Şimdi Ara

40.000-50.000 Liraya Sıfır Araç (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    BENCE DİZEL YERİNE
    olumlu yanları
    1.2 tsi seat ibiza sporturer style DSG
    -donanım oldukça dolu(esp hid holder lastik basınç dijital klima hız sabitleyici)
    -güvenlik çok iyi
    -bagaj geniş
    -vergi düşük
    -konfor orta karar biraz üzeri
    -yol tutuş tatminkar
    -ses sistemi tek kelime ile muhteşem
    -performans süper
    -motor sesi yok denecek kadar az
    -rüzgar sesi 120 den sonra başlar gayet normal
    -kabin gürültüsü sınıfının standartlarında
    -yakıt dizel kadar olmasa da sakin kullnımlarda gayet az yakar
    -tüp takıp bagaj daralmayacak
    -dış görünüm bence B sınıfının clio ile birlikte en yakışıklısı
    -otomatik vites şehir içi rahat kullanım ve rahat vites geçişleri

    olumsuz yanları
    -iç malzeme kalitesi yer yer vasatı aşamıyor ama b sınıfı ayarında diyelim.
    -diz mesafesi 1.90 üzeri için dar
    -süspansüyonlar biraz sert ama çok rahatsız edici şekilde değil yol tutuşa artısı çok.
    -yol sesi lastikten mi bilmiyorum biraz içeri alıyor.

    FİYAT:46500 AMA İNDİRİMİ HESABA KATIN.
    DEĞERLENDİRİN ARAŞTIRIN GAYET GÜZEL MAKİNA.

    dediklerinizin bir çoğuna katılmakla beraber katılmadığım birkaç nokta var

    -öncelikle donanımı oldukça dolu demişsiniz yanına çoğunlukla güvenlik donanımı yazmışsınız. keza konfor donanımı olarak çok yeterli bir araç değil standart olarak.
    -güvenlik çok iyi değil iyi çünkü bu sınıfta daha iyiler mevcut.
    -st araç zaten bagaj geniş olmalı
    -evet vergi düşük dilimde

    aracın sahibi olmadığım için diğer maddeleri yorumlayamam. ama clio 4 ile birlikte sınıfının en yakışıklısı demişsiniz bu biraz iddialı olmuş. çünkü B sınıfında tescilli yakışıklılar var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora_man

    Araci hergun kullanacagimdan benzinli dusunmuyorum. Ayrica her ne kadar 1.2 mitor olsada otomatik vitesin yakit tuketimini artiracagi ortada.

    tabi ki bir dizel kadar az yakmaz yalnız vw gup araçlarda otomatik vites öyle ne performansı törpülüyor ne de yakıt tüketimini arttırıyor.o sizin söylediğiniz araçlar eski nesil otomatik vites araçlardır. bu donanımı bu kaliteyi bulamazsınız.sırf dizel olacak diye kalitesiz küçük güvenliksiz ve donanımsız bir aracı tercih etmem.tabi sizin için motor en önemli kıstas ise tabi başka araçları değerlendirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    BENCE DİZEL YERİNE
    olumlu yanları
    1.2 tsi seat ibiza sporturer style DSG
    -donanım oldukça dolu(esp hid holder lastik basınç dijital klima hız sabitleyici)
    -güvenlik çok iyi
    -bagaj geniş
    -vergi düşük
    -konfor orta karar biraz üzeri
    -yol tutuş tatminkar
    -ses sistemi tek kelime ile muhteşem
    -performans süper
    -motor sesi yok denecek kadar az
    -rüzgar sesi 120 den sonra başlar gayet normal
    -kabin gürültüsü sınıfının standartlarında
    -yakıt dizel kadar olmasa da sakin kullnımlarda gayet az yakar
    -tüp takıp bagaj daralmayacak
    -dış görünüm bence B sınıfının clio ile birlikte en yakışıklısı
    -otomatik vites şehir içi rahat kullanım ve rahat vites geçişleri

    olumsuz yanları
    -iç malzeme kalitesi yer yer vasatı aşamıyor ama b sınıfı ayarında diyelim.
    -diz mesafesi 1.90 üzeri için dar
    -süspansüyonlar biraz sert ama çok rahatsız edici şekilde değil yol tutuşa artısı çok.
    -yol sesi lastikten mi bilmiyorum biraz içeri alıyor.

    FİYAT:46500 AMA İNDİRİMİ HESABA KATIN.
    DEĞERLENDİRİN ARAŞTIRIN GAYET GÜZEL MAKİNA.

    dediklerinizin bir çoğuna katılmakla beraber katılmadığım birkaç nokta var

    -öncelikle donanımı oldukça dolu demişsiniz yanına çoğunlukla güvenlik donanımı yazmışsınız. keza konfor donanımı olarak çok yeterli bir araç değil standart olarak.
    -güvenlik çok iyi değil iyi çünkü bu sınıfta daha iyiler mevcut.
    -st araç zaten bagaj geniş olmalı
    -evet vergi düşük dilimde

    aracın sahibi olmadığım için diğer maddeleri yorumlayamam. ama clio 4 ile birlikte sınıfının en yakışıklısı demişsiniz bu biraz iddialı olmuş. çünkü B sınıfında tescilli yakışıklılar var

    biliyorsunuz euro ncaptan hb modelinin 5 yıldızı var yaya güvenlik notunun dışında araç kabin iyi bir şekilde korunmuş bence aileler bu aracı gönül rahatlığı ile alabilirler.o yüzden güvenlik gayet iyi.

    donanımda güvenlik önemli bir unsur.doğrudur hız sabitleyici ve dijital klima dışında diğer güvenlik ile alakalı donanımlar.tabi bugün 56500 liralık toyota auriste hız sabitleyici olmaadığını hatırlatırım.

    ben şekil şemal olarak b sınıfı araçların hepsini inceledim en iyi ön tasarım ibiza ve clio diyorum.tabi görsellik estetik kişiden kilşiye değişen bir kavram olsa da göz var nizam var diyorum.ya siz ibizanın yeni makyajlı kasasını görmediniz ya sporturer versiyonun incelemediniz ya da aracın önden yakından görmediniz ya da dikkatli bakmadınız.

    neyse amacım atışmak değil sadece kendi fikrimi sunmaktı siz de kendi fikrinizi sundunuz saygı duyarım.iyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    BENCE DİZEL YERİNE
    olumlu yanları
    1.2 tsi seat ibiza sporturer style DSG
    -donanım oldukça dolu(esp hid holder lastik basınç dijital klima hız sabitleyici)
    -güvenlik çok iyi
    -bagaj geniş
    -vergi düşük
    -konfor orta karar biraz üzeri
    -yol tutuş tatminkar
    -ses sistemi tek kelime ile muhteşem
    -performans süper
    -motor sesi yok denecek kadar az
    -rüzgar sesi 120 den sonra başlar gayet normal
    -kabin gürültüsü sınıfının standartlarında
    -yakıt dizel kadar olmasa da sakin kullnımlarda gayet az yakar
    -tüp takıp bagaj daralmayacak
    -dış görünüm bence B sınıfının clio ile birlikte en yakışıklısı
    -otomatik vites şehir içi rahat kullanım ve rahat vites geçişleri

    olumsuz yanları
    -iç malzeme kalitesi yer yer vasatı aşamıyor ama b sınıfı ayarında diyelim.
    -diz mesafesi 1.90 üzeri için dar
    -süspansüyonlar biraz sert ama çok rahatsız edici şekilde değil yol tutuşa artısı çok.
    -yol sesi lastikten mi bilmiyorum biraz içeri alıyor.

    FİYAT:46500 AMA İNDİRİMİ HESABA KATIN.
    DEĞERLENDİRİN ARAŞTIRIN GAYET GÜZEL MAKİNA.

    dediklerinizin bir çoğuna katılmakla beraber katılmadığım birkaç nokta var

    -öncelikle donanımı oldukça dolu demişsiniz yanına çoğunlukla güvenlik donanımı yazmışsınız. keza konfor donanımı olarak çok yeterli bir araç değil standart olarak.
    -güvenlik çok iyi değil iyi çünkü bu sınıfta daha iyiler mevcut.
    -st araç zaten bagaj geniş olmalı
    -evet vergi düşük dilimde

    aracın sahibi olmadığım için diğer maddeleri yorumlayamam. ama clio 4 ile birlikte sınıfının en yakışıklısı demişsiniz bu biraz iddialı olmuş. çünkü B sınıfında tescilli yakışıklılar var

    biliyorsunuz euro ncaptan hb modelinin 5 yıldızı var yaya güvenlik notunun dışında araç kabin iyi bir şekilde korunmuş bence aileler bu aracı gönül rahatlığı ile alabilirler.o yüzden güvenlik gayet iyi.

    donanımda güvenlik önemli bir unsur.doğrudur hız sabitleyici ve dijital klima dışında diğer güvenlik ile alakalı donanımlar.tabi bugün 56500 liralık toyota auriste hız sabitleyici olmaadığını hatırlatırım.

    ben şekil şemal olarak b sınıfı araçların hepsini inceledim en iyi ön tasarım ibiza ve clio diyorum.tabi görsellik estetik kişiden kilşiye değişen bir kavram olsa da göz var nizam var diyorum.ya siz ibizanın yeni makyajlı kasasını görmediniz ya sporturer versiyonun incelemediniz ya da aracın önden yakından görmediniz ya da dikkatli bakmadınız.

    neyse amacım atışmak değil sadece kendi fikrimi sunmaktı siz de kendi fikrinizi sundunuz saygı duyarım.iyi forumlar...

    kişisel görüşlere her zaman saygı duyarım. ibiza ve st versiyonunu biliyorum hergün görüyorum tasarım olarak yakışıklı diyen çıkabilir beğeni ile alakalı bir durum. ama clio 4 ile beraber bu sınıfın en yakışıklısı bana göre rio
     40.000-50.000 Liraya Sıfır Araç




  • Aracin yakisikliligi benim icin en son dusunecegim konudur. Daha cok guvenlik donanimlari, konfor ve yakit tuketimi on planda. Daha sonraki kriter icini genisligi ve 3 4 sene sonra da degerini fazla yitirmemesi. Bu anlamda yorumlariniz daha faydali olacaktir. Zaten alinabilecek en fazla 4 5 arac var. Bunlarin arasindaki kararsizligin giderilmesi onemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora_man

    Aracin yakisikliligi benim icin en son dusunecegim konudur. Daha cok guvenlik donanimlari, konfor ve yakit tuketimi on planda. Daha sonraki kriter icini genisligi ve 3 4 sene sonra da degerini fazla yitirmemesi. Bu anlamda yorumlariniz daha faydali olacaktir. Zaten alinabilecek en fazla 4 5 arac var. Bunlarin arasindaki kararsizligin giderilmesi onemli.

    natty donanımı

    -4 hoparlör
    -60/40 oranında katlanabilir arka koltuklar
    -Ayarlanabilir ön ve arka koltuk kafalıkları
    -Aynalı ve aydınlatmalı sürücü ve yolcu güneşlikleri
    -Sıkışmayı engelleyici, tek dokunma ile açılıp kapanabilen elektrikli sürücü camı
    -Yükseklik ve derinlik ayarlı, elektrik takviyeli direksiyon
    -Yol bilgisayarı
    -Manuel klima
    -Direksiyondan kumandalı radyo, CD&MP3 çalar
    -USB & AUX & iPod girişleri
    -Eve kadar aydınlatma sistemi (Follow-me Home)
    -Ön konsolda 12V güç kaynağı
    -Ön konsolda bardak tutucular
    -Ön koltuk arkalarında saklama cebi
    -Muhafaza kutulu ön kol dayama
    -Bagaj içi aydınlatma
    -Elektrikli ön ve arka camlar
    -Polen filtresi
    -15" jant ve jant kapağı
    -Arka sis farı
    -Gövde rengi kapı kolları ve yan aynalar
    -Gövde rengi tampon
    -Elektrikli, ısıtmalı yan aynalar
    -Krom görünümlü radyatör ızgarası
    -İçeriden açılabilen yakıt depo kapağı
    -Aktif gergili ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    -Üç noktalı arka emniyet kemerleri
    -Çocuk güvenlik kilidi
    -Çocuk koltuğu bağlantı noktaları
    -Uzaktan kumandalı ve pasif alarmlı merkezi kilit
    -Motor kilitleme sistemi (immobilizer)
    -Sürücü ve yolcu ön, yan ve perde hava yastıkları
    -Yolcu hava yastığı açma-kapama anahtarı
    -EBD destekli ABS fren sistemi
    -HAC (Yokuş Kalkış Destek Sistemi)
    -ESP (Elektronik Dengeleme Programı)
    -BAS (Fren Destek Sistemi)
    -VSM (ESP'li Araç Denge Yönetim Sistemi)
    -ESS (Acil Fren Sinyali)
    -TCS (Patinaj Engelleme Sistemi)

    fancy de natty donanımına ek olarak;

    -2 tweeter
    -Deri direksiyon simidi ve vites topuzu
    -Otomatik klima
    -Direksiyondan kumandalı, bluetooth'lu radyo, CD&MP3 çalar
    -Hız sabitleme ve sınırlama sistemi (Cruise Control)
    -Yağmur Sensörü
    -Otomatik yanan kısa farlar
    -Soğutmalı torpido gözü
    -Supervision gösterge paneli
    -16" alaşım jant
    -Ön sis farı
    -Elektrikli, ısıtmalı, katlanabilir, sinyalli yan aynalar

    Rio larda euroncap ten 5 yıldız vardır. 5 yıl garanti vardır. metalik renk fiyat farkı yoktur. benim aracım özelinde konuşursak. 1.25 şehir içi yüklü 6.3 lt. şehir dışı yüklü düz yol 4.8 lt. şehir dışı yüklü yokuşlu yol 5.5 lt. yakmaktadır. ikinci elde zarar kişiye göre değişir. ama kia ların ikinci eli yok demek tamamen şehir efsanesidir.




  • RİO konusunda ciddi ciddi düşünmeye başladım. Yazdığınız gibi bu donanımın yarısı var ancak diğer araçlarda. 5 yıl garantisi olduğunu bilmiyordum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    Sanırım haftasonu bayisine gidip konuşacağım.

    Peki aralık ayında indirimler olur mu? Yoksa dua edelim de ocağa kadar zam gelmesin diye mi düşünelim.

    Bu arada benzinli 1.25 motorunda yakıt değerleri fena değilmiş ama ayda ortalama 1500 km yol yapan birisi için şu anki değerlerle 150 ila 200 lira arası aylık yakıt farkı oluyor. Buda neredeyse 2 senede dizel aracın fazla ücret farkını çıkartıyor. Bilmiyorum sizler ne düşünürsünüz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bora_man -- 17 Eylül 2014; 14:55:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora_man

    RİO konusunda ciddi ciddi düşünmeye başladım. Yazdığınız gibi bu donanımın yarısı var ancak diğer araçlarda. 5 yıl garantisi olduğunu bilmiyordum. Bilgilendirme için teşekkür ederim.

    Sanırım haftasonu bayisine gidip konuşacağım.

    Peki aralık ayında indirimler olur mu? Yoksa dua edelim de ocağa kadar zam gelmesin diye mi düşünelim.

    Bu arada benzinli 1.25 motorunda yakıt değerleri fena değilmiş ama ayda ortalama 1500 km yol yapan birisi için şu anki değerlerle 150 ila 200 lira arası aylık yakıt farkı oluyor. Buda neredeyse 2 senede dizel aracın fazla ücret farkını çıkartıyor. Bilmiyorum sizler ne düşünürsünüz?

    şu anda liste fiyatı üzerinden biraz indirim olabilir ama yıl sonuna doğru çok bariz bir indirim olacağını düşünmüyorum. Misal şu anda liste fiyatı 42 olan aracı 41 civarına alırsanız yıl sonunda da tahmini bu fiyata alırsınız. Bu arada genişlik sormuşsunuz çoğu incelemede iç mekan olarak C sınıfına yakın değerlendirmesi yapılıyor. Gerçekten arka koltuklar oldukça rahat seyehat edenler için. Bayiye gittiğinizde 5 yıl garanti hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 17 Eylül 2014; 18:00:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hyundai i20 sense. Fiyat olarak yaklaşık 2000 lira daha uygun kialara göre. Eksileri esp yok, digital klima yok. Artısı park sensörü. Motor aynı motor. Kia euroncaptan 5 yıldızlı, hyundai i20 de aynı şekilde. Ancak esp olmaması ciddi sorun mudur? Getz de bile esp vardı. i20 de ise opsiyonel. SOnuçta şöyle düşünüyorum. Renualt -Dacia neyse, Hyundai- kia da aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bora_man -- 18 Eylül 2014; 9:37:36 >
  • 1.2 TSİ LEON ALIRDIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bora_man

    Hyundai i20 sense. Fiyat olarak yaklaşık 2000 lira daha uygun kialara göre. Eksileri esp yok, digital klima yok. Artısı park sensörü. Motor aynı motor. Kia euroncaptan 5 yıldızlı, hyundai i20 de aynı şekilde. Ancak esp olmaması ciddi sorun mudur? Getz de bile esp vardı. i20 de ise opsiyonel. SOnuçta şöyle düşünüyorum. Renualt -Dacia neyse, Hyundai- kia da aynı.

    FARK SADECE ESP VE KLİMA DEĞİL.
    platform olarak da fark var.
    yeni rio 2 yıl önce çıktı, enaz 3-4 yıl güncelliğini koruyacak,
    rio, i20 ye göre aks aralığı 5 cm uzun ve toplam uzunlukta da 5 cm daha uzun.
    yani iç hacim ve konfor olarak fark eder.
    ayrıca i20 50 yıl oldu ve bu yıl başında yeni kasa geliyor.
    i20 alma niyetindeyseniz biraz daha bekleyip yeni kasa almak lazım.
    beklemem derseniz kia rio çok mantıklı.
    reno dacia kıyaslaması hiç doğru bir yaklaşım değil.
    reno ile dacia arasında dağlar kadar fark var.
    hyundai ile kia arasındaki ilişkiyi
    arçelik-beko veya seat-skoda gibi desek daha doğru olur.
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=17055
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=18533



     40.000-50.000 Liraya Sıfır Araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 19 Eylül 2014; 11:17:46 >




  • İlla düşük motor benzinli al diyorsunuz.

    Aslında bu aralar cimriliğim tuttu. Dacia Stepwaylere karşı bi ilgi oluştu. Hem ekonomik hem aracı çok zorlamayacağımdan mantıklı geliyor. Şu an tanıdığımın bir loganı var ve 3 yılda 170000 km de. Araç sadece bakımlar için servise gitti. Çok kötü bir marka olduğunu da düşünmüyorum her ne kadar renault alt markası olduğunu bilsem de.

    Genel bir soru: Yılda max. 15000 km yapacak birisi için dizel mi? Benzin mi? Dacia gibi bir araç alırsam 3-4 sene, seat, kia,hyundai için 4-5 sene, ford,vw, opel gibi araçlar için 5+ yıl kullanırım diye düşünüyorum.




  • bora_man B kullanıcısına yanıt
    ben benzinli alın dememdim.
    45-46 liraya yeni rio 1.4 dizel
    50-52 liraya rapid spaceback 1.6 dizel
    alın dedim. 5-10 yıl arası rahat kullanılır.
    bütçeniz 40 liranın üzerinde değilse 38 liraya kia rio 1.25 alınabilir.
    lpg ile birlikte 40 bin lirayı geçmez ve dacia sanderonun dizelinden daha fazla yakmaz.
    vergisi de daha uygun olur, konfor zaten kıyaslanamaz.
    dacia hiç bir şekilde fiyat performans ürünü değildir.
    buradan ne desek az
    gidip test sürüşlerini yapmanız lazım.
    dacia dan belki makyajlı duster mantıklı olabilir:
    Yeni Duster Ambiance 4x2 - 1.5 dCi 90 bg 46.650 TL +2500 lira klima.
    Yeni Duster Laureate 4x2 - 1.5 dCi 90 bg 52.300 TL



     40.000-50.000 Liraya Sıfır Araç




  • Skoda rapid-octavia 1.2 tsı ambition / seat toledo 1.2 tsı syle bunlar dizel performansı veriyor ve çok iyi çekişleri bence bu ikisini tekrar düşünün derim aynı performans

    şurdan dizellere bakabilirsiniz ;

    http://www.arabalar.gen.tr/listele.php?R1=0&R3=1&R4=9999&R2=0&D5=0%2C1%2C2%2C3%2C4%2C5%2C6%2C7%2C8%2C9&D1=50000&D4=and+article_tl+%3E+0+ORDER+by+article_tl+DESC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 19 Eylül 2014; 12:17:33 >




  • Benzinliyi sizin için demedim. Bu arada teşekkür ederim size. İşime yarayacak karşılaştırmalar yapıyorsunuz.

    Dacia konusunda 5-6000 az verip kar ettiğimi sanıp daha sonra pişman olmak istemiyorum. Aracı beğenenler ya çok beğeniyor yada hiç beğenmiyorlar. Orasından burasından ses geldiğinden bahsedenler çok. Yol tutuşu ve direksiyon hassasiyeti ve fren konusunda pek iyi olmadığını söylüyorlar. En iyisi denemek. İlk defa sıfır araç alacağım ve kararsızlık hat safhada. Etrafta bu işten pek anlayan da olmaması kötü oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.