Merhaba sevgili okurlar yazımı diğer sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsanız bana çok yardımcı olursunuz . Olayı anlatmaya başlıyorum 2020 yılının Ağustos ayının 8. gününde apple.com.tr'den bir Airpods aldım . Aldığım günden itibaren sağ kulaklık kutu ile temassızlık yapıyor ve şarj olmuyordu bahsettiğim temassızlık olayı sıklıkla başıma geliyordu . Kulaklığı zaten oldukça az kullanıyordum fakat kulaklığı açınca sürekli sağ taraftaki kulaklığın şarjı sıfır , sol taraftaki kulaklığın şarjı yüzde yüz olarak gözüküyordu . Bende Apple ile konuşup garanti ile ilgili yardım almak istedim . Bana şehrimdeki kvk teknik servisine götürmemi söylediler . Kulaklığı götürdüm verdim 1 hafta sonra bana kulaklıkta sorun olmadığını söylediler ben de bu süre zarfında kulaklığın sorunları ile ilgili video ve fotoğraflar topladım sonra kulaklığı tekrar kvk servisine verdim . Yaklaşık 3 gün sonra bana kulaklığı kılıftan çıkaramadıklarını bu sebeple inceleyemediklerini söyleyip geri gönderdiler . Kulaklığı kılıfından çıkararak bir kez daha kvk servisine verdim ve sorunu oradaki teknisyene gösterdim sorunu kabul edip cihazla ilgilenecekleri sorun varsa sorunlu olan kutuyu veya kulaklığı değiştirip geri vereceklerini söylediler . Ben ise zaten yasal olarak hakkım olduğu için değişim değil para iadesi istedim kvk serivisi böyle birşey yapamayacaklarını iade için Apple.com ile görüşmem gerektiğini söyledi . Bu gün Apple destek ile görüştüm ve bana dalga geçer nitelikte iade yapmıyoruz isterseniz tüketici hakem heyetine gidin dediler . Ben ise iade zaten benim yasal hakkım neden iade kabul etmiyorsunuz dedim ve bana tekrar tüketici hakem heyetine gitmem söylendi ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim . Konuyla ilgili dökümanlar : Airpodsun sorunu ile ilgili (daha fazla resim ve video var fakat interneti kötü olan arkadaşlar daha rahat okusun diye 3 resim koyacağım ) : Apple destek ile konuşmam : |
Bildirim