Şimdi Ara

4 silindirli 250cc leri özleyenlere gelsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
7.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babajii -- 10 Mayıs 2020; 23:38:44 >



  • 20.000 devir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    20.000 devir.
    Kükrüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ride Or Die

    Kükrüyor

    Alıntıları Göster
    Şu japonlardan bitanesi çıksa da lan şu motorları yeniden yapsak ne satar haa dese Nerde o günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babajii

    Şu japonlardan bitanesi çıksa da lan şu motorları yeniden yapsak ne satar haa dese Nerde o günler

    Alıntıları Göster
    Suzuki GSF 250 Banditler vardı 90'lı yıllar da. Bir de 400 cc olanı vardı. Çok güzel naked makinalardı...Şimdi ki 250 cc ler o tatlara yaklaşmıyor bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xheatus

    Suzuki GSF 250 Banditler vardı 90'lı yıllar da. Bir de 400 cc olanı vardı. Çok güzel naked makinalardı...Şimdi ki 250 cc ler o tatlara yaklaşmıyor bile.

    Alıntıları Göster
    Orgazma dudak büktürür





  • İste budur abi ben oldugunu bilmiyordum cidden harikaymis ya hemde 92 de yapmis adamlar valla helal yenide uretirler insallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    İste budur abi ben oldugunu bilmiyordum cidden harikaymis ya hemde 92 de yapmis adamlar valla helal yenide uretirler insallah
    Nasıl bağırıyor motor ya hastası oldum.
  • xheatus X kullanıcısına yanıt
    Hocam bu makinelerin beygirleri kısılıyordu yasalara uysun diye. O zamanların minik canavarlarıydı bunlar şimdikelrde o tat nerdee..
  • Haklısınız, şimdi avrupa standartları falan diye bahaneler uydurup öldürdüler düşük cc de güçlü makinaları. Honda başı çekiyor bu gibi durumlar da her daim, bakıyolar sorunsuz ve çok güçlü makinaları var hemen son veriyor üretimlerine. (africa twin vb.)

    Ha bunu herhangi bir markaya ya da modele indirgemek yanlış olur tabii ki. Çok güçlü bir Çin ve Hindistan malı motosiklet piyasası var dünya da. Adamlar çözmüş mevzuyu çoktan.. Düşük cc de az yakan ve ucuz motosikletler her türlü çok satıyor tüm dünya da. Özellikle Scooter sınıfının satış rakamları akla zarar.

    Emisyon standartları falan işin kamuflaj kısmı bence. Saha da büyük oyuncular ve büyük oyunculara rakip küçük ama işi kotaran seri oyuncular (Çin,Hindistan) var.

    Doğruluğuna emin olmamakla beraber motorcu bir büyüğümden duyduğum ilginç bir bilgi;

    ''Japonya seyahatim de tanıştığım motosiklet kullanıcılarının hepsi en fazla 400 cc 4 silindir motosiklet kullanıyordu.Bununla ilgili yaptırımlar varmış sanırım, en kıyak makinaları hep 400 cc idi. Japoncam yok, ingilizcem çok alt seviye olduğu için ne anlattıklarını anlamadım ama şunu net olarak gördüm ki; 400 cc 60-70 hatta 90 hp ye kadar 4 silindir supertsport'lar var ve ülkemiz de satılan 600 cc ss ler ile aynı karenaj, aynı görüntüye sahipler...''

    Bilmiyorum içimiz de Japonya da ikamet eden birileri var mıdır, işin doğrusu nedir. ?

    Ben inandım şahsen büyüğüme. Düşünüyorum da ben 600 cc ye binip oldukça yüksek vergi ödemezsem, dizel ya da lpg şansım olmadığı için 4 silindirli motosikletim kilometre de 50 kuruş yakmaz ise bu devlet nasıl yolunu bulacak ? Politik oldu diye kızmasın kimse ülkemin gerçeği bu.

    Hadi hepsini boşverdim. Ben vatanını, milletini seven bir vatandaşım..Gelişmekte olan bir ülkeyiz ve ödediğimiz vergiler helal olsun diyelim. Yahu bari motosiklet kullanıcılarının trafikte lehine olacak bir kaç düzenleme yapın. Şu Fast-Food kuryeleri dahil herkes gözden geçirilsin. Ehliyet almak zorlaştırılsın. ! Şehir içi ve şehir dışı hız limitleri artırılsın ki motosiklet sürücüsü akan trafiğe uymazsa ÖLÜR.! Yeni nesil otomobillerin hemen hepsi en düşük 180-200 km/s ler'e ulaşıyor. Otoyollar da otomobiller ortalama 120 km/s hız yaparken motosiklete 80-100.. Şehirlerarası yolda otomobiller 90 km/s ler de motosiklet 70 km/s.. Şehir için de otomobiller en düşük 50 km/s iken motosiklet neden 30 km/s hızlara düşüyor ?

    O kadar çok tartışılacak şey var ki, nerden başlasam elim de kalıyor. 250 cc 4 silindir bandit'e neden binemiyorum dedik, ülkemizin trafik sorunlarından çıktık. Onu bunu bilmem bu ülkenin sıkı bir tafik reformuna kavuşması gerekiyor.

    Saygılar.




  • xheatus X kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediğiniz gibi Çin Hindistan piyasası öyle bir hale geldi ki artık büyük firmalar da buna ayak uydurmak durumunda kaldılar.

    Edindiğiniz bilginin doğru olma ihtimali gayet yüksek adamlar düşük cc de az vergide aynı zevki tadı almanın yolunu biliyorlar. Piyasaya rekabet ortamı sunup seçenekleri arttırıyorlar.

    Ülkemiz boyutuna gelince gayet iyi bir özet geçmişsiniz zaten daha derine inersek işin içinden çıkamayız canımız sıkıldığıyla kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babajii

    Hocam söylediğiniz gibi Çin Hindistan piyasası öyle bir hale geldi ki artık büyük firmalar da buna ayak uydurmak durumunda kaldılar.

    Edindiğiniz bilginin doğru olma ihtimali gayet yüksek adamlar düşük cc de az vergide aynı zevki tadı almanın yolunu biliyorlar. Piyasaya rekabet ortamı sunup seçenekleri arttırıyorlar.

    Ülkemiz boyutuna gelince gayet iyi bir özet geçmişsiniz zaten daha derine inersek işin içinden çıkamayız canımız sıkıldığıyla kalır.
    o ses nasıl çıkıyor ya ondan
  • Arkadaş 4 silindirin sesi de bir başka oluyor canım Şaka bir yana bir daha zor görürüz böyle makineleri. Siz bırakın 250 likleri adam 1000 likleri artık yavaş yavaş 2 silindire çekip sesini kesmek istiyor Zaten emisyonlardır falan artık egzosların da tadı yok Şimdiki cbr250 ye bakın bi sanırsam en fazla 10000 devir çeviriyor ama çıkardığı ses bunun rolantisi gibi hey gidi efsaneler sizi özleyecez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Arkadaş 4 silindirin sesi de bir başka oluyor canım Şaka bir yana bir daha zor görürüz böyle makineleri. Siz bırakın 250 likleri adam 1000 likleri artık yavaş yavaş 2 silindire çekip sesini kesmek istiyor Zaten emisyonlardır falan artık egzosların da tadı yok Şimdiki cbr250 ye bakın bi sanırsam en fazla 10000 devir çeviriyor ama çıkardığı ses bunun rolantisi gibi hey gidi efsaneler sizi özleyecez
    kim ne derse desin, politik veya değil, hükümetin yaptığı yol cart curt değil, üretim felan hak getirede hükümet vatandaştan vergi almayı çok zekice yapıyor... sorunda bu arkadaşta güzel değinmiş, üretip alalım değilde vatandaştan alalım olursa biz daha çok mondiale binerük... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr.kh

    kim ne derse desin, politik veya değil, hükümetin yaptığı yol cart curt değil, üretim felan hak getirede hükümet vatandaştan vergi almayı çok zekice yapıyor... sorunda bu arkadaşta güzel değinmiş, üretip alalım değilde vatandaştan alalım olursa biz daha çok mondiale binerük... :)

    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Arkadaş 4 silindirin sesi de bir başka oluyor canım Şaka bir yana bir daha zor görürüz böyle makineleri. Siz bırakın 250 likleri adam 1000 likleri artık yavaş yavaş 2 silindire çekip sesini kesmek istiyor Zaten emisyonlardır falan artık egzosların da tadı yok Şimdiki cbr250 ye bakın bi sanırsam en fazla 10000 devir çeviriyor ama çıkardığı ses bunun rolantisi gibi hey gidi efsaneler sizi özleyecez

    Düşük devirde yüksek performans her zaman daha iyidir. Sırf sesi için eski teknolojiyi istemek saçma bence... Hiç düşündünüz mü Honda'nın motorları neden daha sağlıklı ve uzun ömürlü? Çünkü digerlerine nazaran daha az devirde çalışıyorlar. Atıyorum bir Hyo 250 9.000 rpm'de 150 km sürate çıkıyorsa Cbr 250 7.000 rpm'de o süratlere çıkabiliyor.




  • Çok garip ve saçma bir yaklaşım olmuş yorumunuz. Gerçekten bu tarz tanımlarla mı motorcusunuz ? Yoksa forumlar da, orada burada duyduklarınızı mı yazıyorsunuz ? Yüksek devir çevirmenin teori de daha fazla aşınmaya sebep olacağı gibi bir kanı olsa da pratikte işler bambaşka. Yüksek cc bir motosiklet sahibi oldunuz mu bilmiyorum ama ve lakin Honda CBR600-1000RR serilerinin yağ yaktığını herkes bilir mesela. İkinci el de diğer SS sınıfı diğer Japonlara göre daha uygun fiyatlı olduğunu da herkes bilir.

    Daha da derinleştirelim;

    Yamaha yzf r1 maksimum gücünü 10.000/12.500 devir aralığın da yakalarken, Honda CBR1000RR maksimum gücünü 10.750/13.000 civarı yakalar. Kaynak isterseniz internette kıyamet gibi, her şekilde ulaşabilirsiniz söylememe bile gerek yok.

    Honda benim de favorimdir ama ve lakin şehir efsaneleri ile kutsallaştırmanın hiç bir manası yok. Düşündüğünüzün aksine Honda motorlar alt devirler de tutarsızdır ki bunu zamanın da Honda Rebel 450 ve Honda civic sahibi birisi olarak söylüyorum..

    'Hondanın dayanılmaz gücü' diye bir terim vardır bilir misiniz ? Bu terim alt devirler de oldukça sakin olup, üst devirler de çıldıran Honda'lar için söylenmiştir.

    İyi forumlar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xheatus

    Çok garip ve saçma bir yaklaşım olmuş yorumunuz. Gerçekten bu tarz tanımlarla mı motorcusunuz ? Yoksa forumlar da, orada burada duyduklarınızı mı yazıyorsunuz ? Yüksek devir çevirmenin teori de daha fazla aşınmaya sebep olacağı gibi bir kanı olsa da pratikte işler bambaşka. Yüksek cc bir motosiklet sahibi oldunuz mu bilmiyorum ama ve lakin Honda CBR600-1000RR serilerinin yağ yaktığını herkes bilir mesela. İkinci el de diğer SS sınıfı diğer Japonlara göre daha uygun fiyatlı olduğunu da herkes bilir.

    Daha da derinleştirelim;

    Yamaha yzf r1 maksimum gücünü 10.000/12.500 devir aralığın da yakalarken, Honda CBR1000RR maksimum gücünü 10.750/13.000 civarı yakalar. Kaynak isterseniz internette kıyamet gibi, her şekilde ulaşabilirsiniz söylememe bile gerek yok.

    Honda benim de favorimdir ama ve lakin şehir efsaneleri ile kutsallaştırmanın hiç bir manası yok. Düşündüğünüzün aksine Honda motorlar alt devirler de tutarsızdır ki bunu zamanın da Honda Rebel 450 ve Honda civic sahibi birisi olarak söylüyorum..

    'Hondanın dayanılmaz gücü' diye bir terim vardır bilir misiniz ? Bu terim alt devirler de oldukça sakin olup, üst devirler de çıldıran Honda'lar için söylenmiştir.

    İyi forumlar dilerim.

    Ben Honda fanı değilim. Sadece örnek verdim, ayrıca neyi iddia ettiğinizide anlamadım? Honda örneğimi mi yanlış buldunuz yüksek devirli çalışan motorların daha kötü olduğu yorumumu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gaydurugububak

    quote:

    Orijinalden alıntı: xheatus

    Çok garip ve saçma bir yaklaşım olmuş yorumunuz. Gerçekten bu tarz tanımlarla mı motorcusunuz ? Yoksa forumlar da, orada burada duyduklarınızı mı yazıyorsunuz ? Yüksek devir çevirmenin teori de daha fazla aşınmaya sebep olacağı gibi bir kanı olsa da pratikte işler bambaşka. Yüksek cc bir motosiklet sahibi oldunuz mu bilmiyorum ama ve lakin Honda CBR600-1000RR serilerinin yağ yaktığını herkes bilir mesela. İkinci el de diğer SS sınıfı diğer Japonlara göre daha uygun fiyatlı olduğunu da herkes bilir.

    Daha da derinleştirelim;

    Yamaha yzf r1 maksimum gücünü 10.000/12.500 devir aralığın da yakalarken, Honda CBR1000RR maksimum gücünü 10.750/13.000 civarı yakalar. Kaynak isterseniz internette kıyamet gibi, her şekilde ulaşabilirsiniz söylememe bile gerek yok.

    Honda benim de favorimdir ama ve lakin şehir efsaneleri ile kutsallaştırmanın hiç bir manası yok. Düşündüğünüzün aksine Honda motorlar alt devirler de tutarsızdır ki bunu zamanın da Honda Rebel 450 ve Honda civic sahibi birisi olarak söylüyorum..

    'Hondanın dayanılmaz gücü' diye bir terim vardır bilir misiniz ? Bu terim alt devirler de oldukça sakin olup, üst devirler de çıldıran Honda'lar için söylenmiştir.

    İyi forumlar dilerim.

    Ben Honda fanı değilim. Sadece örnek verdim, ayrıca neyi iddia ettiğinizide anlamadım? Honda örneğimi mi yanlış buldunuz yüksek devirli çalışan motorların daha kötü olduğu yorumumu mu?

    Alıntıları Göster
    Düşük devir çeviren Honda motorların uzun ömürlü olduğu iddianızı yanlış buldum. Zira Honda'lar genel de yağ yaktığı için uzun ömürlüdür. En fazla devir çeviren Suzukidir(youtube de 1000 cc videolarına bakarsanız Suzuki 16 k devir çevirir.) ve Avrupada ki ölçüm testlerin de en dayanıklı Japon motosikletleri de Suzukidir.

    Lakin Suzuki parça pahalılığı ve ufacık sebepler yüzünden yolda bıraktığı için göze batar.

    Kısaca özetlersek; Bir Honda dayanıksız bile olsa arıza durumun da sahibini üzmez çünkü Honda otomobilleri sayesin de ülkemiz de oturmuş ve yaygın bir servis ağına, yedek parça stokuna sahiptir ama ve lakin Suzuki taş gibi bile olsa en ufak arıza da üzer hem maddi hem de manevi olarak.

    Honda'nın daha sağlam olduğu izlenimi de tam olarak bu yüzdendir. 1400 cc araba motorlarını ikiye bölüp 7000 devir çeviren motosiklet motorları haline getirmesi yanıltmasın sizleri.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xheatus -- 31 Ekim 2013; 0:14:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jracool

    quote:

    Orijinalden alıntı: HatimİndirenSteveJOBS

    Arkadaş 4 silindirin sesi de bir başka oluyor canım Şaka bir yana bir daha zor görürüz böyle makineleri. Siz bırakın 250 likleri adam 1000 likleri artık yavaş yavaş 2 silindire çekip sesini kesmek istiyor Zaten emisyonlardır falan artık egzosların da tadı yok Şimdiki cbr250 ye bakın bi sanırsam en fazla 10000 devir çeviriyor ama çıkardığı ses bunun rolantisi gibi hey gidi efsaneler sizi özleyecez

    Düşük devirde yüksek performans her zaman daha iyidir. Sırf sesi için eski teknolojiyi istemek saçma bence... Hiç düşündünüz mü Honda'nın motorları neden daha sağlıklı ve uzun ömürlü? Çünkü digerlerine nazaran daha az devirde çalışıyorlar. Atıyorum bir Hyo 250 9.000 rpm'de 150 km sürate çıkıyorsa Cbr 250 7.000 rpm'de o süratlere çıkabiliyor.

    Gerçek motorcu ruhu bu değil hocam Ayrıca cbr1000 gayet te yüksek devirde çalışıyor bence




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.