< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
3900 devirde turbonun devre dışı kalması (2. sayfa)
-
-
vay, bana turboyu öğretenlere bakın. kurt kocayınca maskara olurmuş. senin turbo işini benimle tartışman için yaşın tutmaz... sen doğduğunda ben turbolarla geziyordum. sen büyü biraz da ondan sonra konuşuruz bu meseleleri seninle... -
quote:
Orijinalden alıntı: aya
bu konu şaka amaçlı açıldı di mi? yoksa bir insan, kendisine onlarca defa "turbo devre dışı kalmaz" dendiği halde ısrarla "turbo devre dışı kalıyor" diyebilir mi yahu normalde?
evet kardeşim işimizi gücümüz yok şaka amaçlı konu açılmıştır............
o aracı 193000 km ben kullandım ve kullanıyorum turbonun devre dışı kalması veya kalmaması değil önemli olan sorunun anlatılma şeklidir koskoca İZMİRDEKİ yetkili CİTROEN bayraktar serviside şaka amaçlı haftalarca uğraşmış ve ne bir sorun ve arıza kaydıda bulamamıştır.... -
quote:
Orijinalden alıntı: Ozn.Onl
debimetreye baktırın . araç ani yüklenmelerde hava yakıt karışımını iyi ayarlayamıyor ve hata olarak algılayıp korumaya alıyor kendini . büyük ihtimal bu hatayı verdiğinde aracınız sarı motor ikaz ışığıda yanıyor değil mi ?
cevaplarınız için teşekkür ederim arıza verdiğinde aracımda hiçbir ikaz ve uyarı yanmıyor ve bunu defalarca servisdeki yetkili elemanla bilgisayar takılı olduğu halde denedik hiçbir arıza kaydı vermemiştir yetkili elemanda araçtaki bilgileri almanyaya gönderdi bir hafta sonra cevap araç kendini korumaya alıyor bana verdikleri cevap budur "hız 170km saati geçmiyeceksin" yani baştan savma bana göre -
turbo tetikleyicisini değiştirin sorun çözülücek sağ aksın orda selenoid valfi orj alın ama.
http://i.imgur.com/85w9lN8.jpg buna benzeyen bir parça
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrsln -- 25 Nisan 2015; 22:10:11 > -
quote:
Orijinalden alıntı: emrsln
turbo tetikleyicisini değiştirin sorun çözülücek şağ aksın orda selenoid valfi orj alın ama
sanayide turbocu baktı o sağlam demişti ama tekrar baktıralım olmazsa teşekkür ederim -
yahu arkadaşım, "turbo devre dışı kalmaz dendiği" halde konunun başından beri sorunu niye halen "turbom devre dışı kalıyor, bilmem kaç devirden bilmem kaç devire düştü devre dışı kalması" diye anlatıp duruyorsunuz?
millet o kadar yazıyor "öyle bir şey olmaz" diye, siz milleti kaale mi almıyorsunuz? daha da kötü ya, şaka yapmıyor, bildiğiniz dalga geçiyorsunuz o zaman...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 25 Nisan 2015; 22:12:52 > -
hava debimetresi arızalı olsa araçta sarı motor ışığı yanar ve hata kodu üretirdi, turbonun değiştiğini söylemişsiniz bununla alakalı olabilir mi acaba? aracın 3000d/dak geçmemesi tamamen yazılımsal bir koruma, ama aracın neden kendini korumaya aldığını bulmak lazım, umarım sorununuzu çözebilirsiniz. -
o turbo degisirken biseyler ters gitmis belli montaji yapan yerde sokulup tekrar kontrol edile edile takirsa belki hata bulunur .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Berlingo35 aracınız nasıl duzeldı neler yaptınz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
s.aleyküm arkadaşlar araç 2012 c4 1.6 dizel egr partukul iptal araç sıkıştırmada turbo devre dışı kalıyor araç kendını korumaya alıyor servis arızası ve motor arızası kontağı kapatıp açtığında arızalar gıdıyor sıkıştrmada tekrar aynı başına gelen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa çok memnun olurum en75 valf degiştı araç aynı turboda bişey yok dıyorlar turbocular manıfolt temızlendı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
map sensörünün fişini çekip aracı çalıştırın deneyin biraz titreyek çalışır duman atar ama turbo devre dışı olmazsa araç korumaya almazsa map sensörü arızalıdır. yoksa bilgisayara bağlattırıp maf sensörü, map sensörü, enjektör basınçlarına, lambda sensörüne(nox sensörü) baktırın. egr partikülü yazılımla mı yaptırdınız? partikül filtresinin içi boşaltıldı mı?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X