Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (641. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.262
Cevap
341
Favori
536.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 639640641642643
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zodiac19 Z kullanıcısına yanıt

    Bu aralar çok fazla yavaşlama var serverlarda. S7 Proda da aynı sorunları yaşıyorum. Bazen anında tepki verirken uygulamadaki komutlara bazen 1 2 dakika geç tepki verdiği oluyor. Böyle durumlarda cihazın üzerindeki düğmeye basıp tam ev temizliği yaptırılabilir veya girmesini istemediğiniz odaların kapılarını kapatadabilirsiniz.


    Tabiki çözüm 360 firmasında. Serverlarını geliştirmeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S10 ile bugün çevrımdışı probleminibende yaşıyorum. Cihaz offline'dan çıkmıyor. Tekrar tekrar wifi kurulumu denememe rağmen bir türlü düzelmedi. Sizin problem çözüldü mü?

  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    Aynı hocam sürekli ofline, hatta wifisi bozuldu diye düşünüyorumdum siz boyle yazana kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar 2 senedir s7pro kullanıyoruz. Gayet de memnunuz. Ancak iki gün önce durduk yere süpürge temizlik yaptıktan sonra şarj istasyonunu bulamadı. Kontrol ettiğimde şart istasyonunun ışıklarının yanmadığını gördüm. Sherman ile iletişime geçtim, ünite ve adaptörün arızalandığını söylediler. Değişmesi gerekiyormuş. Sadece ünite veya adaptör göndermiyorlar, ikisi birden gönderiliyormuş. Sadece adaptörünü nereden bulabilirim. Daha önce değiştiren oldu mu? Bozulmasına şaşırdım doğrusu. Pil sorunları yaşanıyor genelde, bizde de ünite bozuldu. Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stbolen -- 12 Aralık 2023; 15:34:36 >
  • Arkadaşlar uygulama çok ağır çalışıyor. Çok uzun zamandır böyle fakat son dönemde daha çok ağırlaştı buna bir çözüm önerisi olan var mı yoksa server problemleri midir? Bir dönem cihaz dilini İngilizce yapınca hızlanmıştı ama şimdi yine çok ağır çoğu zaman hatalar da veriyor.

  • Arkadaşlar merhaba, 360 s10 süpürgemin temizleme tarağını (fırçaların temizliği için olan bıçaklı fırça) kaybettim. Tercihen orijinal olacak şekilde uyumlu temizleme tarağı arıyorum fakat bulamadım. Bilgisi olan yardımcı olabilirse çok sevinirim.

  • Elinizde tamir ettirmediğiniz anakart falan arızalı 360 s10 marka cihaz varsa satın alırım . Mesaj atabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar herkese merhaba. 1 haftadır 360 s7 robot süpürgemi işyerine gittiğimde çalıştıramıyorum. ağ isteğinin süresi doldu , cihaz çevrimdışı , connect closed vb hatalar veriyor. Sherman a danıştım internetinizde problem vardır diyor ama nette bir sorun yok. bu tip hata yaşayan var mı ? çözümü nedir bunun bilen varsa yardımcı olabilirmisiniz teşekkürler

  • Bizim garantisi bitmiş s7 pro da "radar dönmüyor" uyarısı verdi. Kontrol ettiğimde gerçektende üstteki radarın dönmediğini farkettim. Geçen hafta söktüm topladım, bir hafta düzgün çalıştı. Bugün yine aynı hatayı verdi. Batarayayı yeni değiştik onunla mı ilgili bilmiyorum ama cihaz kendisinden soğuttu.
    Forumda son zamanlarda s7 ler hakkında sorun ve şikayetler çok arttı. Cihazın üretiminin neden durduğu ve satılmadığı şimdi daha net ortaya çıkıyor.
    Bu arada Sherman'a telefonla ulaşmak mümkün değil. Şu an foruma yazarken bir yandan orayı arıyorum. Tam 25 dakika oldu müzik dinletiyorlar.
    Edit: İnat edip telefonu kapatmadım. Müşteri hemen kapatsın diye çaldıkları iğrenç müziğe 65 dakika dayanabildim. Rezalet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 20 Aralık 2023; 23:35:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • homebird kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Mersin'de tamir ettirecek bir yer bulamayınca Adana'da bir yere gösterdim radarın kartının arızalı olduğunu söylediler fakat aynı kartı temin edemediklerini bildirdiler. Ben de sizin gibi bunu yazarken bir yandan Sherman'ı arıyordum 65 dk görünce kapattım telefonu.

    Yedek parça temin edebileceğimiz bir yer biliyorsanız veya Sherman'dan fiyat öğrenebilirseniz paylaşırsanız sevinirim.

    Aliexpress de birkaç satıcı var en uygun 1.300 TL civarına geliyor diye gördüm fakat Aliexpress e pek güvenim olmadığı için henüz cesaret edip alamadım.

  • t1mu T kullanıcısına yanıt

    S7 pro yu alırken yetkili servisi var, parça va tamir sıkıntısı yaşamayız diyorduk. Şu düştüğümüz duruma bak: Çin sitelerinden parça kovalıyoruz. Keşke bunun yerine Xiaomi alsaydık en azından parça sorunu yaşamazdık.

    Bu arada bendeki sorunun kartta değil motoru radara bağlayan lastikte olduğunu düşünüyorum. Kartta olsa evi üç dört defa sorunsuz temizlemez gibime geliyor. Bilemedim.

    Problem pil değişiminden sonra başladı Sorun tekrar ederse eski pili takıp deneyeceğim. 3200 Mah diye satılan pilden takmıştık. Sanmıyorum ama belki de voltaj/güç ile ilgili bir problem oluştu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 20 Aralık 2023; 17:21:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t1mu T kullanıcısına yanıt

    Merhabalar robotunuzu satın aldığınız firma size 10 sene boyunca yedek parça temin etmesi yasal zorunluluğudur. Bunu yapamazsa size misli ile üst modelini vermek zorunda.THH başvurmanız halinde siz haklısınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • homebird kullanıcısına yanıt

    Merhabalar Çin sitelerinden parça kovalamanıza gerek yok. hakkınızı THH ararsanız yüzde yüz siz haklısınız. Telefonlarını açmamalarının sebebi yedek parça ve teknik servis hizmetlerinin yetersiz veya hiç olmamasıdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 360 S9 Robot süpürgem Yoğun kullanmama rağmen Yaklaşık 3 sene sonunda bataryası bitti 5 gün önce birden bire hiç çalışmaz oldu Servis 3'500 TL ile 3'900 TL arası bir fiyat çıkardı dışarıda özel bir serviste 2'400.00 TL yeni bir batarya yaptırdım ve 1 haftadır kullanıyorum..Fiyatlar fikir vermesi için yazmak istedim..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f-a-t-i-h -- 22 Aralık 2023; 14:19:51 >
  • f-a-t-i-h kullanıcısına yanıt
    Başka bir marka robot süpürge için 4 adet aspilsan 18650 kullanılarak 500 TL ye yaptırdım ben de geçen hafta.

    2 sene olmamıştı alalı ürünü. Çok da kullanamamıştık.

    Hatta son bir ayda sadece 1 kere kullanılmış.

    Ben de sürekli şarjda kalması sebebiyle olabilir diye düşünmüştüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucanturk45 U kullanıcısına yanıt

    Ürünü kullanmamak pili daha çok öldürüyor. Bizim bir akrabaya robot tavsiye ettik ve satın aldı. (360 değil). Hiç kullanmayayım deyip alıp çeyizine koymuş. Bir yıl sonra kullanmak için çalıştırayım dediğinde pilin tamamen ölmüş olduğunu gördü malesef.

  • homebird kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız.
    Aslında mesleğim gereği işin o kısmına da biraz hakimim ve bu konuda tecrübelerim vardı.
    Bataryayı yeniledikten sonra her gün çalışacak şekilde programladım.
    Bakalım ne kadar gidecek.

    Bu arada olası batarya ihtiyacını öngörüp gerekli planlama ve üretimi yapanlara da teşekkürlerimi iletmeliyim.
    Her ne kadar fiyatlar beklentimin üzerinde olsa da bu sorunu yaşayan/yaşayacak insanlar için bir alternatif oldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucanturk45 -- 26 Aralık 2023; 16:24:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum S10 ile. Sürekli ağ istisnası, tam bir temizlik gerekli, cihaz çevrimdışı ve deyip duruyor. Buna bir çözüm bulunamıyor olmasına şaşırıyorum gerçekten.

    Sırf bağlantı problemlerinden ötürü başka markaya geçesim var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelevra06 -- 30 Aralık 2023; 13:17:35 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bende de surekli çevrim dışı uyarısı veriyor. Resetle vs duzelmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Server problemi için herkes mail atsın arkadaşlar. Uygulama üzerinden de bildirim var diye biliyorum. Aşağıdaki mail adresine yazdin ben, cihaz bilgileri ve sorunu anlatan kısa bir mail atabilirsiniz. Düzeltme talebinde bulunmazsak bunlar bişi yapmayacaktır.

    zh-service@360.cn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 639640641642643
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.