< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (643. sayfa)
-
-
Amazondan 360 s9 aldım anne evi için. kendim s10 kullanıyorum bildiğim marka olsun dedim.
-
Özel mesaj atamadığım için buraya yazmam gerekti.
Ankara Ulus Konya Sokakta Tunelsan firması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok teşekkür ederim bilgi için
-
Çevrimdışı sorunu ile ilgili, üreticiyle mail üzerinden yazışıyordum. Ağ sunucusunu değiştirdiklerini ve robotu ağa tekrar bağlamayı denememi söylediler. Şu anda bir sıkıntı yaşamıyorum. İlerleyen süreçte değişen bir şey olursa bilgi veririm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aeozbay -- 3 Ocak 2024; 14:8:52 > -
Şu anda bende de çalışıyor gözüküyor. Bana dün mail ile yanıt vermişlerdi, aşağıya yapıştırıyorum. Ama standart bir cevaba benziyor.
Thank you for your email and sorry for the inconvenience caused to you.
As for the issue, please try the below tips for troubleshooting:
1. Please turn on your other phone's hot spot as the WIFI to connect the robot vacuum cleaner, will it work normally?
2. Please restart your home router and the robot vacuum cleaner, and then reconnect the device, does it work?
To better assist you, please provide the below information:
1. Detailed video to show the vacuum issue
2. SN code of the vacuum (you will see it after you take out the dust box, or go to Toolbox--Settings--Device info.--Serial No.)
3. Your order information screenshot
4. Your address and phone number
Then we could help you check and provide the exact solution for you.
Thank you.
-
Ben bayağı bir mail lestim son 1 haftadir. Videolar, fotolar, test sonuclari falan derken asagidaki cevabi gonderdiler. Sabahtan beri bir sikinti yasamadim. Takip edicez bakalim. Benim de ag testlerinde gordugum kadarıyla onlarin sunucularinin bazilarinda geri bildirim olmuyordu.
“Bilgiyi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Sorunun çözülüp çözülmediğini görmek için ağ sunucusunu değiştirdik. Çalışıp çalışmadığını görmek için lütfen robotu yeniden bağlayın.
Desteğin için teşekkürler.”
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar, yeni alınan Botslab 360 S8 model cihazı 360 robot uygulaması ve botslab uygulamasına bir türlü bağlayamıyoruz. Wi-Fi ağının şifresini girdikten sonra, cihazdan bağlanmaya hazırlanıyor uyarı sesi geliyor. Fakat bu işlem %99 da takılıyor. Tekrar bağlanmayı denememize rağmen sonuç aynı. İki farklı uygulamayı denedik, iki farklı telefondan denedik, şifre türkçe karakter içermiyor ve ağ 2.4ghz. Gözümüzden kaçan bir detay mı vardır yoksa tamamen uygulama kaynaklı mı? Cihazı üstündeki düğmeden çalıştırdığımızda bir sorun yok sıkıntısız çalışıyor. Benzer bir sorun yaşayan varsa yardımlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
-
Ben de botslab s8 cihazı 1 gün boyunca 360 robot uygulaması ile bağlamaya çalıştım ve aynen sizdeki gibi yüzde 98 de uygulama takıldı ve bağlantı gerçekleşmedi.Daha sonra botslab uygulaması yükleyince ilk seferde bağlantı sorunsuz gerçekleşti.Cihazın pili tam dolu ve şarja bağlı durumdaydı.
Bence iOS androidden daha hızlı ve sorunsuz bağlanıyor.Bazı şeyler deneme yanılma yoluyla bulunuyor.
Bu arada cihazınız sorunlu değil sadece bağlanmak için uygun ortamın oluşmasını bekliyor.
-
Merhaba arkadaşlar komşuma 360 s10 aldık. Cihaz bulunulamıyor ne yaptımsa olmadı neden acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dennyy -- 6 Ocak 2024; 21:48:8 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, Botslab uygulaması da aynı şekilde %99 kısmında takılıp kalıyordu. Hem iOS hem Android bir sürü farklı cihazdan denedim. En sonunda çare olarak Botslab uygulamasında ülke değişimi yaptım ve Almanya’yı seçtim. Bu şekilde sorunsuz bağlandı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, Botslab uygulamasını indirdiniz mi? 360 robot uygulamasında S8 modeliyle bağlantı gerçekleştiremedik biz de. Botslab uygulamasını yükleyip bölge olarak Almanya’yı seçince sorunsuz eşleşti. Bir deneyin isterseniz. Bu çözümü bulana kadar kafayı yedik.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ufak bi ekleme, Botslab uygulamasında bölge Türkiye olarak seçildiğinde de cihazı başarıyla eşleştirebiliyorum. Sanırım ülke değişikliğine denk geldi. Nedendir bilmiyorum, serverla ilgili bir durum sanırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Botslabı indirince oldu. Teşekkürler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Rica ederim, diğer arkadaşımız da mesajında belirtmişti. Sanırım genel bir durum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sorunun çözülmesine sevindim.Nereden aklıma estiyse 360 robot uygulaması ile saatlerce uğraştım.Sanıyorum izlediğim videolardan şartlanmışım:En son kitapçığına bakınca botslabı gördüm.İlk seferde bağlandı.
Şu an haritayı ilk süpürmede sorunsuz oluşturdum.İstediğim gibi şekillendirdim yeniden adlandırdım.Cihaz halıda vs takılmıyor.Konuşma dilini türkçe yaptım.Artık sıra mop yapmaya geldi bakalım nasıl performans gösterecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, bu uygulama 360 robot uygulamasınin yerine mi kullanılıyor? S7 pro cihazlarda kullaniliyor mu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, anladığım kadarıyla Botslab markasıyla piyasaya sürülen cihazlar için tek seçenek. Uygulamada S7 Pro seçeneğini görmedim ama indirip deneyebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen yaa. Aynı şeyleri yaşamışız. Ben de saatlerce 360 uygulaması ile uğraştım. Yeni uygulamayı farkedince 5 dakikada kuruldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
360 s9 süpürgeme reset atamıyorum bi türlü. Reset tuluna uzun süre de basıyorum olmuyor. Olmadığını nasıl anlıyorsun derseniz, wifi tanıtım vs yapmadan yine hemen bağlanıyor.
Reset atma isteğim de, üst lidar dönmüyor diyor. Açtım içini temizledim felan yine olmadı. Lidarı çıkardım dışardan adaptör ile elektrik verdim döndü. Bi ara da kendiliğinden cihazda dönüp durdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X