksınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, 360 S9 modeline uyumlu 5200mAh ve 5800mAh kapasiteli pil paketleri için linkler altta verilmiştir.
robogil360 Robot Süpürge Pilihttps://www.robogil.com/360-s9-5200mah-14.4v-uyumlu-robot-supurge-pili-lityum-iyon-batarya
robogil360 Robot Süpürge Pilihttps://www.robogil.com/360-s9-5800mah-14.4v-uyumlu-robot-supurge-pili-lityum-iyon-batarya
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Hocam bu 5800 olan orijinalden daha yüksek olduğu icin zararı var mıdır?
Bir de bunların kullanım ömrü nedir?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mutfağınıza daha büyük bir buzdolabı koymuşsunuz gibi düşünün. Yüksek kapasite tek şarj ile daha uzun süre çalışmasını sağlar.
-
Pil ömrü ne kadar? 6 ay sonra aynısı olmasın hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
6 aylık batarya ömrü diye bir şey yok efendim.
Kendi üretimlerimiz bazında konuşabilirim, zaten 6 ay garantimiz var ama şimdiye dek ömrü sorunu ile hiç karşılaşmadık yılllardır.
Genelde orijinal bataryası çerçevesinde ömür oluyor.
-
360 s10 Robot süpürgemin bataryası bittiği için Hepsirobot (Ali bey) temin ettim Eylül ayından beri sorunsuz kullanıyorum. Yüksek kapasiteli almıştım gayet memnunum.
Ek olarak daha öncesinde başıma gelen olayı hala çözemedim 360 s10 robot süpürgesinin ana fırça kapağı silikonu deforme olduğu için kırıntı bırakabiliyor. Kapak Değiştirmeden ne uydurabiliriz buraya bir kaç bişey denedim olmadı. @Hepsirobot
-
Teşekkür ederim.
Sorununuz ile ilgileneceğim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X