Şimdi Ara

40.000 - 45.000 Aralığında Otomatik Araba Tavsiyeleriniz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
2
Favori
2.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    41000 tl civarina 2011-2012 model 80.000 km ye kadar benzin/lpg li mitsubishi colt lar kafama yatiyor gibi. Bütce yi cok artiramiyorum 41-42 ancak toparlayabilirim gibi.



    41-42 butceye birde 2011-2012 fiat punto 1.4 benzin/lpg yine 80000 km ye kadar araclarda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs

    Arkadaşlar, Mitsubishi Colt Otomatiğin yokuşlarda geri kaçırması çok fazla mı oluyor ?

    Bu soruyu soruyorsanız yarı otomatik almayın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs

    41000 tl civarina 2011-2012 model 80.000 km ye kadar benzin/lpg li mitsubishi colt lar kafama yatiyor gibi. Bütce yi cok artiramiyorum 41-42 ancak toparlayabilirim gibi.



    41-42 butceye birde 2011-2012 fiat punto 1.4 benzin/lpg yine 80000 km ye kadar araclarda var.





    Hocam 2bin tl daha bulun bu araca bakin, aracla bir ilgim yok durumuna gore degerlendirin. Colttan cok daha mantikli olacaktir. Coluk cocuk varmi bilmiyorum ama coltun bagaji ufaktir.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Impreza verebilirim dusunurseniz. 2011 1.5 hb otomatik. Bu b segment araclardan cok daha konforludur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Diger araclara bir sey diyemem.



    Hocam ben 9sene colt kullandim, colta bu paralari etmez benden soylemesi.



    Ayni fiyata attrage var, aralarinda cok fark var.



    40-42ye colt alinmaz.

    Coluk cocuk varsa yada planiniz varsa micrayi coltu aveo hb yi eleyin, aveo sedan ile attrage arasinda yakit tuketimi farki mevcut. Geri kalan ozellikleri ayni sayilir donanim ic hacim bagaj vb.

    Attrage aveodan cok daha az yakit tuketimine sahip en az 2litre fark eder es kosullarda.

    Bu fiyattan daha makule attrage bulabilirsiniz 14 model yilli.


    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Şubat 2018; 19:34:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Diger araclara bir sey diyemem.



    Hocam ben 9sene colt kullandim, colta bu paralari etmez benden soylemesi.



    Ayni fiyata attrage var, aralarinda cok fark var.



    40-42ye colt alinmaz.

    Coluk cocuk varsa yada planiniz varsa micrayi coltu aveo hb yi eleyin, aveo sedan ile attrage arasinda yakit tuketimi farki mevcut. Geri kalan ozellikleri ayni sayilir donanim ic hacim bagaj vb.

    Attrage aveodan cok daha az yakit tuketimine sahip en az 2litre fark eder es kosullarda.

    Bu fiyattan daha makule attrage bulabilirsiniz 14 model yilli.


    Hayirli gunler

    Çoluk çocuk yok henüz bekarım ama micra ve coltu eledim yinede. Micra çok çok ufak geldi bana. Coltu beğendim ancak yarı otomatik ve geri kaçırma olayıyla uğraşamam.

    Aveo HB - Aveo Sedan - Mitsubishi Attrage kaldı geriye.




  • Attrage ile ilgili ayrintili bilgiyi imzama tiklayarak ulasabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Diger araclara bir sey diyemem.



    Hocam ben 9sene colt kullandim, colta bu paralari etmez benden soylemesi.



    Ayni fiyata attrage var, aralarinda cok fark var.



    40-42ye colt alinmaz.

    Coluk cocuk varsa yada planiniz varsa micrayi coltu aveo hb yi eleyin, aveo sedan ile attrage arasinda yakit tuketimi farki mevcut. Geri kalan ozellikleri ayni sayilir donanim ic hacim bagaj vb.

    Attrage aveodan cok daha az yakit tuketimine sahip en az 2litre fark eder es kosullarda.

    Bu fiyattan daha makule attrage bulabilirsiniz 14 model yilli.


    Hayirli gunler

    Çoluk çocuk yok henüz bekarım ama micra ve coltu eledim yinede. Micra çok çok ufak geldi bana. Coltu beğendim ancak yarı otomatik ve geri kaçırma olayıyla uğraşamam.

    Aveo HB - Aveo Sedan - Mitsubishi Attrage kaldı geriye.

    Aveo Sedan Attrage'a göre daha alınası bence. Yakıt hariç diğer alanlarda Attrage'dan öndedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill


    quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Diger araclara bir sey diyemem.



    Hocam ben 9sene colt kullandim, colta bu paralari etmez benden soylemesi.



    Ayni fiyata attrage var, aralarinda cok fark var.



    40-42ye colt alinmaz.

    Coluk cocuk varsa yada planiniz varsa micrayi coltu aveo hb yi eleyin, aveo sedan ile attrage arasinda yakit tuketimi farki mevcut. Geri kalan ozellikleri ayni sayilir donanim ic hacim bagaj vb.

    Attrage aveodan cok daha az yakit tuketimine sahip en az 2litre fark eder es kosullarda.

    Bu fiyattan daha makule attrage bulabilirsiniz 14 model yilli.


    Hayirli gunler

    Çoluk çocuk yok henüz bekarım ama micra ve coltu eledim yinede. Micra çok çok ufak geldi bana. Coltu beğendim ancak yarı otomatik ve geri kaçırma olayıyla uğraşamam.

    Aveo HB - Aveo Sedan - Mitsubishi Attrage kaldı geriye.

    Aveo Sedan Attrage'a göre daha alınası bence. Yakıt hariç diğer alanlarda Attrage'dan öndedir.


    Valla cok iddiali konustunuz bende iddiali konusayim o zaman, tabi objektif delillere dayanarak.

    oncelikle yakit bu devirde diger tum alanlardan daha ustun bir alan tartışılmaz, attrage yakıt tüketimi konusunda aveoya göre kendinden lpg li gibi bir şey.

    kırmış olduğu bir çok hyper miling rekoru var; kasa ağırlığı rüzgar sürtünme katsayısı mivec motoru tamamen tüketimin azaltılmasına yönelik geliştirilmiş.

    Mitsubishi Motors Philippines Corporation
    Mitsubishi Mirage G4 breaks record by achieving 1,647km on one full-tank - Mitsubishi Motors Philippines Corporation
    http://mmpc.ph/pressrelease/mitsubishi-mirage-g4-breaks-record-achieving-1647km-one-full-tank/?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber




    ayrica konu sorunsuzluk-uzun ömür-teknik sağlamlık oldugunda mitsubishi; chevroletle yada daewooyla ne derseniz diyin kıyas kabul etmez bu da pek tartışmaya açık değil.

    jd power 2017 değerlendirmesine göre attrage ile aynı teknik aksamı paylaşan space star sınıfında en az sorun çıkaran 3. araç seçildi. tüm teknik aksam attrage ile aynı, üretildiği yerde aynı yani attrage da aynı sorunsuzluğu paylaşmakta.

    https://www.youtube.com/watch?v=C12c5Dujlhg

    Ncapten 5yildiz aldi diyeceksiniz ben siz demeden ncapa degil iki aracinda teste girdigi iihs degerlerine bakin diyecegim.

    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2011 Chevrolet Aveo 4-door sedan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/aveo-4-door-sedan/2011


    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2017 Mitsubishi Mirage G4 4-door sedan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan/2017


    biri 2011 de , biri 2018 te teste girmiş; mantık olarak test kriterlerinin her geçen gün zorlaştırıldığını söylemek yanlış olmaz. aveo 2011 de bile bir tane good alamamışken attrage 2018 de 3 tane good değeri almış.

    aveo yu tıklayınca eski resim açılıyor eski facia kasa sanmayın , zaten eski yılları tıkladığınızda facia burada da ortaya çıkıyor 2 yıldızlı aveo faciasından sonra yeni kasa çok çok daha iyi ama o kadar da iyi değil testlere göre.


    Iihs testlerinde attragin chevrolet aveo baya fark atmis durumda. 2011 Ncaptan 5yildizli aveo 2011 iihs de malesef o kadar parlak degil. Ama atttage 18 iihs de gayet guzel degerlere sahip. Yani aveo daha guvenli filan da degil.



    Baska hangi kriter kaldi bilmiyorum ama benim inceledigim tip haric tum kriterlerde attrage daha ustun bir aractir.

    2. ele gelirsek türkiyeden çekilmiş bir chevrolet ile türkiye de tutulmayan bir mitsubishi 3 aşağı 5 yukarı aynı kulvardadır kanımca.

    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Şubat 2018; 22:11:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill


    quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Diger araclara bir sey diyemem.



    Hocam ben 9sene colt kullandim, colta bu paralari etmez benden soylemesi.



    Ayni fiyata attrage var, aralarinda cok fark var.



    40-42ye colt alinmaz.

    Coluk cocuk varsa yada planiniz varsa micrayi coltu aveo hb yi eleyin, aveo sedan ile attrage arasinda yakit tuketimi farki mevcut. Geri kalan ozellikleri ayni sayilir donanim ic hacim bagaj vb.

    Attrage aveodan cok daha az yakit tuketimine sahip en az 2litre fark eder es kosullarda.

    Bu fiyattan daha makule attrage bulabilirsiniz 14 model yilli.


    Hayirli gunler

    Çoluk çocuk yok henüz bekarım ama micra ve coltu eledim yinede. Micra çok çok ufak geldi bana. Coltu beğendim ancak yarı otomatik ve geri kaçırma olayıyla uğraşamam.

    Aveo HB - Aveo Sedan - Mitsubishi Attrage kaldı geriye.

    Aveo Sedan Attrage'a göre daha alınası bence. Yakıt hariç diğer alanlarda Attrage'dan öndedir.


    Valla cok iddiali konustunuz bende iddiali konusayim o zaman, tabi objektif delillere dayanarak.

    oncelikle yakit bu devirde diger tum alanlardan daha ustun bir alan tartışılmaz, attrage yakıt tüketimi konusunda aveoya göre kendinden lpg li gibi bir şey.

    kırmış olduğu bir çok hyper miling rekoru var; kasa ağırlığı rüzgar sürtünme katsayısı mivec motoru tamamen tüketimin azaltılmasına yönelik geliştirilmiş.

    http://mmpc.ph/pressrelease/mitsubishi-mirage-g4-breaks-record-achieving-1647km-one-full-tank/?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber



    ayrica konu sorunsuzluk-uzun ömür-teknik sağlamlık oldugunda mitsubishi; chevroletle yada daewooyla ne derseniz diyin kıyas kabul etmez bu da pek tartışmaya açık değil.

    jd power 2017 değerlendirmesine göre attrage ile aynı teknik aksamı paylaşan space star sınıfında en az sorun çıkaran 3. araç seçildi. tüm teknik aksam attrage ile aynı, üretildiği yerde aynı yani attrage da aynı sorunsuzluğu paylaşmakta.

    https://www.youtube.com/watch?v=C12c5Dujlhg

    Ncapten 5yildiz aldi diyeceksiniz ben siz demeden ncapa degil iki aracinda teste girdigi iihs degerlerine bakin diyecegim.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/aveo-4-door-sedan/2011

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan/2017

    biri 2011 de , biri 2018 te teste girmiş; mantık olarak test kriterlerinin her geçen gün zorlaştırıldığını söylemek yanlış olmaz. aveo 2011 de bile bir tane good alamamışken attrage 2018 de 3 tane good değeri almış.

    aveo yu tıklayınca eski resim açılıyor eski facia kasa sanmayın , zaten eski yılları tıkladığınızda facia burada da ortaya çıkıyor 2 yıldızlı aveo faciasından sonra yeni kasa çok çok daha iyi ama o kadar da iyi değil testlere göre.


    Iihs testlerinde attragin chevrolet aveo baya fark atmis durumda. 2011 Ncaptan 5yildizli aveo 2011 iihs de malesef o kadar parlak degil. Ama atttage 18 iihs de gayet guzel degerlere sahip. Yani aveo daha guvenli filan da degil.



    Baska hangi kriter kaldi bilmiyorum ama benim inceledigim tip haric tum kriterlerde attrage daha ustun bir aractir.

    2. ele gelirsek türkiyeden çekilmiş bir chevrolet ile türkiye de tutulmayan bir mitsubishi 3 aşağı 5 yukarı aynı kulvardadır kanımca.

    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    Öncelikle sizin de bildiğiniz gibi bir Atrrage severim. Ancak iki aracı da çok yakından test etme ve inceleme şansına sahip biri olarak tamamen objektif duygu ve gözlemlerle şunu ifade edebilirim ki Aveo, Attrage'ın yanında bir puan üsttedir.

    Öncelikle Aveo daha tok, büyük ve oturaklı duruyor. İç genişlikleri eşit ancak bagajı Attrage'a göre daha geniş ve işlevsel.
    Donanım olarak ikisi de eşit seviyede diyebilirim.
    Güvenlik olarak Aveo sınıfının en iyi sonuçlarını almış bir araç.
    2. elde yine bir tık Aveo öndedir.
    İç mekan malzemesi olarak Aveo daha lüks duruyor, Attrage'ın içinde insan 90'lardan kalma bir aracın içinde olduğunu hissediyor.
    Yine iki araçla da seyahat etmiş biri olarak Aveo uzun yola daha yakışıyor.

    Ben uzun süre Attrage'ı inceledim ve almayı düşündüm. Alınması için 3 özellik gördüm:

    1- Yakıt
    2- Donanım
    3- ucuz fiyatı

    Neden almadım ? Öncelikle eşimle birlikte bayiye gidince arabadan hiç anlamayan eşimin bile bu araba gerçekten sıfır mı, 2000 modele benziyor demesi oldu, tasarımı gerçekten iyi değil. İkinci neden ise 2. elinin ölü ve aracın 900 kilo olması idi. Kaza testi kaç çıksa bile basit fizik kanununa göre 900 kg bir araç ile trafikte güvenle seyredemeyecektim.

    Özellikle yakıt düşünenler için Aveo'ya oranla çok çok daha iyi değerlere sahiptir. Ancak onun dışında birçok kişi Aveo 'yu seçecektir.

    Elbette bir uzman değilim ancak şu an forumda bir konu açın; Yeni Aveo 'mu Attrage mı diye, sonucunda % 70 Aveo çıkacağını düşünüyorum. :)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Eğer 3 4 sene kullanacaksanız 1.4lt aveo hb tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Öncelikle sizin de bildiğiniz gibi bir Atrrage severim. Ancak iki aracı da çok yakından test etme ve inceleme şansına sahip biri olarak tamamen objektif duygu ve gözlemlerle şunu ifade edebilirim ki Aveo, Attrage'ın yanında bir puan üsttedir.

    Öncelikle Aveo daha tok, büyük ve oturaklı duruyor. İç genişlikleri eşit ancak bagajı Attrage'a göre daha geniş ve işlevsel.
    Donanım olarak ikisi de eşit seviyede diyebilirim.
    Güvenlik olarak Aveo sınıfının en iyi sonuçlarını almış bir araç.
    2. elde yine bir tık Aveo öndedir.
    İç mekan malzemesi olarak Aveo daha lüks duruyor, Attrage'ın içinde insan 90'lardan kalma bir aracın içinde olduğunu hissediyor.
    Yine iki araçla da seyahat etmiş biri olarak Aveo uzun yola daha yakışıyor.

    Ben uzun süre Attrage'ı inceledim ve almayı düşündüm. Alınması için 3 özellik gördüm:

    1- Yakıt
    2- Donanım
    3- ucuz fiyatı

    Neden almadım ? Öncelikle eşimle birlikte bayiye gidince arabadan hiç anlamayan eşimin bile bu araba gerçekten sıfır mı, 2000 modele benziyor demesi oldu, tasarımı gerçekten iyi değil. İkinci neden ise 2. elinin ölü ve aracın 900 kilo olması idi. Kaza testi kaç çıksa bile basit fizik kanununa göre 900 kg bir araç ile trafikte güvenle seyredemeyecektim.

    Özellikle yakıt düşünenler için Aveo'ya oranla çok çok daha iyi değerlere sahiptir. Ancak onun dışında birçok kişi Aveo 'yu seçecektir.

    Elbette bir uzman değilim ancak şu an forumda bir konu açın; Yeni Aveo 'mu Attrage mı diye, sonucunda % 70 Aveo çıkacağını düşünüyorum. :)



    güvenlik konusunu geçelim; attrage nin aveodan güvenli olduğunu linklere tıklayarak görebilirsiniz. net açık size bana göre değişmez. attrage nin ncap sonucu yok o bakımdan 2 aracın ortak girdiği bir testi kıstas almak aklın yolu.

    foruma sorarsak; 1 sene öncesine kadar kimse attrage lafını duymadığı için elbet herkes aveo diyecek bu net size katılıyorum,

    ama bu öznel yaklaşım attragın teknik olarak daha sağlam,daha sorunsuz, daha güvenli, çok daha ekonomik olduğu gerçeğini değiştirmez.

    japon arabalrı hiç bir zaman iç mekana önem vermedi, aveo daha çekici evet. ama bir süre sonra alışıyorsunuz zaten ister aveo olsun ister s class. kişiye göre de değişir ben o motorsiklet temalı göstergeleri hiç sevemedim mesela aveodaki

    siz iç mekan kalitesine bakıyorsunuz ben de bagajdaki alaşım jantlı tam boy stepneye bakıyorum mesela; benım değer yargıma göre mitsubishi müşterisine daha çok kıymet veriyor.

    uzun yola yakışmaktan ne kast ettiniz bilmiyorum yolda güzel duruyor evet daha güzel bir dizaynı var ama yürüyen anlamında attrage yerden daha yüksek olması sebebi ile getirileri götürüleri mevcut. getirileri her yola girebiliyorsunuz çukur inşaat yol kazısı sorun olmuyor sizin için, götürüleri ise yüksek olmasından mütevellik rüzgarlı havalarda etkileniyor kasa da 945 kg olunca yapacak bir şey yok her getirinin bir götürüsü var.

    ayrıca yorumunuza çok güldüm gayet güvenle seyredebiliyorsunuz ağır araba iyi arabadır mantığı 1950 lerde filan kaldı. vaktiniz vrsa 945 kg araba ile güvenli seyredemezsiniz diyen fizik kanunu hakkında bir link verebilirseniz sevinirim.

    hayırlı günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 19 Şubat 2018; 22:45:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Öncelikle sizin de bildiğiniz gibi bir Atrrage severim. Ancak iki aracı da çok yakından test etme ve inceleme şansına sahip biri olarak tamamen objektif duygu ve gözlemlerle şunu ifade edebilirim ki Aveo, Attrage'ın yanında bir puan üsttedir.

    Öncelikle Aveo daha tok, büyük ve oturaklı duruyor. İç genişlikleri eşit ancak bagajı Attrage'a göre daha geniş ve işlevsel.
    Donanım olarak ikisi de eşit seviyede diyebilirim.
    Güvenlik olarak Aveo sınıfının en iyi sonuçlarını almış bir araç.
    2. elde yine bir tık Aveo öndedir.
    İç mekan malzemesi olarak Aveo daha lüks duruyor, Attrage'ın içinde insan 90'lardan kalma bir aracın içinde olduğunu hissediyor.
    Yine iki araçla da seyahat etmiş biri olarak Aveo uzun yola daha yakışıyor.

    Ben uzun süre Attrage'ı inceledim ve almayı düşündüm. Alınması için 3 özellik gördüm:

    1- Yakıt
    2- Donanım
    3- ucuz fiyatı

    Neden almadım ? Öncelikle eşimle birlikte bayiye gidince arabadan hiç anlamayan eşimin bile bu araba gerçekten sıfır mı, 2000 modele benziyor demesi oldu, tasarımı gerçekten iyi değil. İkinci neden ise 2. elinin ölü ve aracın 900 kilo olması idi. Kaza testi kaç çıksa bile basit fizik kanununa göre 900 kg bir araç ile trafikte güvenle seyredemeyecektim.

    Özellikle yakıt düşünenler için Aveo'ya oranla çok çok daha iyi değerlere sahiptir. Ancak onun dışında birçok kişi Aveo 'yu seçecektir.

    Elbette bir uzman değilim ancak şu an forumda bir konu açın; Yeni Aveo 'mu Attrage mı diye, sonucunda % 70 Aveo çıkacağını düşünüyorum. :)



    güvenlik konusunu geçelim; attrage nin aveodan güvenli olduğunu linklere tıklayarak görebilirsiniz. net açık size bana göre değişmez. attrage nin ncap sonucu yok o bakımdan 2 aracın ortak girdiği bir testi kıstas almak aklın yolu.

    foruma sorarsak; 1 sene öncesine kadar kimse attrage lafını duymadığı için elbet herkes aveo diyecek bu net size katılıyorum,

    ama bu öznel yaklaşım attragın teknik olarak daha sağlam,daha sorunsuz, daha güvenli, çok daha ekonomik olduğu gerçeğini değiştirmez.

    japon arabalrı hiç bir zaman iç mekana önem vermedi, aveo daha çekici evet. ama bir süre sonra alışıyorsunuz zaten ister aveo olsun ister s class. kişiye göre de değişir ben o motorsiklet temalı göstergeleri hiç sevemedim mesela aveodaki

    siz iç mekan kalitesine bakıyorsunuz ben de bagajdaki alaşım jantlı tam boy stepneye bakıyorum mesela; benım değer yargıma göre mitsubishi müşterisine daha çok kıymet veriyor.

    uzun yola yakışmaktan ne kast ettiniz bilmiyorum yolda güzel duruyor evet daha güzel bir dizaynı var ama yürüyen anlamında attrage yerden daha yüksek olması sebebi ile getirileri götürüleri mevcut. getirileri her yola girebiliyorsunuz çukur inşaat yol kazısı sorun olmuyor sizin için, götürüleri ise yüksek olmasından mütevellik rüzgarlı havalarda etkileniyor kasa da 945 kg olunca yapacak bir şey yok her getirinin bir götürüsü var.

    ayrıca yorumunuza çok güldüm gayet güvenle seyredebiliyorsunuz ağır araba iyi arabadır mantığı 1950 lerde filan kaldı. vaktiniz vrsa 945 kg araba ile güvenli seyredemezsiniz diyen fizik kanunu hakkında bir link verebilirseniz sevinirim.

    hayırlı günler







    Hocam benim de tam oalrak demek istedğimi siz kendiniz demişsiniz işte. Toplum en iyi belirleyici ve eleştirmendir. Bir markaya veya modeli sevmek güzel şey ancak genel kullanıcı tercihleri ve deneyimlemelerine bakarsak en sağlıklı sonucu alabiliriz. Zira toplumumuz o seviyeye geldi, artık daha seçici ve bilinçliyiz. Testlere bakarak değerlendirme bir noktaya kadar yapılabilir, en güzel değerlendirme uzun süreli kullanıcı yorumları , tercihleri ve tecrübeleri olur. SOnuçta Attrage bu pazara girdi ve ne yazık ki güzel fiyatına rağmen başarısız oldu. Bu noktada demek istediğim, birkaç noktaya önem verenler için Attrage tercihini kabul eder ve saygı duyarım. Az yaksın, dayanıklı olsun, biraz da donanımlı olsun ve uzun süre satmadan binerim diyenler için mükemmel bir seçenek. Ancak genel olarak iki araç arasında toplumun büyük kısmı daha iyi araç olan Aveo'yu seçecektir. Ben ne kadar Attrage sever olsam da iki araç arasında yine son noktada mantığımı dinleyip Aveo alırım. Gerçi bu saatten sonra Chevrolet de almam, sadece iki marka arasında kalmış bir kişi gözüyle düşünüp yorumluyorum, evet Aveo genel olarak diğerine ağır basar diyorum Ayrıca IIHS testleri de çok garip , bunu belirtmeden geçemeyeceğim. Zira binlerce kez video izledim ancak puanlamada bir istikrar söz konusu değil. Yine de 900 kg ağırlık ile Attrage başarıldır. Takdir ederim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 40-45 bandında Aveo almayı düşünüyorum. Başka önerisi olan var mıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs

    40-45 bandında Aveo almayı düşünüyorum. Başka önerisi olan var mıdır ?

    focu 2. Eğer hb düşünürsen focus 2,5 olabilir kanımca
  • Güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs

    Güncel
    Düşünürseniz aveo 1,4 ltz hatcback aracım var.otomatik 53600 km de henüz.daha ilan açmadım açacağım...
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Güvenlik olarak aveo, attrage'a göre net daha iyidir. Teste attrage'ın a sütunu büklüm büklüm olurken aveo sağlam kalıyor. Sizin Iıhs testinde verdiğiniz link eski kasa aveo, yenisi burda, top safety pick ödüllü. Euro ncap'e girdiği vakitte de segmentinin en güvenli aracıydı.



    Chevrolet sonic diye geçer.



    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2012 Chevrolet Sonic 4-door sedan
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/sonic/2012



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 2 Mayıs 2018; 17:31:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: headhuntergs

    40-45 bandında Aveo almayı düşünüyorum. Başka önerisi olan var mıdır ?
    45 bine çıkılıyorsa cruze tercih ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.